I bought this model because I definitely wanted a small-sized, powerful vacuum cleaner without bags and with a nozzle that has a rotating brush.
After a year of use, I can say that I am satisfied with its performance; it has not presented any problems, but I do have a few personal observations.
I start with the fact that overall, the construction is quite sturdy, meaning the pole is metal and does not wobble, the hose is durable and flexible, and the wheels have a rubber coating to avoid scratching the floor. However, when I reached the bucket, I noticed that the quality drops sharply. That is, poor quality plastic (fragile) and also the lid is held by two very thin plastic clips that broke on the first fall (see photos).
Regarding the filters (there are two), they do not need to be replaced like in other vacuums; you can wash them. One is located in the motor, and after a year, I found it completely clean, while the other is at the base of the bucket and needs rinsing once a month with a little soap to avoid odors.
As I mentioned earlier, the wheels are covered with rubber, so on carpet, it will require a bit more pulling to move, and you should also take turns widely because it has a tendency to get stuck on the walls.
Ergonomically, there is a handle to lift it, but it is located in the middle of the device, and if you want to store it vertically, there is some difficulty (it would be better not to lift it by the hose).
The nozzle with the rotating brush does an amazing job on both carpets and floors, but be careful with the fringes of the carpets as it may pull some fibers.
One last observation, which they kindly clarified at the store, is that any warranty they give you only pertains to the motor, not the entire vacuum cleaner.
Αγόρασα αυτό το μοντέλο διότι ήθελα οπωσδήποτε μια σούπα μικρή σε μέγεθος, ισχυρή, χωρίς σακούλες και να έχει και πέλμα με περιστρεφόμενη βούρτσα.
Μετά από ένα χρόνο χρήσης μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση της, δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, έχω όμως μερικές προσωπικές παρατηρήσεις.
Ξεκινάω από το γεγονός ότι στο σύνολο της, η κατασκευή είναι αρκετά στιβαρή δηλαδή το κοντάρι είναι μεταλλικό και δεν παλαντζάρει, ο σωλήνας είναι ανθεκτικός και ευέλικτος, τα ροδάκια έχουν επικάλυψη λάστιχου για να μην χαράζουν το πάτωμα, φτάνοντας στον κουβά όμως παρατήρησα ότι η ποιότητα πέφτει κατακόρυφα. Δηλαδή κακής ποιότητας πλαστικό (εύθραυστο) και επίσης το καπάκι κρατιέται με δύο πολύ λεπτά πλαστικά κλιπάκια τα οποία με την πρώτη πτώση έχουν σπάσει (δείτε φωτογραφίες).
Όσον αφορά τα φίλτρα (υπάρχουν δύο) δε χρειάζονται άλλαγμα όπως σε άλλες σκούπες, μπορείς να τα πλένεις. Το ένα βρίσκεται στο μοτέρ και μετά από έναν χρόνο το είδα τελείως καθαρό, το άλλο βρίσκεται στη βάση του κουβά και χρειάζεται ξέβγαλμα μια φορά το μήνα με λίγο σαπούνι για να μη μυρίζει.
Όπως προανέφερα οι ρόδες είναι καλυμμένες με λάστιχο οπότε πάνω σε χαλί θα χρειαστεί λιγουλάκι παραπάνω τράβηγμα για κινηθεί και επίσης θα πρέπει να παίρνεται ανοιχτά τις στροφές διότι έχει μια τάση να κολλάει στις μεσοτοιχίες.
Εργονομικά, υπάρχει ένα χερούλι για να τη σηκώσεις αλλά βρίσκεται στη μέση της συσκευής και αν θέλεις να την αποθηκεύσεις κάθετα παρουσιάζεται μια δυσχέρεια (καλό θα ήταν να μην τη σηκώνετε από τον σωλήνα)
Το πέλμα με την περιστρεφόμενη βούρτσα κάνει καταπληκτική δουλειά τόσο σε χαλιά όσο και σε πατώματα, θα προσέχετε όμως στα κρόσσια των χαλιών διότι μπορεί να τραβήξει μερικές ίνες.
Μια τελευταία παρατήρηση, που είχαν την καλοσύνη να τη διευκρινίσουν στο κατάστημα, είναι ότι οποιαδήποτε εγγύησή σας δώσουν να ξέρετε ότι αφορά μόνο το μοτέρ όχι το σύνολο της σκούπας.