My first encounter with the viral author of booktok, and I will tell you that I had it on my TBR for a while and was waiting for summer to read it - a good decision! Henry writes lightly, with humor and relaxed dialogues, making it an easy book for vacations or if you want to rest your mind and "escape."
This is a friends to lovers romance, quite a slow burn I would say, as their friendship plays a big role in the plot with references to the past covering a total of 12 years of friendship between Alex and Popi.
Our protagonists ~
Alex is a grumpy and serious professor who loves books and cats, while Popi is the life of the party, with humor, an adventure lover, and someone who dresses eccentrically. The two of them, incompatible and with nothing in common, accidentally make the journey back from college to their hometown one summer, and that was it! For 12 years, they travel the world every summer and become inseparable. Their friendship is deep and strong, while there is a 5%, as Popi says, of "what if" that happens towards the end of the 12 years and turns everything upside down.
My thoughts ~
I liked it quite a bit as a book mainly due to the characters and the building of their emotions that the author did. I didn’t feel it was rushed at all, although overall it lost a bit in my eyes. Unfortunately, I found the beginning a bit slow and perhaps tiring, especially the first dialogues where I didn't understand the humor and felt their connection was shallow. It requires a bit of patience at the start, but then the story picks up! As I read, I grew to love the book more and appreciated the fact that the author showed the whole story and all the emotions the characters went through with the same meticulousness, without the ending and their union feeling rushed, something I admit I see rarely! Also, I should mention that the narration is in the first person from Popi's perspective, and I missed Alex's side in many places; I felt Alex was emotionally shortchanged and we didn't really know how he felt.
Despite all that, I really liked it as a book, a light and friendly romance that will keep you entertained on vacation, and I recommend it!
Η πρώτη μου επαφή με τη viral συγγραφέα του booktok και θα σας πω ότι το είχα καιρό στη TBR μου και περίμενα να έρθει το καλοκαίρι για να το διαβάσω - μια καλή απόφαση! Η Ηenry γράφει ανάλαφρα, με χιούμορ και χαλαρούς διαλόγους γεγονός που το καθιστά ένα εύκολο βιβλίο για τις διακοπές ή αν θες να ξεκουράσεις το μυαλό σου και να "ξεφύγεις".
Το παρόν είναι ένα friends to lovers ρομαντζο, αρκετά slow burn θα έλεγα καθώς η φιλία τους παίζει μεγάλο ρόλο στη πλοκή με αναφορές στο παρελθόν που καλύπτει συνολικά τα 12 χρόνια φιλίας του Άλεξ και της Πόπη.
Οι πρωταγωνιστές μας ~
Ο Αλεξ είναι ένας grumpy και σοβαρός καθηγητής που αγαπά τα βιβλία και τις γάτες ενώ η Πόπη είναι η ψυχή της παρέας, με χιουμορ μια λάτρης της περιπέτειας και των ταξιδιών που ντύνεται εκκεντρικά. Οι δύο τους ασυμβίβαστοι και χωρίς καθόλου κοινά κάνουν κατά λάθος το ταξίδι της επιστροφής από το κολλέγιο στη γεννετηρα τους ένα καλοκαίρι και αυτό ήταν! Για 12 χρόνια ταξιδεύουν τον κόσμο κάθε καλοκαίρι και γίνονται αχώριστοι. Η φιλία τους είναι βαθιά και δυνατή ενώ υπάρχει ένα 5% όπως λέει η Πόπη του "τι θα γινόταν αν" το οποίο συμβαίνει προς το τέλος των 12 χρόνων και τα ανατρέπει όλα.
Οι σκέψεις μου ~
Μου άρεσε αρκετά σαν βιβλίο κυρίως λόγω των χαρακτήρων και του building για τα συναισθήματα τους που έκανε η συγγραφέας. Δεν το ένιωσα καθόλου βιαστικό αν και συνολικά κάπου έχασε λίγο στα μάτια μου. Δυστυχώς βρήκα την αρχή λίγο αργή και ίσως κουραστική ειδικά τους πρώτους διαλόγους που δεν καταλάβαινα το χιούμορ και ένιωθα ρηχό το δέσιμο τους. Θέλει λίγη υπομονή στην αρχή αλλά μετά η ιστορία παίρνει μπρος! Καθώς διάβαζα όλο και αγαπούσα το βιβλίο και εκτίμησα το γεγονός ότι η συγγραφέας έδειξε όλη την ιστορία και όλα τα συναισθήματα που πέρασαν οι ήρωες με την ίδια σχολαστικοτητα χωρίς το τέλος και η ένωση τους να είναι βιαστική κάτι που ομολογώ το βλέπω σπάνια!επίσης να πω ότι η αφήγηση είναι πρωτοπροσωπη από τη μεριά της Πόπη και μου έλειπε η μεριά του Αλεξ σε πολλά σημεία ένιωθα να αδικείται συναισθηματικά ο Αλεξ και να μη ξέρουμε πραγματικά πως νιώθει.
Παρ όλα αυτά μου άρεσε πολύ σαν βιβλίο, ενα ανάλαφρο και φιλικό ρομαντζο που θα σε κρατήσει στις διακοπές και στο προτείνω!