I decided to try this brand, but I don't think I did it right! First of all, I have two other tripods, one more expensive (twice the price) and one cheaper.
--- The clips for locking the legs are plastic and not metal (I don't know if they will hold up).
--- If you raise the column, stability is lost (no comparison to other tripods).
--- All the screws for locking the head give a feeling of cheapness.
--- The feet have some articulation, I'm not sure if it's better than a simple rubber at the edge.
--- For portable use, I wouldn't say it's lightweight.
I expected something better for the money.
Update 12/2/24
After exactly three uses, I went to open it for the fourth time and the latch was broken!
I send it to ADORAMA (the importer), they "fix" it and send it back, I open it, immediately one latch breaks and I see another one already cracked and ready to break. We're not even talking about use, it broke just by latching it!
I call them, they tell me to send it back again, packaging, etc. (They send it for free but you pay €10 when they send it back!)
The most unacceptable tripod I have ever seen, tripods for €60 have much better quality.
Είπα να δοκιμάσω αυτή την μάρκα αλλά δεν νομίζω ότι έκανα σωστά! Καταρχήν να πω ότι έχω άλλα 2 τρίποδα ένα ποιο ακριβό (Χ2 της τιμή του) και ένα φθηνό.
--- Τα κλιπσάκια για το κλείδωμα των ποδιών είναι πλαστικά και όχι μεταλλικά (δεν ξέρω εάν αντέξουν)
--- Αν σηκώσεις την κολώνα τότε χάνεται κάθε έννοια σταθερότητας (καμία σχέση με άλλα τρίποδα)
--- Όλες οι βίδες για το κλείδωμα της κεφαλής σου δίνουν μία αίσθηση φθήνιας
--- στα πέλματα έχει κάποια άρθρωση , δεν είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερη από ένα απλό λάστιχο στην άκρη.
---Για φορητό δεν θα έλεγα ότι είναι ελαφρύ.
Περίμενα κάτι καλύτερο για τα λεφτά του.
,
Update 12/2/24
Μετά από ακριβώς τρεις χρήσεις πήγα να το ανοίξω για την τέταρτη και το κούμπωμα ήταν σπασμένο!
Το στέλνω στην ADORAMA (εισαγωγέας), το "επισκευάζουν" έρχεται πίσω, το ανοίγω, αμέσως σπάει ένα κούμπωμα και βλέπω και άλλο ένα ραγισμένο έτοιμο για σπάσιμο. Δεν μιλάμε καν για χρήση έσπασε μόνο που το κούμπωσα!
Τους παίρνω τηλέφωνο μου λένε στείλε το ξανά πίσω, πακετάρισμα κτλ. (Το στέλνει δωρεάν αλλά πληρώνεις 10€ όταν στο στέλνουν αυτοί! )
Το πιο απαράδεκτο τρίποδο που έχω δει ποτέ, τα τρίποδα των 60€ έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα.