Quite good for its price. The only negative thing is that if you don't put it correctly, dust remains underneath and then it doesn't look nice and it reduces the brightness a bit. Overall, it is a good choice and the plastic seems durable.
UPDATE:
After a month, I accidentally bumped it slightly on a table and the entire plastic cracked. In the end, the quality is quite poor.
Αρκετά καλό για τα χρήματά του. Το μόνο αρνητικό ότι αν δεν το βάλεις σωστά μένουν από κάτω σκόνες και μετά δεν φαίνεται ωραίο και σου κόβει λίγο την φωτεινότητα.
Γενικά είναι μια καλή επιλογή και το πλαστικό φαίνεται ανθεκτικό.
UPDATE:
Μετά από ένα μήνα το ακούμπησα ελάχιστα σε ένα τραπέζι και ράγισε όλο το πλαστικό. Τελικά η ποιότητα είναι αρκετά κακή.
Quite good for its price. The only negative thing is that if you don't put it correctly, dust remains underneath and then it doesn't look nice and it reduces the brightness a bit. Overall, it is a good choice and the plastic seems durable.
UPDATE:
After a month, I accidentally bumped it slightly on a table and the entire plastic cracked. In the end, the quality is quite poor.
Αρκετά καλό για τα χρήματά του. Το μόνο αρνητικό ότι αν δεν το βάλεις σωστά μένουν από κάτω σκόνες και μετά δεν φαίνεται ωραίο και σου κόβει λίγο την φωτεινότητα.
Γενικά είναι μια καλή επιλογή και το πλαστικό φαίνεται ανθεκτικό.
UPDATE:
Μετά από ένα μήνα το ακούμπησα ελάχιστα σε ένα τραπέζι και ράγισε όλο το πλαστικό. Τελικά η ποιότητα είναι αρκετά κακή.
Quite good for its price. The only negative thing is that if you don't put it correctly, dust remains underneath and then it doesn't look nice and it reduces the brightness a bit. Overall, it is a good choice and the plastic seems durable.
UPDATE:
After a month, I accidentally bumped it slightly on a table and the entire plastic cracked. In the end, the quality is quite poor.
Αρκετά καλό για τα χρήματά του. Το μόνο αρνητικό ότι αν δεν το βάλεις σωστά μένουν από κάτω σκόνες και μετά δεν φαίνεται ωραίο και σου κόβει λίγο την φωτεινότητα.
Γενικά είναι μια καλή επιλογή και το πλαστικό φαίνεται ανθεκτικό.
UPDATE:
Μετά από ένα μήνα το ακούμπησα ελάχιστα σε ένα τραπέζι και ράγισε όλο το πλαστικό. Τελικά η ποιότητα είναι αρκετά κακή.
Quite good for its price. The only negative thing is that if you don't put it correctly, dust remains underneath and then it doesn't look nice and it reduces the brightness a bit. Overall, it is a good choice and the plastic seems durable.
UPDATE:
After a month, I accidentally bumped it slightly on a table and the entire plastic cracked. In the end, the quality is quite poor.
Αρκετά καλό για τα χρήματά του. Το μόνο αρνητικό ότι αν δεν το βάλεις σωστά μένουν από κάτω σκόνες και μετά δεν φαίνεται ωραίο και σου κόβει λίγο την φωτεινότητα.
Γενικά είναι μια καλή επιλογή και το πλαστικό φαίνεται ανθεκτικό.
UPDATE:
Μετά από ένα μήνα το ακούμπησα ελάχιστα σε ένα τραπέζι και ράγισε όλο το πλαστικό. Τελικά η ποιότητα είναι αρκετά κακή.