The pistachio color, you should know that it is not exactly as it appears in the photos. Depending on the lighting, it changes, sometimes it looks more blue, sometimes more gray, rarely does it appear as green as in the photos. Nevertheless, it is a beautiful color. Classic apple, with its nice silicone cases, they are durable, they have a velvety texture (the first few days until the first cover comes off, it attracts a bit of dust and hair, just so you know).
What bothered me in both last year's and this year's cases is that they come off very easily, they don't embrace the phone on all sides like before, you can even see the frame of the phone all around. And so, it doesn't give me the security that it won't come off in a possible fall. Of course, this may be in my mind, as they have never come off the phone even though they are so "loose".
As for its price, it gets more expensive every year. 60 euros for a case just because it has the apple logo on it, seems like a bit of an outrageous amount for a phone case! You might ask why I buy them; because I like them and they suit me. But guys, such prices are not justified in any way. If you have the financial ability and can, and want to get a genuine apple case, go ahead, it will last a long time. However, there are much better cases out there for half the price or even less. I hope I helped..
Edit: After using 2 apple cases for about 9 months, I have to recall a few things. Firstly, it doesn't come off the phone even in the worst fall, it is very durable and very protective for the phone. Nothing happens to the material it has. It is elegant and slim, and I am no longer bothered that the gold frame is slightly visible, it doesn't lift any glass (which many cases do with full glass) and its buttons are just right. Neither sensitive nor hard. And I mention this because in similar cheap cases (with similar appearance and material), most of them have issues with the buttons. They are either too hard or they get pressed even with a slight touch on the phone, and you take screenshots all the time... in conclusion, Apple's silicone cases, although very expensive, are worth it because they will never disappoint you. You buy one or two and keep them as long as you have the phone..
Το χρώμα το φυστικί να ξέρετε πως δεν είναι έτσι ακριβώς όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Ανάλογα τον φωτισμό αλλάζει, μια φαίνεται πιο γαλάζιο, μια πιο γκρι, ελάχιστες φορές φαίνεται το πράσινο των φωτογραφιών. Παρόλα αυτά είναι ένα πανέμορφο χρώμα. Κλασική apple, με τις ωραίες σιλικονενιες της θήκες, αντέχουν, έχουν βελούδινη υφή (τις πρώτες μέρες μέχρι να φύγει το πρώτο περίβλημα είναι λίγο μαγνήτης σκόνης και τριχών να το ξέρετε)
Αυτό που με χάλασε και στις περσινές θήκες και στις φετινές είναι ότι βγαίνουν πολύ εύκολα, δεν αγκαλιάζουν το κινητό σε όλες του τις πλευρές όπως παλιά, φαίνεται ακόμα και το πλαίσιο του κινητού γύρω γύρω. Και έτσι δεν μου δίνει την ασφάλεια ότι δεν πρόκειται να βγει σε μια ενδεχόμενη πτώση. Βέβαια αυτό μπορεί να είναι και στο μυαλό μου, καθώς ποτέ δεν έχουν βγει από το κινητό και ας είναι τόσο «χαλαρές»
Όσο για τα λεφτά της, κάθε χρόνο και πιο ακριβές. 60 ευρώ για μια θήκη επειδή έχει το σήμα της apple επάνω, μου φαίνεται λίγο εξωφρενικό ποσό για μια θήκη κινητού! Θα μου πεις γιατί τις παίρνεις; Γιατί μου αρέσουν και γιατί με βολεύουν. Αλλά ρε παιδιά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούνται τέτοιες τιμές. Αν έχετε την οικονομική δυνατότητα και μπορείτε, και θέλετε να πάρετε μια θήκη της apple γνήσια πάρτε την, θα κρατήσει πολύ καιρό. Υπάρχουν όμως θήκες εκεί έξω πολύ καλύτερες με τα μισά και λιγότερα χρήματα. Ελπίζω να βοήθησα..
Edit: Μετά από χρήση 2 θηκών της apple, εδώ και περίπου 9 μήνες, έχω να ανακαλέσω μερικά πράγματα. Πρώτων: δεν βγαίνει από το κινητό ακόμα και την χειρότερη τούμπα να φάει, είναι πολύ ανθεκτική και πολύ προστατευτική για το κινητό. Δεν παθαίνει τίποτα με το υλικό που έχει. Είναι κομψή και λεπτή και δεν με ενοχλεί πλεον που φαίνεται λίγο γύρω γύρω το χρυσό πλαίσιο, δεν σηκώνει κανένα τζαμι (που πολλές θήκες σηκώνουν τα full glass) και τα κουμπιά της είναι ακριβώς όπως πρέπει. Ούτε ευαίσθητα ούτε σκληρά. Και το αναφέρω γιατί σε παρόμοιες φθηνές (με παρόμοια εμφάνιση και υλικό) έχουν θέμα με τα κουμπιά οι περισσότερες. Η είναι πολύ σκληρά και δεν πατιούνται η πατιούνται έστω και λίγο να ακουμπήσεις το κινητό και βγάζεις σκρινσοτ όλη την ώρα… εν κατακλείδι, οι σιλικόνης της Apple αν και πανάκριβες, αξίζουν πολύ μιας και δεν θα σε απογοητεύσουν ποτε. Παίρνεις μια δυο και τις κρατάς για όσο έχεις το κινητό…