Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I always had robot ovens, those 40-50 €. For the past 2 years I bought this Ninja oven, we've used it a lot, it's the only one that works in a house of 4 people. It bakes burgers, chicken nuggets, steaks, pies, pizzas, chicken, skewers, everything, frozen or fresh, as long as it's low in height, otherwise it touches the lamps/heating elements and will probably break.
It gets dirty very easily, I stopped cleaning it, only when it turns black... It hasn't suffered any damage with such heavy use. So when it breaks, I'll definitely get the same one... maybe I'll look at the bigger one, I think it's called DT200.
It's the fastest thing I've ever used and it's proven to be very tough!!
Πάντα είχα φουρνάκια ρομπότ, αυτά των 40-50 €
Εδώ και 2 χρόνια αγόρασα αυτό το φουρνάκι της Ninja,
το έχουμε ξεσκίσει, μόνο αυτό δουλεύει σε σπίτι 4 ατόμων. Ψήνει, μπιφτέκια, κοτομπουκιές, μπριζόλες, πίτες, πίτσες, κοτόπουλο, σουβλάκια, τα πάντα, κατεψυγμένα ή φρέσκα, αρκεί να είναι χαμηλό σε ύψος, αλλιώς ακουμπάει τις λάμπες/αντιστάσεις και λογικά θα χαλάσει.
Λερώνει πολύ εύκολα, σταμάτησα πια να το καθαρίζω, μόνο όταν γίνει μαύρο... Δεν έχει πάθει τίποτα με τόσο βαριά χρήση. Οπότε όταν χαλάσει θα πάρω το ίδιο σίγουρα... ισως να δω και το πιο μεγάλο, DT200 νομίζω λέγεται.
Είναι οτι πιο γρήγορο έχω χρησιμοποιήσει και έχει αποδειχθεί πολύ σκληροτράχηλο!!
This review will be detailed, grab some popcorn and let's get started.
Long story short:
I am a chef and I am very involved with kitchen gadgets. Ninja offers affordable and quality solutions, close to those of Breville. I got the Ninja XL (29L) from Germany for €300 (€168+€133 shipping..). Despite the good features, the noise of the fan and the difficult cleaning disappointed me. I returned it and got the smaller SP101EU (8L) for €200 from Greece. Because it's worth it, I explain below:
-Speed: Heats up in seconds with halogen bulbs, saving a lot of time.
-Capacity: 8L, suitable for 2 servings. The small capacity can lose heat quickly if you open the door.
-Temperature: Stable, with small deviations up to 5°C, acceptable for an oven.
-Airfry: Average. Does not replace a good air fryer due to the small fan.
-Bake/Roast: Good, but care is needed when opening the door to avoid losing heat.
-Grill: Very good, offers even coloring.
-Dehydrate: Ideal for small quantities, starts from 40°C (while the XL started from 35°C).
-Keep Warm: Excellent does what it says.
-Toast/Bagel: Excellent and with a setting for how dark you want it. In Toast it quickly gives color top and bottom, while in Bagel it cooks more from the bottom to stay soft on top.
-Noise: The noise of the fan is somewhat annoying and high-frequency. It is not ideal for use at night, especially for dehydrate.
-Cleaning: Difficult. The walls are thin and the non-stick coating is of low quality, scratches easily. The bulbs and the fan collect dirt quickly and are hard to clean. Fortunately, the lid opens from the bottom and you can clean it somewhat better.
-Vertical rotation: It has back feet that you can rotate and it can stand upright on the counter for space-saving.
-SOS!!! Place a sheet of teflon on the baking tray to collect food residues and protect the tray. Cleaning is difficult if it gets dirty.
Conclusion:
I am satisfied with the purchase. It meets my needs, but if you are not heavily involved in cooking, there are more affordable options. The build quality could be better, but for American standards, it is a good choice.
Αυτό το review θα είναι αναλυτικό, πάρτε ποπ κορν και ξεκινάμε.
Long story short:
Είμαι μάγειρας και ασχολούμαι πολύ με κουζινικά gadgets. Η Ninja προσφέρει οικονομικές και ποιοτικές λύσεις, κοντά σε αυτές της Breville. Πήρα τον Ninja XL (29L) από Γερμανία για 300€ (168+133 μεταφορικά..). Παρά τις καλές λειτουργίες, ο θόρυβος του ανεμιστήρα και το δύσκολο καθάρισμα με απογοήτευσαν. Τον επέστρεψα και πήρα το μικρότερο SP101EU (8L) για 200€ από Ελλάδα. Επειδή αξίζει εξηγώ παρακάτω:
-Ταχύτητα: Θερμαίνεται σε δευτερόλεπτα με τις λάμπες αλογόνου, εξοικονομώντας πολύ χρόνο.
-Χωρητικότητα: 8L, κατάλληλο για 2 μερίδες. Η μικρή χωρητικότητα μπορεί να χάσει γρήγορα θερμότητα αν ανοίξεις την πόρτα.
-Θερμοκρασία: Σταθερή, με μικρές αποκλίσεις έως 5°C, αποδεκτή για φούρνο.
-Airfry: Μέτριο. Δεν αντικαθιστά έναν καλό air fryer λόγω του μικρού ανεμιστήρα.
-Bake/Roast: Καλό, αλλά χρειάζεται προσοχή στο άνοιγμα της πόρτας για να μη χαθεί θερμότητα.
-Grill: Πολύ καλό, προσφέρει ομοιόμορφο χρώμα.
-Dehydrate: Ιδανικό για μικρές ποσότητες, ξεκινά από 40°C (ενώ στο XL ξεκινούσε από 35°C).
-Keep Warm: Εξαιρετικό κάνει ότι λέει.
-Toast/Bagel: Εξαιρετικό και με διαβάθμιση πόσο σκούρο το θες. Στο Toast δίνει γρήγορα χρώμα πάνω-κάτω, ενώ στο Bagel ψήνει πιο πολύ από κάτω για να μένει μαλακό από πάνω.
-Φασαρία: Ο θόρυβος του ανεμιστήρα είναι κάπως ενοχλητικός και υψηλής συχνότητας. Δεν είναι ιδανικός για χρήση το βράδυ, ειδικά για dehydrate.
-Καθάρισμα: Δύσκολο. Τα τοιχώματα είναι λεπτά και η αντικολλητική επίστρωση χαμηλής ποιότητας, χαράζεται εύκολα. Οι λάμπες και ο ανεμιστήρας μαζεύουν βρωμιές γρήγορα και είναι δύσκολο να καθαριστούν. Ευτυχώς ανοίγει από κάτω το καπάκι και μπορείς να τον καθαρίσεις κάπως καλύτερα.
-Κάθετο γύρισμα: Έχει πίσω ποδαράκια που μπορείς να τον περιστρέψεις και να κάτσει όρθιος στον πάγκο για εξοικονόμηση χώρου.
-SOS!!! Βάλτε κάτω ένα φύλλο teflon στο baking tray για να συλλέγει τα υπολείμματα τροφών και να προστατεύει τη λαμαρίνα. Η καθαριότητα είναι δύσκολη αν λερωθεί.
Συμπέρασμα:
Είμαι ευχαριστημένος με την αγορά. Καλύπτει τις ανάγκες μου, αλλά αν δεν ασχολείστε εντατικά με τη μαγειρική, υπάρχουν πιο οικονομικές επιλογές. Η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αλλά για τα αμερικανικά δεδομένα, είναι καλή επιλογή.
I always had robot ovens, those 40-50 €. For the past 2 years I bought this Ninja oven, we've used it a lot, it's the only one that works in a house of 4 people. It bakes burgers, chicken nuggets, steaks, pies, pizzas, chicken, skewers, everything, frozen or fresh, as long as it's low in height, otherwise it touches the lamps/heating elements and will probably break.
It gets dirty very easily, I stopped cleaning it, only when it turns black... It hasn't suffered any damage with such heavy use. So when it breaks, I'll definitely get the same one... maybe I'll look at the bigger one, I think it's called DT200.
It's the fastest thing I've ever used and it's proven to be very tough!!
Πάντα είχα φουρνάκια ρομπότ, αυτά των 40-50 €
Εδώ και 2 χρόνια αγόρασα αυτό το φουρνάκι της Ninja,
το έχουμε ξεσκίσει, μόνο αυτό δουλεύει σε σπίτι 4 ατόμων. Ψήνει, μπιφτέκια, κοτομπουκιές, μπριζόλες, πίτες, πίτσες, κοτόπουλο, σουβλάκια, τα πάντα, κατεψυγμένα ή φρέσκα, αρκεί να είναι χαμηλό σε ύψος, αλλιώς ακουμπάει τις λάμπες/αντιστάσεις και λογικά θα χαλάσει.
Λερώνει πολύ εύκολα, σταμάτησα πια να το καθαρίζω, μόνο όταν γίνει μαύρο... Δεν έχει πάθει τίποτα με τόσο βαριά χρήση. Οπότε όταν χαλάσει θα πάρω το ίδιο σίγουρα... ισως να δω και το πιο μεγάλο, DT200 νομίζω λέγεται.
Είναι οτι πιο γρήγορο έχω χρησιμοποιήσει και έχει αποδειχθεί πολύ σκληροτράχηλο!!
This review will be detailed, grab some popcorn and let's get started.
Long story short:
I am a chef and I am very involved with kitchen gadgets. Ninja offers affordable and quality solutions, close to those of Breville. I got the Ninja XL (29L) from Germany for €300 (€168+€133 shipping..). Despite the good features, the noise of the fan and the difficult cleaning disappointed me. I returned it and got the smaller SP101EU (8L) for €200 from Greece. Because it's worth it, I explain below:
-Speed: Heats up in seconds with halogen bulbs, saving a lot of time.
-Capacity: 8L, suitable for 2 servings. The small capacity can lose heat quickly if you open the door.
-Temperature: Stable, with small deviations up to 5°C, acceptable for an oven.
-Airfry: Average. Does not replace a good air fryer due to the small fan.
-Bake/Roast: Good, but care is needed when opening the door to avoid losing heat.
-Grill: Very good, offers even coloring.
-Dehydrate: Ideal for small quantities, starts from 40°C (while the XL started from 35°C).
-Keep Warm: Excellent does what it says.
-Toast/Bagel: Excellent and with a setting for how dark you want it. In Toast it quickly gives color top and bottom, while in Bagel it cooks more from the bottom to stay soft on top.
-Noise: The noise of the fan is somewhat annoying and high-frequency. It is not ideal for use at night, especially for dehydrate.
-Cleaning: Difficult. The walls are thin and the non-stick coating is of low quality, scratches easily. The bulbs and the fan collect dirt quickly and are hard to clean. Fortunately, the lid opens from the bottom and you can clean it somewhat better.
-Vertical rotation: It has back feet that you can rotate and it can stand upright on the counter for space-saving.
-SOS!!! Place a sheet of teflon on the baking tray to collect food residues and protect the tray. Cleaning is difficult if it gets dirty.
Conclusion:
I am satisfied with the purchase. It meets my needs, but if you are not heavily involved in cooking, there are more affordable options. The build quality could be better, but for American standards, it is a good choice.
Αυτό το review θα είναι αναλυτικό, πάρτε ποπ κορν και ξεκινάμε.
Long story short:
Είμαι μάγειρας και ασχολούμαι πολύ με κουζινικά gadgets. Η Ninja προσφέρει οικονομικές και ποιοτικές λύσεις, κοντά σε αυτές της Breville. Πήρα τον Ninja XL (29L) από Γερμανία για 300€ (168+133 μεταφορικά..). Παρά τις καλές λειτουργίες, ο θόρυβος του ανεμιστήρα και το δύσκολο καθάρισμα με απογοήτευσαν. Τον επέστρεψα και πήρα το μικρότερο SP101EU (8L) για 200€ από Ελλάδα. Επειδή αξίζει εξηγώ παρακάτω:
-Ταχύτητα: Θερμαίνεται σε δευτερόλεπτα με τις λάμπες αλογόνου, εξοικονομώντας πολύ χρόνο.
-Χωρητικότητα: 8L, κατάλληλο για 2 μερίδες. Η μικρή χωρητικότητα μπορεί να χάσει γρήγορα θερμότητα αν ανοίξεις την πόρτα.
-Θερμοκρασία: Σταθερή, με μικρές αποκλίσεις έως 5°C, αποδεκτή για φούρνο.
-Airfry: Μέτριο. Δεν αντικαθιστά έναν καλό air fryer λόγω του μικρού ανεμιστήρα.
-Bake/Roast: Καλό, αλλά χρειάζεται προσοχή στο άνοιγμα της πόρτας για να μη χαθεί θερμότητα.
-Grill: Πολύ καλό, προσφέρει ομοιόμορφο χρώμα.
-Dehydrate: Ιδανικό για μικρές ποσότητες, ξεκινά από 40°C (ενώ στο XL ξεκινούσε από 35°C).
-Keep Warm: Εξαιρετικό κάνει ότι λέει.
-Toast/Bagel: Εξαιρετικό και με διαβάθμιση πόσο σκούρο το θες. Στο Toast δίνει γρήγορα χρώμα πάνω-κάτω, ενώ στο Bagel ψήνει πιο πολύ από κάτω για να μένει μαλακό από πάνω.
-Φασαρία: Ο θόρυβος του ανεμιστήρα είναι κάπως ενοχλητικός και υψηλής συχνότητας. Δεν είναι ιδανικός για χρήση το βράδυ, ειδικά για dehydrate.
-Καθάρισμα: Δύσκολο. Τα τοιχώματα είναι λεπτά και η αντικολλητική επίστρωση χαμηλής ποιότητας, χαράζεται εύκολα. Οι λάμπες και ο ανεμιστήρας μαζεύουν βρωμιές γρήγορα και είναι δύσκολο να καθαριστούν. Ευτυχώς ανοίγει από κάτω το καπάκι και μπορείς να τον καθαρίσεις κάπως καλύτερα.
-Κάθετο γύρισμα: Έχει πίσω ποδαράκια που μπορείς να τον περιστρέψεις και να κάτσει όρθιος στον πάγκο για εξοικονόμηση χώρου.
-SOS!!! Βάλτε κάτω ένα φύλλο teflon στο baking tray για να συλλέγει τα υπολείμματα τροφών και να προστατεύει τη λαμαρίνα. Η καθαριότητα είναι δύσκολη αν λερωθεί.
Συμπέρασμα:
Είμαι ευχαριστημένος με την αγορά. Καλύπτει τις ανάγκες μου, αλλά αν δεν ασχολείστε εντατικά με τη μαγειρική, υπάρχουν πιο οικονομικές επιλογές. Η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αλλά για τα αμερικανικά δεδομένα, είναι καλή επιλογή.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I always had robot ovens, those 40-50 €. For the past 2 years I bought this Ninja oven, we've used it a lot, it's the only one that works in a house of 4 people. It bakes burgers, chicken nuggets, steaks, pies, pizzas, chicken, skewers, everything, frozen or fresh, as long as it's low in height, otherwise it touches the lamps/heating elements and will probably break.
It gets dirty very easily, I stopped cleaning it, only when it turns black... It hasn't suffered any damage with such heavy use. So when it breaks, I'll definitely get the same one... maybe I'll look at the bigger one, I think it's called DT200.
It's the fastest thing I've ever used and it's proven to be very tough!!
Πάντα είχα φουρνάκια ρομπότ, αυτά των 40-50 €
Εδώ και 2 χρόνια αγόρασα αυτό το φουρνάκι της Ninja,
το έχουμε ξεσκίσει, μόνο αυτό δουλεύει σε σπίτι 4 ατόμων. Ψήνει, μπιφτέκια, κοτομπουκιές, μπριζόλες, πίτες, πίτσες, κοτόπουλο, σουβλάκια, τα πάντα, κατεψυγμένα ή φρέσκα, αρκεί να είναι χαμηλό σε ύψος, αλλιώς ακουμπάει τις λάμπες/αντιστάσεις και λογικά θα χαλάσει.
Λερώνει πολύ εύκολα, σταμάτησα πια να το καθαρίζω, μόνο όταν γίνει μαύρο... Δεν έχει πάθει τίποτα με τόσο βαριά χρήση. Οπότε όταν χαλάσει θα πάρω το ίδιο σίγουρα... ισως να δω και το πιο μεγάλο, DT200 νομίζω λέγεται.
Είναι οτι πιο γρήγορο έχω χρησιμοποιήσει και έχει αποδειχθεί πολύ σκληροτράχηλο!!
This review will be detailed, grab some popcorn and let's get started.
Long story short:
I am a chef and I am very involved with kitchen gadgets. Ninja offers affordable and quality solutions, close to those of Breville. I got the Ninja XL (29L) from Germany for €300 (€168+€133 shipping..). Despite the good features, the noise of the fan and the difficult cleaning disappointed me. I returned it and got the smaller SP101EU (8L) for €200 from Greece. Because it's worth it, I explain below:
-Speed: Heats up in seconds with halogen bulbs, saving a lot of time.
-Capacity: 8L, suitable for 2 servings. The small capacity can lose heat quickly if you open the door.
-Temperature: Stable, with small deviations up to 5°C, acceptable for an oven.
-Airfry: Average. Does not replace a good air fryer due to the small fan.
-Bake/Roast: Good, but care is needed when opening the door to avoid losing heat.
-Grill: Very good, offers even coloring.
-Dehydrate: Ideal for small quantities, starts from 40°C (while the XL started from 35°C).
-Keep Warm: Excellent does what it says.
-Toast/Bagel: Excellent and with a setting for how dark you want it. In Toast it quickly gives color top and bottom, while in Bagel it cooks more from the bottom to stay soft on top.
-Noise: The noise of the fan is somewhat annoying and high-frequency. It is not ideal for use at night, especially for dehydrate.
-Cleaning: Difficult. The walls are thin and the non-stick coating is of low quality, scratches easily. The bulbs and the fan collect dirt quickly and are hard to clean. Fortunately, the lid opens from the bottom and you can clean it somewhat better.
-Vertical rotation: It has back feet that you can rotate and it can stand upright on the counter for space-saving.
-SOS!!! Place a sheet of teflon on the baking tray to collect food residues and protect the tray. Cleaning is difficult if it gets dirty.
Conclusion:
I am satisfied with the purchase. It meets my needs, but if you are not heavily involved in cooking, there are more affordable options. The build quality could be better, but for American standards, it is a good choice.
Αυτό το review θα είναι αναλυτικό, πάρτε ποπ κορν και ξεκινάμε.
Long story short:
Είμαι μάγειρας και ασχολούμαι πολύ με κουζινικά gadgets. Η Ninja προσφέρει οικονομικές και ποιοτικές λύσεις, κοντά σε αυτές της Breville. Πήρα τον Ninja XL (29L) από Γερμανία για 300€ (168+133 μεταφορικά..). Παρά τις καλές λειτουργίες, ο θόρυβος του ανεμιστήρα και το δύσκολο καθάρισμα με απογοήτευσαν. Τον επέστρεψα και πήρα το μικρότερο SP101EU (8L) για 200€ από Ελλάδα. Επειδή αξίζει εξηγώ παρακάτω:
-Ταχύτητα: Θερμαίνεται σε δευτερόλεπτα με τις λάμπες αλογόνου, εξοικονομώντας πολύ χρόνο.
-Χωρητικότητα: 8L, κατάλληλο για 2 μερίδες. Η μικρή χωρητικότητα μπορεί να χάσει γρήγορα θερμότητα αν ανοίξεις την πόρτα.
-Θερμοκρασία: Σταθερή, με μικρές αποκλίσεις έως 5°C, αποδεκτή για φούρνο.
-Airfry: Μέτριο. Δεν αντικαθιστά έναν καλό air fryer λόγω του μικρού ανεμιστήρα.
-Bake/Roast: Καλό, αλλά χρειάζεται προσοχή στο άνοιγμα της πόρτας για να μη χαθεί θερμότητα.
-Grill: Πολύ καλό, προσφέρει ομοιόμορφο χρώμα.
-Dehydrate: Ιδανικό για μικρές ποσότητες, ξεκινά από 40°C (ενώ στο XL ξεκινούσε από 35°C).
-Keep Warm: Εξαιρετικό κάνει ότι λέει.
-Toast/Bagel: Εξαιρετικό και με διαβάθμιση πόσο σκούρο το θες. Στο Toast δίνει γρήγορα χρώμα πάνω-κάτω, ενώ στο Bagel ψήνει πιο πολύ από κάτω για να μένει μαλακό από πάνω.
-Φασαρία: Ο θόρυβος του ανεμιστήρα είναι κάπως ενοχλητικός και υψηλής συχνότητας. Δεν είναι ιδανικός για χρήση το βράδυ, ειδικά για dehydrate.
-Καθάρισμα: Δύσκολο. Τα τοιχώματα είναι λεπτά και η αντικολλητική επίστρωση χαμηλής ποιότητας, χαράζεται εύκολα. Οι λάμπες και ο ανεμιστήρας μαζεύουν βρωμιές γρήγορα και είναι δύσκολο να καθαριστούν. Ευτυχώς ανοίγει από κάτω το καπάκι και μπορείς να τον καθαρίσεις κάπως καλύτερα.
-Κάθετο γύρισμα: Έχει πίσω ποδαράκια που μπορείς να τον περιστρέψεις και να κάτσει όρθιος στον πάγκο για εξοικονόμηση χώρου.
-SOS!!! Βάλτε κάτω ένα φύλλο teflon στο baking tray για να συλλέγει τα υπολείμματα τροφών και να προστατεύει τη λαμαρίνα. Η καθαριότητα είναι δύσκολη αν λερωθεί.
Συμπέρασμα:
Είμαι ευχαριστημένος με την αγορά. Καλύπτει τις ανάγκες μου, αλλά αν δεν ασχολείστε εντατικά με τη μαγειρική, υπάρχουν πιο οικονομικές επιλογές. Η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αλλά για τα αμερικανικά δεδομένα, είναι καλή επιλογή.
I always had robot ovens, those 40-50 €. For the past 2 years I bought this Ninja oven, we've used it a lot, it's the only one that works in a house of 4 people. It bakes burgers, chicken nuggets, steaks, pies, pizzas, chicken, skewers, everything, frozen or fresh, as long as it's low in height, otherwise it touches the lamps/heating elements and will probably break.
It gets dirty very easily, I stopped cleaning it, only when it turns black... It hasn't suffered any damage with such heavy use. So when it breaks, I'll definitely get the same one... maybe I'll look at the bigger one, I think it's called DT200.
It's the fastest thing I've ever used and it's proven to be very tough!!
Πάντα είχα φουρνάκια ρομπότ, αυτά των 40-50 €
Εδώ και 2 χρόνια αγόρασα αυτό το φουρνάκι της Ninja,
το έχουμε ξεσκίσει, μόνο αυτό δουλεύει σε σπίτι 4 ατόμων. Ψήνει, μπιφτέκια, κοτομπουκιές, μπριζόλες, πίτες, πίτσες, κοτόπουλο, σουβλάκια, τα πάντα, κατεψυγμένα ή φρέσκα, αρκεί να είναι χαμηλό σε ύψος, αλλιώς ακουμπάει τις λάμπες/αντιστάσεις και λογικά θα χαλάσει.
Λερώνει πολύ εύκολα, σταμάτησα πια να το καθαρίζω, μόνο όταν γίνει μαύρο... Δεν έχει πάθει τίποτα με τόσο βαριά χρήση. Οπότε όταν χαλάσει θα πάρω το ίδιο σίγουρα... ισως να δω και το πιο μεγάλο, DT200 νομίζω λέγεται.
Είναι οτι πιο γρήγορο έχω χρησιμοποιήσει και έχει αποδειχθεί πολύ σκληροτράχηλο!!
This review will be detailed, grab some popcorn and let's get started.
Long story short:
I am a chef and I am very involved with kitchen gadgets. Ninja offers affordable and quality solutions, close to those of Breville. I got the Ninja XL (29L) from Germany for €300 (€168+€133 shipping..). Despite the good features, the noise of the fan and the difficult cleaning disappointed me. I returned it and got the smaller SP101EU (8L) for €200 from Greece. Because it's worth it, I explain below:
-Speed: Heats up in seconds with halogen bulbs, saving a lot of time.
-Capacity: 8L, suitable for 2 servings. The small capacity can lose heat quickly if you open the door.
-Temperature: Stable, with small deviations up to 5°C, acceptable for an oven.
-Airfry: Average. Does not replace a good air fryer due to the small fan.
-Bake/Roast: Good, but care is needed when opening the door to avoid losing heat.
-Grill: Very good, offers even coloring.
-Dehydrate: Ideal for small quantities, starts from 40°C (while the XL started from 35°C).
-Keep Warm: Excellent does what it says.
-Toast/Bagel: Excellent and with a setting for how dark you want it. In Toast it quickly gives color top and bottom, while in Bagel it cooks more from the bottom to stay soft on top.
-Noise: The noise of the fan is somewhat annoying and high-frequency. It is not ideal for use at night, especially for dehydrate.
-Cleaning: Difficult. The walls are thin and the non-stick coating is of low quality, scratches easily. The bulbs and the fan collect dirt quickly and are hard to clean. Fortunately, the lid opens from the bottom and you can clean it somewhat better.
-Vertical rotation: It has back feet that you can rotate and it can stand upright on the counter for space-saving.
-SOS!!! Place a sheet of teflon on the baking tray to collect food residues and protect the tray. Cleaning is difficult if it gets dirty.
Conclusion:
I am satisfied with the purchase. It meets my needs, but if you are not heavily involved in cooking, there are more affordable options. The build quality could be better, but for American standards, it is a good choice.
Αυτό το review θα είναι αναλυτικό, πάρτε ποπ κορν και ξεκινάμε.
Long story short:
Είμαι μάγειρας και ασχολούμαι πολύ με κουζινικά gadgets. Η Ninja προσφέρει οικονομικές και ποιοτικές λύσεις, κοντά σε αυτές της Breville. Πήρα τον Ninja XL (29L) από Γερμανία για 300€ (168+133 μεταφορικά..). Παρά τις καλές λειτουργίες, ο θόρυβος του ανεμιστήρα και το δύσκολο καθάρισμα με απογοήτευσαν. Τον επέστρεψα και πήρα το μικρότερο SP101EU (8L) για 200€ από Ελλάδα. Επειδή αξίζει εξηγώ παρακάτω:
-Ταχύτητα: Θερμαίνεται σε δευτερόλεπτα με τις λάμπες αλογόνου, εξοικονομώντας πολύ χρόνο.
-Χωρητικότητα: 8L, κατάλληλο για 2 μερίδες. Η μικρή χωρητικότητα μπορεί να χάσει γρήγορα θερμότητα αν ανοίξεις την πόρτα.
-Θερμοκρασία: Σταθερή, με μικρές αποκλίσεις έως 5°C, αποδεκτή για φούρνο.
-Airfry: Μέτριο. Δεν αντικαθιστά έναν καλό air fryer λόγω του μικρού ανεμιστήρα.
-Bake/Roast: Καλό, αλλά χρειάζεται προσοχή στο άνοιγμα της πόρτας για να μη χαθεί θερμότητα.
-Grill: Πολύ καλό, προσφέρει ομοιόμορφο χρώμα.
-Dehydrate: Ιδανικό για μικρές ποσότητες, ξεκινά από 40°C (ενώ στο XL ξεκινούσε από 35°C).
-Keep Warm: Εξαιρετικό κάνει ότι λέει.
-Toast/Bagel: Εξαιρετικό και με διαβάθμιση πόσο σκούρο το θες. Στο Toast δίνει γρήγορα χρώμα πάνω-κάτω, ενώ στο Bagel ψήνει πιο πολύ από κάτω για να μένει μαλακό από πάνω.
-Φασαρία: Ο θόρυβος του ανεμιστήρα είναι κάπως ενοχλητικός και υψηλής συχνότητας. Δεν είναι ιδανικός για χρήση το βράδυ, ειδικά για dehydrate.
-Καθάρισμα: Δύσκολο. Τα τοιχώματα είναι λεπτά και η αντικολλητική επίστρωση χαμηλής ποιότητας, χαράζεται εύκολα. Οι λάμπες και ο ανεμιστήρας μαζεύουν βρωμιές γρήγορα και είναι δύσκολο να καθαριστούν. Ευτυχώς ανοίγει από κάτω το καπάκι και μπορείς να τον καθαρίσεις κάπως καλύτερα.
-Κάθετο γύρισμα: Έχει πίσω ποδαράκια που μπορείς να τον περιστρέψεις και να κάτσει όρθιος στον πάγκο για εξοικονόμηση χώρου.
-SOS!!! Βάλτε κάτω ένα φύλλο teflon στο baking tray για να συλλέγει τα υπολείμματα τροφών και να προστατεύει τη λαμαρίνα. Η καθαριότητα είναι δύσκολη αν λερωθεί.
Συμπέρασμα:
Είμαι ευχαριστημένος με την αγορά. Καλύπτει τις ανάγκες μου, αλλά αν δεν ασχολείστε εντατικά με τη μαγειρική, υπάρχουν πιο οικονομικές επιλογές. Η ποιότητα κατασκευής θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αλλά για τα αμερικανικά δεδομένα, είναι καλή επιλογή.