It's really good... I bought it solely because other users had left good reviews, and I took the risk, bought it, and tried it. Very good.
Even my own hair is slightly oily, they have started graying at the age of 42 now, but otherwise, after washing, you apply a little (not too much) Pantene Pro-V, give a gentle massage, and then rinse, and touch your hair with your fingers, and they are so soft, like the Anti-Static dusters we use in our living room...
Of course, as soon as I finish it, I will go back to buy the same one (if it is still available).
Ειναι παρα πολυ καλό... Το αγορασα μονο και μονο επειδη ειχαν αφησει και αλλοι χρηστες καλές κριτικες, και το ρισκαρα, το πηρα και το δοκιμασα. Παρα πολυ καλό.
Και τα δικα μου μαλλια ειναι ψιλο-λιπαρα, εχουν αρχισει στην ηλικια των 42 τωρα και ψιλο-γκριζαρουν, αλλα κατα τα αλλα μετα το λουσιμο, βαζεις λιγο (οχι πολυ) Pantene Pro-V κανεις ενα απαλο μασσαζ, και μετα ξεβγαλμα, και ακουμπας τις τριχες σου στα μαλλια σου, και ειναι τόσο απαλές, σαν τα Αντιστατικά ξεσκονιστηρια που χρησιμοποιουμε στο σαλονι μας...
Εννοειτε μολις το τελειωσω θα γυρισω να παρω το ιδιο (εαν υπαρχει ακομα διαθεσιμο).