Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Good grip in the hand with relatively silent clicks (right - left) and good feel and scrolling of the wheel. The build quality is not amazing, but it's okay for its price. If I could find something negative, it would be its light weight (78g), which personally bothers me a bit, as I am used to heavier mice because I have better control over movement that way. Finally, its sensor is unexpectedly good on all surfaces I used it on. For an office environment, as I use it, I consider it an excellent choice.
I will come back in time for a final evaluation regarding battery life, but also the mouse itself.
Update 20/3/2026
In the six months I've had it, it has disconnected twice and you need to turn it off from the switch on the bottom and turn it back on to get it working again. I haven't needed to change the battery so far. Otherwise, everything is okay.
Καλό πιάσιμο στο χέρι με αθόρυβα σχετικά κλικ (δεξί - αριστερό) και καλή αίσθηση και κύλιση της ροδέλας. Η ποιότητα κατασκευής του δεν ξετρελαίνει, αλλά είναι οκ για τα λεφτά του. Αν μπορούσα να βρω κάτι αρνητικό αυτό θα ήταν το μικρό του βάρος (78γρ.) που εμένα προσωπικά μου κλωτσάει λίγο, καθώς έχω συνηθίσει σε πιο βαριά ποντίκια γιατί έτσι έχω καλύτερο έλεγχο στην κίνηση. Τέλος, ο αισθητήρας του είναι απρόσμενα καλός σε όλες τις επιφάνειες που το χρησιμοποίησα. Για περιβάλλον γραφείου, όπως το χρησιμοποιώ εγώ, θεωρώ ότι είναι μια άριστη επιλογή.
Θα επανέλθω εν καιρώ για μια τελική αξιολόγηση όσο αφορά την διάρκεια μπαταρίας, αλλά και του ίδιου του ποντικιού.
Update 20/3/2026
Στο εξάμηνο που το έχω περίπου έχει κάνει δύο φορές αποσύνδεση και χρειάζεται να το κλείνεις από τον διακόπτη στην κάτω πλευρά και να το ξανά ανοίγεις για να ξεκολλήσει. Μπαταρία δεν έχει χρειαστεί να αλλάξω μέχρι στιγμής. Κατά τα άλλα όλα οκ.
Good grip in the hand with relatively silent clicks (right - left) and good feel and scrolling of the wheel. The build quality is not amazing, but it's okay for its price. If I could find something negative, it would be its light weight (78g), which personally bothers me a bit, as I am used to heavier mice because I have better control over movement that way. Finally, its sensor is unexpectedly good on all surfaces I used it on. For an office environment, as I use it, I consider it an excellent choice.
I will come back in time for a final evaluation regarding battery life, but also the mouse itself.
Update 20/3/2026
In the six months I've had it, it has disconnected twice and you need to turn it off from the switch on the bottom and turn it back on to get it working again. I haven't needed to change the battery so far. Otherwise, everything is okay.
Καλό πιάσιμο στο χέρι με αθόρυβα σχετικά κλικ (δεξί - αριστερό) και καλή αίσθηση και κύλιση της ροδέλας. Η ποιότητα κατασκευής του δεν ξετρελαίνει, αλλά είναι οκ για τα λεφτά του. Αν μπορούσα να βρω κάτι αρνητικό αυτό θα ήταν το μικρό του βάρος (78γρ.) που εμένα προσωπικά μου κλωτσάει λίγο, καθώς έχω συνηθίσει σε πιο βαριά ποντίκια γιατί έτσι έχω καλύτερο έλεγχο στην κίνηση. Τέλος, ο αισθητήρας του είναι απρόσμενα καλός σε όλες τις επιφάνειες που το χρησιμοποίησα. Για περιβάλλον γραφείου, όπως το χρησιμοποιώ εγώ, θεωρώ ότι είναι μια άριστη επιλογή.
Θα επανέλθω εν καιρώ για μια τελική αξιολόγηση όσο αφορά την διάρκεια μπαταρίας, αλλά και του ίδιου του ποντικιού.
Update 20/3/2026
Στο εξάμηνο που το έχω περίπου έχει κάνει δύο φορές αποσύνδεση και χρειάζεται να το κλείνεις από τον διακόπτη στην κάτω πλευρά και να το ξανά ανοίγεις για να ξεκολλήσει. Μπαταρία δεν έχει χρειαστεί να αλλάξω μέχρι στιγμής. Κατά τα άλλα όλα οκ.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Good grip in the hand with relatively silent clicks (right - left) and good feel and scrolling of the wheel. The build quality is not amazing, but it's okay for its price. If I could find something negative, it would be its light weight (78g), which personally bothers me a bit, as I am used to heavier mice because I have better control over movement that way. Finally, its sensor is unexpectedly good on all surfaces I used it on. For an office environment, as I use it, I consider it an excellent choice.
I will come back in time for a final evaluation regarding battery life, but also the mouse itself.
Update 20/3/2026
In the six months I've had it, it has disconnected twice and you need to turn it off from the switch on the bottom and turn it back on to get it working again. I haven't needed to change the battery so far. Otherwise, everything is okay.
Καλό πιάσιμο στο χέρι με αθόρυβα σχετικά κλικ (δεξί - αριστερό) και καλή αίσθηση και κύλιση της ροδέλας. Η ποιότητα κατασκευής του δεν ξετρελαίνει, αλλά είναι οκ για τα λεφτά του. Αν μπορούσα να βρω κάτι αρνητικό αυτό θα ήταν το μικρό του βάρος (78γρ.) που εμένα προσωπικά μου κλωτσάει λίγο, καθώς έχω συνηθίσει σε πιο βαριά ποντίκια γιατί έτσι έχω καλύτερο έλεγχο στην κίνηση. Τέλος, ο αισθητήρας του είναι απρόσμενα καλός σε όλες τις επιφάνειες που το χρησιμοποίησα. Για περιβάλλον γραφείου, όπως το χρησιμοποιώ εγώ, θεωρώ ότι είναι μια άριστη επιλογή.
Θα επανέλθω εν καιρώ για μια τελική αξιολόγηση όσο αφορά την διάρκεια μπαταρίας, αλλά και του ίδιου του ποντικιού.
Update 20/3/2026
Στο εξάμηνο που το έχω περίπου έχει κάνει δύο φορές αποσύνδεση και χρειάζεται να το κλείνεις από τον διακόπτη στην κάτω πλευρά και να το ξανά ανοίγεις για να ξεκολλήσει. Μπαταρία δεν έχει χρειαστεί να αλλάξω μέχρι στιγμής. Κατά τα άλλα όλα οκ.
Good grip in the hand with relatively silent clicks (right - left) and good feel and scrolling of the wheel. The build quality is not amazing, but it's okay for its price. If I could find something negative, it would be its light weight (78g), which personally bothers me a bit, as I am used to heavier mice because I have better control over movement that way. Finally, its sensor is unexpectedly good on all surfaces I used it on. For an office environment, as I use it, I consider it an excellent choice.
I will come back in time for a final evaluation regarding battery life, but also the mouse itself.
Update 20/3/2026
In the six months I've had it, it has disconnected twice and you need to turn it off from the switch on the bottom and turn it back on to get it working again. I haven't needed to change the battery so far. Otherwise, everything is okay.
Καλό πιάσιμο στο χέρι με αθόρυβα σχετικά κλικ (δεξί - αριστερό) και καλή αίσθηση και κύλιση της ροδέλας. Η ποιότητα κατασκευής του δεν ξετρελαίνει, αλλά είναι οκ για τα λεφτά του. Αν μπορούσα να βρω κάτι αρνητικό αυτό θα ήταν το μικρό του βάρος (78γρ.) που εμένα προσωπικά μου κλωτσάει λίγο, καθώς έχω συνηθίσει σε πιο βαριά ποντίκια γιατί έτσι έχω καλύτερο έλεγχο στην κίνηση. Τέλος, ο αισθητήρας του είναι απρόσμενα καλός σε όλες τις επιφάνειες που το χρησιμοποίησα. Για περιβάλλον γραφείου, όπως το χρησιμοποιώ εγώ, θεωρώ ότι είναι μια άριστη επιλογή.
Θα επανέλθω εν καιρώ για μια τελική αξιολόγηση όσο αφορά την διάρκεια μπαταρίας, αλλά και του ίδιου του ποντικιού.
Update 20/3/2026
Στο εξάμηνο που το έχω περίπου έχει κάνει δύο φορές αποσύνδεση και χρειάζεται να το κλείνεις από τον διακόπτη στην κάτω πλευρά και να το ξανά ανοίγεις για να ξεκολλήσει. Μπαταρία δεν έχει χρειαστεί να αλλάξω μέχρι στιγμής. Κατά τα άλλα όλα οκ.