Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
reading reviews, comments and searching to lower the temperature and increase the humidity in my storage room, I decided to order the mentioned product.
I received it and I have the following to say.
Noisy FAN with water flow.
The supply tank does not detach from the device, which makes it a bit inconvenient but it's not the end of the world.
The air power it throws at max setting, i.e. the highest performance, is like a 2 on classic fans. The coolness of the water, especially if it is cold when you put it in the tank, is satisfactory to relieve the heat if you are at a distance of less than 2-3 meters.
Summing up the above and with what I saw, definitely not for this price.
barely fair gadget-machine
διαβάζοντας κριτικές, σχόλια και ψάχνοντας να κατεβάσω την θερμοκρασία και να ανεβάσω την υγρασία στην αποθηκη μου, αποφάσισα να παραγγείλω το αναφερόμενο προϊόν.
παρέλαβα και εχω να πω τα εξης.
Θορυβώδης ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ με υδροροη.
Το δοχείο εφοδιασμού δεν αποσπάται απο την συσκευή που το κάνει ολίγον δύσχρηστο αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου.
Η δύναμη του αέρα που πετάει με την επιλογή στο max δλδ την υψηλότερη απόδοση ειναι όπως το 2 στους κλασικούς ανεμιστήρες. η δροσιά του νερού αν είναι κιόλας παγωμένο οταν το βάλεις στο δοχείο ειναι ικανοποιητικό για να ανακουφίσει απο τη ζεστη αν είσαι σε απόσταση λιγότερο των 2-3 μέτρων.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω και με αυτά που είδα σίγουρα όχι για αυτη τιμή.
οριακά τίμιο γκατζετομηχανημα
Well! We got it to add a touch of coolness to the camping tent, I can't say it didn't help, okay, however, you can't call it fully effective! It blows cool air, that's it! Nothing less, nothing more! It's not suitable for a room at all, it doesn't cover, it doesn't replace AC, it's not a fan! If you have it right next to your face, it's okay!
Λοιπόν! Το πήραμε με σκοπό να δώσει έναν τόνο δροσιά στην σκηνή του κάμπινγκ δεν μπορώ να πω πως δεν βοήθησε οκ ωστόσο δεν το λες και φουλ αποτελεσματικό! Σε φυσάει δροσερό αέρα αυτο! Τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω! Δεν κάνει για δωμάτιο με τπτ δεν καλύπτει δεν αντικαθιστά AC δεν είναι ανεμιστήρας! Αν το έχεις δίπλα στα μούτρα σου είναι οκ!
After two months of use, it starts to leak water from the bottom. Very poor product quality, not recommended for purchase. Better to opt for a simple fan.
Μετά από δύο μήνες χρήσης, αρχίζει να τρέχει νερό από το κάτω μέρος. Πολύ κακή ποιότητα προϊόντος, δεν συνιστάται η αγορά του. Καλύτερα να προτιμήσετε έναν απλό ανεμιστήρα.
[I have had the product for two months, and I waited to see how it would perform in the heat before making the review.]
It is quite a noisy fan, just half a meter tall, so it can be placed in various spots, besides the ground. The construction seems cheap, with plastics that you think will break if you press them a little harder, and buttons from 90s cassette players. The package includes two small ice packs, so you need to buy more of regular size, or have a cut bottle handy.
Now, regarding its performance, at a distance of up to 2-3 meters, it works great. Water from the fridge and ice packs are just what you need even at 40 degrees. I repeat, UP TO 2, maybe 3 meters. Beyond that, you won't see effectiveness. The noise is unbearable. The 65dB corresponds to a loud conversation. It wouldn't be a problem, but as we said, it's for 2-3 meters. The air can be adjusted on both axes, up/down - left/right. The airflow is satisfactory.
If you can't install air conditioning, or it's a small room, it's a good solution. It will definitely help. However, if you have the option for anything else, consider it before settling on an air cooler.
Update 12/9: the motor that pumped the cold water burned out, so it has now become a bad fan. Also, the ice packs have cracked from the "bulging" when they freeze, and I left a little extra space when I filled them to avoid that. Failure everywhere.
[Έχω το προϊόν εδώ και δύο μήνες, και περίμενα να δω πώς θα ανταποκριθεί στις ζέστες πριν κάνω την αξιολόγηση.]
Πρόκειται για έναν αρκετά θορυβώδη ανεμιστήρα, μόλις μισό μέτρο στο ύψος, άρα μπορεί να τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία, πέραν του εδάφους.
Η κατασκευή φαίνεται φθηνή, με πλαστικά που νομίζεις θα σπάσουν αν τα πιέσεις λίγο παραπάνω, και κουμπιά από κασετόφωνα του 90.
Στη συσκευασία περιέχονται δύο μικρές παγοκύστες, επομένως πρέπει να αγοράσετε κι άλλες κανονικού μεγέθους, ή να έχετε κάποιο κομμένο μπουκάλι εύκαιρο.
Στα του αγώνα τώρα, σε απόσταση μέχρι 2-3 μέτρα, σκοτώνει. Νερό από το ψυγείο και παγοκύστες είναι ό,τι πρέπει ακόμα και στους 40.
Επαναλαμβάνω, ΜΕΧΡΙ 2, άντε 3 μέτρα. Παραπέρα δεν θα δείτε αποτελεσματικότητα.
Ο θόρυβος δεν παλεύεται. Τα 65dB αντιστοιχούν σε μία δυνατή συζήτηση. Δεν θα ήταν πρόβλημα, αλλά όπως είπαμε είναι για 2-3 μέτρα.
Ο αέρας ρυθμίζεται και στους δύο άξονες, πάνω/κάτω - δεξιά/αριστερά.
Η ροή του αέρα είναι ικανοποιητική.
Εάν δεν μπορείτε να βάλετε κλιματιστικό, ή πρόκειται για μικρό δωμάτιο, είναι μία καλή λύση. Σίγουρα θα βοηθήσει.
Εάν όμως έχετε την επιλογή για οτιδήποτε άλλο, να το κοιτάξετε πριν καταλήξετε σε air cooler.
Ενημέρωση 12/9: κάηκε το μοτεράκι που ανέβαζε το κρύο νερό, επομένως έμεινε πλέον ένας κακός ανεμιστήρας.
Επίσης οι παγοκύστες έχουν ραγίσει από το "φούσκωμα" όταν παγώνουν, και άφησα και λίγο παραπάνω κενό όταν τις γέμισα για να το αποφύγω. Αστοχία παντού.
I had it in a relatively open space in the store where I work and it really did a pretty good job locally in the area, but the motor that cools the air with water broke down after a month. But during the season until I replace it and get another one, we will have to endure the whole season, so I use it as a fan until the excessive heat goes away. I will come back to see the customer service for product replacement
τον είχα σε σχετικά ανοιχτώ χώρο στο μαγαζί που εργάζομαι και πραγματικά τοπικά στο χώρο έκανε αρκετά καλή δουλειά αλλά πάνω στο μήνα χάλασε το μοτέρ που ψύχει τον αέρα με το νερό αλλά πάνω στη σεζόν μέχρι να το αλλάξω και να μου έρθει άλλο θα φάμε όλη τη σεζόν άρα το χρησιμοποιώ σαν ανεμιστήρα μέχρι να φύγουν οι πολλές οι ζέστες. θα επανέλθω να δω εξυπηρέτηση αλλαγής προϊόντος
It does the job if it's within 3 meters, then nothing.
If you don't mind putting ice every 4 hours, it really blows cool air.
Otherwise, okay, I don't regret it
κάνει δουλειά αν είναι στα 3 μέτρα το πολύ μετά τίποτα.
αν δε βαριέσαι να βάζεις πάγο κάθε 4 ώρες όντως βγάζει δροσερό αέρα.
κατά τα άλλα οκ δεν το μετάνιωσα
I have it next to my bed at the foot, I put ice packs and cold water and it gives me 5 to 7 hours of cool air, very pleasant, and I sleep like a baby. If you have it close to you, it has a very good result, but do not expect it to do a great job at a long distance. For me, the way I operate it has very good results! The reason I give it 4 stars is because it could have a little more power in the air and thus would have much better results.
Το έχω δίπλα στο κρεββάτι μου κάτω στα πόδια,το βάζω πάγοκυστες παγάκια και κρύο νερό και μου βγάζει 5 με 7 ώρες δροσερό αέρα πολύ ευχάριστο και κοιμάμαι σαν πουλάκι.. Αν το έχεις κοντά σου έχει πολύ καλό αποτέλεσμα αλλά μην περιμένετε να κάνει τρελή δουλειά σε μεγάλη απόσταση. Εμένα για τον τρόπο που το λειτουργώ έχει πολύ καλά αποτελέσματα! Ο λόγος που βάζω 4 ☆ είναι γιατί θα μπορούσε να έχει λίγο περισσότερη δύναμη στον αέρα και έτσι θα είχε πολύ καλύτερα αποτελέσματα.
I don't know why the negative reviews, I found it quite satisfactory, it cools and with just water, not too cold, I give it excellent. Of course, someone who wants to cool the air conditioning does not do this job, but it cools satisfactorily. As for the noise, it is not annoying
Δε ξερω γιατι οι αρνητικες κριτικες εγω το βρηκα αρκετα ικανοποιητικο δροσιζει και με απλο νερο οχι πολυ παγωμενο του δινω αριστα εννοειται καποιος που θελει να κανει τη ψυξη του αιρκοντισιον δεν κανει αυτη τη δουλεια αλλα δροσιζει ικανοποιητικα κι οσο για θορυβο δεν ειναι ενοχλητικος
I bought them from a big chain in Athens for €65. Let me tell you.
1. Do not buy it if you are looking for an air conditioner. It is not an air conditioner with a cooling system.
2. Do not buy it if you expect it to lower the temperature in your room by 80 degrees.
3. Do not buy it if the space you want to use it in is large.
4. This one uses ice cubes, so if you want an economical solution and don't mind the process of filling ice cubes or small ice packs (I think they are called) with water for a few square meters, 5-7 at most, which brings a little cooler air, not frozen air like a regular fan, then I recommend you to buy it.
Usage:
5. I put 2 small ice packs with cold water from the refrigerator in the middle tray and it lasts me the whole night with one water refill.
Negatives:
1. The water container cannot be removed without disconnecting water hoses, from what I noticed.
2. It requires cold water with ice to bring cool air because it doesn't have a refrigerator.
3. The air it blows could be stronger.
Τα αγόρασα από μεγάλη αλυσίδα στην Αθήνα στα €65. Να σας πω.
1.Μην το αγοράζετε άμα ψάχνεται αρκοντισιον Δεν είναι air condition με σύστημα ψύξης.
2.Μην το αγοράζετε αν περιμένετε 80βαττ να σας κατεβάσει την θερμοκρασία στο δωμάτιο σας.
3.Μην το αγοράσετε αν ο χώρος χρήσης είναι μεγάλος.
4.το συγκεκριμένο χρησιμοποιεί παγάκια Οπότε αν θέλετε μια εικονομική λύση που δεν έχετε πρόβλημα να μπείτε στην διαδικασία να γεμίζετε παγάκια η ΜΙΚΡΈΣ πάγο κύστες (νομίζω λέγονται) με νερο για λίγα τετραγωνικά 5-7 θα έλεγα το πολύ, που φέρνει λίγο ποιο ΔΡΟΣΕΡΌ όχι παγωμένο αέρα από ένα κοινό ανεμιστήρα τοτες σας το προτείνω να το αγοράσετε.
Χρήση:
5.Εγω του βάζω 2 μικρές πάγο κύστες με Κρύο νερό από το ψυγείο στην μεσαία σκάλα και μου βγάζει όλη την νύχτα με ένα γέμισμα νερού.
Αρνητικά.
1.Το δοχείο νερού δεν βγαίνει χωρίς να ξε σύνδεσης νερό σωλήνες από ότι πρόσεξα
2.Θελει κρύο νερό με πάγο για να φέρει δροσερό αέρα διότι δεν έχει ψυγείο.
3.ο αέρας που βγάζει μπορούσε να είναι αρκετά ποίο δυνατός.
The worst purchase I could make..
Supposedly it lowers the temperature up to three degrees but it does nothing.. when you have it on to work with water and ice packs it is not efficient at all, plus it dries out the atmosphere incredibly.. in the simple fan mode it did something but not much.. you have to sit in front of it to feel a little coolness, while it is supposed to cool the room which is smaller than 15 square meters. I returned it the very next day because I was disappointed after a whole day of operation
Η χειρότερη αγορά που θα μπορούσα να κάνω ..
υποτίθεται ότι κατεβάζει τη θερμοκρασία έως και τρεις βαθμούς αλλά δεν κάνει τίποτα .. όταν το έχεις στη λειτουργία για να δουλεύει με νερό και τις παγοκυστες δεν είναι καθόλου αποδοτικό συν ότι ξερενει απίστευτα την ατμόσφαιρα .. στη απλή λειτουργία σαν ανεμιστήρας κάτι έκανε αλλά όχι και πολλά πράγματα .. πρέπει να κάθεστε μπροστά του για να νιώσεις λίγη δροσιά ενώ υποτίθεται ότι θα δροσιζσ το δωμάτιο το οποίο είναι μικρότερο από 15 τετραγωνικά . έκανα την ακριβώς επόμενη μέρα επιστροφή γιατί μετά από μια ολόκληρη μέρα λειτουργίας απογοητευτικα
Terrible black, the only positive thing is the coolness it claims to bring. The machine lacks power, I can't have it at full capacity and it only reaches half a meter (and I'm saying too much). I had to change positions in my space three times to be covered by it. The indicator that shows the mix and max is at the front, so I have to sit down and close the drawer again to see where it is. It doesn't have any bright indicators for mix and max, so I have to turn on the light to see what we're doing if it's nighttime. To get any work done, you have to sleep in a space as small as a toilet. 2 stars for the coolness it brings
Χάλια μαύρα , την δροσιά που λέει ότι φέρνει είναι το μόνο θετικό, το μηχάνημα δεν έχει δύναμη δεν μπορεί να το έχω στο φουλ και να φτάνει μέχρι το μισό μέτρο και (λέω πολύ), αναγκάστηκα να αλλάξω 3 φορές θέσεις στο χώρο μου για να με καλύψει, η ένδειξη που δείχνει το mix και max είναι από μπροστά που πρέπει να κάτσω να βάλω νερό να το κλείσω πάλι το συρτάρι για να δω που βρίσκεται, κάποια φωτεινή ενδείξεις για μιξ μαξ δεν έχει οπότε θα πρέπει να ανοίξω φως για να δω τι κάνουμε εαν είναι βράδυ, για να κάνει δουλειά θα πρέπει να κοιμάσαι σε τετραγωνικά όσο μια τουαλέτα. 2 αστέρια για την δροσιά που φέρνει
reading reviews, comments and searching to lower the temperature and increase the humidity in my storage room, I decided to order the mentioned product.
I received it and I have the following to say.
Noisy FAN with water flow.
The supply tank does not detach from the device, which makes it a bit inconvenient but it's not the end of the world.
The air power it throws at max setting, i.e. the highest performance, is like a 2 on classic fans. The coolness of the water, especially if it is cold when you put it in the tank, is satisfactory to relieve the heat if you are at a distance of less than 2-3 meters.
Summing up the above and with what I saw, definitely not for this price.
barely fair gadget-machine
διαβάζοντας κριτικές, σχόλια και ψάχνοντας να κατεβάσω την θερμοκρασία και να ανεβάσω την υγρασία στην αποθηκη μου, αποφάσισα να παραγγείλω το αναφερόμενο προϊόν.
παρέλαβα και εχω να πω τα εξης.
Θορυβώδης ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ με υδροροη.
Το δοχείο εφοδιασμού δεν αποσπάται απο την συσκευή που το κάνει ολίγον δύσχρηστο αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου.
Η δύναμη του αέρα που πετάει με την επιλογή στο max δλδ την υψηλότερη απόδοση ειναι όπως το 2 στους κλασικούς ανεμιστήρες. η δροσιά του νερού αν είναι κιόλας παγωμένο οταν το βάλεις στο δοχείο ειναι ικανοποιητικό για να ανακουφίσει απο τη ζεστη αν είσαι σε απόσταση λιγότερο των 2-3 μέτρων.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω και με αυτά που είδα σίγουρα όχι για αυτη τιμή.
οριακά τίμιο γκατζετομηχανημα
Well! We got it to add a touch of coolness to the camping tent, I can't say it didn't help, okay, however, you can't call it fully effective! It blows cool air, that's it! Nothing less, nothing more! It's not suitable for a room at all, it doesn't cover, it doesn't replace AC, it's not a fan! If you have it right next to your face, it's okay!
Λοιπόν! Το πήραμε με σκοπό να δώσει έναν τόνο δροσιά στην σκηνή του κάμπινγκ δεν μπορώ να πω πως δεν βοήθησε οκ ωστόσο δεν το λες και φουλ αποτελεσματικό! Σε φυσάει δροσερό αέρα αυτο! Τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω! Δεν κάνει για δωμάτιο με τπτ δεν καλύπτει δεν αντικαθιστά AC δεν είναι ανεμιστήρας! Αν το έχεις δίπλα στα μούτρα σου είναι οκ!
After two months of use, it starts to leak water from the bottom. Very poor product quality, not recommended for purchase. Better to opt for a simple fan.
Μετά από δύο μήνες χρήσης, αρχίζει να τρέχει νερό από το κάτω μέρος. Πολύ κακή ποιότητα προϊόντος, δεν συνιστάται η αγορά του. Καλύτερα να προτιμήσετε έναν απλό ανεμιστήρα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
reading reviews, comments and searching to lower the temperature and increase the humidity in my storage room, I decided to order the mentioned product.
I received it and I have the following to say.
Noisy FAN with water flow.
The supply tank does not detach from the device, which makes it a bit inconvenient but it's not the end of the world.
The air power it throws at max setting, i.e. the highest performance, is like a 2 on classic fans. The coolness of the water, especially if it is cold when you put it in the tank, is satisfactory to relieve the heat if you are at a distance of less than 2-3 meters.
Summing up the above and with what I saw, definitely not for this price.
barely fair gadget-machine
διαβάζοντας κριτικές, σχόλια και ψάχνοντας να κατεβάσω την θερμοκρασία και να ανεβάσω την υγρασία στην αποθηκη μου, αποφάσισα να παραγγείλω το αναφερόμενο προϊόν.
παρέλαβα και εχω να πω τα εξης.
Θορυβώδης ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ με υδροροη.
Το δοχείο εφοδιασμού δεν αποσπάται απο την συσκευή που το κάνει ολίγον δύσχρηστο αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου.
Η δύναμη του αέρα που πετάει με την επιλογή στο max δλδ την υψηλότερη απόδοση ειναι όπως το 2 στους κλασικούς ανεμιστήρες. η δροσιά του νερού αν είναι κιόλας παγωμένο οταν το βάλεις στο δοχείο ειναι ικανοποιητικό για να ανακουφίσει απο τη ζεστη αν είσαι σε απόσταση λιγότερο των 2-3 μέτρων.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω και με αυτά που είδα σίγουρα όχι για αυτη τιμή.
οριακά τίμιο γκατζετομηχανημα
Well! We got it to add a touch of coolness to the camping tent, I can't say it didn't help, okay, however, you can't call it fully effective! It blows cool air, that's it! Nothing less, nothing more! It's not suitable for a room at all, it doesn't cover, it doesn't replace AC, it's not a fan! If you have it right next to your face, it's okay!
Λοιπόν! Το πήραμε με σκοπό να δώσει έναν τόνο δροσιά στην σκηνή του κάμπινγκ δεν μπορώ να πω πως δεν βοήθησε οκ ωστόσο δεν το λες και φουλ αποτελεσματικό! Σε φυσάει δροσερό αέρα αυτο! Τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω! Δεν κάνει για δωμάτιο με τπτ δεν καλύπτει δεν αντικαθιστά AC δεν είναι ανεμιστήρας! Αν το έχεις δίπλα στα μούτρα σου είναι οκ!
After two months of use, it starts to leak water from the bottom. Very poor product quality, not recommended for purchase. Better to opt for a simple fan.
Μετά από δύο μήνες χρήσης, αρχίζει να τρέχει νερό από το κάτω μέρος. Πολύ κακή ποιότητα προϊόντος, δεν συνιστάται η αγορά του. Καλύτερα να προτιμήσετε έναν απλό ανεμιστήρα.
[I have had the product for two months, and I waited to see how it would perform in the heat before making the review.]
It is quite a noisy fan, just half a meter tall, so it can be placed in various spots, besides the ground. The construction seems cheap, with plastics that you think will break if you press them a little harder, and buttons from 90s cassette players. The package includes two small ice packs, so you need to buy more of regular size, or have a cut bottle handy.
Now, regarding its performance, at a distance of up to 2-3 meters, it works great. Water from the fridge and ice packs are just what you need even at 40 degrees. I repeat, UP TO 2, maybe 3 meters. Beyond that, you won't see effectiveness. The noise is unbearable. The 65dB corresponds to a loud conversation. It wouldn't be a problem, but as we said, it's for 2-3 meters. The air can be adjusted on both axes, up/down - left/right. The airflow is satisfactory.
If you can't install air conditioning, or it's a small room, it's a good solution. It will definitely help. However, if you have the option for anything else, consider it before settling on an air cooler.
Update 12/9: the motor that pumped the cold water burned out, so it has now become a bad fan. Also, the ice packs have cracked from the "bulging" when they freeze, and I left a little extra space when I filled them to avoid that. Failure everywhere.
[Έχω το προϊόν εδώ και δύο μήνες, και περίμενα να δω πώς θα ανταποκριθεί στις ζέστες πριν κάνω την αξιολόγηση.]
Πρόκειται για έναν αρκετά θορυβώδη ανεμιστήρα, μόλις μισό μέτρο στο ύψος, άρα μπορεί να τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία, πέραν του εδάφους.
Η κατασκευή φαίνεται φθηνή, με πλαστικά που νομίζεις θα σπάσουν αν τα πιέσεις λίγο παραπάνω, και κουμπιά από κασετόφωνα του 90.
Στη συσκευασία περιέχονται δύο μικρές παγοκύστες, επομένως πρέπει να αγοράσετε κι άλλες κανονικού μεγέθους, ή να έχετε κάποιο κομμένο μπουκάλι εύκαιρο.
Στα του αγώνα τώρα, σε απόσταση μέχρι 2-3 μέτρα, σκοτώνει. Νερό από το ψυγείο και παγοκύστες είναι ό,τι πρέπει ακόμα και στους 40.
Επαναλαμβάνω, ΜΕΧΡΙ 2, άντε 3 μέτρα. Παραπέρα δεν θα δείτε αποτελεσματικότητα.
Ο θόρυβος δεν παλεύεται. Τα 65dB αντιστοιχούν σε μία δυνατή συζήτηση. Δεν θα ήταν πρόβλημα, αλλά όπως είπαμε είναι για 2-3 μέτρα.
Ο αέρας ρυθμίζεται και στους δύο άξονες, πάνω/κάτω - δεξιά/αριστερά.
Η ροή του αέρα είναι ικανοποιητική.
Εάν δεν μπορείτε να βάλετε κλιματιστικό, ή πρόκειται για μικρό δωμάτιο, είναι μία καλή λύση. Σίγουρα θα βοηθήσει.
Εάν όμως έχετε την επιλογή για οτιδήποτε άλλο, να το κοιτάξετε πριν καταλήξετε σε air cooler.
Ενημέρωση 12/9: κάηκε το μοτεράκι που ανέβαζε το κρύο νερό, επομένως έμεινε πλέον ένας κακός ανεμιστήρας.
Επίσης οι παγοκύστες έχουν ραγίσει από το "φούσκωμα" όταν παγώνουν, και άφησα και λίγο παραπάνω κενό όταν τις γέμισα για να το αποφύγω. Αστοχία παντού.
I had it in a relatively open space in the store where I work and it really did a pretty good job locally in the area, but the motor that cools the air with water broke down after a month. But during the season until I replace it and get another one, we will have to endure the whole season, so I use it as a fan until the excessive heat goes away. I will come back to see the customer service for product replacement
τον είχα σε σχετικά ανοιχτώ χώρο στο μαγαζί που εργάζομαι και πραγματικά τοπικά στο χώρο έκανε αρκετά καλή δουλειά αλλά πάνω στο μήνα χάλασε το μοτέρ που ψύχει τον αέρα με το νερό αλλά πάνω στη σεζόν μέχρι να το αλλάξω και να μου έρθει άλλο θα φάμε όλη τη σεζόν άρα το χρησιμοποιώ σαν ανεμιστήρα μέχρι να φύγουν οι πολλές οι ζέστες. θα επανέλθω να δω εξυπηρέτηση αλλαγής προϊόντος
It does the job if it's within 3 meters, then nothing.
If you don't mind putting ice every 4 hours, it really blows cool air.
Otherwise, okay, I don't regret it
κάνει δουλειά αν είναι στα 3 μέτρα το πολύ μετά τίποτα.
αν δε βαριέσαι να βάζεις πάγο κάθε 4 ώρες όντως βγάζει δροσερό αέρα.
κατά τα άλλα οκ δεν το μετάνιωσα
I have it next to my bed at the foot, I put ice packs and cold water and it gives me 5 to 7 hours of cool air, very pleasant, and I sleep like a baby. If you have it close to you, it has a very good result, but do not expect it to do a great job at a long distance. For me, the way I operate it has very good results! The reason I give it 4 stars is because it could have a little more power in the air and thus would have much better results.
Το έχω δίπλα στο κρεββάτι μου κάτω στα πόδια,το βάζω πάγοκυστες παγάκια και κρύο νερό και μου βγάζει 5 με 7 ώρες δροσερό αέρα πολύ ευχάριστο και κοιμάμαι σαν πουλάκι.. Αν το έχεις κοντά σου έχει πολύ καλό αποτέλεσμα αλλά μην περιμένετε να κάνει τρελή δουλειά σε μεγάλη απόσταση. Εμένα για τον τρόπο που το λειτουργώ έχει πολύ καλά αποτελέσματα! Ο λόγος που βάζω 4 ☆ είναι γιατί θα μπορούσε να έχει λίγο περισσότερη δύναμη στον αέρα και έτσι θα είχε πολύ καλύτερα αποτελέσματα.
I don't know why the negative reviews, I found it quite satisfactory, it cools and with just water, not too cold, I give it excellent. Of course, someone who wants to cool the air conditioning does not do this job, but it cools satisfactorily. As for the noise, it is not annoying
Δε ξερω γιατι οι αρνητικες κριτικες εγω το βρηκα αρκετα ικανοποιητικο δροσιζει και με απλο νερο οχι πολυ παγωμενο του δινω αριστα εννοειται καποιος που θελει να κανει τη ψυξη του αιρκοντισιον δεν κανει αυτη τη δουλεια αλλα δροσιζει ικανοποιητικα κι οσο για θορυβο δεν ειναι ενοχλητικος
I bought them from a big chain in Athens for €65. Let me tell you.
1. Do not buy it if you are looking for an air conditioner. It is not an air conditioner with a cooling system.
2. Do not buy it if you expect it to lower the temperature in your room by 80 degrees.
3. Do not buy it if the space you want to use it in is large.
4. This one uses ice cubes, so if you want an economical solution and don't mind the process of filling ice cubes or small ice packs (I think they are called) with water for a few square meters, 5-7 at most, which brings a little cooler air, not frozen air like a regular fan, then I recommend you to buy it.
Usage:
5. I put 2 small ice packs with cold water from the refrigerator in the middle tray and it lasts me the whole night with one water refill.
Negatives:
1. The water container cannot be removed without disconnecting water hoses, from what I noticed.
2. It requires cold water with ice to bring cool air because it doesn't have a refrigerator.
3. The air it blows could be stronger.
Τα αγόρασα από μεγάλη αλυσίδα στην Αθήνα στα €65. Να σας πω.
1.Μην το αγοράζετε άμα ψάχνεται αρκοντισιον Δεν είναι air condition με σύστημα ψύξης.
2.Μην το αγοράζετε αν περιμένετε 80βαττ να σας κατεβάσει την θερμοκρασία στο δωμάτιο σας.
3.Μην το αγοράσετε αν ο χώρος χρήσης είναι μεγάλος.
4.το συγκεκριμένο χρησιμοποιεί παγάκια Οπότε αν θέλετε μια εικονομική λύση που δεν έχετε πρόβλημα να μπείτε στην διαδικασία να γεμίζετε παγάκια η ΜΙΚΡΈΣ πάγο κύστες (νομίζω λέγονται) με νερο για λίγα τετραγωνικά 5-7 θα έλεγα το πολύ, που φέρνει λίγο ποιο ΔΡΟΣΕΡΌ όχι παγωμένο αέρα από ένα κοινό ανεμιστήρα τοτες σας το προτείνω να το αγοράσετε.
Χρήση:
5.Εγω του βάζω 2 μικρές πάγο κύστες με Κρύο νερό από το ψυγείο στην μεσαία σκάλα και μου βγάζει όλη την νύχτα με ένα γέμισμα νερού.
Αρνητικά.
1.Το δοχείο νερού δεν βγαίνει χωρίς να ξε σύνδεσης νερό σωλήνες από ότι πρόσεξα
2.Θελει κρύο νερό με πάγο για να φέρει δροσερό αέρα διότι δεν έχει ψυγείο.
3.ο αέρας που βγάζει μπορούσε να είναι αρκετά ποίο δυνατός.
The worst purchase I could make..
Supposedly it lowers the temperature up to three degrees but it does nothing.. when you have it on to work with water and ice packs it is not efficient at all, plus it dries out the atmosphere incredibly.. in the simple fan mode it did something but not much.. you have to sit in front of it to feel a little coolness, while it is supposed to cool the room which is smaller than 15 square meters. I returned it the very next day because I was disappointed after a whole day of operation
Η χειρότερη αγορά που θα μπορούσα να κάνω ..
υποτίθεται ότι κατεβάζει τη θερμοκρασία έως και τρεις βαθμούς αλλά δεν κάνει τίποτα .. όταν το έχεις στη λειτουργία για να δουλεύει με νερό και τις παγοκυστες δεν είναι καθόλου αποδοτικό συν ότι ξερενει απίστευτα την ατμόσφαιρα .. στη απλή λειτουργία σαν ανεμιστήρας κάτι έκανε αλλά όχι και πολλά πράγματα .. πρέπει να κάθεστε μπροστά του για να νιώσεις λίγη δροσιά ενώ υποτίθεται ότι θα δροσιζσ το δωμάτιο το οποίο είναι μικρότερο από 15 τετραγωνικά . έκανα την ακριβώς επόμενη μέρα επιστροφή γιατί μετά από μια ολόκληρη μέρα λειτουργίας απογοητευτικα
Terrible black, the only positive thing is the coolness it claims to bring. The machine lacks power, I can't have it at full capacity and it only reaches half a meter (and I'm saying too much). I had to change positions in my space three times to be covered by it. The indicator that shows the mix and max is at the front, so I have to sit down and close the drawer again to see where it is. It doesn't have any bright indicators for mix and max, so I have to turn on the light to see what we're doing if it's nighttime. To get any work done, you have to sleep in a space as small as a toilet. 2 stars for the coolness it brings
Χάλια μαύρα , την δροσιά που λέει ότι φέρνει είναι το μόνο θετικό, το μηχάνημα δεν έχει δύναμη δεν μπορεί να το έχω στο φουλ και να φτάνει μέχρι το μισό μέτρο και (λέω πολύ), αναγκάστηκα να αλλάξω 3 φορές θέσεις στο χώρο μου για να με καλύψει, η ένδειξη που δείχνει το mix και max είναι από μπροστά που πρέπει να κάτσω να βάλω νερό να το κλείσω πάλι το συρτάρι για να δω που βρίσκεται, κάποια φωτεινή ενδείξεις για μιξ μαξ δεν έχει οπότε θα πρέπει να ανοίξω φως για να δω τι κάνουμε εαν είναι βράδυ, για να κάνει δουλειά θα πρέπει να κοιμάσαι σε τετραγωνικά όσο μια τουαλέτα. 2 αστέρια για την δροσιά που φέρνει
reading reviews, comments and searching to lower the temperature and increase the humidity in my storage room, I decided to order the mentioned product.
I received it and I have the following to say.
Noisy FAN with water flow.
The supply tank does not detach from the device, which makes it a bit inconvenient but it's not the end of the world.
The air power it throws at max setting, i.e. the highest performance, is like a 2 on classic fans. The coolness of the water, especially if it is cold when you put it in the tank, is satisfactory to relieve the heat if you are at a distance of less than 2-3 meters.
Summing up the above and with what I saw, definitely not for this price.
barely fair gadget-machine
διαβάζοντας κριτικές, σχόλια και ψάχνοντας να κατεβάσω την θερμοκρασία και να ανεβάσω την υγρασία στην αποθηκη μου, αποφάσισα να παραγγείλω το αναφερόμενο προϊόν.
παρέλαβα και εχω να πω τα εξης.
Θορυβώδης ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ με υδροροη.
Το δοχείο εφοδιασμού δεν αποσπάται απο την συσκευή που το κάνει ολίγον δύσχρηστο αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου.
Η δύναμη του αέρα που πετάει με την επιλογή στο max δλδ την υψηλότερη απόδοση ειναι όπως το 2 στους κλασικούς ανεμιστήρες. η δροσιά του νερού αν είναι κιόλας παγωμένο οταν το βάλεις στο δοχείο ειναι ικανοποιητικό για να ανακουφίσει απο τη ζεστη αν είσαι σε απόσταση λιγότερο των 2-3 μέτρων.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω και με αυτά που είδα σίγουρα όχι για αυτη τιμή.
οριακά τίμιο γκατζετομηχανημα
Well! We got it to add a touch of coolness to the camping tent, I can't say it didn't help, okay, however, you can't call it fully effective! It blows cool air, that's it! Nothing less, nothing more! It's not suitable for a room at all, it doesn't cover, it doesn't replace AC, it's not a fan! If you have it right next to your face, it's okay!
Λοιπόν! Το πήραμε με σκοπό να δώσει έναν τόνο δροσιά στην σκηνή του κάμπινγκ δεν μπορώ να πω πως δεν βοήθησε οκ ωστόσο δεν το λες και φουλ αποτελεσματικό! Σε φυσάει δροσερό αέρα αυτο! Τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω! Δεν κάνει για δωμάτιο με τπτ δεν καλύπτει δεν αντικαθιστά AC δεν είναι ανεμιστήρας! Αν το έχεις δίπλα στα μούτρα σου είναι οκ!
After two months of use, it starts to leak water from the bottom. Very poor product quality, not recommended for purchase. Better to opt for a simple fan.
Μετά από δύο μήνες χρήσης, αρχίζει να τρέχει νερό από το κάτω μέρος. Πολύ κακή ποιότητα προϊόντος, δεν συνιστάται η αγορά του. Καλύτερα να προτιμήσετε έναν απλό ανεμιστήρα.