In Skull & Bones, we find ourselves in the golden age of piracy, with the seas ravaged by powerful pirate ships. You, a captain who refused the king's pardon, decide to set sail from the Caribbean to...
In Skull & Bones, we find ourselves in the golden age of piracy, with the seas ravaged by powerful pirate ships. You, a captain who refused the king's pardon, decide to set sail from the Caribbean to the Indian Ocean, which, besides mythical riches, hides enormous dangers.
So, to survive, you must create a powerful fleet, form alliances, and, if necessary,...
In Skull & Bones, we find ourselves in the golden age of piracy, with the seas ravaged by powerful pirate ships. You, a captain who refused the king's pardon, decide to set sail from the Caribbean to the Indian Ocean, which, besides mythical riches, hides enormous dangers.
So, to survive, you must create a powerful fleet, form alliances, and, if necessary, fight without mercy! With the ability to play solo or in cooperation with your friends, you will engage in thrilling naval battles, explore the most "inhospitable waters," face the weather, and generally experience a rare adventure in gaming!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The highly anticipated game that has taken I don't even know how many delays to become better each time is like taking you back to PS4 with a terrible story, awful naval battles with 3 cannons where you destroy all the ships, and always in the same way. All the ships are destroyed and sunk with no change, no originality in anything. You turn right and left without any serious purpose. It's not even pirate-themed; it could be futuristic, surreal with ghosts and spells. I bought it for 80 euros prepaid and regretted it from the first hours. I would have been better off spending my money on sweets to keep the sweetness because the game is a mix of laughter and tears. Everything moves in the same pattern, no change in anything. The ships, apart from cannons, use torpedoes and flamethrowers, and all this in the year 1700. They have mixed everything up in this game that was initially designed differently and ultimately became this monstrosity, and I'm saying little...
Το ποληαναμενομενο παιχνιδι που πιρε ουτε και εγω ξερω ποσες αναβολες για να γινει καλητερο καθε φορα ειναι σαν να σε γυρναει σε ps4 χαλια ιστορια χαλια ναυμαχειες με 3 κανονιες καταστρεφεις ολα τα πλοια και παντα με τον ιδιο τροπο ολα τα πλοια καταστρεφοντε και βυθηζοντε καμια αλαγη καμια προτοτυποια σε τιποτα γυρνας δεξια και αριστερα χωρις σοβαρο σκοπο.μονο πειρατικο δεν ειναι οτι αλλο θες μπωρει να ειναι φουτουριστικο σουρεαλιστικο με φαντασματα και ξορκια το αγορα στα 80ε προπληρωμη και το μετανιωσα απο της πρωτες ωρες καλητερα να ετρωγα τα λεφτα μου σε λουκουμια να μου εμενε η γλυκα γιατι το παιχνιδι ειναι για γελια και κλαματα μαζι.ολα κινουνται στο ιδιο μοτιβο καμια αλαγη σε τιποτα τα πλοια εκτος απο κανονια περνουν τορπιλες και φλογοβολα και ολα αυτα εν ετη 1700 εχουν μπερδεψη τα παντα σε αυτο το παιχνιδι που σχεδιαστικε αρχικα αλιως και τελικα γενηθικε αυτο το εκτρωμα και λιγα λεω......
You need a PS+ account! Unacceptable from Ubisoft to force you, after buying the CD, not to be able to play single player and also have a subscription!!
Χρειάζεται ps+ account! Απαράδεχτη η Ubisoft, να σε υποχρεώνει αφού αγοράζεις το cd να μην μπορείς να παίξεις single player και να έχεις και συνδρομή!!
Impartial opinion as a player with experience in Black Flag but judging the game for what it offers.
The game has stunning graphics, easy ship controls, plenty to explore, levels to climb, things to unlock and upgrade, it has half the MMO of typical MMOs that are based on many years. It is enchanting and offers a lot of fun for a pirate explorer who enjoys a decent story.
The game has development features in customization, extensive content, and in-depth ship battles/quests. The game in its current state offers hours upon hours of enjoyable gameplay in an open sea free for exploration.
The ships vary in size and style, which are designed for play styles such as ramming, firing, exploding, etc., with various types of weapons that are interchangeable with your own design, including ethereal weapons for fighting ghost ships. There is a main social hub (Sainte Anne) with the option to stop your adventures at various camps/outposts to store your items and save your progress.
You can follow the story, climb the ranks, craft glorious warships, buy/sell/trade, do jobs, bounty boards, crafting stations, do side quests for coins and rewards, loot other ships and locations on the map, farm materials from your ship, loot shipwrecks, take free loot from the sea left by other players and NPCs, carry out a stealth operation for extra coins, participate in server events, wreak havoc on various tribes and NPC camps, eliminate other notorious pirates and their fleets, just run wild and become the infamous pirate you always wanted to be.
Don't forget to upgrade your spyglass and earn your sworn enemies! Need more?
I look forward to seeing where this game leads as it evolves. It truly already offers so much as its own entity with its own identity. I find it worth the price for what it offers in its current state.
Αμερόληπτη άποψη ως παίκτη με εμπειρία στο Black Flag αλλά κρίνοντας το παιχνίδι για αυτό που προφέρει.
Το παιχνίδι έχει εκπληκτικά γραφικά, εύκολο χειρισμό σε πλοία, πολλά για εξερεύνηση, βαθμίδες που πρέπει να ανέβουν, πράγματα που πρέπει να ξεκλειδώσετε και να αναβαθμίσετε, έχει το μισό MMO από τα τυπικά MMO που βασίζονται σε πολλά χρόνια. Είναι μαγευτικό και προσφέρει πολλή διασκέδαση για έναν πειρατικό εξερευνητή που απολαμβάνει μια αξιοπρεπή ιστορία.
Το παιχνίδι έχει δυνατότητες ανάπτυξης σε προσαρμογές, εκτεταμένο περιεχόμενο και σε βάθος μάχες/αποστολές πλοίων. Το παιχνίδι στην τρέχουσα κατάστασή του προσφέρει ώρες με τις ώρες απολαυστικού παιχνιδιού σε μια ελεύθερη για εξερεύνηση ανοιχτή θάλασσα.
Τα πλοία ποικίλλουν σε μέγεθος και στυλ, τα οποία είναι σχεδιασμένα για στυλ παιχνιδιού, όπως εμβολισμό, πυρκαγιά, έκρηξη κ.λπ. με διάφορους τύπους όπλων που είναι εναλλάξιμα με το δικό σας σχέδιο, συμπεριλαμβανομένων αιθέριων όπλων για την καταπολέμηση πλοίων φάντασμα. Υπάρχει ένας κύριος κοινωνικός κόμβος (Sainte Anne) με επιλογή να σταματήσετε τις περιπέτειές σας σε διάφορα στρατόπεδα/φυλάκια για να αποθηκεύσετε τα αντικείμενά σας και να αποθηκεύσετε την πρόοδό σας.
Μπορείτε να ακολουθήσετε την ιστορία, να ανεβείτε στις τάξεις, να κατασκευάσετε ένδοξα πολεμικά πλοία, να αγοράσετε/πουλήσετε/ανταλλάξετε, να κάνετε θέσεις εργασίας, πίνακες επιβράβευσης, σταθμούς χειροτεχνίας, να κάνετε δευτερεύουσες αποστολές για νομίσματα και ανταμοιβές, να λεηλατήσετε άλλα πλοία και τοποθεσίες στο χάρτη, γεωργικά υλικά από το πλοίο σας, λεηλατήστε ναυάγια, πάρτε δωρεάν λεία από τη θάλασσα που άφησαν άλλοι παίκτες και NPC, εκτελέστε μια κρυφή επιχείρηση για επιπλέον κέρματα, συμμετάσχετε σε εκδηλώσεις διακομιστή, προκαλέστε τον όλεθρο σε διάφορες φυλές και στρατόπεδα NPC, εξοντώστε άλλους διαβόητους πειρατές και τους στόλους τους, απλά τρέξτε τρελά και γίνετε ο διαβόητος πειρατής που πάντα θέλατε να είστε.
Μην ξεχάσετε να αναβαθμίσετε το spyglass σας και να κερδίσετε τους ορκισμένους εχθρούς σας! Χρειάζεστε περισσότερα;
Ανυπομονώ να δω πού οδηγεί αυτό το παιχνίδι καθώς εξελίσσεται. Πραγματικά προσφέρει ήδη τόσα πολλά ως δική του οντότητα με τη δική του ταυτότητα. Θεωρώ ότι αξίζει την τιμή για αυτό που προσφέρει στην τρέχουσα κατάσταση.
For 35-40 euros it is good. It is a bit repetitive from a point and after but to pass the time it is good. WARNING it is necessary to have a ps plus subscription to play even the campaign
για 35-40 ευρω καλο ειναι. ειναι λιγο επαναλαμβανόμενο απο ενα σημειο και μετα αλλα για να περνάς την ωρα σου καλο ειναι.
ΠΡΟΣΟΧΗ ειναι απαραιτητο να εχεις συνδρομη ps plus για να παιξεις ακομα και το campaign
First of all, the game due to its genre, that is, ship handling, already has a problem, namely it is tiring in terms of control. Additionally, the game takes you here and there to collect items and unlock new abilities, which becomes very boring after a certain point when the map opens up, just to fill up game hours. Furthermore, the battles with the ships are very exhausting, there was no need for them to be realistic or to have the physics of water and air. It didn't need to become a simulator of the sea. In conclusion, everything is correct, it couldn't have been different. If you don't have any other game to play and you want to pass the time by farming, then go for it. But when it goes down to 20 to 30 euros, it will be worth it. Until then, be patient
Κατ αρχην το παιχνιδι λογο του ειδους του δηλαδη χειρησμος καραβιου απο μονο του εχει ηδη προβλημα δηλασδη κουραστικο στον ελενχο συν οτι το παιχνιδι σε παει απο εδω και απο εκει για να μαζεψεις πραγματα και να ξεκλειδωσεις νεες δυνατοτητες κατι που απο καποιο σημειο και μετα που ανοιγει ο χαρτης κατανταει πολυ βαρετο ετσι για να γεμισει ωρες παιχνιδιου συν τις πολυ κουραστικες μαχες με τα καραβια δεν χρειαζωταν να το κανουνσαν αληθυνο ουτε να εχει την φυσικη του νερου και του αερα ,δεν χρειαζεταν να γινει εξωμειωτης θαλασσης, στα υπολυπα ολα ειναι σωστο ,δεν θα μπορουσε να ειχε κατι διαφορετικο ,αμα δεν εχετε κανενα αλλο παιχνιδι να παιξετε και θελετε να περασετε την ωρα σας φαρμαρωντας τοτε παρτε το αλλα οταν παει στα 20 με 30 ευρο εκει θα αξιζει μεχρι τοτε καντε υπομονη
I don't know what others say, for me it's top....First time I live a game so much, awesome battles that if you understand how they work, captivate you.
Could it be better? Yes, it could.
Δεν ξέρω τι λέτε οι άλλοι ,για εμένα είναι τοπ....Πρωτη φορά το ζω ένα game τόσο πολύ ,φοβερές μαχες που αν καταλάβεις πως δουλεύουν σε συνεπαίρνει.
θα μπορούσε να είναι καλύτερο ; Ναι θα μπορούσε.
Ubisoft made many mistakes. You pay 70€ for the game and then you have to pay a subscription to Plus. Black Flag is superior in many ways. I wouldn't recommend it for free.
Πολλά λάθη έκανε οι Ubisoft. Το παιχνίδι το πληρώνεις 70€ και μετά πρέπει να πληρώσεις και συνδρομή στο Plus. Το Black Flag είναι κλήσης ανώτερο σε πάρα πολλά. Δεν θα το συνιστούσα τζάμπα λεφτά.
Well...
Overall, very mediocre.
Initially, the graphics remind me of a game from '14, like playing black flag...
Movement, gameplay doesn't match a game from '24...
Definitely not worth the money.
40 euros and maybe I'm saying too much...
After a point, it becomes very boring, repetitive...
I wouldn't recommend buying it.
Unfortunately, after so many delays, I was expecting something much better...
Maybe in the future it will improve with the updates it will receive but for now I wouldn't recommend it...
I will come back in a few days for a more detailed evaluation
Λοιπόν...
Σε γενικές γραμμές πολύ μέτριο.
Αρχικά, γραφικά μου θυμίζουν παιχνίδι του 14,σαν να παίζω το black flag..
Κίνηση, gameplay δεν ταιριάζει σε παιχνίδι του 24..
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα χρήματα του.
40 ευρώ και ίσως λέω πολλά..
Από ένα σημείο και μετά καταντάει πολύ βαρετό,επαναλαμβανομενο..
Δεν θα το συνιστούσα προς αγορά.
Δυστυχώς μετά από τόσες αναβολές περίμενα κάτι πολύ καλύτερο..
Ίσως στο μέλλον αλλάξει με τα updates που θα πάρει αλλά προς ώρας δεν θα το συνιστούσα..
Θα επανέλθω σε λίγες μέρες για εκτενέστερη αξιολόγηση
11 years of development, and they haven't made any steps towards improvement. As the game progresses, it becomes boring and disappointing, just an empty shell. I would rather play Black Flag a thousand times. The island landing was a disappointment, the sound is terrible. I have a 5.1 surround sound system, and the waves sound different everywhere. The performance mode is completely unlucky, it destroys any hopes for the game completely! At 30 euros, maybe it's worth a try when it's on sale
11 χρονια μετα αναπτυξης , και δεν κάνανε κανένα βήμα προς το καλύτερο όσο προχωράει το παιχνίδι είναι βαρετό απογοητευτικό ένα κενό, 1000 φορές να φτιάχνω ένα Black flag , η αποβιβαση σε νησι τι αποηοητευσε ,ο ιηχος αισχρος εγω εχω 5.1 αλλου τα κυματα αλλου για ολλου, performance mode εντελως ατυχος καταστρέφει όποιες ελπίδες για το παιχνίδι εντλεως! στα 30 ευρο οταν φτασει ισως αξιζει να το δοκιμασετε
The highly anticipated game that has taken I don't even know how many delays to become better each time is like taking you back to PS4 with a terrible story, awful naval battles with 3 cannons where you destroy all the ships, and always in the same way. All the ships are destroyed and sunk with no change, no originality in anything. You turn right and left without any serious purpose. It's not even pirate-themed; it could be futuristic, surreal with ghosts and spells. I bought it for 80 euros prepaid and regretted it from the first hours. I would have been better off spending my money on sweets to keep the sweetness because the game is a mix of laughter and tears. Everything moves in the same pattern, no change in anything. The ships, apart from cannons, use torpedoes and flamethrowers, and all this in the year 1700. They have mixed everything up in this game that was initially designed differently and ultimately became this monstrosity, and I'm saying little...
Το ποληαναμενομενο παιχνιδι που πιρε ουτε και εγω ξερω ποσες αναβολες για να γινει καλητερο καθε φορα ειναι σαν να σε γυρναει σε ps4 χαλια ιστορια χαλια ναυμαχειες με 3 κανονιες καταστρεφεις ολα τα πλοια και παντα με τον ιδιο τροπο ολα τα πλοια καταστρεφοντε και βυθηζοντε καμια αλαγη καμια προτοτυποια σε τιποτα γυρνας δεξια και αριστερα χωρις σοβαρο σκοπο.μονο πειρατικο δεν ειναι οτι αλλο θες μπωρει να ειναι φουτουριστικο σουρεαλιστικο με φαντασματα και ξορκια το αγορα στα 80ε προπληρωμη και το μετανιωσα απο της πρωτες ωρες καλητερα να ετρωγα τα λεφτα μου σε λουκουμια να μου εμενε η γλυκα γιατι το παιχνιδι ειναι για γελια και κλαματα μαζι.ολα κινουνται στο ιδιο μοτιβο καμια αλαγη σε τιποτα τα πλοια εκτος απο κανονια περνουν τορπιλες και φλογοβολα και ολα αυτα εν ετη 1700 εχουν μπερδεψη τα παντα σε αυτο το παιχνιδι που σχεδιαστικε αρχικα αλιως και τελικα γενηθικε αυτο το εκτρωμα και λιγα λεω......
You need a PS+ account! Unacceptable from Ubisoft to force you, after buying the CD, not to be able to play single player and also have a subscription!!
Χρειάζεται ps+ account! Απαράδεχτη η Ubisoft, να σε υποχρεώνει αφού αγοράζεις το cd να μην μπορείς να παίξεις single player και να έχεις και συνδρομή!!
Impartial opinion as a player with experience in Black Flag but judging the game for what it offers.
The game has stunning graphics, easy ship controls, plenty to explore, levels to climb, things to unlock and upgrade, it has half the MMO of typical MMOs that are based on many years. It is enchanting and offers a lot of fun for a pirate explorer who enjoys a decent story.
The game has development features in customization, extensive content, and in-depth ship battles/quests. The game in its current state offers hours upon hours of enjoyable gameplay in an open sea free for exploration.
The ships vary in size and style, which are designed for play styles such as ramming, firing, exploding, etc., with various types of weapons that are interchangeable with your own design, including ethereal weapons for fighting ghost ships. There is a main social hub (Sainte Anne) with the option to stop your adventures at various camps/outposts to store your items and save your progress.
You can follow the story, climb the ranks, craft glorious warships, buy/sell/trade, do jobs, bounty boards, crafting stations, do side quests for coins and rewards, loot other ships and locations on the map, farm materials from your ship, loot shipwrecks, take free loot from the sea left by other players and NPCs, carry out a stealth operation for extra coins, participate in server events, wreak havoc on various tribes and NPC camps, eliminate other notorious pirates and their fleets, just run wild and become the infamous pirate you always wanted to be.
Don't forget to upgrade your spyglass and earn your sworn enemies! Need more?
I look forward to seeing where this game leads as it evolves. It truly already offers so much as its own entity with its own identity. I find it worth the price for what it offers in its current state.
Αμερόληπτη άποψη ως παίκτη με εμπειρία στο Black Flag αλλά κρίνοντας το παιχνίδι για αυτό που προφέρει.
Το παιχνίδι έχει εκπληκτικά γραφικά, εύκολο χειρισμό σε πλοία, πολλά για εξερεύνηση, βαθμίδες που πρέπει να ανέβουν, πράγματα που πρέπει να ξεκλειδώσετε και να αναβαθμίσετε, έχει το μισό MMO από τα τυπικά MMO που βασίζονται σε πολλά χρόνια. Είναι μαγευτικό και προσφέρει πολλή διασκέδαση για έναν πειρατικό εξερευνητή που απολαμβάνει μια αξιοπρεπή ιστορία.
Το παιχνίδι έχει δυνατότητες ανάπτυξης σε προσαρμογές, εκτεταμένο περιεχόμενο και σε βάθος μάχες/αποστολές πλοίων. Το παιχνίδι στην τρέχουσα κατάστασή του προσφέρει ώρες με τις ώρες απολαυστικού παιχνιδιού σε μια ελεύθερη για εξερεύνηση ανοιχτή θάλασσα.
Τα πλοία ποικίλλουν σε μέγεθος και στυλ, τα οποία είναι σχεδιασμένα για στυλ παιχνιδιού, όπως εμβολισμό, πυρκαγιά, έκρηξη κ.λπ. με διάφορους τύπους όπλων που είναι εναλλάξιμα με το δικό σας σχέδιο, συμπεριλαμβανομένων αιθέριων όπλων για την καταπολέμηση πλοίων φάντασμα. Υπάρχει ένας κύριος κοινωνικός κόμβος (Sainte Anne) με επιλογή να σταματήσετε τις περιπέτειές σας σε διάφορα στρατόπεδα/φυλάκια για να αποθηκεύσετε τα αντικείμενά σας και να αποθηκεύσετε την πρόοδό σας.
Μπορείτε να ακολουθήσετε την ιστορία, να ανεβείτε στις τάξεις, να κατασκευάσετε ένδοξα πολεμικά πλοία, να αγοράσετε/πουλήσετε/ανταλλάξετε, να κάνετε θέσεις εργασίας, πίνακες επιβράβευσης, σταθμούς χειροτεχνίας, να κάνετε δευτερεύουσες αποστολές για νομίσματα και ανταμοιβές, να λεηλατήσετε άλλα πλοία και τοποθεσίες στο χάρτη, γεωργικά υλικά από το πλοίο σας, λεηλατήστε ναυάγια, πάρτε δωρεάν λεία από τη θάλασσα που άφησαν άλλοι παίκτες και NPC, εκτελέστε μια κρυφή επιχείρηση για επιπλέον κέρματα, συμμετάσχετε σε εκδηλώσεις διακομιστή, προκαλέστε τον όλεθρο σε διάφορες φυλές και στρατόπεδα NPC, εξοντώστε άλλους διαβόητους πειρατές και τους στόλους τους, απλά τρέξτε τρελά και γίνετε ο διαβόητος πειρατής που πάντα θέλατε να είστε.
Μην ξεχάσετε να αναβαθμίσετε το spyglass σας και να κερδίσετε τους ορκισμένους εχθρούς σας! Χρειάζεστε περισσότερα;
Ανυπομονώ να δω πού οδηγεί αυτό το παιχνίδι καθώς εξελίσσεται. Πραγματικά προσφέρει ήδη τόσα πολλά ως δική του οντότητα με τη δική του ταυτότητα. Θεωρώ ότι αξίζει την τιμή για αυτό που προσφέρει στην τρέχουσα κατάσταση.
For 35-40 euros it is good. It is a bit repetitive from a point and after but to pass the time it is good. WARNING it is necessary to have a ps plus subscription to play even the campaign
για 35-40 ευρω καλο ειναι. ειναι λιγο επαναλαμβανόμενο απο ενα σημειο και μετα αλλα για να περνάς την ωρα σου καλο ειναι.
ΠΡΟΣΟΧΗ ειναι απαραιτητο να εχεις συνδρομη ps plus για να παιξεις ακομα και το campaign
First of all, the game due to its genre, that is, ship handling, already has a problem, namely it is tiring in terms of control. Additionally, the game takes you here and there to collect items and unlock new abilities, which becomes very boring after a certain point when the map opens up, just to fill up game hours. Furthermore, the battles with the ships are very exhausting, there was no need for them to be realistic or to have the physics of water and air. It didn't need to become a simulator of the sea. In conclusion, everything is correct, it couldn't have been different. If you don't have any other game to play and you want to pass the time by farming, then go for it. But when it goes down to 20 to 30 euros, it will be worth it. Until then, be patient
Κατ αρχην το παιχνιδι λογο του ειδους του δηλαδη χειρησμος καραβιου απο μονο του εχει ηδη προβλημα δηλασδη κουραστικο στον ελενχο συν οτι το παιχνιδι σε παει απο εδω και απο εκει για να μαζεψεις πραγματα και να ξεκλειδωσεις νεες δυνατοτητες κατι που απο καποιο σημειο και μετα που ανοιγει ο χαρτης κατανταει πολυ βαρετο ετσι για να γεμισει ωρες παιχνιδιου συν τις πολυ κουραστικες μαχες με τα καραβια δεν χρειαζωταν να το κανουνσαν αληθυνο ουτε να εχει την φυσικη του νερου και του αερα ,δεν χρειαζεταν να γινει εξωμειωτης θαλασσης, στα υπολυπα ολα ειναι σωστο ,δεν θα μπορουσε να ειχε κατι διαφορετικο ,αμα δεν εχετε κανενα αλλο παιχνιδι να παιξετε και θελετε να περασετε την ωρα σας φαρμαρωντας τοτε παρτε το αλλα οταν παει στα 20 με 30 ευρο εκει θα αξιζει μεχρι τοτε καντε υπομονη
In Skull & Bones, we find ourselves in the golden age of piracy, with the seas ravaged by powerful pirate ships. You, a captain who refused the king's pardon, decide to set sail from the Caribbean to the Indian Ocean, which, besides mythical riches, hides enormous dangers.
So, to survive, you must create a powerful fleet, form alliances, and, if necessary, fight without mercy! With the ability to play solo or in cooperation with your friends, you will engage in thrilling naval battles, explore the most "inhospitable waters," face the weather, and generally experience a rare adventure in gaming!
Manufacturer
Genre
Action, Adventure
Release Date
2024
Release Date
13/02/2024
Age Rating (PEGI)
18
New Release
No
Edition
Special
Important information
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The highly anticipated game that has taken I don't even know how many delays to become better each time is like taking you back to PS4 with a terrible story, awful naval battles with 3 cannons where you destroy all the ships, and always in the same way. All the ships are destroyed and sunk with no change, no originality in anything. You turn right and left without any serious purpose. It's not even pirate-themed; it could be futuristic, surreal with ghosts and spells. I bought it for 80 euros prepaid and regretted it from the first hours. I would have been better off spending my money on sweets to keep the sweetness because the game is a mix of laughter and tears. Everything moves in the same pattern, no change in anything. The ships, apart from cannons, use torpedoes and flamethrowers, and all this in the year 1700. They have mixed everything up in this game that was initially designed differently and ultimately became this monstrosity, and I'm saying little...
Το ποληαναμενομενο παιχνιδι που πιρε ουτε και εγω ξερω ποσες αναβολες για να γινει καλητερο καθε φορα ειναι σαν να σε γυρναει σε ps4 χαλια ιστορια χαλια ναυμαχειες με 3 κανονιες καταστρεφεις ολα τα πλοια και παντα με τον ιδιο τροπο ολα τα πλοια καταστρεφοντε και βυθηζοντε καμια αλαγη καμια προτοτυποια σε τιποτα γυρνας δεξια και αριστερα χωρις σοβαρο σκοπο.μονο πειρατικο δεν ειναι οτι αλλο θες μπωρει να ειναι φουτουριστικο σουρεαλιστικο με φαντασματα και ξορκια το αγορα στα 80ε προπληρωμη και το μετανιωσα απο της πρωτες ωρες καλητερα να ετρωγα τα λεφτα μου σε λουκουμια να μου εμενε η γλυκα γιατι το παιχνιδι ειναι για γελια και κλαματα μαζι.ολα κινουνται στο ιδιο μοτιβο καμια αλαγη σε τιποτα τα πλοια εκτος απο κανονια περνουν τορπιλες και φλογοβολα και ολα αυτα εν ετη 1700 εχουν μπερδεψη τα παντα σε αυτο το παιχνιδι που σχεδιαστικε αρχικα αλιως και τελικα γενηθικε αυτο το εκτρωμα και λιγα λεω......
You need a PS+ account! Unacceptable from Ubisoft to force you, after buying the CD, not to be able to play single player and also have a subscription!!
Χρειάζεται ps+ account! Απαράδεχτη η Ubisoft, να σε υποχρεώνει αφού αγοράζεις το cd να μην μπορείς να παίξεις single player και να έχεις και συνδρομή!!
Impartial opinion as a player with experience in Black Flag but judging the game for what it offers.
The game has stunning graphics, easy ship controls, plenty to explore, levels to climb, things to unlock and upgrade, it has half the MMO of typical MMOs that are based on many years. It is enchanting and offers a lot of fun for a pirate explorer who enjoys a decent story.
The game has development features in customization, extensive content, and in-depth ship battles/quests. The game in its current state offers hours upon hours of enjoyable gameplay in an open sea free for exploration.
The ships vary in size and style, which are designed for play styles such as ramming, firing, exploding, etc., with various types of weapons that are interchangeable with your own design, including ethereal weapons for fighting ghost ships. There is a main social hub (Sainte Anne) with the option to stop your adventures at various camps/outposts to store your items and save your progress.
You can follow the story, climb the ranks, craft glorious warships, buy/sell/trade, do jobs, bounty boards, crafting stations, do side quests for coins and rewards, loot other ships and locations on the map, farm materials from your ship, loot shipwrecks, take free loot from the sea left by other players and NPCs, carry out a stealth operation for extra coins, participate in server events, wreak havoc on various tribes and NPC camps, eliminate other notorious pirates and their fleets, just run wild and become the infamous pirate you always wanted to be.
Don't forget to upgrade your spyglass and earn your sworn enemies! Need more?
I look forward to seeing where this game leads as it evolves. It truly already offers so much as its own entity with its own identity. I find it worth the price for what it offers in its current state.
Αμερόληπτη άποψη ως παίκτη με εμπειρία στο Black Flag αλλά κρίνοντας το παιχνίδι για αυτό που προφέρει.
Το παιχνίδι έχει εκπληκτικά γραφικά, εύκολο χειρισμό σε πλοία, πολλά για εξερεύνηση, βαθμίδες που πρέπει να ανέβουν, πράγματα που πρέπει να ξεκλειδώσετε και να αναβαθμίσετε, έχει το μισό MMO από τα τυπικά MMO που βασίζονται σε πολλά χρόνια. Είναι μαγευτικό και προσφέρει πολλή διασκέδαση για έναν πειρατικό εξερευνητή που απολαμβάνει μια αξιοπρεπή ιστορία.
Το παιχνίδι έχει δυνατότητες ανάπτυξης σε προσαρμογές, εκτεταμένο περιεχόμενο και σε βάθος μάχες/αποστολές πλοίων. Το παιχνίδι στην τρέχουσα κατάστασή του προσφέρει ώρες με τις ώρες απολαυστικού παιχνιδιού σε μια ελεύθερη για εξερεύνηση ανοιχτή θάλασσα.
Τα πλοία ποικίλλουν σε μέγεθος και στυλ, τα οποία είναι σχεδιασμένα για στυλ παιχνιδιού, όπως εμβολισμό, πυρκαγιά, έκρηξη κ.λπ. με διάφορους τύπους όπλων που είναι εναλλάξιμα με το δικό σας σχέδιο, συμπεριλαμβανομένων αιθέριων όπλων για την καταπολέμηση πλοίων φάντασμα. Υπάρχει ένας κύριος κοινωνικός κόμβος (Sainte Anne) με επιλογή να σταματήσετε τις περιπέτειές σας σε διάφορα στρατόπεδα/φυλάκια για να αποθηκεύσετε τα αντικείμενά σας και να αποθηκεύσετε την πρόοδό σας.
Μπορείτε να ακολουθήσετε την ιστορία, να ανεβείτε στις τάξεις, να κατασκευάσετε ένδοξα πολεμικά πλοία, να αγοράσετε/πουλήσετε/ανταλλάξετε, να κάνετε θέσεις εργασίας, πίνακες επιβράβευσης, σταθμούς χειροτεχνίας, να κάνετε δευτερεύουσες αποστολές για νομίσματα και ανταμοιβές, να λεηλατήσετε άλλα πλοία και τοποθεσίες στο χάρτη, γεωργικά υλικά από το πλοίο σας, λεηλατήστε ναυάγια, πάρτε δωρεάν λεία από τη θάλασσα που άφησαν άλλοι παίκτες και NPC, εκτελέστε μια κρυφή επιχείρηση για επιπλέον κέρματα, συμμετάσχετε σε εκδηλώσεις διακομιστή, προκαλέστε τον όλεθρο σε διάφορες φυλές και στρατόπεδα NPC, εξοντώστε άλλους διαβόητους πειρατές και τους στόλους τους, απλά τρέξτε τρελά και γίνετε ο διαβόητος πειρατής που πάντα θέλατε να είστε.
Μην ξεχάσετε να αναβαθμίσετε το spyglass σας και να κερδίσετε τους ορκισμένους εχθρούς σας! Χρειάζεστε περισσότερα;
Ανυπομονώ να δω πού οδηγεί αυτό το παιχνίδι καθώς εξελίσσεται. Πραγματικά προσφέρει ήδη τόσα πολλά ως δική του οντότητα με τη δική του ταυτότητα. Θεωρώ ότι αξίζει την τιμή για αυτό που προσφέρει στην τρέχουσα κατάσταση.
For 35-40 euros it is good. It is a bit repetitive from a point and after but to pass the time it is good. WARNING it is necessary to have a ps plus subscription to play even the campaign
για 35-40 ευρω καλο ειναι. ειναι λιγο επαναλαμβανόμενο απο ενα σημειο και μετα αλλα για να περνάς την ωρα σου καλο ειναι.
ΠΡΟΣΟΧΗ ειναι απαραιτητο να εχεις συνδρομη ps plus για να παιξεις ακομα και το campaign
First of all, the game due to its genre, that is, ship handling, already has a problem, namely it is tiring in terms of control. Additionally, the game takes you here and there to collect items and unlock new abilities, which becomes very boring after a certain point when the map opens up, just to fill up game hours. Furthermore, the battles with the ships are very exhausting, there was no need for them to be realistic or to have the physics of water and air. It didn't need to become a simulator of the sea. In conclusion, everything is correct, it couldn't have been different. If you don't have any other game to play and you want to pass the time by farming, then go for it. But when it goes down to 20 to 30 euros, it will be worth it. Until then, be patient
Κατ αρχην το παιχνιδι λογο του ειδους του δηλαδη χειρησμος καραβιου απο μονο του εχει ηδη προβλημα δηλασδη κουραστικο στον ελενχο συν οτι το παιχνιδι σε παει απο εδω και απο εκει για να μαζεψεις πραγματα και να ξεκλειδωσεις νεες δυνατοτητες κατι που απο καποιο σημειο και μετα που ανοιγει ο χαρτης κατανταει πολυ βαρετο ετσι για να γεμισει ωρες παιχνιδιου συν τις πολυ κουραστικες μαχες με τα καραβια δεν χρειαζωταν να το κανουνσαν αληθυνο ουτε να εχει την φυσικη του νερου και του αερα ,δεν χρειαζεταν να γινει εξωμειωτης θαλασσης, στα υπολυπα ολα ειναι σωστο ,δεν θα μπορουσε να ειχε κατι διαφορετικο ,αμα δεν εχετε κανενα αλλο παιχνιδι να παιξετε και θελετε να περασετε την ωρα σας φαρμαρωντας τοτε παρτε το αλλα οταν παει στα 20 με 30 ευρο εκει θα αξιζει μεχρι τοτε καντε υπομονη
I don't know what others say, for me it's top....First time I live a game so much, awesome battles that if you understand how they work, captivate you.
Could it be better? Yes, it could.
Δεν ξέρω τι λέτε οι άλλοι ,για εμένα είναι τοπ....Πρωτη φορά το ζω ένα game τόσο πολύ ,φοβερές μαχες που αν καταλάβεις πως δουλεύουν σε συνεπαίρνει.
θα μπορούσε να είναι καλύτερο ; Ναι θα μπορούσε.
Ubisoft made many mistakes. You pay 70€ for the game and then you have to pay a subscription to Plus. Black Flag is superior in many ways. I wouldn't recommend it for free.
Πολλά λάθη έκανε οι Ubisoft. Το παιχνίδι το πληρώνεις 70€ και μετά πρέπει να πληρώσεις και συνδρομή στο Plus. Το Black Flag είναι κλήσης ανώτερο σε πάρα πολλά. Δεν θα το συνιστούσα τζάμπα λεφτά.
Well...
Overall, very mediocre.
Initially, the graphics remind me of a game from '14, like playing black flag...
Movement, gameplay doesn't match a game from '24...
Definitely not worth the money.
40 euros and maybe I'm saying too much...
After a point, it becomes very boring, repetitive...
I wouldn't recommend buying it.
Unfortunately, after so many delays, I was expecting something much better...
Maybe in the future it will improve with the updates it will receive but for now I wouldn't recommend it...
I will come back in a few days for a more detailed evaluation
Λοιπόν...
Σε γενικές γραμμές πολύ μέτριο.
Αρχικά, γραφικά μου θυμίζουν παιχνίδι του 14,σαν να παίζω το black flag..
Κίνηση, gameplay δεν ταιριάζει σε παιχνίδι του 24..
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα χρήματα του.
40 ευρώ και ίσως λέω πολλά..
Από ένα σημείο και μετά καταντάει πολύ βαρετό,επαναλαμβανομενο..
Δεν θα το συνιστούσα προς αγορά.
Δυστυχώς μετά από τόσες αναβολές περίμενα κάτι πολύ καλύτερο..
Ίσως στο μέλλον αλλάξει με τα updates που θα πάρει αλλά προς ώρας δεν θα το συνιστούσα..
Θα επανέλθω σε λίγες μέρες για εκτενέστερη αξιολόγηση
11 years of development, and they haven't made any steps towards improvement. As the game progresses, it becomes boring and disappointing, just an empty shell. I would rather play Black Flag a thousand times. The island landing was a disappointment, the sound is terrible. I have a 5.1 surround sound system, and the waves sound different everywhere. The performance mode is completely unlucky, it destroys any hopes for the game completely! At 30 euros, maybe it's worth a try when it's on sale
11 χρονια μετα αναπτυξης , και δεν κάνανε κανένα βήμα προς το καλύτερο όσο προχωράει το παιχνίδι είναι βαρετό απογοητευτικό ένα κενό, 1000 φορές να φτιάχνω ένα Black flag , η αποβιβαση σε νησι τι αποηοητευσε ,ο ιηχος αισχρος εγω εχω 5.1 αλλου τα κυματα αλλου για ολλου, performance mode εντελως ατυχος καταστρέφει όποιες ελπίδες για το παιχνίδι εντλεως! στα 30 ευρο οταν φτασει ισως αξιζει να το δοκιμασετε
The highly anticipated game that has taken I don't even know how many delays to become better each time is like taking you back to PS4 with a terrible story, awful naval battles with 3 cannons where you destroy all the ships, and always in the same way. All the ships are destroyed and sunk with no change, no originality in anything. You turn right and left without any serious purpose. It's not even pirate-themed; it could be futuristic, surreal with ghosts and spells. I bought it for 80 euros prepaid and regretted it from the first hours. I would have been better off spending my money on sweets to keep the sweetness because the game is a mix of laughter and tears. Everything moves in the same pattern, no change in anything. The ships, apart from cannons, use torpedoes and flamethrowers, and all this in the year 1700. They have mixed everything up in this game that was initially designed differently and ultimately became this monstrosity, and I'm saying little...
Το ποληαναμενομενο παιχνιδι που πιρε ουτε και εγω ξερω ποσες αναβολες για να γινει καλητερο καθε φορα ειναι σαν να σε γυρναει σε ps4 χαλια ιστορια χαλια ναυμαχειες με 3 κανονιες καταστρεφεις ολα τα πλοια και παντα με τον ιδιο τροπο ολα τα πλοια καταστρεφοντε και βυθηζοντε καμια αλαγη καμια προτοτυποια σε τιποτα γυρνας δεξια και αριστερα χωρις σοβαρο σκοπο.μονο πειρατικο δεν ειναι οτι αλλο θες μπωρει να ειναι φουτουριστικο σουρεαλιστικο με φαντασματα και ξορκια το αγορα στα 80ε προπληρωμη και το μετανιωσα απο της πρωτες ωρες καλητερα να ετρωγα τα λεφτα μου σε λουκουμια να μου εμενε η γλυκα γιατι το παιχνιδι ειναι για γελια και κλαματα μαζι.ολα κινουνται στο ιδιο μοτιβο καμια αλαγη σε τιποτα τα πλοια εκτος απο κανονια περνουν τορπιλες και φλογοβολα και ολα αυτα εν ετη 1700 εχουν μπερδεψη τα παντα σε αυτο το παιχνιδι που σχεδιαστικε αρχικα αλιως και τελικα γενηθικε αυτο το εκτρωμα και λιγα λεω......
You need a PS+ account! Unacceptable from Ubisoft to force you, after buying the CD, not to be able to play single player and also have a subscription!!
Χρειάζεται ps+ account! Απαράδεχτη η Ubisoft, να σε υποχρεώνει αφού αγοράζεις το cd να μην μπορείς να παίξεις single player και να έχεις και συνδρομή!!
Impartial opinion as a player with experience in Black Flag but judging the game for what it offers.
The game has stunning graphics, easy ship controls, plenty to explore, levels to climb, things to unlock and upgrade, it has half the MMO of typical MMOs that are based on many years. It is enchanting and offers a lot of fun for a pirate explorer who enjoys a decent story.
The game has development features in customization, extensive content, and in-depth ship battles/quests. The game in its current state offers hours upon hours of enjoyable gameplay in an open sea free for exploration.
The ships vary in size and style, which are designed for play styles such as ramming, firing, exploding, etc., with various types of weapons that are interchangeable with your own design, including ethereal weapons for fighting ghost ships. There is a main social hub (Sainte Anne) with the option to stop your adventures at various camps/outposts to store your items and save your progress.
You can follow the story, climb the ranks, craft glorious warships, buy/sell/trade, do jobs, bounty boards, crafting stations, do side quests for coins and rewards, loot other ships and locations on the map, farm materials from your ship, loot shipwrecks, take free loot from the sea left by other players and NPCs, carry out a stealth operation for extra coins, participate in server events, wreak havoc on various tribes and NPC camps, eliminate other notorious pirates and their fleets, just run wild and become the infamous pirate you always wanted to be.
Don't forget to upgrade your spyglass and earn your sworn enemies! Need more?
I look forward to seeing where this game leads as it evolves. It truly already offers so much as its own entity with its own identity. I find it worth the price for what it offers in its current state.
Αμερόληπτη άποψη ως παίκτη με εμπειρία στο Black Flag αλλά κρίνοντας το παιχνίδι για αυτό που προφέρει.
Το παιχνίδι έχει εκπληκτικά γραφικά, εύκολο χειρισμό σε πλοία, πολλά για εξερεύνηση, βαθμίδες που πρέπει να ανέβουν, πράγματα που πρέπει να ξεκλειδώσετε και να αναβαθμίσετε, έχει το μισό MMO από τα τυπικά MMO που βασίζονται σε πολλά χρόνια. Είναι μαγευτικό και προσφέρει πολλή διασκέδαση για έναν πειρατικό εξερευνητή που απολαμβάνει μια αξιοπρεπή ιστορία.
Το παιχνίδι έχει δυνατότητες ανάπτυξης σε προσαρμογές, εκτεταμένο περιεχόμενο και σε βάθος μάχες/αποστολές πλοίων. Το παιχνίδι στην τρέχουσα κατάστασή του προσφέρει ώρες με τις ώρες απολαυστικού παιχνιδιού σε μια ελεύθερη για εξερεύνηση ανοιχτή θάλασσα.
Τα πλοία ποικίλλουν σε μέγεθος και στυλ, τα οποία είναι σχεδιασμένα για στυλ παιχνιδιού, όπως εμβολισμό, πυρκαγιά, έκρηξη κ.λπ. με διάφορους τύπους όπλων που είναι εναλλάξιμα με το δικό σας σχέδιο, συμπεριλαμβανομένων αιθέριων όπλων για την καταπολέμηση πλοίων φάντασμα. Υπάρχει ένας κύριος κοινωνικός κόμβος (Sainte Anne) με επιλογή να σταματήσετε τις περιπέτειές σας σε διάφορα στρατόπεδα/φυλάκια για να αποθηκεύσετε τα αντικείμενά σας και να αποθηκεύσετε την πρόοδό σας.
Μπορείτε να ακολουθήσετε την ιστορία, να ανεβείτε στις τάξεις, να κατασκευάσετε ένδοξα πολεμικά πλοία, να αγοράσετε/πουλήσετε/ανταλλάξετε, να κάνετε θέσεις εργασίας, πίνακες επιβράβευσης, σταθμούς χειροτεχνίας, να κάνετε δευτερεύουσες αποστολές για νομίσματα και ανταμοιβές, να λεηλατήσετε άλλα πλοία και τοποθεσίες στο χάρτη, γεωργικά υλικά από το πλοίο σας, λεηλατήστε ναυάγια, πάρτε δωρεάν λεία από τη θάλασσα που άφησαν άλλοι παίκτες και NPC, εκτελέστε μια κρυφή επιχείρηση για επιπλέον κέρματα, συμμετάσχετε σε εκδηλώσεις διακομιστή, προκαλέστε τον όλεθρο σε διάφορες φυλές και στρατόπεδα NPC, εξοντώστε άλλους διαβόητους πειρατές και τους στόλους τους, απλά τρέξτε τρελά και γίνετε ο διαβόητος πειρατής που πάντα θέλατε να είστε.
Μην ξεχάσετε να αναβαθμίσετε το spyglass σας και να κερδίσετε τους ορκισμένους εχθρούς σας! Χρειάζεστε περισσότερα;
Ανυπομονώ να δω πού οδηγεί αυτό το παιχνίδι καθώς εξελίσσεται. Πραγματικά προσφέρει ήδη τόσα πολλά ως δική του οντότητα με τη δική του ταυτότητα. Θεωρώ ότι αξίζει την τιμή για αυτό που προσφέρει στην τρέχουσα κατάσταση.
For 35-40 euros it is good. It is a bit repetitive from a point and after but to pass the time it is good. WARNING it is necessary to have a ps plus subscription to play even the campaign
για 35-40 ευρω καλο ειναι. ειναι λιγο επαναλαμβανόμενο απο ενα σημειο και μετα αλλα για να περνάς την ωρα σου καλο ειναι.
ΠΡΟΣΟΧΗ ειναι απαραιτητο να εχεις συνδρομη ps plus για να παιξεις ακομα και το campaign
First of all, the game due to its genre, that is, ship handling, already has a problem, namely it is tiring in terms of control. Additionally, the game takes you here and there to collect items and unlock new abilities, which becomes very boring after a certain point when the map opens up, just to fill up game hours. Furthermore, the battles with the ships are very exhausting, there was no need for them to be realistic or to have the physics of water and air. It didn't need to become a simulator of the sea. In conclusion, everything is correct, it couldn't have been different. If you don't have any other game to play and you want to pass the time by farming, then go for it. But when it goes down to 20 to 30 euros, it will be worth it. Until then, be patient
Κατ αρχην το παιχνιδι λογο του ειδους του δηλαδη χειρησμος καραβιου απο μονο του εχει ηδη προβλημα δηλασδη κουραστικο στον ελενχο συν οτι το παιχνιδι σε παει απο εδω και απο εκει για να μαζεψεις πραγματα και να ξεκλειδωσεις νεες δυνατοτητες κατι που απο καποιο σημειο και μετα που ανοιγει ο χαρτης κατανταει πολυ βαρετο ετσι για να γεμισει ωρες παιχνιδιου συν τις πολυ κουραστικες μαχες με τα καραβια δεν χρειαζωταν να το κανουνσαν αληθυνο ουτε να εχει την φυσικη του νερου και του αερα ,δεν χρειαζεταν να γινει εξωμειωτης θαλασσης, στα υπολυπα ολα ειναι σωστο ,δεν θα μπορουσε να ειχε κατι διαφορετικο ,αμα δεν εχετε κανενα αλλο παιχνιδι να παιξετε και θελετε να περασετε την ωρα σας φαρμαρωντας τοτε παρτε το αλλα οταν παει στα 20 με 30 ευρο εκει θα αξιζει μεχρι τοτε καντε υπομονη