4 stars then, at the price I bought it always (around 15 euros with shipping costs).
While the instructions inside, as often happens with similar products, are not clear enough, when I managed to assemble it correctly, I found that it works very well, withstands water pressure without losing from anywhere in particular, and does its job properly. I should note that if you live in an area with low water pressure, you may experience a problem. The foam function works very well, I always have it on 5 (maximum), and it performs very well for a product that costs 15 euros and without having convincing assistance. If the car hasn't been washed for a while, you will definitely need a sponge because the dirt doesn't come off easily, but with this specific tool, with one wash every two weeks, the car doesn't get bad enough to require a sponge. The most important thing that this product offers is definitely time/effort saving... Without it, I would have to bend down and scrub the entire car with a sponge, generally the whole process would take around 20-30 minutes, while now I finish washing in 10 minutes. Of course, as I did before, I do it now too, after washing, I wipe all the surfaces of the car thoroughly with a large towel, otherwise the salts leave their marks everywhere.
4 αστέρια λοιπόν, στην τιμή που το πήρα πάντα ( γύρω στα 15 ευρώ ήταν με τα έξοδα αποστολής).
Ενώ οι οδηγίες που έχει μέσα όπως συμβαίνει συχνά σε παρόμοια προϊόντα δεν είναι αρκετά ξεκάθαρες, όταν κατάφερα να το συναρμολογησω σωστά διαπίστωσα ότι δουλεύει πολύ καλά, αντέχει την πίεση του νερού χωρίς να χάνει από κάπου ιδιαίτερα και κάνει σωστά την δουλειά του. Να σημειώσω ότι αν ζείτε σε περιοχή που δεν έχετε πολύ καλή πίεση νερού ίσως να διαπιστώσετε πρόβλημα. Η λειτουργία του αφρού που έχει λειτουργεί πολύ καλά, το έχω πάντα στο 5 ( maximum) και αποδίδει πολύ καλά για ένα προϊόν των 15 ευρώ και χωρίς να έχεις πειστικό για υποβοήθηση. Αν το αμάξι έχει να πλυθεί καιρό θα χρειαστείτε σίγουρα σφουγγάρι γιατί η βρώμα αλλιώς δεν φεύγει εύκολα, αλλά με το συγκεκριμένο εργαλείο με ένα πλύσιμο μια φορά κάθε δύο βδομάδες δεν προλαβαίνει το αμάξι να γίνει αρκετά χάλια ώστε να θέλει σφουγγάρι. Το κυριότερο που σου προσφέρει αυτό το προϊόν είναι σίγουρα η εξοικονόμηση χρόνου / κόπου... Χωρίς αυτό έπρεπε να σκύβω και να τρίβω με το σφουγγάρι όλο το αυτοκίνητο, γενικώς για όλη την διαδικασία ήθελα γύρω στα 20-30 λεπτά, ενώ πλέον τελειώνω το πλύσιμο μέσα σε 10 λεπτά. Βέβαια όπως έκανα και πριν έτσι κάνω και τώρα, μετά το πλύσιμο με μια μεγάλη πετσέτα σκουπιζω επαρκώς όλες τις επιφάνειες του αυτοκινήτου, αλλιώς τα άλατα αφήνουν τα σημάδια τους παντού.