I bought it to try and restore some worn plastic parts inside and outside the car that had faded or had scratches. The heat it produces is more than enough for the average user and professionals alike. As for its durability over time, I don't have an opinion yet since I recently purchased it, but so far, the impression I have is very good and I believe it's worth its price! It's a tool that is good to have in our possession.
(As for the tasks I wanted to do and whether or not I succeeded and to what extent, I must say that in some cases, the success was significant, but in others, especially on rough surfaces, it was quite challenging and the result was not as impressive as the videos I had seen on YouTube. Maybe I'm not doing it correctly. Where it has tremendous success is in restoring the color of faded plastic surfaces! It's like painting them. Specifically, it made some external plastic parts of the car and the bike, which had whitened due to the sun, look like new again, while on an exercise bike I have at home and had tried to clean something with acetone (yes, I committed that crime), it had completely lost its color and turned white! With the heat gun, within a minute, I restored it to its original black color and you can't even tell that such work has been done there!)
Το πήρα για να επιχειρησω να επαναφέρω καποια φθαρμένα πλαστικά τμήματα εντος και εκτός του αυτοκινήτου τα οποία ειχαν ξεθωριάσει η είχαν γδαρσίματα.
Η θερμότητα που παράγει είναι υπέραρκετη για τη χρήση που θέλει να κάνει ο μέσος χρήστης αλλά και καθε επαγγελματίας. Αυτό για το οποίο δεν εχω άποψη ακόμα καθώς η αγορά του ειναι προσφατη, είναι η αντοχή στον χρόνο. Η έως τώρα πάντως εικόνα που έχω για αυτό είναι πολύ καλή και θεωρώ ότι αξίζει τα λεφτά του! Είναι ενα εργαλείο που καλό είναι να υπάρχει στην κατοχή μας.
(όσο για τις εργασίες που ήθελα να κάνω κι επειδή θα αναρωτιέστε αν πέτυχαν η όχι και σε τι βαθμό, πρέπει να πώ οτι σε κάποια η επιτυχία ήταν μεγάλη, σε άλλα όμως κυριώς σε σαγρέ επιφάνειες με δυσκόλεψε αρκετά και το αποτέλεσμα δεν ήταν αντάξιο όσων βίντεο είχα δει στο youtube. Ισως δεν το κάνω εγώ σωστά. Εκεί που έχει τρομερή επιτυχία η χρήση του ειναι στην επαναφορά χρώματος ξεθωριασμένων πλαστικων επιφανειών! Είναι λες και τα βάφεις. Συγκεκριμένα κάποια εξωτερικά πλαστικά του αυτοκινήτου αλλα και στο μηχανάκι που ειχαν ασπρίσει από τον ήλιο, τα έκανε σαν καινούρια ενώ σε ενα ποδήλατο γυμναστικής που έχω στο σπίτι και είχα δοκιμάσει να καθαρίσω κάτι με ασετόν (ναι εκανα αυτό το εγκλημα) ειχε χάσει εντελώς το χρώμα του και εγινε ασπρο! Με το θερμοπίστολο μεσα σε 1 λεπτό το εκανα οπως ήταν αρχικά μαυρο και δεν καταλαβαίνεις οτι εχει γινει εκει τετοια δουλειά!