Three months of light use from me. I picked it blindly as there were no reviews and then went to see it in person at the store. I chose it and recommend it for its ability to "inflate" and "deflate" as it has 4 straps on the sides. It has 4 main compartments, 2 for various items, 1 for a laptop, 1 for the back with a button; it has a zippered pocket for cards and a pocket for an umbrella/500ml water bottle (for details, see the photos). For daily use, laptop, accessories, stationery, agenda, power bank, bunch of keys, it is complete. Occasionally, I put a container in a bag (vertically) or sandwiches in a bag in the main compartment, which fit well. When (less frequently) I fill it with other things, e.g., from shopping after work, it adjusts satisfactorily to the demand for additional volume. The laptop, because it is new, I put in an extra felt sleeve as the "floor" of the bag in that compartment, although it has foam, is thin for my standards. Finally, although less important for some, I have to say it is comfortable on the back. It also sits flat and looks cool (that's what they say around here) and elegant. I bought it for €30 and for that price, I recommend it wholeheartedly if the description fits your needs.
Τρεις μήνες ήπια χρήση από μένα. Την στάμπαρα στα τυφλά καθώς δεν είχε κριτικές και κατόπιν πήγα να την δω από κοντά στο κατάστημα. Την διάλεξα και την προτείνω για την δυνατότητα της να «φουσκώνει» και να «ξεφουσκώνει» καθώς έχει τα 4 λουράκια στα πλαϊνά. Έχει 4 βασικές θήκες, 2 για διάφορα, 1 λάπτοπ, 1 πλάτης με κουμπί· Έχει θήκη με φερμουάρ για κάρτες και θήκη για ομπρέλα/νερό 500ml (για αναλυτικά δείτε τις φωτογραφίες). Για καθημερινή χρήση, λάπτοπ, αξεσουάρ, γραφική ύλη, ατζέντα, power bank, αρμαθιά κλειδιά, είναι κομπλέ. Ενίοτε βάζω τάπερ σε σακούλα (κάθετα) ή σάντουιτς σε σακούλα στην κεντρική θήκη τα οποία χωράνε καλά. Όταν (πιο σπάνια) την γεμίζω και άλλα πράγματα πχ. από αγορές μετά την δουλειά προσαρμόζεται ικανοποιητικά στην απαίτηση του πρόσθετου όγκου. Το λάπτοπ, επειδή είναι καινούριο, το βάζω σε έξτρα τσόχινο φάκελο καθώς το «πάτωμα» της τσάντας σε εκείνη την θήκη αν και έχει αφρολέξ είναι λεπτό για τα δεδομένα μου. Τέλος, αν και λιγότερο σημαντικό για κάποιος, έχω να πω πως είναι άνετη στην πλάτη. Επίσης κάθεται στρωτή και φαίνεται cool (έτσι το λένε στα μέρη μου) και κομψή. Την αγόρασα 30€ και για αυτήν την τιμή την προτείνω ανεπιφύλακτα αν ταιριάζει η περιγραφή στις ανάγκες σας.