Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
A fine device for home use..... It reminds me of the previous TELCO I had, which I bought about 15 years ago and had until recently.... Both a good headset and quite a few features, super for its price
Μια χαρά συσκευή για οικιακή χρήση.....Μου θυμίζει την προηγούμενη την TELCO που είχα και την είχα πάρει πριν 15 χρόνια περίπου και μέχρι και πρόσφατα την είχα.... Και ακουστικό καλό και δυνατότητες αρκετές, σούπερ για τα λεφτά της
I read some reviews that weren't very good. I bought it with reservations. In the end, it works just fine. Good sound quality, a backlit screen where everything is visible (the number calling you, etc.). The only negative thing I can say after about 40 days of using it is that it runs on batteries (I haven't needed to change them yet). Other than that, it's a (very) good phone!
Διάβασα και κριτικές που δεν ήταν και τόσο καλές. Το πήρα με επιφύλαξη. Τελικά λειτουργεί μια χαρά. Καλή ακουστική, φωτιζόμενη οθόνη στην οποία φαίνονται τα πάντα (το νούμερο που σε καλεί κλπ.). Το μόνο αρνητικό που μπορώ να πω στις 40 περίπου ημέρες που το λειτουργώ είναι ότι λειτουργεί με μπαταρίες (δεν χρειάστηκε να τις αλλάξω ακόμη). Κατά τα λοιπά πρόκειται για ένα (πολύ) καλό τηλέφωνο!
I have it for 3 months, I'm tired of resetting it - removing batteries and cable for 10'. It loses its settings, I can't call saved numbers. Lately, it doesn't even show me who is calling.
Το εχω 3 μήνες, εχω βαρεθεί να το κανω επαναφορά - βγάζω μπαταρίες κ καλώδιο για 10’ Χάνει τις ρυθμίσεις του, δεν μπορω να καλέσω αποθηκευμενους αριθμούς. Τελευταία δεν μου δείχνει κ ποιος καλεί..
We bought the MaxCom KXT709 landline phone last month for home use, and I am completely satisfied with its functions as well as its good build quality. The phone has not presented any problems at all, and I have already recommended it to some people, and some rushed to buy it.
Το σταθερό τηλέφωνο MaxCom KXT709 το αγοράσαμε τον προηγούμενο μήνα για οικιακή χρήση, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τις λειτουργίες του αλλά και για την καλή ποιότητα κατασκευής του. Το τηλέφωνο δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα, το έχω ήδη προτείνει σε κάποια άτομα και μερικοί έσπευσαν να το αγοράσουν.
A fine device for home use..... It reminds me of the previous TELCO I had, which I bought about 15 years ago and had until recently.... Both a good headset and quite a few features, super for its price
Μια χαρά συσκευή για οικιακή χρήση.....Μου θυμίζει την προηγούμενη την TELCO που είχα και την είχα πάρει πριν 15 χρόνια περίπου και μέχρι και πρόσφατα την είχα.... Και ακουστικό καλό και δυνατότητες αρκετές, σούπερ για τα λεφτά της
I read some reviews that weren't very good. I bought it with reservations. In the end, it works just fine. Good sound quality, a backlit screen where everything is visible (the number calling you, etc.). The only negative thing I can say after about 40 days of using it is that it runs on batteries (I haven't needed to change them yet). Other than that, it's a (very) good phone!
Διάβασα και κριτικές που δεν ήταν και τόσο καλές. Το πήρα με επιφύλαξη. Τελικά λειτουργεί μια χαρά. Καλή ακουστική, φωτιζόμενη οθόνη στην οποία φαίνονται τα πάντα (το νούμερο που σε καλεί κλπ.). Το μόνο αρνητικό που μπορώ να πω στις 40 περίπου ημέρες που το λειτουργώ είναι ότι λειτουργεί με μπαταρίες (δεν χρειάστηκε να τις αλλάξω ακόμη). Κατά τα λοιπά πρόκειται για ένα (πολύ) καλό τηλέφωνο!
I have it for 3 months, I'm tired of resetting it - removing batteries and cable for 10'. It loses its settings, I can't call saved numbers. Lately, it doesn't even show me who is calling.
Το εχω 3 μήνες, εχω βαρεθεί να το κανω επαναφορά - βγάζω μπαταρίες κ καλώδιο για 10’ Χάνει τις ρυθμίσεις του, δεν μπορω να καλέσω αποθηκευμενους αριθμούς. Τελευταία δεν μου δείχνει κ ποιος καλεί..
We bought the MaxCom KXT709 landline phone last month for home use, and I am completely satisfied with its functions as well as its good build quality. The phone has not presented any problems at all, and I have already recommended it to some people, and some rushed to buy it.
Το σταθερό τηλέφωνο MaxCom KXT709 το αγοράσαμε τον προηγούμενο μήνα για οικιακή χρήση, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τις λειτουργίες του αλλά και για την καλή ποιότητα κατασκευής του. Το τηλέφωνο δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα, το έχω ήδη προτείνει σε κάποια άτομα και μερικοί έσπευσαν να το αγοράσουν.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
A fine device for home use..... It reminds me of the previous TELCO I had, which I bought about 15 years ago and had until recently.... Both a good headset and quite a few features, super for its price
Μια χαρά συσκευή για οικιακή χρήση.....Μου θυμίζει την προηγούμενη την TELCO που είχα και την είχα πάρει πριν 15 χρόνια περίπου και μέχρι και πρόσφατα την είχα.... Και ακουστικό καλό και δυνατότητες αρκετές, σούπερ για τα λεφτά της
I read some reviews that weren't very good. I bought it with reservations. In the end, it works just fine. Good sound quality, a backlit screen where everything is visible (the number calling you, etc.). The only negative thing I can say after about 40 days of using it is that it runs on batteries (I haven't needed to change them yet). Other than that, it's a (very) good phone!
Διάβασα και κριτικές που δεν ήταν και τόσο καλές. Το πήρα με επιφύλαξη. Τελικά λειτουργεί μια χαρά. Καλή ακουστική, φωτιζόμενη οθόνη στην οποία φαίνονται τα πάντα (το νούμερο που σε καλεί κλπ.). Το μόνο αρνητικό που μπορώ να πω στις 40 περίπου ημέρες που το λειτουργώ είναι ότι λειτουργεί με μπαταρίες (δεν χρειάστηκε να τις αλλάξω ακόμη). Κατά τα λοιπά πρόκειται για ένα (πολύ) καλό τηλέφωνο!
I have it for 3 months, I'm tired of resetting it - removing batteries and cable for 10'. It loses its settings, I can't call saved numbers. Lately, it doesn't even show me who is calling.
Το εχω 3 μήνες, εχω βαρεθεί να το κανω επαναφορά - βγάζω μπαταρίες κ καλώδιο για 10’ Χάνει τις ρυθμίσεις του, δεν μπορω να καλέσω αποθηκευμενους αριθμούς. Τελευταία δεν μου δείχνει κ ποιος καλεί..
We bought the MaxCom KXT709 landline phone last month for home use, and I am completely satisfied with its functions as well as its good build quality. The phone has not presented any problems at all, and I have already recommended it to some people, and some rushed to buy it.
Το σταθερό τηλέφωνο MaxCom KXT709 το αγοράσαμε τον προηγούμενο μήνα για οικιακή χρήση, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τις λειτουργίες του αλλά και για την καλή ποιότητα κατασκευής του. Το τηλέφωνο δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα, το έχω ήδη προτείνει σε κάποια άτομα και μερικοί έσπευσαν να το αγοράσουν.
A fine device for home use..... It reminds me of the previous TELCO I had, which I bought about 15 years ago and had until recently.... Both a good headset and quite a few features, super for its price
Μια χαρά συσκευή για οικιακή χρήση.....Μου θυμίζει την προηγούμενη την TELCO που είχα και την είχα πάρει πριν 15 χρόνια περίπου και μέχρι και πρόσφατα την είχα.... Και ακουστικό καλό και δυνατότητες αρκετές, σούπερ για τα λεφτά της
I read some reviews that weren't very good. I bought it with reservations. In the end, it works just fine. Good sound quality, a backlit screen where everything is visible (the number calling you, etc.). The only negative thing I can say after about 40 days of using it is that it runs on batteries (I haven't needed to change them yet). Other than that, it's a (very) good phone!
Διάβασα και κριτικές που δεν ήταν και τόσο καλές. Το πήρα με επιφύλαξη. Τελικά λειτουργεί μια χαρά. Καλή ακουστική, φωτιζόμενη οθόνη στην οποία φαίνονται τα πάντα (το νούμερο που σε καλεί κλπ.). Το μόνο αρνητικό που μπορώ να πω στις 40 περίπου ημέρες που το λειτουργώ είναι ότι λειτουργεί με μπαταρίες (δεν χρειάστηκε να τις αλλάξω ακόμη). Κατά τα λοιπά πρόκειται για ένα (πολύ) καλό τηλέφωνο!
I have it for 3 months, I'm tired of resetting it - removing batteries and cable for 10'. It loses its settings, I can't call saved numbers. Lately, it doesn't even show me who is calling.
Το εχω 3 μήνες, εχω βαρεθεί να το κανω επαναφορά - βγάζω μπαταρίες κ καλώδιο για 10’ Χάνει τις ρυθμίσεις του, δεν μπορω να καλέσω αποθηκευμενους αριθμούς. Τελευταία δεν μου δείχνει κ ποιος καλεί..
We bought the MaxCom KXT709 landline phone last month for home use, and I am completely satisfied with its functions as well as its good build quality. The phone has not presented any problems at all, and I have already recommended it to some people, and some rushed to buy it.
Το σταθερό τηλέφωνο MaxCom KXT709 το αγοράσαμε τον προηγούμενο μήνα για οικιακή χρήση, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τις λειτουργίες του αλλά και για την καλή ποιότητα κατασκευής του. Το τηλέφωνο δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα, το έχω ήδη προτείνει σε κάποια άτομα και μερικοί έσπευσαν να το αγοράσουν.