Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Exactly what I was looking for. With reusable pads you never have the 100% coverage and no smell that you get with disposables (I used Avent with both my children), but you don't have to worry about constantly stocking up on new ones. I wouldn't say they're for the early days when your breasts leak a lot. Maybe after the third month. They're large, which is good because they don't move around as much and are less visible under thin clothes. The white ones suited me much more than the black-beige ones. The beige is an ugly salmon color, like it's faded, with stitching around in a different color. I wash them with the baby's clothes, often without even using the washing bag. I use about one all day and one all night. I only put it on the breast I'm not nursing from, and I change it when it's time to nurse again (that way I also remember which side I last nursed from).
αυτό που έψαχνα. με τα επαναχρησιμοποιούμενα επιθέματα δεν έχεις ποτέ την 100% κάλυψη και καθόλου μυρωδιά που έχεις με τα μιας χρήσης (χρησιμοποιούσα τα αβεντ και στα 2 μου παιδιά),αλλά ξενοιαζεις από το να πρέπει να στοκάρεις συνέχεια καινούργια. δεν θα έλεγα ότι είναι για τον πρώτο καιρό που τρέχει πολύ το στηθος. ίσως μετά το 3μηνο. είναι μεγάλα, πράγμα καλό γιατί δεν μετακινούνται τόσο και φαίνονται λιγότερο με λεπτά ρούχα. τα λευκά με βολεψαν πολύ περισσότερο από τα μαυρα-μπεζ. τα μπεζ είναι ένα άσχημο σομον σαν ξεβαμμενο,με άλλο χρώμα ραφή τριγυρω. τα πλένω με τα ρούχα του μωρού, πολλές φορές χωρίς καν το τσαντάκι πλυσίματος. χρησιμοποιώ περίπου ένα όλη μέρα και ένα όλη νύχτα. βάζω μόνο στο στήθος που δεν θηλάζω, και το αλλάζω όταν έρθει η ώρα να θηλάσω ξανά (έτσι θυμάμαι και από πού θήλασα τελευταία).
Soft and comfortable! You forget you're wearing them! Just because breastfeeding hasn't been regulated yet as my baby is still small, there are nights when they fill up and I get dirty... I believe that once things are regulated, they work much better! In any case, I prefer them over the disposable ones which I find harder! Also, they can be washed in the washing machine and dry quite quickly!
Μαλακά και άνετα! Ξεχνάς ότι τα φοράς! Απλά επειδή δεν έχει ρυθμιστεί ακόμα ο θηλασμός καθώς είναι μικρό το μωρό μου, υπάρχουν βράδια που γεμίζουν και λερώνομαι..θεωρώ ότι σε ρυθμισμένη κατάσταση λειτουργούν πολύ καλύτερα! Σε κάθε περίπτωση τα προτιμώ από τα μιας χρήσης που τα νιώθω πιο σκληρά! Επίσης πλένονται στο πλυντήριο και στεγνώνουν αρκετά γρήγορα!
Great product, soft and comfortable, you forget you are wearing it because I suffered from irritation with the usual one-time use pads. I bought them and I was saved
Φοβερό προϊόν μαλακο και ανετο ξεχνάς πως το φοράς διότι υπέφερα από φαγούρα με τα γνωστά μιας χρήσης επιθεματα. Τα αγόρασα και σώθηκα
Personally, they didn't work for me. The milk leaks from the pads, resulting in my clothes being ruined, and after 2 months of use, they developed a bad odor. I was influenced by the reviews and that's why I bought them. I went back to disposable pads after that
Εμένα προσωπικά δεν μου έκαναν δουλειά, το γάλα φεύγει από τα επιθέματα με αποτέλεσμα να γίνονται τα ρούχα μου χάλια και μετά από 2 μήνες εφαρμογής απέκτησαν μια άσχημη μυρωδιά. Επηρεάστηκα από τις κριτικές και για αυτό τα πήρα. Ξαναγύρισα στα επιθεματα της μιας χρήσης μετά από αυτά
I replaced the disposable pads with these, as I don't have much flow anymore. They do a good job and I don't have any leaks. The fabric ones feel better. They don't stick, but they fit well inside a bra or a nursing tank top.
Αντικατέστηκα τα επιθέματα μίας χρήσης με αυτά, μιας και πλέον δεν έχω πολλή ροή. Κάνουν καλή δουλειά και δεν έχω διαρροές. Καλύτερη αίσθηση τα υφασμάτινα. Δεν στερεώνονται αλλά κάθονται μια χαρά μέσα στο σουτιέν η σε ένα τιραντάκι θηλασμού.
I use these and 2 packs of the white ones and I got rid of the disposable ones. This has been for 2 months and after that, I never had any accidents. Now I don't know how it would have been in the beginning with the irregular flow. These.
Χρησιμοποιώ αυτά και 2 συσκευασίες από τα λευκά και κατηργησα τα μιας χρήσης. Αυτό από 2 μηνών και μετά και δεν είχα ποτέ ατυχήματα. Τώρα δε ξέρω πως θα ήταν στην αρχή με την ακανόνιστη ροή. Αυτά.
Depending on the flow. If you have a lot of milk, they don't do the job, the moisture comes out and wets your clothes and bra. You have to change them once or twice a day because they don't have such good absorbency and moisture remains on the chest. Of course, they are eco-friendly!
Ανάλογα τη ροή. Αν έχεις πολυ γάλα δεν κάνουν δουλειά, βγαινει η υγρασια προς τα εξω και σου βρεχει τα ρουχα και το σουτιέν. Πρεπει να τα αλλαζεις μια με δύο φορές τη μέρα γιατί δεν έχουν τόσο καλή απορροφητικότητα και μένει υγρασία στο στήθος. Βέβαια ειναι οικολογικά!
Exactly what I was looking for. With reusable pads you never have the 100% coverage and no smell that you get with disposables (I used Avent with both my children), but you don't have to worry about constantly stocking up on new ones. I wouldn't say they're for the early days when your breasts leak a lot. Maybe after the third month. They're large, which is good because they don't move around as much and are less visible under thin clothes. The white ones suited me much more than the black-beige ones. The beige is an ugly salmon color, like it's faded, with stitching around in a different color. I wash them with the baby's clothes, often without even using the washing bag. I use about one all day and one all night. I only put it on the breast I'm not nursing from, and I change it when it's time to nurse again (that way I also remember which side I last nursed from).
αυτό που έψαχνα. με τα επαναχρησιμοποιούμενα επιθέματα δεν έχεις ποτέ την 100% κάλυψη και καθόλου μυρωδιά που έχεις με τα μιας χρήσης (χρησιμοποιούσα τα αβεντ και στα 2 μου παιδιά),αλλά ξενοιαζεις από το να πρέπει να στοκάρεις συνέχεια καινούργια. δεν θα έλεγα ότι είναι για τον πρώτο καιρό που τρέχει πολύ το στηθος. ίσως μετά το 3μηνο. είναι μεγάλα, πράγμα καλό γιατί δεν μετακινούνται τόσο και φαίνονται λιγότερο με λεπτά ρούχα. τα λευκά με βολεψαν πολύ περισσότερο από τα μαυρα-μπεζ. τα μπεζ είναι ένα άσχημο σομον σαν ξεβαμμενο,με άλλο χρώμα ραφή τριγυρω. τα πλένω με τα ρούχα του μωρού, πολλές φορές χωρίς καν το τσαντάκι πλυσίματος. χρησιμοποιώ περίπου ένα όλη μέρα και ένα όλη νύχτα. βάζω μόνο στο στήθος που δεν θηλάζω, και το αλλάζω όταν έρθει η ώρα να θηλάσω ξανά (έτσι θυμάμαι και από πού θήλασα τελευταία).
Soft and comfortable! You forget you're wearing them! Just because breastfeeding hasn't been regulated yet as my baby is still small, there are nights when they fill up and I get dirty... I believe that once things are regulated, they work much better! In any case, I prefer them over the disposable ones which I find harder! Also, they can be washed in the washing machine and dry quite quickly!
Μαλακά και άνετα! Ξεχνάς ότι τα φοράς! Απλά επειδή δεν έχει ρυθμιστεί ακόμα ο θηλασμός καθώς είναι μικρό το μωρό μου, υπάρχουν βράδια που γεμίζουν και λερώνομαι..θεωρώ ότι σε ρυθμισμένη κατάσταση λειτουργούν πολύ καλύτερα! Σε κάθε περίπτωση τα προτιμώ από τα μιας χρήσης που τα νιώθω πιο σκληρά! Επίσης πλένονται στο πλυντήριο και στεγνώνουν αρκετά γρήγορα!
Great product, soft and comfortable, you forget you are wearing it because I suffered from irritation with the usual one-time use pads. I bought them and I was saved
Φοβερό προϊόν μαλακο και ανετο ξεχνάς πως το φοράς διότι υπέφερα από φαγούρα με τα γνωστά μιας χρήσης επιθεματα. Τα αγόρασα και σώθηκα
Personally, they didn't work for me. The milk leaks from the pads, resulting in my clothes being ruined, and after 2 months of use, they developed a bad odor. I was influenced by the reviews and that's why I bought them. I went back to disposable pads after that
Εμένα προσωπικά δεν μου έκαναν δουλειά, το γάλα φεύγει από τα επιθέματα με αποτέλεσμα να γίνονται τα ρούχα μου χάλια και μετά από 2 μήνες εφαρμογής απέκτησαν μια άσχημη μυρωδιά. Επηρεάστηκα από τις κριτικές και για αυτό τα πήρα. Ξαναγύρισα στα επιθεματα της μιας χρήσης μετά από αυτά
I replaced the disposable pads with these, as I don't have much flow anymore. They do a good job and I don't have any leaks. The fabric ones feel better. They don't stick, but they fit well inside a bra or a nursing tank top.
Αντικατέστηκα τα επιθέματα μίας χρήσης με αυτά, μιας και πλέον δεν έχω πολλή ροή. Κάνουν καλή δουλειά και δεν έχω διαρροές. Καλύτερη αίσθηση τα υφασμάτινα. Δεν στερεώνονται αλλά κάθονται μια χαρά μέσα στο σουτιέν η σε ένα τιραντάκι θηλασμού.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Exactly what I was looking for. With reusable pads you never have the 100% coverage and no smell that you get with disposables (I used Avent with both my children), but you don't have to worry about constantly stocking up on new ones. I wouldn't say they're for the early days when your breasts leak a lot. Maybe after the third month. They're large, which is good because they don't move around as much and are less visible under thin clothes. The white ones suited me much more than the black-beige ones. The beige is an ugly salmon color, like it's faded, with stitching around in a different color. I wash them with the baby's clothes, often without even using the washing bag. I use about one all day and one all night. I only put it on the breast I'm not nursing from, and I change it when it's time to nurse again (that way I also remember which side I last nursed from).
αυτό που έψαχνα. με τα επαναχρησιμοποιούμενα επιθέματα δεν έχεις ποτέ την 100% κάλυψη και καθόλου μυρωδιά που έχεις με τα μιας χρήσης (χρησιμοποιούσα τα αβεντ και στα 2 μου παιδιά),αλλά ξενοιαζεις από το να πρέπει να στοκάρεις συνέχεια καινούργια. δεν θα έλεγα ότι είναι για τον πρώτο καιρό που τρέχει πολύ το στηθος. ίσως μετά το 3μηνο. είναι μεγάλα, πράγμα καλό γιατί δεν μετακινούνται τόσο και φαίνονται λιγότερο με λεπτά ρούχα. τα λευκά με βολεψαν πολύ περισσότερο από τα μαυρα-μπεζ. τα μπεζ είναι ένα άσχημο σομον σαν ξεβαμμενο,με άλλο χρώμα ραφή τριγυρω. τα πλένω με τα ρούχα του μωρού, πολλές φορές χωρίς καν το τσαντάκι πλυσίματος. χρησιμοποιώ περίπου ένα όλη μέρα και ένα όλη νύχτα. βάζω μόνο στο στήθος που δεν θηλάζω, και το αλλάζω όταν έρθει η ώρα να θηλάσω ξανά (έτσι θυμάμαι και από πού θήλασα τελευταία).
Soft and comfortable! You forget you're wearing them! Just because breastfeeding hasn't been regulated yet as my baby is still small, there are nights when they fill up and I get dirty... I believe that once things are regulated, they work much better! In any case, I prefer them over the disposable ones which I find harder! Also, they can be washed in the washing machine and dry quite quickly!
Μαλακά και άνετα! Ξεχνάς ότι τα φοράς! Απλά επειδή δεν έχει ρυθμιστεί ακόμα ο θηλασμός καθώς είναι μικρό το μωρό μου, υπάρχουν βράδια που γεμίζουν και λερώνομαι..θεωρώ ότι σε ρυθμισμένη κατάσταση λειτουργούν πολύ καλύτερα! Σε κάθε περίπτωση τα προτιμώ από τα μιας χρήσης που τα νιώθω πιο σκληρά! Επίσης πλένονται στο πλυντήριο και στεγνώνουν αρκετά γρήγορα!
Great product, soft and comfortable, you forget you are wearing it because I suffered from irritation with the usual one-time use pads. I bought them and I was saved
Φοβερό προϊόν μαλακο και ανετο ξεχνάς πως το φοράς διότι υπέφερα από φαγούρα με τα γνωστά μιας χρήσης επιθεματα. Τα αγόρασα και σώθηκα
Personally, they didn't work for me. The milk leaks from the pads, resulting in my clothes being ruined, and after 2 months of use, they developed a bad odor. I was influenced by the reviews and that's why I bought them. I went back to disposable pads after that
Εμένα προσωπικά δεν μου έκαναν δουλειά, το γάλα φεύγει από τα επιθέματα με αποτέλεσμα να γίνονται τα ρούχα μου χάλια και μετά από 2 μήνες εφαρμογής απέκτησαν μια άσχημη μυρωδιά. Επηρεάστηκα από τις κριτικές και για αυτό τα πήρα. Ξαναγύρισα στα επιθεματα της μιας χρήσης μετά από αυτά
I replaced the disposable pads with these, as I don't have much flow anymore. They do a good job and I don't have any leaks. The fabric ones feel better. They don't stick, but they fit well inside a bra or a nursing tank top.
Αντικατέστηκα τα επιθέματα μίας χρήσης με αυτά, μιας και πλέον δεν έχω πολλή ροή. Κάνουν καλή δουλειά και δεν έχω διαρροές. Καλύτερη αίσθηση τα υφασμάτινα. Δεν στερεώνονται αλλά κάθονται μια χαρά μέσα στο σουτιέν η σε ένα τιραντάκι θηλασμού.
I use these and 2 packs of the white ones and I got rid of the disposable ones. This has been for 2 months and after that, I never had any accidents. Now I don't know how it would have been in the beginning with the irregular flow. These.
Χρησιμοποιώ αυτά και 2 συσκευασίες από τα λευκά και κατηργησα τα μιας χρήσης. Αυτό από 2 μηνών και μετά και δεν είχα ποτέ ατυχήματα. Τώρα δε ξέρω πως θα ήταν στην αρχή με την ακανόνιστη ροή. Αυτά.
Depending on the flow. If you have a lot of milk, they don't do the job, the moisture comes out and wets your clothes and bra. You have to change them once or twice a day because they don't have such good absorbency and moisture remains on the chest. Of course, they are eco-friendly!
Ανάλογα τη ροή. Αν έχεις πολυ γάλα δεν κάνουν δουλειά, βγαινει η υγρασια προς τα εξω και σου βρεχει τα ρουχα και το σουτιέν. Πρεπει να τα αλλαζεις μια με δύο φορές τη μέρα γιατί δεν έχουν τόσο καλή απορροφητικότητα και μένει υγρασία στο στήθος. Βέβαια ειναι οικολογικά!
Exactly what I was looking for. With reusable pads you never have the 100% coverage and no smell that you get with disposables (I used Avent with both my children), but you don't have to worry about constantly stocking up on new ones. I wouldn't say they're for the early days when your breasts leak a lot. Maybe after the third month. They're large, which is good because they don't move around as much and are less visible under thin clothes. The white ones suited me much more than the black-beige ones. The beige is an ugly salmon color, like it's faded, with stitching around in a different color. I wash them with the baby's clothes, often without even using the washing bag. I use about one all day and one all night. I only put it on the breast I'm not nursing from, and I change it when it's time to nurse again (that way I also remember which side I last nursed from).
αυτό που έψαχνα. με τα επαναχρησιμοποιούμενα επιθέματα δεν έχεις ποτέ την 100% κάλυψη και καθόλου μυρωδιά που έχεις με τα μιας χρήσης (χρησιμοποιούσα τα αβεντ και στα 2 μου παιδιά),αλλά ξενοιαζεις από το να πρέπει να στοκάρεις συνέχεια καινούργια. δεν θα έλεγα ότι είναι για τον πρώτο καιρό που τρέχει πολύ το στηθος. ίσως μετά το 3μηνο. είναι μεγάλα, πράγμα καλό γιατί δεν μετακινούνται τόσο και φαίνονται λιγότερο με λεπτά ρούχα. τα λευκά με βολεψαν πολύ περισσότερο από τα μαυρα-μπεζ. τα μπεζ είναι ένα άσχημο σομον σαν ξεβαμμενο,με άλλο χρώμα ραφή τριγυρω. τα πλένω με τα ρούχα του μωρού, πολλές φορές χωρίς καν το τσαντάκι πλυσίματος. χρησιμοποιώ περίπου ένα όλη μέρα και ένα όλη νύχτα. βάζω μόνο στο στήθος που δεν θηλάζω, και το αλλάζω όταν έρθει η ώρα να θηλάσω ξανά (έτσι θυμάμαι και από πού θήλασα τελευταία).
Soft and comfortable! You forget you're wearing them! Just because breastfeeding hasn't been regulated yet as my baby is still small, there are nights when they fill up and I get dirty... I believe that once things are regulated, they work much better! In any case, I prefer them over the disposable ones which I find harder! Also, they can be washed in the washing machine and dry quite quickly!
Μαλακά και άνετα! Ξεχνάς ότι τα φοράς! Απλά επειδή δεν έχει ρυθμιστεί ακόμα ο θηλασμός καθώς είναι μικρό το μωρό μου, υπάρχουν βράδια που γεμίζουν και λερώνομαι..θεωρώ ότι σε ρυθμισμένη κατάσταση λειτουργούν πολύ καλύτερα! Σε κάθε περίπτωση τα προτιμώ από τα μιας χρήσης που τα νιώθω πιο σκληρά! Επίσης πλένονται στο πλυντήριο και στεγνώνουν αρκετά γρήγορα!
Great product, soft and comfortable, you forget you are wearing it because I suffered from irritation with the usual one-time use pads. I bought them and I was saved
Φοβερό προϊόν μαλακο και ανετο ξεχνάς πως το φοράς διότι υπέφερα από φαγούρα με τα γνωστά μιας χρήσης επιθεματα. Τα αγόρασα και σώθηκα
Personally, they didn't work for me. The milk leaks from the pads, resulting in my clothes being ruined, and after 2 months of use, they developed a bad odor. I was influenced by the reviews and that's why I bought them. I went back to disposable pads after that
Εμένα προσωπικά δεν μου έκαναν δουλειά, το γάλα φεύγει από τα επιθέματα με αποτέλεσμα να γίνονται τα ρούχα μου χάλια και μετά από 2 μήνες εφαρμογής απέκτησαν μια άσχημη μυρωδιά. Επηρεάστηκα από τις κριτικές και για αυτό τα πήρα. Ξαναγύρισα στα επιθεματα της μιας χρήσης μετά από αυτά
I replaced the disposable pads with these, as I don't have much flow anymore. They do a good job and I don't have any leaks. The fabric ones feel better. They don't stick, but they fit well inside a bra or a nursing tank top.
Αντικατέστηκα τα επιθέματα μίας χρήσης με αυτά, μιας και πλέον δεν έχω πολλή ροή. Κάνουν καλή δουλειά και δεν έχω διαρροές. Καλύτερη αίσθηση τα υφασμάτινα. Δεν στερεώνονται αλλά κάθονται μια χαρά μέσα στο σουτιέν η σε ένα τιραντάκι θηλασμού.