My mother bought a hairdryer and straightener set about 15 years ago for around 50 euros, and today, after 15 YEARS, the motor of the hairdryer burned out. My mother has been very satisfied with the quality of the hairdryer, and because it was so good, we made a reservation today at a store near me for the same hairdryer so that I can go and buy it after the holidays. So, it broke today, and within the next half hour, we made a reservation for this hairdryer that we didn't expect would still be available, but it is.
The hairdryer we had was a Singer AT1236 model, which, when searching on Google, doesn't show anything at all, but I am impressed by how they still sell the same hairdryer after 15 years. Is it such a good product that they still sell it? Unbelievable. Based on the photos from Skroutz and what we have, it is EXACTLY the same in design, letters, and everything, which I didn't expect.
Bravo to Singer for the excellent quality of the product! I doubt that what I will buy in a few days will last another 15 years, but you never know, it might actually last another 15 years.
I recommend it to everyone
Η μανα αγορασε σετ πιστολακι και ισιωτικο μαλλιων πριν απο 15 χρονια περιπου στα 50κατι ευρω και σημερα μετα απο 15 ΧΡΟΝΙΑ καηκε το μοτερ απο το πιστολακι. Η μανα εχει μεινει υπερευχαριστημενη απο την ποιοτητα απο το πιστολακι και επειδη ητανε τοσο καλο, καναμε κρατηση σημερα σε ενα μαγαζι κοντα μου το ιδιο πιστολακι για να παω να το παρω μετα τις γιορτες. Δηλαδη σημερα χαλασε και στο επομενο μισαωρο καναμε κρατηση για αυτο το πιστολακι που δεν περιμεναμε οτι θα υπηρχε ακομα αλλα υπαρχει.
Το πιστολακι που ειχαμε ειχε μοντελο Singer AT1236 που ψαχνοντας στο Google δεν βγαζει απολυτως τιποτα αλλα μου κανει εντυπωση το πως πουλανε ακομα το ιδιο πιστολακι μετα απο 15 χρονια. Τοσο καλο προιον ειναι και το πουλανε ακομη? Απιστευτο. Με βαση τις φωτογραφιες του Skroutz και αυτο που εχουμε, ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ολοιδιο και σε σχεδιο και γραμματα και σε ολα που αυτο δεν το περιμενα.
Μπραβο στην Singer για την εξαιρετικη ποιοτητα του προιοντος! Αμφιβαλλω οτι θα κρατησει αλλα 15 χρονια αυτο που θα παρω σε κατι μερες αλλα ποτε δεν ξερεις, μπορει και να κρατησει οντως αλλα 15 χρονια
Το συνιστω σε ολους