Anyone who is too lazy to read, please check out my review: https://www.youtube.com/watch?v=opgAqq8zFVQ&ab_channel=Sonasic
A wonderful game that stands out in our days dominated by MMOs, online, etc. A calm game to play after a day of work and relax.
You are a cat in a dystopian world trying to explore what happened to the world and its inhabitants. The graphics were made in Unreal Engine and are on another level. Whether we're talking about light, image, or cat fur. The sound with headphones is 3D, and if you have Dolby Atmos speakers, even better. You can feel every step, water droplet, insect chirping. A pioneering game, as I have never seen a game where I am a cat before. And I didn't expect it to be this good before buying it. Honestly, I wish there were more games like this for us who are of a certain age and don't have time for 20+ hours of gameplay but want something quality and short. Buy it and you will remember me. From me, a honest 9/10 as everything fits smoothly, effortlessly, and calmly. I had no complaints. Have a good day and happy shopping.
Οποιος βαριέται να διαβάσει παρακαλώ να δεί την αξιολόγηση μου : https://www.youtube.com/watch?v=opgAqq8zFVQ&ab_channel=Sonasic
Υπέροχο παιχνίδι που διαφέρει στις ημέρες μας που κυριαρχούνται απο mmo , online κλπ . Ηρεμο παιχνιδι να το παίξει κανείς μετά απο μια μέρα δουλειάς και να ηρεμήσει.
Είστε μια γάτα σε ένα δυστοπικό κόσμο που προσπαθείτε να ερευνήσετε τι έγινε στον κόσμο και στους κατοίκους της. Τα γραφικά φτιάχτηκαν στην unreal engine και είναι σε άλλο επίπεδο. Είτε μιλάμε για φως είτε για εικόνα είτε για τρίχωμα γάτας. Ο ήχος με ακουστικά είναι 3d και εάν έχετε και dolby atmos ηχεία ακόμα καλύτερα . Καταλαβαίνετε το κάθε πάτημα , σταγόνα νερού-τσίριγμα εντόμου. Πρωτοπόρο παιχνίδι ,καθώς παιχνίδι που να είμαι γάτα δεν έχω ξαναδει. Και δεν περίμενα πριν το αγοράσω πως θα είναι τόσο καλό. Ειλικρινά μακάρι να έβγαιναν και άλλα τέτοια παιχνίδια για εμάς που είμαστε μιας ηλικίας και δεν έχουμε χρόνο για 20+ ώρες παιχνιδιών αλλά θέλουμε κάτι ποιοτικό και σύντομο. Αγοράστε το και θα με θυμηθείτε . Απο εμένα ένα τίμιο 9/10 καθώς όλα δένουν ομαλά,αβίαστα και ήρεμα. Δεν είχα παράπονο. Καλή σας ημέρα και καλές αγορές.