Interesting weapon... what attracted me was obviously its price, so I didn't bother to find out more about it beforehand.
In my eyes, the rating of the weapon is three stars, for the following reasons:
Positives:
Very cheap. When entry-level airguns from other companies easily reach 150 euros, this one is one-third of the price and provides seemingly the same features.
Relatively decent sights. Although they have nothing to do with the quality and enjoyment of more expensive sights from other companies, they are adjustable enough and have a 3-dot system with 2 green dots for ease of use.
Can be fitted with any desired scope. Obviously, it requires adjustment and I would never expect it to be accurate, but the capability is provided.
Relatively lightweight at 2.4 kilograms.
Negatives:
It smells. As soon as you take it out of the box for the first time, the factory smell of the very mediocre plastic fills your nostrils. If I had known, I would have preferred to get a wooden one to avoid it. Nevertheless, it gradually fades away (although I can still smell it after 2 weeks of having it). However, I don't know what quality a wooden one would have, but the quality of the plastic, aside from the smell, is quite good.
The screws often loosen by themselves. After some time of use, I find myself having to tighten some of the screws near the breaking point of the weapon.
It is not as accurate as I would like an airgun to be. When using this, I have about a 70-80% chance of hitting my target (e.g., a beer can at 20-25 meters), whereas with a good airgun, I hit it 95% of the time. This means that the pellet is more likely to take a seemingly random path.
The pellet is difficult to load. The cut in the barrel is quite rough, so while in a good weapon the pellet simply slides in with minimal pressure, this one requires force and can harm the nail and finger.
Although the negatives seem to outweigh the positives, it does not mean that I regret my purchase. The weapon is extremely cheap and effectively does its job. I have fun with it, and at times I may be more critical than necessary. If it cost 150+ euros, I would give it 2 stars. But with a price of 50 euros, I believe it deserves 3, maybe even 4 stars. I would buy it again if I went back in time, but I am definitely looking forward to getting a new one
Ενδιαφερον όπλο... αυτο που με τραβηξε ήταν εννοείται η τιμή του, οπότε και δεν ασχολήθηκα από πιο πριν να δω πέρι τίνος πρόκειται.
Η στα μάτια μου η βαθμολογία του όπλου είναι τρία αστέρια, για τους εξής λόγους:
Θετικά:
πολύ φθηνό. όταν τα entry level αεροβόλα άλλων εταιριών εύκολα θα αγγίξουν τα 150 ευρώ, αυτό εδώ είναι στο ένα τρίτο της τιμής και παρέχει φαινομενικά τα ίδια πράγματα.
σχετικά οκ σκοπευτικά. Ενώ δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα και την ευχαρίστηση στη χρήση με ακριβότερα σκοπευτικά άλλων εταιριών, είναι επαρκώς ρυθμίσημα, και διαθέτουν σύστημα 3 dot με τα 2 να είναι πράσινα που περνάει φως για ευκολία στην χρήση.
μπορεί να του εγκατατήσει όποιος θέλει σκόπευτρο. προφανώς θέλει ρύθμισμα και δεν θα περίμενα ποτέ να είναι accurate, η ικανότητα παρέχεται.
Σχετικά ελαφρύ στα 2.4 κιλά.
Στα αρνητικά:
Βρωμάει. με το που το βγάλεις πρώτη φορά από το κουτί, η εργοστασιακή μυρωδιά του πολύ μέτριου πλαστικού γεμίζει τα ρουθούνια σου. Αν το ήξερα θα προτιμούσα να έχω πάρει ένα ξύλινο μήπως και το γλίτωνα. παρόλα ταύτα, σιγά σιγά φεύγει (αν και 2 εβδομάδες που το έχω ακόμα την μυρίζω). Δεν ξέρω όμως τι ποιότητα θα είχε ένα ξύλινο, αλλα η ποιότητα του πλαστικού πέρα απο την μυρωδιά είναι αρκετά καλή.
οι βίδες πολλές φορές ξεβιδώνουν μόνες τους. μετά από κάποια ώρα χρήσης, βρίσκω τον εαυτό μου σε κατάσταση να ξαναβιδώνω ορισμένες απο τις βίδες κοντά στο σημείο σπασίματος του όπλου.
Δεν είναι τόσο accurate όσο θα ήθελα να είναι ένα αεροβόλο. Όταν με αυτό έχω ένα 70-80% να βρω τον στόχο μου (στα 20-25 μέτρα ενα κουτάκι μπυρας για παράδειγμα), με ένα καλό αεροβόλο το βρίσκω στο 95% των φορών. Αυτό σημαίνει οτι έχει μεγαλύτερη περίπτωση το σφαιράκι να πάρει φαινομενικά άκυρη πορεία
η σφαίρα μπαίνει δύσκολα. το κόψιμο στην κάνη είναι αρκετά άγριο οπότε ενω σε ένα καλό όπλο η σφαίρα γλιστράει απλά μέσα, έστω και με ελάχιστη πίεση, αυτό θέλει βία σε σημείο κακοποίησης του νυχιού και του δαχτύλου.
Αν και τα αρνητικά φαινομενικά είναι πολλά περισσότερα από τα θετικά, αυτό δεν σημαίνει οτι μετανιώνω την αγορά που έκανα. Το όπλο είναι εξαιρετικά φθηνό, κάνει αποτελεσματικά την δουλειά του. εγώ περνάω καλά, και μπορεί σε σημεία να είμαι και πιο αυστηρός απο ότι πρέπει. Αν κόστιζε 150+ ευρώ θα του έβαζα 2 αστέρια. Αλλά με τιμή στα 50, πιστεύω αξίζει 3, ίσως και 4 αστέρια. Θα το ξαναέπαιρνα αν πήγαινα πίσω στον χρόνο, αλλά σίγουρα ανυπομωνώ να πάρω καινούριο