The extractor fan has been installed in a kitchen with a relatively small distance to the wall, but two half angles and one 90-degree angle have been installed. There are about 2 meters of flexible hose distance until the hose comes out along with the angles.
I haven't put a cap with shutters on the outside, it has open grilles with a mesh.
When it is set to level 3, you can't stand outside, it blows air with a lot of force.
Its downside is that, like all extractor fans, it has fake filters, meaning that from the first time I took it out of the box and put the filters on, they didn't fit well and they played around. Also, when it is closed and you try to pull it, it doesn't have any indentation to hold it like some older models. It is flat and comes face to face with the filter, so when you try to grab the front from below to pull it, you touch or push the filter, which can damage it if you force it because the side teeth that hold it are fragile.
Its light doesn't have a wow intensity, but it is a cool white LED light that I liked and matched with the rest of the kitchen lighting.
4 stars for its power, which I didn't expect, deducting one star for the rest. The fake filters and, in my opinion, the handle I mentioned.
Someone else might also consider the light as a downside, which didn't bother me because of the extra lighting I have.
ο απορροφητήρας έχει μπει σε κουζίνα με σχετική μικρή απόσταση προς τον τοίχο αλλα έχουν μπει 2 μισές γωνιες και μια 90 μοίρες γωνία . αρθροιστικα κάνα 2 μέτρα σωλήνας απόσταση μέχρι να βγει ο σωλήνας έξω μαζι με τις γωνιες.
Εξω δεν έχω βάλει τάπα με περσίδες, έχει γρίλιες ανοιχτές με ένα σιτάκι.
Οταν τον έχεις στο 3 δε στέκεσαι έξω , πετάει αέρα με πολύ δύναμη .
Το κακο του είναι ότι όπως όλοι οι απορροφητήρες έχουν ψεύτικα φίλτρα , δηλαδή από τη πρώτη φορά που τον έβγαλα από το κουτί και του έβαλα τα φίλτρα , δεν έμπαιναν καλά και παίζανε δεξιά αριστερά. Επίσης όταν είναι κλειστός και πας να τον τραβήξεις , δεν έχει κάποια εγκοπή ώστε να τον πιάσεις όπως κάποια πιο παλιά μοντέλα . είναι φλατ και έρχεται πρόσωπο με το φίλτρο με αποτέλεσμα όταν πας να πιάσεις τη προσοψη από κάτω για να τον τραβήξεις ακουμπάς η σπρώχνεις το φίλτρο πράγμα που μπορεί και να χαλάσεις το φιλτρο αν το ζορισεις γιατί είναι μπαφιλας τα πλαϊνά δοντακια που το κρατάνε .
Το φως του δεν έχει ένταση ουαου αλλά είναι λεντ λευκό Ψυχρό που εμένα μου άρεσε και το ταίριαξα με τον υπόλοιπο φωτισμό της κουζίνας .
4 αστέρια για τη δύναμη του που δε το περίμενα , αφαιρώ ένα αστέρι για τα υπόλοιπα . τα ψεύτικα φίλτρα και κατ εμέ τη λαβή που είπα.
Αλλος μπορεί να έβαζε στα μείον και το φως του πράγμα που εμένα δε με πείραξε λόγω του έξτρα φωτισμού που έχω .