The faucet is worth the money it costs.
Visually, it is what one expects, but the positives seem to stop there.
Its flow is poor. At low pressure, it resembles a kind of waterfall, while at high pressure it reminds me of a telephone shower. The flow of the faucet is audible, even annoyingly so.
It does not seem to have any filter, neither for pebbles nor for water conservation. It has a plastic grid with large holes, which is also glued and not replaceable as far as I understand.
The accompanying hoses for the faucet were not only very short, but also of different types, one with a single o-ring and one with a double o-ring. I believe both should have had a double o-ring due to the fittings on the faucet (unfortunately, I did not think to take a photo before installation).
With that being said.
For its price, it is a very beautiful faucet. If design is the most important criterion along with a low price, then this faucet is for you. Otherwise, look for something of better quality.
If I have any updates regarding durability, I will come back.
Reevaluation on 13/4/2023
As you can see in the photo I added, the faucet has peeled and rusted.
Practically, it has lost its only advantage, which is its appearance.
Ultimately, it was a bad purchase, even for the little money it asks for, as it seems to go to waste in a very short period of time
Η βρύση είναι άξια των χρημάτων που κοστίζει.
Εμφανισιακά είναι οτι περιμένει κανείς αλλά τα θετικά σταματούν μάλλον εκεί.
Η ροής της είναι κακή. Χαμηλά μοιάζει με ένα είδος καταρράκτη, ενώ σε μεγάλη ροή θυμίζει ντους τηλεφώνου. Η ροή της βρύσης ακούγεται έντονα εώς και ενοχλητικά.
Δεν φαίνεται να έχει κάποιο φίλτρο ούτε για πετραδάκια, ούτε για εξοικονόμιση νερού, έχει ένα πλαστικό σχαράκι με μεγάλες οπές το οποίο μάλιστα είναι κολλημένο και όχι ανταλλάξιμο απ'οσο καταλαβαίνω.
Τα δε σπιράλ που συνόδευαν την βρύση, εκτός από πολύ κοντά, ήταν και διαφορετικού είδους, ένα με μονό και ένα με διπλό o-ring. Θεωρώ πως έπρεπε να ήταν και τα δύο με διπλό o-ring λόγω των υποδοχών στη βρύση (δυστυχώς δε σκέφτηκα να βγάλω φωτό πριν την σύνδεση)
Στο δια ταύτα.
Στην τιμή της είναι μια πολύ όμορφη βρύση. Αν το design είναι το σημαντικότερο κριτήριο μαζί με την χαμηλή τιμή, τότε αυτή η βρύση είναι για εσάς, διαφορετικά αναζητήστε κάτι καλύτερο ποιοτικώς
Αν έχω "μαντάτα" για την αντοχή, θα επανέλθω.
13/4/2023 - Επαναξιολόγηση
Όπως θα δείτε στην φωτογραφία που πρόσθεσα, η βρύση ξεφλούδισε και έχει βγάλει σκουριά.
Πρακτικά μόλις έχασε και το μοναδικό πλεονέκτημα της που είναι το εμφανισιακό.
Κακή εν τέλει αγορά, ακόμα και για τα λίγα λεφτά που ζητάει καθώς φαίνεται να πηγαίνουν στράφι σε υπερβολικά σύντομο διάστημα