Greater battery capacity means more fun for longer. With a 5000 mAh battery, you can say goodbye to battery anxiety and immerse yourself in games or videos all day long.
With a touch to activate Ultra Saving mode, you can also enjoy 45.3 hours of ultra-long standby time with 5% power, making it easier to handle low-power situations.
8.5mm Ultra Slim
The Realme C30 continues the slim and lightweight design of the C series with a thickness of just 8.5 mm and a weight of only 182 g, making it visually very light and comfortable in the hand.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it for a relative who is not very tech-savvy. For the price I found it (100 euros) and for its features, it is a good choice!!!
Το αγόρασα για συγγενικό μου πρόσωπο που δεν το έχει και πολύ με την τεχνολογία. Για την τιμή που το βρήκα (100 ευρώ) και για τα χαρακτηριστικά του είναι μια καλή επιλογή !!!
I bought it for an older person to be able to communicate with his family, who is abroad. Its battery is quite good compared to a previous phone of the same category, good cameras resulting in a very nice overall experience in his conversations (mostly via video) and easy to use, without creating difficulties in his daily life. I would definitely choose it again for simple use and especially for its value, as its competition had a quite high percentage of bad reviews.
Το αγόρασα για άτομο μεγαλύτερο σε ηλικία για να μπορεί να έχει επικοινωνία με την οικογένεια του , που βρίσκεται εκτός Ελλάδας. Αρκετά καλή η μπαταρία του, σε σχέση με προηγούμενο κινητό ίδιας κατηγορίας, καλές κάμερες με αποτέλεσμα να έχει ένα πολύ ωραίο σύνολο στις συνομιλίες του ( περισσότερο μέσω βίντεο) και εύκολη χρήση , χωρίς να δημιουργήσει δυσκολίες στην καθημερινότητα του. Θα το ξανά προτιμούσα σίγουρα για απλή χρήση και ειδικά στα χρήματα του που ο ανταγωνισμός του είχε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό κακών αξιολογήσεων.
Such a cheap android phone, it does an amazing job. I mainly use it for calls, video calls through apps, Google research, and videos on YouTube. Also for notifications on news channels. The battery lasts about 24 hours when I use it for several hours and about 55 hours when I make one or two calls a day. For its price, it's amazing. The only thing I can't do is pay with the phone, but it's a feature that I personally don't need. I highly recommend it to those who don't have a lot of money and use it for calls and video calls with their loved ones. An excellent phone for normal modest common mortals, not for professionals and show-offs.
Ενα τοσο φθηνο android τηλεφωνο, κανει καταπληκτικη δουλεια. Το χρησιμοποιω κυριως για τηλεφωνηματα, βιντεοκλησεις μεσω apps, ερευνα στο google και βιντεακια στο youtube. Επισης για notifications σε καναλια ειδησεων. Η μπαταρια κραταει περιπου 24 ωρες οταν το λειτουργω αρκετες ωρες και περιπου 55 ωρες οταν κανω ενα δυο τηλεφωνηματα την μερα. Για την τιμη του, ειναι καταπληκτικο. Το μονο που δεν μπορω να κανω, ειναι να πληρωνω με το κινητο, αλλα ειναι μια λειτουργια που προσωπικα δεν χρειαζομαι. Το συστηνω ανεπιφυλακτα, σε οσους δεν εχουν πολλα χρηματα, και το χρησιμοποιουν για τηλεφωνηματα και βιντεοκλησεις με τους αγαπημενους τους. Ενα εξαιρετικο τηλεφωνο για φυσιολογικους σεμνους κοινους θνητους, κι οχι για επαγγελματιες και φανφαρονους.
I just received it for my grandfather, it is exactly what I expected, ideal for those it is addressed to. The good thing is that it works perfectly without freezing, now okay compared to mine which costs 500€ there is a slight delay, understandable. The photos look great outside with perfect lighting, in other cases they are bad. The screen is visible in the sun, the charger and the cable are of good quality, overall it shows that it is a "guarantee" for anyone who is not involved and wants something up to 100€ to easily do their job
μόλις το παρέλαβα για τον παππού μου, είναι ακριβώς ότι περίμενα, ιδανικό για αυτούς στους οποίους απευθύνεται. Το καλό είναι ότι δουλεύει μια χαρά χωρίς να κολλάει, τώρα οκ σε σχέση με το δικό μου που κάνει 500€ είναι αισθητή μια ελάχιστη αργοπορία λογικό.. Οι φωτογραφίες έξω και με τέλειο φωτισμό βλέπονται, στις υπόλοιπες περιπτώσεις είναι χάλια. Η οθόνη φαίνεται στον ήλιο, ο φορτιστής και το καλοδιο είναι ποιοτικά, γενικά δείχνει πως είναι "εγγύηση" για όποιον δεν ασχολείται και θέλει κάτι μέχρι 100€ να κάνει εύκολα την δουλειά του
I bought it for 80€....I have been using it daily....the only negative thing is its price...they give it away for what it offers....I would buy it again with my eyes closed
Το πήρα στα 80€....το έχω κάψει καθημερινά....το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του...το δίνουν τζάμπα για αυτά που προσφέρει....θα το ξαναεπαιρνα με κλειστά μάτια
I bought the mobile phone today for 99 euros, I can say that for a first contact it is very good for the money. It takes videos only poorly, but otherwise it is fine for the money. Now it does all the tasks you want. The downside is that it doesn't have face ID, and the bad thing is that it doesn't have any screen protector or even a case
Το κινητό το πήρα σήμερα 99 ευρώ μπορώ να πω για πρώτη επαφή είναι πολύ καλά για τα λεφτά βίντεο τραβάει μόνο χάλια κατά τα άλλα είναι μία χαρά για τα λεφτά τώρα κάνει όλες τις δουλειές πού θες το αρνητικό είναι ότι δεν έχει ταεφσι και το κακό ότι δεν έχει κάποιο προστατευτικό στην οθόνη και έστω σαν θήκη
It could have had a slightly better screen, like the Redmi 9, but it performs better. No discussion about its value for money. It does its job better than some others.
Θα μπορούσε να είχε λίγο καλύτερη οθόνη, όπως το redmi 9 αλλά είναι καλύτερο σε επιδόσεις. Για τα λεφτά του ούτε συζήτηση. Κάνει την δουλειά του καλύτερα από κάποια άλλα.
I bought two for my parents and they are completely satisfied. No problem after three months of simple use (calls and SMS). Nice device, good quality. Completely satisfied, worth its money if you don't have excessive demands.
Πηρα δυο για τους γονεις μου και ειναι απολυτα ικανοποιημενοι. Κανενα προβλημα μετα απο τριμηνη απλη χρηση (κλησεις και SMS). Ωραια συσκευη, καλης ποιοτητας. Απολυτα ικανοποιημενος, αξιζει τα λεφτα του αν δεν εχεις υπερβολικες απαιτησεις.
Truly excellent for the 149 Euros I spent. It is not random after all that realme is developing rapidly lately. It seems to be a very promising company that I believe will continue to improve.
Πραγματικά άριστο για τα 149 Ευρώ που έδωσα. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που η realme αναπτύσεται ταχύτατα τον τελευταίο καιρό. Φαίνεται να είναι μία πολλά υποσχόμενη εταιρεία η οποία πιστεύω θα συνεχίσει να πηγαίνει καλύτερα.
For its price... It's awesome! It has an amazing screen and the colors are very nice. And for the 120€ I spent, it's very fast. If you can't find a case in stores, just ask for a case for the Samsung A32 and it's exactly the same
Για τα λεφτά του... Τα σπάει! Έχει καταπληκτική οθόνη και τα χρώματα είναι πολύ ωραία . Και για τα 120€ που ξόδεψα είναι πολύ γρήγορο. Αν δεν βρίσκετε τζαμακι σε μαγαζιά, απλώς ζητήσετε τζαμακι για το A32 το Samsung και είναι ακριβώς το ίδιο
I bought it for a relative who is not very tech-savvy. For the price I found it (100 euros) and for its features, it is a good choice!!!
Το αγόρασα για συγγενικό μου πρόσωπο που δεν το έχει και πολύ με την τεχνολογία. Για την τιμή που το βρήκα (100 ευρώ) και για τα χαρακτηριστικά του είναι μια καλή επιλογή !!!
I bought it for an older person to be able to communicate with his family, who is abroad. Its battery is quite good compared to a previous phone of the same category, good cameras resulting in a very nice overall experience in his conversations (mostly via video) and easy to use, without creating difficulties in his daily life. I would definitely choose it again for simple use and especially for its value, as its competition had a quite high percentage of bad reviews.
Το αγόρασα για άτομο μεγαλύτερο σε ηλικία για να μπορεί να έχει επικοινωνία με την οικογένεια του , που βρίσκεται εκτός Ελλάδας. Αρκετά καλή η μπαταρία του, σε σχέση με προηγούμενο κινητό ίδιας κατηγορίας, καλές κάμερες με αποτέλεσμα να έχει ένα πολύ ωραίο σύνολο στις συνομιλίες του ( περισσότερο μέσω βίντεο) και εύκολη χρήση , χωρίς να δημιουργήσει δυσκολίες στην καθημερινότητα του. Θα το ξανά προτιμούσα σίγουρα για απλή χρήση και ειδικά στα χρήματα του που ο ανταγωνισμός του είχε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό κακών αξιολογήσεων.
Such a cheap android phone, it does an amazing job. I mainly use it for calls, video calls through apps, Google research, and videos on YouTube. Also for notifications on news channels. The battery lasts about 24 hours when I use it for several hours and about 55 hours when I make one or two calls a day. For its price, it's amazing. The only thing I can't do is pay with the phone, but it's a feature that I personally don't need. I highly recommend it to those who don't have a lot of money and use it for calls and video calls with their loved ones. An excellent phone for normal modest common mortals, not for professionals and show-offs.
Ενα τοσο φθηνο android τηλεφωνο, κανει καταπληκτικη δουλεια. Το χρησιμοποιω κυριως για τηλεφωνηματα, βιντεοκλησεις μεσω apps, ερευνα στο google και βιντεακια στο youtube. Επισης για notifications σε καναλια ειδησεων. Η μπαταρια κραταει περιπου 24 ωρες οταν το λειτουργω αρκετες ωρες και περιπου 55 ωρες οταν κανω ενα δυο τηλεφωνηματα την μερα. Για την τιμη του, ειναι καταπληκτικο. Το μονο που δεν μπορω να κανω, ειναι να πληρωνω με το κινητο, αλλα ειναι μια λειτουργια που προσωπικα δεν χρειαζομαι. Το συστηνω ανεπιφυλακτα, σε οσους δεν εχουν πολλα χρηματα, και το χρησιμοποιουν για τηλεφωνηματα και βιντεοκλησεις με τους αγαπημενους τους. Ενα εξαιρετικο τηλεφωνο για φυσιολογικους σεμνους κοινους θνητους, κι οχι για επαγγελματιες και φανφαρονους.
I just received it for my grandfather, it is exactly what I expected, ideal for those it is addressed to. The good thing is that it works perfectly without freezing, now okay compared to mine which costs 500€ there is a slight delay, understandable. The photos look great outside with perfect lighting, in other cases they are bad. The screen is visible in the sun, the charger and the cable are of good quality, overall it shows that it is a "guarantee" for anyone who is not involved and wants something up to 100€ to easily do their job
μόλις το παρέλαβα για τον παππού μου, είναι ακριβώς ότι περίμενα, ιδανικό για αυτούς στους οποίους απευθύνεται. Το καλό είναι ότι δουλεύει μια χαρά χωρίς να κολλάει, τώρα οκ σε σχέση με το δικό μου που κάνει 500€ είναι αισθητή μια ελάχιστη αργοπορία λογικό.. Οι φωτογραφίες έξω και με τέλειο φωτισμό βλέπονται, στις υπόλοιπες περιπτώσεις είναι χάλια. Η οθόνη φαίνεται στον ήλιο, ο φορτιστής και το καλοδιο είναι ποιοτικά, γενικά δείχνει πως είναι "εγγύηση" για όποιον δεν ασχολείται και θέλει κάτι μέχρι 100€ να κάνει εύκολα την δουλειά του
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Description
5000mAh Battery
Greater battery capacity means more fun for longer. With a 5000 mAh battery, you can say goodbye to battery anxiety and immerse yourself in games or videos all day long.
With a touch to activate Ultra Saving mode, you can also enjoy 45.3 hours of ultra-long standby time with 5% power, making it easier to handle low-power situations.
8.5mm Ultra Slim
The Realme C30 continues the slim and lightweight design of the C series with a thickness of just 8.5 mm and a weight of only 182 g, making it visually very light and comfortable in the hand.
I bought it for a relative who is not very tech-savvy. For the price I found it (100 euros) and for its features, it is a good choice!!!
Το αγόρασα για συγγενικό μου πρόσωπο που δεν το έχει και πολύ με την τεχνολογία. Για την τιμή που το βρήκα (100 ευρώ) και για τα χαρακτηριστικά του είναι μια καλή επιλογή !!!
I bought it for an older person to be able to communicate with his family, who is abroad. Its battery is quite good compared to a previous phone of the same category, good cameras resulting in a very nice overall experience in his conversations (mostly via video) and easy to use, without creating difficulties in his daily life. I would definitely choose it again for simple use and especially for its value, as its competition had a quite high percentage of bad reviews.
Το αγόρασα για άτομο μεγαλύτερο σε ηλικία για να μπορεί να έχει επικοινωνία με την οικογένεια του , που βρίσκεται εκτός Ελλάδας. Αρκετά καλή η μπαταρία του, σε σχέση με προηγούμενο κινητό ίδιας κατηγορίας, καλές κάμερες με αποτέλεσμα να έχει ένα πολύ ωραίο σύνολο στις συνομιλίες του ( περισσότερο μέσω βίντεο) και εύκολη χρήση , χωρίς να δημιουργήσει δυσκολίες στην καθημερινότητα του. Θα το ξανά προτιμούσα σίγουρα για απλή χρήση και ειδικά στα χρήματα του που ο ανταγωνισμός του είχε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό κακών αξιολογήσεων.
Such a cheap android phone, it does an amazing job. I mainly use it for calls, video calls through apps, Google research, and videos on YouTube. Also for notifications on news channels. The battery lasts about 24 hours when I use it for several hours and about 55 hours when I make one or two calls a day. For its price, it's amazing. The only thing I can't do is pay with the phone, but it's a feature that I personally don't need. I highly recommend it to those who don't have a lot of money and use it for calls and video calls with their loved ones. An excellent phone for normal modest common mortals, not for professionals and show-offs.
Ενα τοσο φθηνο android τηλεφωνο, κανει καταπληκτικη δουλεια. Το χρησιμοποιω κυριως για τηλεφωνηματα, βιντεοκλησεις μεσω apps, ερευνα στο google και βιντεακια στο youtube. Επισης για notifications σε καναλια ειδησεων. Η μπαταρια κραταει περιπου 24 ωρες οταν το λειτουργω αρκετες ωρες και περιπου 55 ωρες οταν κανω ενα δυο τηλεφωνηματα την μερα. Για την τιμη του, ειναι καταπληκτικο. Το μονο που δεν μπορω να κανω, ειναι να πληρωνω με το κινητο, αλλα ειναι μια λειτουργια που προσωπικα δεν χρειαζομαι. Το συστηνω ανεπιφυλακτα, σε οσους δεν εχουν πολλα χρηματα, και το χρησιμοποιουν για τηλεφωνηματα και βιντεοκλησεις με τους αγαπημενους τους. Ενα εξαιρετικο τηλεφωνο για φυσιολογικους σεμνους κοινους θνητους, κι οχι για επαγγελματιες και φανφαρονους.
I just received it for my grandfather, it is exactly what I expected, ideal for those it is addressed to. The good thing is that it works perfectly without freezing, now okay compared to mine which costs 500€ there is a slight delay, understandable. The photos look great outside with perfect lighting, in other cases they are bad. The screen is visible in the sun, the charger and the cable are of good quality, overall it shows that it is a "guarantee" for anyone who is not involved and wants something up to 100€ to easily do their job
μόλις το παρέλαβα για τον παππού μου, είναι ακριβώς ότι περίμενα, ιδανικό για αυτούς στους οποίους απευθύνεται. Το καλό είναι ότι δουλεύει μια χαρά χωρίς να κολλάει, τώρα οκ σε σχέση με το δικό μου που κάνει 500€ είναι αισθητή μια ελάχιστη αργοπορία λογικό.. Οι φωτογραφίες έξω και με τέλειο φωτισμό βλέπονται, στις υπόλοιπες περιπτώσεις είναι χάλια. Η οθόνη φαίνεται στον ήλιο, ο φορτιστής και το καλοδιο είναι ποιοτικά, γενικά δείχνει πως είναι "εγγύηση" για όποιον δεν ασχολείται και θέλει κάτι μέχρι 100€ να κάνει εύκολα την δουλειά του
I bought it for 80€....I have been using it daily....the only negative thing is its price...they give it away for what it offers....I would buy it again with my eyes closed
Το πήρα στα 80€....το έχω κάψει καθημερινά....το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του...το δίνουν τζάμπα για αυτά που προσφέρει....θα το ξαναεπαιρνα με κλειστά μάτια
I bought the mobile phone today for 99 euros, I can say that for a first contact it is very good for the money. It takes videos only poorly, but otherwise it is fine for the money. Now it does all the tasks you want. The downside is that it doesn't have face ID, and the bad thing is that it doesn't have any screen protector or even a case
Το κινητό το πήρα σήμερα 99 ευρώ μπορώ να πω για πρώτη επαφή είναι πολύ καλά για τα λεφτά βίντεο τραβάει μόνο χάλια κατά τα άλλα είναι μία χαρά για τα λεφτά τώρα κάνει όλες τις δουλειές πού θες το αρνητικό είναι ότι δεν έχει ταεφσι και το κακό ότι δεν έχει κάποιο προστατευτικό στην οθόνη και έστω σαν θήκη
It could have had a slightly better screen, like the Redmi 9, but it performs better. No discussion about its value for money. It does its job better than some others.
Θα μπορούσε να είχε λίγο καλύτερη οθόνη, όπως το redmi 9 αλλά είναι καλύτερο σε επιδόσεις. Για τα λεφτά του ούτε συζήτηση. Κάνει την δουλειά του καλύτερα από κάποια άλλα.
I bought two for my parents and they are completely satisfied. No problem after three months of simple use (calls and SMS). Nice device, good quality. Completely satisfied, worth its money if you don't have excessive demands.
Πηρα δυο για τους γονεις μου και ειναι απολυτα ικανοποιημενοι. Κανενα προβλημα μετα απο τριμηνη απλη χρηση (κλησεις και SMS). Ωραια συσκευη, καλης ποιοτητας. Απολυτα ικανοποιημενος, αξιζει τα λεφτα του αν δεν εχεις υπερβολικες απαιτησεις.
Truly excellent for the 149 Euros I spent. It is not random after all that realme is developing rapidly lately. It seems to be a very promising company that I believe will continue to improve.
Πραγματικά άριστο για τα 149 Ευρώ που έδωσα. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που η realme αναπτύσεται ταχύτατα τον τελευταίο καιρό. Φαίνεται να είναι μία πολλά υποσχόμενη εταιρεία η οποία πιστεύω θα συνεχίσει να πηγαίνει καλύτερα.
For its price... It's awesome! It has an amazing screen and the colors are very nice. And for the 120€ I spent, it's very fast. If you can't find a case in stores, just ask for a case for the Samsung A32 and it's exactly the same
Για τα λεφτά του... Τα σπάει! Έχει καταπληκτική οθόνη και τα χρώματα είναι πολύ ωραία . Και για τα 120€ που ξόδεψα είναι πολύ γρήγορο. Αν δεν βρίσκετε τζαμακι σε μαγαζιά, απλώς ζητήσετε τζαμακι για το A32 το Samsung και είναι ακριβώς το ίδιο
I bought it for a relative who is not very tech-savvy. For the price I found it (100 euros) and for its features, it is a good choice!!!
Το αγόρασα για συγγενικό μου πρόσωπο που δεν το έχει και πολύ με την τεχνολογία. Για την τιμή που το βρήκα (100 ευρώ) και για τα χαρακτηριστικά του είναι μια καλή επιλογή !!!
I bought it for an older person to be able to communicate with his family, who is abroad. Its battery is quite good compared to a previous phone of the same category, good cameras resulting in a very nice overall experience in his conversations (mostly via video) and easy to use, without creating difficulties in his daily life. I would definitely choose it again for simple use and especially for its value, as its competition had a quite high percentage of bad reviews.
Το αγόρασα για άτομο μεγαλύτερο σε ηλικία για να μπορεί να έχει επικοινωνία με την οικογένεια του , που βρίσκεται εκτός Ελλάδας. Αρκετά καλή η μπαταρία του, σε σχέση με προηγούμενο κινητό ίδιας κατηγορίας, καλές κάμερες με αποτέλεσμα να έχει ένα πολύ ωραίο σύνολο στις συνομιλίες του ( περισσότερο μέσω βίντεο) και εύκολη χρήση , χωρίς να δημιουργήσει δυσκολίες στην καθημερινότητα του. Θα το ξανά προτιμούσα σίγουρα για απλή χρήση και ειδικά στα χρήματα του που ο ανταγωνισμός του είχε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό κακών αξιολογήσεων.
Such a cheap android phone, it does an amazing job. I mainly use it for calls, video calls through apps, Google research, and videos on YouTube. Also for notifications on news channels. The battery lasts about 24 hours when I use it for several hours and about 55 hours when I make one or two calls a day. For its price, it's amazing. The only thing I can't do is pay with the phone, but it's a feature that I personally don't need. I highly recommend it to those who don't have a lot of money and use it for calls and video calls with their loved ones. An excellent phone for normal modest common mortals, not for professionals and show-offs.
Ενα τοσο φθηνο android τηλεφωνο, κανει καταπληκτικη δουλεια. Το χρησιμοποιω κυριως για τηλεφωνηματα, βιντεοκλησεις μεσω apps, ερευνα στο google και βιντεακια στο youtube. Επισης για notifications σε καναλια ειδησεων. Η μπαταρια κραταει περιπου 24 ωρες οταν το λειτουργω αρκετες ωρες και περιπου 55 ωρες οταν κανω ενα δυο τηλεφωνηματα την μερα. Για την τιμη του, ειναι καταπληκτικο. Το μονο που δεν μπορω να κανω, ειναι να πληρωνω με το κινητο, αλλα ειναι μια λειτουργια που προσωπικα δεν χρειαζομαι. Το συστηνω ανεπιφυλακτα, σε οσους δεν εχουν πολλα χρηματα, και το χρησιμοποιουν για τηλεφωνηματα και βιντεοκλησεις με τους αγαπημενους τους. Ενα εξαιρετικο τηλεφωνο για φυσιολογικους σεμνους κοινους θνητους, κι οχι για επαγγελματιες και φανφαρονους.
I just received it for my grandfather, it is exactly what I expected, ideal for those it is addressed to. The good thing is that it works perfectly without freezing, now okay compared to mine which costs 500€ there is a slight delay, understandable. The photos look great outside with perfect lighting, in other cases they are bad. The screen is visible in the sun, the charger and the cable are of good quality, overall it shows that it is a "guarantee" for anyone who is not involved and wants something up to 100€ to easily do their job
μόλις το παρέλαβα για τον παππού μου, είναι ακριβώς ότι περίμενα, ιδανικό για αυτούς στους οποίους απευθύνεται. Το καλό είναι ότι δουλεύει μια χαρά χωρίς να κολλάει, τώρα οκ σε σχέση με το δικό μου που κάνει 500€ είναι αισθητή μια ελάχιστη αργοπορία λογικό.. Οι φωτογραφίες έξω και με τέλειο φωτισμό βλέπονται, στις υπόλοιπες περιπτώσεις είναι χάλια. Η οθόνη φαίνεται στον ήλιο, ο φορτιστής και το καλοδιο είναι ποιοτικά, γενικά δείχνει πως είναι "εγγύηση" για όποιον δεν ασχολείται και θέλει κάτι μέχρι 100€ να κάνει εύκολα την δουλειά του