The strap is quite good. Its application with the watch is a bit strange with large bezels that protect the screen from potential hits against the wall (not stones, etc., it doesn't have a protective glass). The clasp is definitely not the safest, but with the strong magnet it has, it won't come off your wrist easily. Time will tell about its durability. However, the materials are quite high quality. I will test it in the sea, running, cycling, etc., and update on its durability and material wear.
In conclusion, the strap is very good, beautiful, and worth its money (it would have been better if it was a bit cheaper, around 10 euros, but we can't have it all).
Update: after some time, the strap started losing its black color where the magnet is applied (photo).
It has also experienced oxidation from the protective frame of the watch.
Lastly, the connection from the strap has started to loosen and it tends to "catch" on clothes and scratch them
Το λουράκι αρκετά καλό. Η εφαρμογή του με το ρολόι ειναι λίγο περίεργη με μεγάλα bezels που προστατεύουν την οθόνη απο τυχών χτυπήματα με τοιχο (οχι πετρες κλπ, δεν εχει τζαμακι προστασίας). Το κούμπωμα σίγουρα δεν είναι το πιο ασφαλές αλλα με τον δυνατό μαγνήτη που εχει δεν θα σου. φυγει απο το χέρι στα καλά του καθουμένου. Τωρα με τον καιρό θα δείξει στην αντοχή του. Πάντως τα υλικά ειναι αρκετα ποιοτικά. Θα το δοκιμάσω σε θάλασσα, τρέξιμο, ποδηλασία κλπ και να ενημερώσω για την αντοχή του και την διάβρωση των υλικών.
Εν κατακλείδι το λουράκι ειναι πολύ καλό, ομορφο και αξίζει τα χρηματά του (λιγο πιο κάτω θα ηταν καλύτερα, γυρω στο 10ρικο αλλα δεν μπορούμε να τα εχουμε και ολα)
Ενημέρωση: μετά από καιρό το λουράκι άρχισε να χάνει το μαύρο χρώμα του εκεί που εφαρμόζει ο μαγνήτης (φώτο).
Επίσης έχει υποστεί οξείδωση μέσα από το προστατευτικο πλαίσιο που είναι το ρολόι.
Τέλος έχει αρχίσει και χαλαρώνει η σύνδεση από το λουράκι και αρχίζει και "ντένει" στα ρούχα και τα γρατζουναει