I have been wearing it for 3-4 days now.
Firstly, regarding the size, I bought 2 sizes larger compared to the size of the shirt I usually wear and it fits very well. (I usually wear XL-2XL short-sleeved shirts and I bought it in 4XL. I am 1.88 meters tall and weigh 110 kilograms).
Secondly, it is short (the zipper is at the waist).
Thirdly, in temperatures ranging from 19-32 degrees Celsius (without the lining), it is very good. It cools nicely when moving at speeds of 50 kilometers per hour and above in 32-degree weather, and you feel a slight chill at 19 degrees, but it is manageable, whereas with the lining, I don't think I would feel anything!
At lower speeds, with 32 degrees for a short distance within the city, it is still fine. Now, for a whole day in the heat with speeds of 30-40 and 32 degrees, I think someone would get hot.
What is certain is that you feel cooler than if you were just wearing a short-sleeved shirt, as the sun does not burn you.
The construction quality seems very good.
The neck button is adjustable, so it will suit most people.
I consider it an ideal, affordable, and reliable jacket for its price, and you can comfortably use it from March (with the lining and a slightly thicker shirt) until definitely mid-November.
Otherwise, it is very nice. I got it in black.
Update. With 16 degrees, in the evening with humidity in a village, wearing the lining and a short-sleeved shirt, I did not feel cold.
I only felt a little bit of air on the areas of my hands due to the short sleeves.
I want to say that you can wear it very comfortably, especially in colder places.
Το φοραω 3-4 μερες τώρα.
Πρώτον σχετικά με το νούμερο, αγόρασα 2 νούμερα μεγαλύτερο σε σχέση με το νούμερο της μπλούζας που φοράω και κάθεται παρά πολύ καλά. (Φοραω xl-2xl κοντομάνικο και το αγόρασα σε 4xl. Είμαι 1.88 110κιλα).
Δεύτερον, είναι κοντό(το φερμουάρ είναι στον αφαλό).
Τρίτον σε θερμοκρασίες από 19-32 βαθμούς(χωρίς την επένδυση) είναι πολύ καλά. Στους 32 εν κινήσει με 50χλμ και πάνω δροσίζει πολύ όμορφα και στους 19 νιώθεις μια ψυχρούλα αλλά πολύ διαχειρίσιμη όπου με την επενδυση νομίζω δεν θα ένιωθα τίποτα!
Σε πιο χαμηλές ταχύτητες με 32βαθμους για μικρή απόσταση εντός πόλης πάλι ειναι κομπλέ. Τώρα για ολόκληρη μέρα μέσα στη πολύ με ταχύτητες 30-40 και 32 βαθμους, νομίζω θα ζεσταθεί κάποιος.
Το σίγουρο ειναι πως δροσίζεσαι πιο πολύ από το να φόραγες απλά κοντομάνικο μιας και δεν σε καίει ο ήλιος.
Η ποιότητα κατασκευή φαίνεται πολύ καλή.
Το κουμπί του λαιμού ειναι ρυθμιζόμενο Οποτε θα βολευτούν οι περισσότεροι.
Θεωρώ πως είναι ένα ιδανικό μπουφάν φθηνό τίμιο για τα λεφτά του και άνετα το χρησιμοποιείς από μαρτη(με την επένδυση και λίγο πιο χοντρή μπλουζιτσα) έως σίγουρα μέσα Νοέμβρη.
Κατά τ αλλά είναι πολύ όμορφο. Το πήρα σε μαύρο
Update. Με 16 βαθμούς, βράδυ με υγρασία σε χωριό, με την επένδυση και φορώντας κοντομάνικο δεν κρύωνα.
Ένιωθα λίγο μόνο τον αέρα στα σημεία των χεριών λόγω κοντομάνικου.
Θέλω να πω ότι το φοράς πολύ άνετα και λίγο σε πιο κρύα μέρη.