Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It's fine. For those who say they can't lower the temperature, this can be done with 2-3 shakes using the special case provided in the package.
Μια χαρά είναι. Για όσους λένε ότι δεν μπορούν να κατεβάσουν την θερμοκρασία, αυτό γίνεται με 2 -3 τινάγματα χρησιμοποιώντας την ειδική θήκη που παρέχεται στην συσκευασία.
Excellent thermometer.
Very accurate measurement.
Easy to use.
As for those who say it's difficult to lower the temperature (there is a white plastic attachment that does a very good job)
Εξαιρετικό θερμόμετρο.
Πολύ σωστή μέτρηση
Εύκολο στην χρήση του
Όσο για αυτούς που λένε ότι είναι δύσκολο να κατεβάσεις την θερμοκρασία του ( υπάρχει ένα εξάρτημα πλαστικό λευκό που κάνει πολύ καλή δουλειά)
It is a very good product and very accurate. The comparison was made with a mercury and electronic thermometer. I did not have any issues with the temperature "drop".
Είναι πάρα πολύ καλό προϊόν και ακριβέστατο. Η σύγκριση έγινε με αντίστοιχο υδραργύρου και ηλεκτρονικό. Δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το "κατέβασμα" της θερμοκρασίας.
After 3 different electronic thermometers (which always give me 3 different readings), I can say that I found an accurate thermometer and I am sure about the fever my child has and how high it is. This alone gives me security! It takes 3-5 minutes to show and I don't know how user-friendly it is for younger children. Good construction and easy-to-read large letters. Also, it's not that bad for the temperature to go down. With the device inside, in two or three shakes it's okay! I highly recommend it!
Μετα απο 3 διαφορετικα ηλεκτρονικα θερμομετρα (τα οποια μου δινουν παντα 3 διαφορετικες ενδειξεις), μπορω να πω πως βρηκα θερμομετρο ακριβειας και ειμαι σιγουρη για το πυρετο που εχει το παιδι μου και το ποσο εχει. Αυτο απο μονο του μου δινει ασφαλεια! Θελει 3-5 λεπτα να δειξει και δεν ξερω κατα ποσο ειναι ευχρηστο αυτο σε παιδακια μικροτερης ηλικιας.
Καλη κατασκευη και ευαναγνωστα μεγαλα γραμματα. Επισης για να κατεβει η θερμοκρασια, δεν ειναι δα και τοσο τραγικο. Με την συσκευη που εχει μεσα, σε δυο τρια τιναγματα ειναι οκ! Το συνιστω ανεπιφυλακτα!
Excellent thermometer and accurate compared to electronic ones. When downloading, it needs a way to prevent your hand from slipping off the handle. Personally, I prefer to struggle with the download but have reliable measurements.
Εξαιρετικό θερμόμετρο και ακριβές σε σχέση με τα ηλεκτρονικά. Στο κατέβασμα θέλει τρόπο για να μην σου φύγει το χέρι από το τίναγμα. Προσωπικά, προτιμώ να ταλαιπωρηθω στο κατέβασμα αλλά να έχω αξιόπιστες μετρήσεις.
Finally, I know my child's temperature during a fever. A little difficult to use because it takes time to show, but at least what it will show, that is
Επιτέλους ξέρω την θερμοκρασία του παιδιού μου στον πυρετό. Λίγο δύσκολο στην χρήση γιατί θέλει χρόνο για να δείξει αλλά τουλάχιστον αυτό που θα δείξει, αυτό είναι
It does not contain mercury, as it is prohibited due to its toxicity and danger to the environment. It has a patented liquid alloy based on Gallium, which is safe and environmentally friendly. Additionally, it is made of glass and does not contain plastic.
It is the original manufacturer, supplying all other companies with good thermometers, like the ones sold for €14. This is stated on their packaging, mandatory. The rest are Chinese, from Wixu.
I would like it to have a case for easier reading, which comes from the current Best seller's Italian brand and a large company of baby products.
Information and instructions: geratherm.com/products/temperature-measurement/classic-/-classic-xl
Made in Germany
Δεν περιέχει υδράργυρο, αφού αυτός είναι απαγορευμένος επειδή είναι τοξικός και επικίνδυνος για το περιβάλλον. Έχει ένα πατενταρισμένο από την εταιρία υγρό κράμα με βάση το Γάλλιο, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον.
Επιπλέον, είναι γυάλινο, δεν περιέχει πλαστικό.
Είναι ο αυθεντικός κατασκευαστής, αυτός που προμηθεύει και όλες τις άλλες εταιρίες με καλά θερμόμετρα, όπως αυτές που το πουλάνε 14€. Αναγράφεται και στη συσκευασία τους, υποχρεωτικά.
Τα υπόλοιπα είναι κινέζικα, της Wixu.
Θα ήθελα να έχει τη θήκη για ευκολότερη ανάγνωση, με την οποία έρχεται από την ιταλική μάρκα του τρέχοντος Best seller και από μεγάλη εταιρία βρεφικών ειδών.
Πληροφορίες και οδηγίες: geratherm.com/products/temperature-measurement/classic-/-classic-xl
It gained only two stars for its accuracy of measurements and quality of construction. Otherwise, it is very difficult to use. It raises your frustration trying to shake it off! I will keep it only for emergencies.
κέρδισε δυο αστέρια μόνο για την ακρίβεια μετρήσεών του και την ποιότητα κατασκευής. κατά τα άλλα πολύ δύσχρηστο. Σου ανεβαίνει ο πυρετός προσπαθώντας να το τινάξεις!
θα το κρατήσω μόνο για ώρα ανάγκης.
No matter how hard I've tried, the temperature doesn't go down at all. I had to see the reviews to realize that others had the same problem as me.
όσο κι αν έχω προσπαθήσει δεν κατεβαίνει η θερμοκρασία με τίποτα. Χρειάστηκε να δω τις αξιολογήσεις για να καταλάβω οτι και άλλοι είχαν το ίδιο πρόβλημα με εμένα.
It comes down very easily only with the special attachment included in the package. You hold it from the edge and flick it abruptly 2-3 times as others have written in other comments.
Κατεβαίνει πολύ εύκολα μονο με το ειδικό εξάρτημα που περιλαμβάνει η συσκευασία.το πιάνεις από την άκρη κ το τινάζεις απότομα 2-3 φορές όπως έγραψαν κ σε άλλα σχόλια.
I bought the thermometer at the pharmacy and as soon as I saw the comments, I was shocked. I tried it and its measurement is the same as an old mercury one we have at home. I didn't have any difficulty in taking its temperature... I wonder about the comments of other users. I didn't use the included accessory to shake it, so I don't have an opinion on it.
Αγορασα το θερμομετρο στο φαρμακειο και μολις ειδα τα σχολια μου κοπηκαν τα ποδια.... Το δοκιμασα , και η μετρηση του ειναι ιδια με ενα παλιο υδραργυρου που εχουμε στο σπιτι. Δεν αντιμετωπισα καμια δυσκολια στο να το ριξω σε θερμοκρασια.... απορω με τα σχολια των αλλων χρηστων. Το εξαρτημα που περιεχει για να το τιναζεις δεν το χρησιμοποιησα οποτε και δεν εχω αποψη.
The measurements are absolutely the same as those of a mercury thermometer. Nothing more, just a classic thermometer that does its job as it should and its material is environmentally friendly, so we don't have to worry in case of a fall. I highly recommend it, and the price of the product is just right.
Οι μετρήσεις του απόλυτα ίδιες με αυτές ενός υδράργυρικου. Τίποτα παραπάνω, κλασικά ένα θερμόμετρο που κάνει την δουλειά του όπως πρέπει κ είναι κ το υλικό του φιλικό ως προς το περιβάλλον, οπότε δεν έχουμε κ το άγχος σε περίπτωση πτώσης. Το εγκρίνω ανεπιφύλακτα, κ η τιμή του προϊόντος είναι ότι πρέπει.
Indeed, if you hold it from the edge and shake it 2-3 times, it easily comes off. If you hold it from the middle and shake it, it doesn't come off easily at all. High-quality construction. It takes 4 minutes to show the temperature
όντως αν το πιασεις από τη άκρη και το τιναξεις 2 3 φορές κατεβαίνει εύκολα. Αν το πιανεις από τη μέση και το τινάζεις δεν κατεβαίνει καθόλου ευκολα. Ποιοτική κατασκευή. Θέλει 4 λεπτα για να δειξει θερμοκασια
I work in a pharmacy and we have sold many pieces. Almost all customers are dissatisfied with its usability and return it because they consider it defective. In the end, in order to actually bring it down, you have to hold it from the edge (risking it slipping out of your hands), but I had to read the comment below to understand it. Still, it doesn't come down easily.
Δουλευω σε φαρμακείο και έχουμε πουλήσει πολλά κομμάτια. Σχεδόν όλοι οι πελάτες είναι δυσαρεστημένοι από τη δυσχρηστία του και μου τα επιστρέφουν γιατί τα θεωρούν ελαττωματικά. Τελικά για να κατέβει όντως πρέπει να το πιάσεις από την άκρη του(κινδυνεύοντας να σου φύγει απ τα χέρια) αλλά για να το καταλάβω έπρεπε να διαβάσω το σχόλιο που βρισκεται παρακάτω. Και πάλι όμως δεν κατεβαίνει εύκολα.
I am the owner of this thermometer and I can say that I completely agree regarding its usability. The temperature reading does not go down at all and the accuracy is not good. When I first bought it, I was swayed by the "made in Germany" thinking that it would be good, but it's a complete disappointment. Obviously, the company does not produce quality products or this specific series of thermometers did not turn out well.
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου θερμόμετρου και μπορώ να πώ ότι συμφωνώ απόλυτα όσον αφορά την δυσχρηστότητα του. Η ένδειξη θερμοκρασίας δεν κατεβαίνει με τίποτα και η ακρίβεια δεν είναι καλή. Οταν το πρωτο-αγόρασα παρασύρθηκα από το "made in Germany" θεωρώντας ότι είναι καλό αλλά άνθρακες ο θησαυρός. Προφανώς η εταιρεία δεν παράγει ποιοτικά προϊόντα ή η συγκεκριμένη σειρά θερμόμετρων δεν βγήκε καλή.
It is very good in terms of construction and quality, but it has one negative characteristic, the temperature does not decrease after you have used it, you may spend 10 minutes trying to lower it.
For this reason alone, I consider it excessively difficult to use
Είναι πάρα πολύ καλό σαν κατασκευή και ποιότητα,αλλά έχει ένα αρνητικό χαρακτηριστικό,δεν κατεβαινει η θερμοκρασία του αφού το έχεις χρησιμοποιήσει,μπορεί να χαλάσεις 10 λεπτά προσπαθώντας να το κατεβάσεις.
Γιαυτό και μόνο τον λόγο το θεωρώ υπερβολικά δύσχρηστο
Very easy column recovery using the device included in the package. It is the only high-precision one without the dangerous mercury if it breaks. It contains Gallium, the metal of magicians who bend... spoons.
Ευκολότατη επαναφορά στήλης με χρήση της συσκευής που υπάρχει στη συσκευασία. Είναι το μόνο μεγάλης ακριβείας χωρίς τον επικίνδυνο, αν σπάσει, υδράργυρο. Περιέχει Γάλλιο, το μέταλλο των ταχυδακτυλουργών που λυγίζουν... κουτάλια.
It's fine. For those who say they can't lower the temperature, this can be done with 2-3 shakes using the special case provided in the package.
Μια χαρά είναι. Για όσους λένε ότι δεν μπορούν να κατεβάσουν την θερμοκρασία, αυτό γίνεται με 2 -3 τινάγματα χρησιμοποιώντας την ειδική θήκη που παρέχεται στην συσκευασία.
Excellent thermometer.
Very accurate measurement.
Easy to use.
As for those who say it's difficult to lower the temperature (there is a white plastic attachment that does a very good job)
Εξαιρετικό θερμόμετρο.
Πολύ σωστή μέτρηση
Εύκολο στην χρήση του
Όσο για αυτούς που λένε ότι είναι δύσκολο να κατεβάσεις την θερμοκρασία του ( υπάρχει ένα εξάρτημα πλαστικό λευκό που κάνει πολύ καλή δουλειά)
It is a very good product and very accurate. The comparison was made with a mercury and electronic thermometer. I did not have any issues with the temperature "drop".
Είναι πάρα πολύ καλό προϊόν και ακριβέστατο. Η σύγκριση έγινε με αντίστοιχο υδραργύρου και ηλεκτρονικό. Δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το "κατέβασμα" της θερμοκρασίας.
After 3 different electronic thermometers (which always give me 3 different readings), I can say that I found an accurate thermometer and I am sure about the fever my child has and how high it is. This alone gives me security! It takes 3-5 minutes to show and I don't know how user-friendly it is for younger children. Good construction and easy-to-read large letters. Also, it's not that bad for the temperature to go down. With the device inside, in two or three shakes it's okay! I highly recommend it!
Μετα απο 3 διαφορετικα ηλεκτρονικα θερμομετρα (τα οποια μου δινουν παντα 3 διαφορετικες ενδειξεις), μπορω να πω πως βρηκα θερμομετρο ακριβειας και ειμαι σιγουρη για το πυρετο που εχει το παιδι μου και το ποσο εχει. Αυτο απο μονο του μου δινει ασφαλεια! Θελει 3-5 λεπτα να δειξει και δεν ξερω κατα ποσο ειναι ευχρηστο αυτο σε παιδακια μικροτερης ηλικιας.
Καλη κατασκευη και ευαναγνωστα μεγαλα γραμματα. Επισης για να κατεβει η θερμοκρασια, δεν ειναι δα και τοσο τραγικο. Με την συσκευη που εχει μεσα, σε δυο τρια τιναγματα ειναι οκ! Το συνιστω ανεπιφυλακτα!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It's fine. For those who say they can't lower the temperature, this can be done with 2-3 shakes using the special case provided in the package.
Μια χαρά είναι. Για όσους λένε ότι δεν μπορούν να κατεβάσουν την θερμοκρασία, αυτό γίνεται με 2 -3 τινάγματα χρησιμοποιώντας την ειδική θήκη που παρέχεται στην συσκευασία.
Excellent thermometer.
Very accurate measurement.
Easy to use.
As for those who say it's difficult to lower the temperature (there is a white plastic attachment that does a very good job)
Εξαιρετικό θερμόμετρο.
Πολύ σωστή μέτρηση
Εύκολο στην χρήση του
Όσο για αυτούς που λένε ότι είναι δύσκολο να κατεβάσεις την θερμοκρασία του ( υπάρχει ένα εξάρτημα πλαστικό λευκό που κάνει πολύ καλή δουλειά)
It is a very good product and very accurate. The comparison was made with a mercury and electronic thermometer. I did not have any issues with the temperature "drop".
Είναι πάρα πολύ καλό προϊόν και ακριβέστατο. Η σύγκριση έγινε με αντίστοιχο υδραργύρου και ηλεκτρονικό. Δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το "κατέβασμα" της θερμοκρασίας.
After 3 different electronic thermometers (which always give me 3 different readings), I can say that I found an accurate thermometer and I am sure about the fever my child has and how high it is. This alone gives me security! It takes 3-5 minutes to show and I don't know how user-friendly it is for younger children. Good construction and easy-to-read large letters. Also, it's not that bad for the temperature to go down. With the device inside, in two or three shakes it's okay! I highly recommend it!
Μετα απο 3 διαφορετικα ηλεκτρονικα θερμομετρα (τα οποια μου δινουν παντα 3 διαφορετικες ενδειξεις), μπορω να πω πως βρηκα θερμομετρο ακριβειας και ειμαι σιγουρη για το πυρετο που εχει το παιδι μου και το ποσο εχει. Αυτο απο μονο του μου δινει ασφαλεια! Θελει 3-5 λεπτα να δειξει και δεν ξερω κατα ποσο ειναι ευχρηστο αυτο σε παιδακια μικροτερης ηλικιας.
Καλη κατασκευη και ευαναγνωστα μεγαλα γραμματα. Επισης για να κατεβει η θερμοκρασια, δεν ειναι δα και τοσο τραγικο. Με την συσκευη που εχει μεσα, σε δυο τρια τιναγματα ειναι οκ! Το συνιστω ανεπιφυλακτα!
Excellent thermometer and accurate compared to electronic ones. When downloading, it needs a way to prevent your hand from slipping off the handle. Personally, I prefer to struggle with the download but have reliable measurements.
Εξαιρετικό θερμόμετρο και ακριβές σε σχέση με τα ηλεκτρονικά. Στο κατέβασμα θέλει τρόπο για να μην σου φύγει το χέρι από το τίναγμα. Προσωπικά, προτιμώ να ταλαιπωρηθω στο κατέβασμα αλλά να έχω αξιόπιστες μετρήσεις.
Finally, I know my child's temperature during a fever. A little difficult to use because it takes time to show, but at least what it will show, that is
Επιτέλους ξέρω την θερμοκρασία του παιδιού μου στον πυρετό. Λίγο δύσκολο στην χρήση γιατί θέλει χρόνο για να δείξει αλλά τουλάχιστον αυτό που θα δείξει, αυτό είναι
It does not contain mercury, as it is prohibited due to its toxicity and danger to the environment. It has a patented liquid alloy based on Gallium, which is safe and environmentally friendly. Additionally, it is made of glass and does not contain plastic.
It is the original manufacturer, supplying all other companies with good thermometers, like the ones sold for €14. This is stated on their packaging, mandatory. The rest are Chinese, from Wixu.
I would like it to have a case for easier reading, which comes from the current Best seller's Italian brand and a large company of baby products.
Information and instructions: geratherm.com/products/temperature-measurement/classic-/-classic-xl
Made in Germany
Δεν περιέχει υδράργυρο, αφού αυτός είναι απαγορευμένος επειδή είναι τοξικός και επικίνδυνος για το περιβάλλον. Έχει ένα πατενταρισμένο από την εταιρία υγρό κράμα με βάση το Γάλλιο, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον.
Επιπλέον, είναι γυάλινο, δεν περιέχει πλαστικό.
Είναι ο αυθεντικός κατασκευαστής, αυτός που προμηθεύει και όλες τις άλλες εταιρίες με καλά θερμόμετρα, όπως αυτές που το πουλάνε 14€. Αναγράφεται και στη συσκευασία τους, υποχρεωτικά.
Τα υπόλοιπα είναι κινέζικα, της Wixu.
Θα ήθελα να έχει τη θήκη για ευκολότερη ανάγνωση, με την οποία έρχεται από την ιταλική μάρκα του τρέχοντος Best seller και από μεγάλη εταιρία βρεφικών ειδών.
Πληροφορίες και οδηγίες: geratherm.com/products/temperature-measurement/classic-/-classic-xl
It gained only two stars for its accuracy of measurements and quality of construction. Otherwise, it is very difficult to use. It raises your frustration trying to shake it off! I will keep it only for emergencies.
κέρδισε δυο αστέρια μόνο για την ακρίβεια μετρήσεών του και την ποιότητα κατασκευής. κατά τα άλλα πολύ δύσχρηστο. Σου ανεβαίνει ο πυρετός προσπαθώντας να το τινάξεις!
θα το κρατήσω μόνο για ώρα ανάγκης.
No matter how hard I've tried, the temperature doesn't go down at all. I had to see the reviews to realize that others had the same problem as me.
όσο κι αν έχω προσπαθήσει δεν κατεβαίνει η θερμοκρασία με τίποτα. Χρειάστηκε να δω τις αξιολογήσεις για να καταλάβω οτι και άλλοι είχαν το ίδιο πρόβλημα με εμένα.
It comes down very easily only with the special attachment included in the package. You hold it from the edge and flick it abruptly 2-3 times as others have written in other comments.
Κατεβαίνει πολύ εύκολα μονο με το ειδικό εξάρτημα που περιλαμβάνει η συσκευασία.το πιάνεις από την άκρη κ το τινάζεις απότομα 2-3 φορές όπως έγραψαν κ σε άλλα σχόλια.
I bought the thermometer at the pharmacy and as soon as I saw the comments, I was shocked. I tried it and its measurement is the same as an old mercury one we have at home. I didn't have any difficulty in taking its temperature... I wonder about the comments of other users. I didn't use the included accessory to shake it, so I don't have an opinion on it.
Αγορασα το θερμομετρο στο φαρμακειο και μολις ειδα τα σχολια μου κοπηκαν τα ποδια.... Το δοκιμασα , και η μετρηση του ειναι ιδια με ενα παλιο υδραργυρου που εχουμε στο σπιτι. Δεν αντιμετωπισα καμια δυσκολια στο να το ριξω σε θερμοκρασια.... απορω με τα σχολια των αλλων χρηστων. Το εξαρτημα που περιεχει για να το τιναζεις δεν το χρησιμοποιησα οποτε και δεν εχω αποψη.
The measurements are absolutely the same as those of a mercury thermometer. Nothing more, just a classic thermometer that does its job as it should and its material is environmentally friendly, so we don't have to worry in case of a fall. I highly recommend it, and the price of the product is just right.
Οι μετρήσεις του απόλυτα ίδιες με αυτές ενός υδράργυρικου. Τίποτα παραπάνω, κλασικά ένα θερμόμετρο που κάνει την δουλειά του όπως πρέπει κ είναι κ το υλικό του φιλικό ως προς το περιβάλλον, οπότε δεν έχουμε κ το άγχος σε περίπτωση πτώσης. Το εγκρίνω ανεπιφύλακτα, κ η τιμή του προϊόντος είναι ότι πρέπει.
Indeed, if you hold it from the edge and shake it 2-3 times, it easily comes off. If you hold it from the middle and shake it, it doesn't come off easily at all. High-quality construction. It takes 4 minutes to show the temperature
όντως αν το πιασεις από τη άκρη και το τιναξεις 2 3 φορές κατεβαίνει εύκολα. Αν το πιανεις από τη μέση και το τινάζεις δεν κατεβαίνει καθόλου ευκολα. Ποιοτική κατασκευή. Θέλει 4 λεπτα για να δειξει θερμοκασια
I work in a pharmacy and we have sold many pieces. Almost all customers are dissatisfied with its usability and return it because they consider it defective. In the end, in order to actually bring it down, you have to hold it from the edge (risking it slipping out of your hands), but I had to read the comment below to understand it. Still, it doesn't come down easily.
Δουλευω σε φαρμακείο και έχουμε πουλήσει πολλά κομμάτια. Σχεδόν όλοι οι πελάτες είναι δυσαρεστημένοι από τη δυσχρηστία του και μου τα επιστρέφουν γιατί τα θεωρούν ελαττωματικά. Τελικά για να κατέβει όντως πρέπει να το πιάσεις από την άκρη του(κινδυνεύοντας να σου φύγει απ τα χέρια) αλλά για να το καταλάβω έπρεπε να διαβάσω το σχόλιο που βρισκεται παρακάτω. Και πάλι όμως δεν κατεβαίνει εύκολα.
I am the owner of this thermometer and I can say that I completely agree regarding its usability. The temperature reading does not go down at all and the accuracy is not good. When I first bought it, I was swayed by the "made in Germany" thinking that it would be good, but it's a complete disappointment. Obviously, the company does not produce quality products or this specific series of thermometers did not turn out well.
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου θερμόμετρου και μπορώ να πώ ότι συμφωνώ απόλυτα όσον αφορά την δυσχρηστότητα του. Η ένδειξη θερμοκρασίας δεν κατεβαίνει με τίποτα και η ακρίβεια δεν είναι καλή. Οταν το πρωτο-αγόρασα παρασύρθηκα από το "made in Germany" θεωρώντας ότι είναι καλό αλλά άνθρακες ο θησαυρός. Προφανώς η εταιρεία δεν παράγει ποιοτικά προϊόντα ή η συγκεκριμένη σειρά θερμόμετρων δεν βγήκε καλή.
It is very good in terms of construction and quality, but it has one negative characteristic, the temperature does not decrease after you have used it, you may spend 10 minutes trying to lower it.
For this reason alone, I consider it excessively difficult to use
Είναι πάρα πολύ καλό σαν κατασκευή και ποιότητα,αλλά έχει ένα αρνητικό χαρακτηριστικό,δεν κατεβαινει η θερμοκρασία του αφού το έχεις χρησιμοποιήσει,μπορεί να χαλάσεις 10 λεπτά προσπαθώντας να το κατεβάσεις.
Γιαυτό και μόνο τον λόγο το θεωρώ υπερβολικά δύσχρηστο
Very easy column recovery using the device included in the package. It is the only high-precision one without the dangerous mercury if it breaks. It contains Gallium, the metal of magicians who bend... spoons.
Ευκολότατη επαναφορά στήλης με χρήση της συσκευής που υπάρχει στη συσκευασία. Είναι το μόνο μεγάλης ακριβείας χωρίς τον επικίνδυνο, αν σπάσει, υδράργυρο. Περιέχει Γάλλιο, το μέταλλο των ταχυδακτυλουργών που λυγίζουν... κουτάλια.
It's fine. For those who say they can't lower the temperature, this can be done with 2-3 shakes using the special case provided in the package.
Μια χαρά είναι. Για όσους λένε ότι δεν μπορούν να κατεβάσουν την θερμοκρασία, αυτό γίνεται με 2 -3 τινάγματα χρησιμοποιώντας την ειδική θήκη που παρέχεται στην συσκευασία.
Excellent thermometer.
Very accurate measurement.
Easy to use.
As for those who say it's difficult to lower the temperature (there is a white plastic attachment that does a very good job)
Εξαιρετικό θερμόμετρο.
Πολύ σωστή μέτρηση
Εύκολο στην χρήση του
Όσο για αυτούς που λένε ότι είναι δύσκολο να κατεβάσεις την θερμοκρασία του ( υπάρχει ένα εξάρτημα πλαστικό λευκό που κάνει πολύ καλή δουλειά)
It is a very good product and very accurate. The comparison was made with a mercury and electronic thermometer. I did not have any issues with the temperature "drop".
Είναι πάρα πολύ καλό προϊόν και ακριβέστατο. Η σύγκριση έγινε με αντίστοιχο υδραργύρου και ηλεκτρονικό. Δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το "κατέβασμα" της θερμοκρασίας.
After 3 different electronic thermometers (which always give me 3 different readings), I can say that I found an accurate thermometer and I am sure about the fever my child has and how high it is. This alone gives me security! It takes 3-5 minutes to show and I don't know how user-friendly it is for younger children. Good construction and easy-to-read large letters. Also, it's not that bad for the temperature to go down. With the device inside, in two or three shakes it's okay! I highly recommend it!
Μετα απο 3 διαφορετικα ηλεκτρονικα θερμομετρα (τα οποια μου δινουν παντα 3 διαφορετικες ενδειξεις), μπορω να πω πως βρηκα θερμομετρο ακριβειας και ειμαι σιγουρη για το πυρετο που εχει το παιδι μου και το ποσο εχει. Αυτο απο μονο του μου δινει ασφαλεια! Θελει 3-5 λεπτα να δειξει και δεν ξερω κατα ποσο ειναι ευχρηστο αυτο σε παιδακια μικροτερης ηλικιας.
Καλη κατασκευη και ευαναγνωστα μεγαλα γραμματα. Επισης για να κατεβει η θερμοκρασια, δεν ειναι δα και τοσο τραγικο. Με την συσκευη που εχει μεσα, σε δυο τρια τιναγματα ειναι οκ! Το συνιστω ανεπιφυλακτα!