Update:
Στα δυο περίπου χρόνια, το ένα ακουστικό χάλασε, ίσως από δικό μου λάθος :) . Όπως και να έχει, το προϊον αντικαταστάθηκε "έμμεσα". Λόγο δηλαδή έλλειψης στο stock του καταστήματος, μου επιστρέψαν το ποσό αγοράς, οπότε ειμαι κάτοχος πλέον του PLANTRONICS BACKBEAT GO 3.
Σημείωση: Το προβλημα που αναφέρεται συχνά, πως νεκρώνει και δεν ανοίγει, λυνεται με το να το αφήσεις να ξεφορτίσει. Το αναφέρει και στο manual κάπου, και δεν χρειάζεται να το πάτε στο service. Στο δικό μου μετα το Update στο Firmware δεν ξανακόλλησε.
Ενα χρονο μετα το bluetooth λειτουργει μια χαρα χωρις κανενα θεμα. Εντυπωσιακο ειναι οτι αν και κατα λαθος πλυθηκε στο πλυντηριο για 2 ωρες τον 2ο μηνα, το αφησα να στεγνωσει και δεν χαλασε.
Στα θετικά: ελαφρύ, εύκολη σύνδεση, δε κολλάει, δεν αποσυγχρονίζει, προσφέρεται για ομιλία κυρίως. Για μουσική ίσως δεν ικανοποιήσει τους πολύ απαιτητικούς, που θα πρέπει να στοχεύσουν σε κάτι πολύ πιο ακριβό στο συγκεκριμένο είδος Bluetooth (με κορδόνι) για να βρουν κάτι με καλή ποιοτητα μουσικής.Προσωπικά θεωρώ πως αν δεν είσαι DJ, δεν υπάρχει λόγος μιας και ακούγεται ευχάριστα η μουσική.
Αρνητικά: Η μπαταρία με περίπου 4.5 ώρες υστερεί έναντι άλλων που έχουν 7-8 ώρες, αλλά οφείλεται στο ότι ειναι ελαφρύ και δεν έχει στο κορδόνι επιπλέον εξάρτημα για την μπαταρία. Σε μένα που το χρησιμοποιώ για ομιλία στο επαγγελματικό τηλέφωνο, δεν αντέχει μέχρι το βράδυ, οπότε ας το έχετε υπόψη.
Σε γενικά γραμμές πολύ καλή τιμή, ποιότητα και άνεση.