I have it for a while, about 2 months. If someone asked me why to spend the extra 50+ euros on a simple game controller, I would tell them two reasons. The first one is that you can adjust the triggers. It has buttons on the back that allow you to shorten the distance so that it doesn't stop when you press the RT and LT, and this gives an advantage in response time in shoot 'em up games because when the opponent has a regular controller, it takes more time to activate the weapon, they have to press the RT trigger throughout the range, while I do it in half the time and I beat them to it. I see it in practice. My kill/death ratio has improved significantly. The second reason is that you can adjust the stiffness of the thumbsticks. It helped me a lot in racing games. Additionally, it promises that if you increase the resistance on the thumbsticks, you greatly reduce the chance of drift. That's why it is rumored that you can have it in good working condition without servicing it for... even 10 years!!
Finally, it has a very sturdy construction. Quite heavier than all the controllers on the market. While this should be considered unfair and annoying, it is not true. In reality, it provides stability in the game, reduces unfair movements and shaking up and down, left and right during the game, and it will make you more accurate. Additionally, the built-in battery provides an extra 4-5 hours of gameplay without recharging compared to regular controllers. Especially now that it dropped to around 110, it is definitely worth it. Awesome and amazing controller. Get it without hesitation.
Το εχω λιγο καιρο, περιπου 2 μηνες. Αν με ρωτουσε κανεις γιατι να δωσει τα 50+ ευρω εξτρα απο ενα απλο χβοχ χειριστηριο, θα του ελεγα για 2 λογους. Ο πρωτος ειναι οτι μπορεις να ρυθμισεις τις σκανδαλες.
Εχει στο πισω μερος κουμπια με τα οποια μπορεις να κοντυνεις την αποσταση ωστε να μην τερματιζει οταν πατας το RT κι LT κι αυτο ειναι κατι που δινει πλεονεκτημα στο χρονο αποκρισης σε soot 'em up παιχνιδια, γιατι οταν ο αντιπαλος εχει απλο χειριστηριο, χρειαζεται πιο πολυ χρονο να ενεργοποιησει το οπλο, πρεπει να πατησει τη RT σκανδαλη σε ολο το ευρος, ενω εγω το κανω σε μισο χρονο και τον προλαβαινω.
Το βλεπω στην πραξη. Εχει βελτιωθει το kill/death στατιστικο μου κατα πολυ. Ο δευτερος λογος, ειναι οτι μπορεις να ρυθμισεις την σκληροτητα στα thumsticks. Με βοηθησε απιστευτα σε racing games. Επιπλεον σου υποσχεται πως αν σκληρυνεις την αντισταση στα thumbsticks απαλοιφεις σε μεγαλο βαθμο την πιθανοτητα να παρουσιαστει drift στους μοχλους. Γι αυτο φημολογειται πως μπορεις να το εχεις σε καλη λειτουργικη κατασταση χωρις σερβις ακομα και για..... 10 χρονια!!
Τελος ειναι πολυ στιβαρη κατασκευη. Αρκετα ως πολυ βαρυτερο απο ολα τα χειριστηρια της αγορας. Ενω αυτο θα 'πρεπε να θεωρειται αθεμιτο κι ενοχλητικο δεν ισχυει.
Στην πραγματηκοτητα δινει σταθεροτητα στο παιχνιδι, μειωνει τις αθεμιτες κινησεις και τα κουνηματα πανω κατω δεξια αριστερα κατα το παιχνιδι και θα σας κανει πιο ευστοχους. Επιπλεον η built-in μπαταρια δινει 4-5 ωρες παραπανιο παιχνιδι χωρις επαναφορτιση σε σχεση με τα απλα controller. Ειδικα τωρα που επεσε στα 110 περιπου, αξιζει και με το παραπανω. Φοβερο και τρομερο χειριστηριο. Παρτε το με κλειστα ματια.