I just received it and I will share my initial impressions. Initially purchased for 113 euros, I consider it slightly expensive compared to similar products on the market. However, it is generally worth it. I should note that I have a cat, not a dog.
(+) Positives:
1) Incredible build quality, the plastics, stainless steel, and feeder are magnetic, a construction marvel.
2) The Xiaomi app, well-known, reliable, and works wonders. You can program the meals for as many times as you want during the day, not in grams but in portions, which are about 5g each. So, if you want 20g of food, you program 4 portions. It can also dispense food manually either through the app or the button (can be reactivated).
3) In case of power outage, it supports batteries (4 AA), which are not included in the package but can be found at the supermarket. You unscrew a cap at the bottom, pull it upwards as indicated by the arrow, and the compartment for the batteries opens.
4) It has a special filter on the feeder (on the lid) that keeps the food fresh with the ingredients intact, as it claims, and obviously traps the smell (to prevent the space from smelling like food).
5) The kibbles do not fall out when you move the device, unlike other brands, and the cat cannot open the lid no matter how hard it tries. It has a very good mechanism and requires a significant effort with two human hands to remove the lid and access the food.
6) Like all Xiaomi products, you can easily find mechanical spare parts and filters on Chinese websites.
(-) Negatives:
1) You have to change the filter every month, which costs around 5 euros, and you cannot find it in Greece. You have to order it from abroad. I have already ordered 3 filters for 15 euros including shipping.
2) The most significant drawback, however, is that the feeder only supports round or oval-shaped dry food, as it claims. Anything else with a peculiar shape, star-shaped, square, etc., is not supported. Unfortunately, I have food with an irregular shape and I tried it, and the only thing I noticed is that it does not accurately calculate the dosage. I weighed 30 grams, put in 6 portions, and it didn't work. I made it 7 portions and after many attempts and measurements, it gives me around 28-31g, so I am within the range. It requires some experimentation, but you can find a solution. I am just concerned that it says not to put irregular-shaped food because it will damage the feeding mechanism. Luckily, I found a replacement for the feeding mechanism, so if it breaks, I will fix it.
I will provide an update for any new developments.
Μόλις τη παρέλαβα και θα πω τις αρχικές μου εντυπώσεις. Αρχικά αγορασμένη στα 113 θεωρώ είναι οριακά ακριβό για τα αντίστοιχα της αγοράς. Αλλά γενικά αξίζει. Να σημειώσω ότι έχω γάτα όχι σκύλο.
(+) Θετικά:
1) Απίστευτη ποιότητα κατασκευής, τα πλαστικά, το ίνοξ, η ταίστρα είναι μαγνητική, μια μαγεία σαν κατασκευή.
2) Η εφαρμογή της Xiaomi, γνωστή, αξιόπιστη και κάνει παπάδες. Μπορείς να προγραμματίσεις το φαγητό σε όσα γεύματα θες την ημέρα αλλά όχι με γραμμάρια αλλά με δόσεις η οποία είναι περίπου 5γρ η δόση. Οπότε αν θέλετε 20γρ φαγητό προγραμματίζετε 4 δόσεις. Μπορεί να βγάλει και χειροκίνητα φαγητό είτε από την εφαρμογή είτε από το κουμπί (μπορεί να επανεργοποιηθεί).
3) Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος υποστηρίζει μπαταρίες (4 AA) οι οποίες όμως δεν υπάρχουν στη συσκευασία αλλά τις βρίσκεις στο σούπερ μάρκετ. Ξεβιδώνεις από κάτω ένα καπάκι, το τραβάς προς τα πάνω όπως δείχνει το βελάκι και ανοίγει η θήκη που μπαίνουν οι μπαταρίες.
4) Εχει ένα ειδικό φίλτρο στη ταίστρα (πάνω στο καπάκι) που κρατάει τη τροφή φρέσκια με τα συστατικά αναλλοίωτα, όπως λέει, και προφανώς κρατάει τη μυρωδιά εγκλωβισμένη (να μη μυρίζει ο χώρος τροφή).
5) Δεν πέφτουν κροκέτες όσο μετακινείς τη συσκευή σε αντίθεση με άλλες εταιρίες ούτε η γάτα μπορεί να ανοίξει το καπάκι όσο κι αν προσπαθήσει. Έχει πολύ καλό μηχανισμό και θέλει μεγάλη και καλή προσπάθεια με 2 ανθρώπινα χέρια για να βγει το καπάκι και να πάρεις πρόσβαση στη τροφή.
6) Όπως σε όλα τα προϊόντα της Xiaomi βρίσκεις εύκολα στα κινέζικα sites μηχανικά ανταλλακτικά και φίλτρα.
(-) Αρνητικά:
1) Πρέπει να αλλάζεις κάθε μήνα το φίλτρο που έχει γύρω στα 5 ευρώ και δεν το βρίσκεις ελλάδα. Πρέπει να το βρεις από εξωτερικό να το παραγγείλεις. Παρήγγειλα ήδη 3 στα 15 εύρω με τα μεταφορικά.
2) Το σημαντικότερο αρνητικό όμως είναι οτι η ταίστρα υποστηρίζει όπως λέει μόνο στρογγυλή ή οβάλ ξηρά τροφή. Οτιδήποτε άλλο περίεργο σχήμα, αστεράκι, τετραγωνάκι κλπ δεν υποστηρίζεται. Εγώ για κακή μου τύχη έχω τροφή με ακανόνιστο σχήμα και το δοκίμασα και το μόνο που παρατήρησα είναι ότι τελικά δεν υπολογίζει σωστά τη δοσολογία. Κάθισα ζύγισα για τα 30 γραμμάρια που θέλω έβαλα 6 δόσεις και δεν έβγαινε. Τις έκανα 7 δόσεις και μετά από πολλές δοκιμές και μετρήσεις μου βγαίνει περίπου 28-31γρ, οπότε είμαι μέσα. Λίγο πειραματισμό θέλει και το βρίσκεις. Απλά με προβληματίζει που λέει μη βάλετε ακανόνιστο σχήμα τροφής γιατί θα χαλάσει ο μηχανισμός τροφοδοσίας. Πάλι καλά όμως βρήκα ανταλλακτικό του μηχανισμού τροφής, οπότε αν χαλάσει θα το φτιάξω.
Θα επανέλθω για οτιδήποτε νεότερο.