I am a fan of simulators, I have been playing Ace Combat since the PS2 era and I was eagerly waiting for the new one to come out, which of course I bought on the first day of its release!
If you got it to play on the PS4 without the VR mask, you will be satisfied!
Amazing graphics, very smooth aircraft handling, many different missions (air, land, and sea targets), lots of action and numerous dogfights.
Rating: 9/10
Now, if you are a VR mask owner (since the game is compatible with the mask), you might be disappointed!
You will definitely be impressed by the graphics... but the nausea you will feel from the first minute of flight is inevitable and very strong, so it is most likely that you will take off the mask and continue playing in the conventional way...
Of course, over time (at a slow pace), you get used to it and can endure more time in the cockpit, but it requires patience.
However, what I am writing is subjective,
some people may not have such a big issue with nausea and their tolerance may be greater,
but it is certain that everyone will face this problem, some to a greater extent, some to a lesser extent...
In summary, the game is worth it,
full of action combined with nice graphics!
Take some Dramamine before you start!
Rating: 7/10
Ειμαι οπαδος των simulator,επαιζα το ace combat απο την εποχη του ps2 και περιμενα πως και πως να βγει το καινουριο που φυσικα το αγορασα την πρωτη μερα κυκλοφοριας του!
Αν το πηρες για να το παιξεις στο ps4 xωρις μασκα vr ,θα μεινεις ικανοποιημενος!
Καταπληκτικα γραφικα,πολυ ομαλος ο χειρισμος των αεροσκαφων,πολλες και διαφορετικες οι αποστολες (στοχοι στον αερα,στην στερια και στην θαλασσα),πολλη δραση και παμπολλες αερομαχιες.
Βαθμολογια:9/10
Aν τωρα εισαι κατοχος της μασκας vr,(μιας και το παιχνιδι ειναι συμβατο με την μασκα) ισως απογοητευτεις!
Σιγουρα θα εντυπωσιαστεις απο τα γραφικα...αλλα η ναυτια που θα νιωσεις απο το πρωτο λεπτο της πτησης ειναι αναποφεκτη και πολυ ισχυρη που το πιθανοτερο ειναι να βγαλεις τη μασκα και να συνεχιζεις να παιζεις με τον συμβατικο τροπο...
Βεβαια με την παροδο του χρονου (και με αργο ρυθμο),το συνηθιζεις και αντεχεις ολο και περισσοτερο χρονο στο κοκπιτ αλλα χρειαζεται υπομονη.
Παντως αυτα που γραφω ειναι υποκειμενικα,
ισως καποιοι να μην εχουν τοσο μεγαλο θεμα με την ναυτια και οι αντοχες τους να ειναι μεγαλυτερες,
αλλα το σιγουρο ειναι οτι ολοι θα αντιμετωπισουν αυτο το προβλημα,αλλος σε μεγαλυτερο αλλος σε μικροτερο βαθμο...
Σαν συνοψη λοιπον,αξιζει το παιχνιδι,
φουλ δραση σε συνδιασμο με ωραια γραφικα!
Δραμαμίνες πριν ξεκινησετε!
Βαθμολογια:7/10