- Genre
- Vidon
Important information
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Set the delivery location to see products according to your choice.
Key features:
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Let it be, guys, it did the job well. Look at how the preheating had become, and it handled it easily
άστο Μάγκες έκανε δουλειά το άτιμο.κοιταξτε πως είχε γίνει η προθέρμανση και την έβγαλε άνετα
The square of the extractors is 3/8"!!!
That means you will need a 3/8" ratchet 99% of the time.
For the information of all the inexperienced, the ratchets that are commonly used daily are either 1/4" or 1/2"...
What happened to me: on a stuck hex screw 8mm, the regular socket (hexagonal and not with multiple positions which is more vulnerable) spun and "shaved" the head. The extractor from the 8mm set just spun wildly without being able to "grab" the damaged remainder and unscrew it...(it had way too much play)
The 7mm wouldn't even fit!
In simple terms, THEY DO NOT do their job!
Maybe they were intended for the American market (after all, inside the box they are numbered in inches and in millimeters...
Thank you for your patience.
Το καρέ των εξωλκέων είναι 3/8"!!!
Δηλαδή κατα 99% θα χρειαστείτε ΚΑΙ μια καστάνια 3/8".
Προς ενημέρωση όλων των άτεχνων, οι καστάνιες που χρησιμοποιούνται ευρέως καθημερινά είναι είτε 1/4" η΄ 1/2"...
Τί μου συνέβη: σε κολλημένη εξάγωνη βίδα 8mm, το κανονικό καρυδάκι ( εξάγωνο και όχι με πολλαπλές θέσεις που είναι πιό ευαλωτο) περιστράφηκε και "κούρεψε"το κεφάλι. Ο εξωλκέας του σετ των 8mm, απλά γύρισε τρελά χωρίς να καταφέρει να "αρπάξει" το κατεστραμμένο υπόλοιπο και να το ξεβιδώσει...(είχε πάρα πολλά μπόσικα)
Των 7mm δέν έμπαινε κάν!
Με απλά λόγια ΔΕΝ κάνουν την δουλειά τους!
Ισως προορίζονταν για την αμερικάνικη αγορά ( άλλωστε μέσα στο κουτί είναι αριθμημένα σε ίντσες καί σε χιλιοστά...
Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
Well guys, the screw you see in the photo was on the front brake caliper of a motocross bike that I have. It was in bad condition, with a rounded head, and the nut (size 10) couldn't grip it. It's an aluminum screw, and if you try to loosen it, it easily strips. I tried various methods with WD-40, with heat and WD-40, but nothing worked and the head just got worse. I was almost tempted to try a left-handed drill bit, but I decided to give this kit a chance. To tell you the truth, I didn't have high expectations. I thought it would just make the damage to the screw head worse. But surprise! It exceeded my expectations! I fitted the appropriate nut (size 10) onto the screw and gently tapped it a few times with a small hammer, and it fit perfectly. I used a wrench (3/4) and it loosened with the right amount of force. I highly recommend it! It's a yes from me! It has already paid for itself. Just make sure you have a replacement screw ready because if you use an extractor, it will damage the head quite a bit.
Λοιπόν παιδιά, η βίδα που βλέπετε στις φωτο ήταν πάνω σε μπροστινή δαγκάνα φρενων σε ένα μοτοκρος μηχανακι που εχω, ήταν σε άσχημη κατάσταση το κεφάλι στρογγυλεμενο και δεν την έπιανε το καρύδι (10αρα) είναι βιδα αλουμινίου και άμα πάρει το κεφάλι λιώνει για πλάκα, προσπάθησα με διάφορους τρόπους με wd, με σκύλα, με ζέσταμα και σκύλα, δεν έλυνε με τιποτα και γινόταν το κεφάλι όλο και χειρότερο, ήμουν οριακά να δοκιμάσω κολαουζο με ανάποδα πάσα αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία σε αυτό το κιτακι. Να σας πω την αλήθεια δεν είχα μεγάλες προσδοκίες πίστευα ότι απλά θα κάνει χειρότερη τη ζημιά στο κεφάλι της βιδας. Κι όμως! έκανε την έκπληξη! προσαρμοσα στη βιδα το καρυδακι που ταίριαζε (10αρι) και με ένα μικρό σφυρακι το χτύπησα δύο τρεις φορές σιγανά και κούμπωσε τέλεια. Πήρα μια καστανια (3/4) την έβαλα στην υποδοχή και με σωστή δύναμη έλυσε!
Το προτείνω ανεπιφύλακτα! από μένα είναι ναι! τα λεφτά του τα έβγαλε ήδη.
Απλά να έχετε έτοιμη και τη βιδα αντικατάστασης γιατί άμα χρησιμοποιήσετε τον εξωλκεα θα φαγωθεί αρκετά το κεφάλι.
It flawlessly did its job on the burner screws of the grill that were screwed on for 5 years, had corroded and endured very high temperatures, having almost become one body.
Έκανε άψογα την δουλειά του σε βίδες καυστήρων ψησταριάς που επί 5 έτη ήταν βιδωμενες, είχαν διαβρωθεί και δέχονταν πολύ μεγάλες θερμοκρασίες, έχοντας γίνει σχεδόν ένα σώμα.
It did the job very easily with a little attention on a completely ruined and soft biscuit - I wonder about the comments of many about similar kits that they don't work..
Έκανε τη δουλεια πανευκολα με λίγη προσοχη σε 10αρι εντελως φαγωμενο παξιμαδι και μαλακο - απορω με τα σχολια πολλων για αντιστοιχα κιτακια οτι δε δουλευουν..
Verified purchase
Let it be, guys, it did the job well. Look at how the preheating had become, and it handled it easily
άστο Μάγκες έκανε δουλειά το άτιμο.κοιταξτε πως είχε γίνει η προθέρμανση και την έβγαλε άνετα
The square of the extractors is 3/8"!!!
That means you will need a 3/8" ratchet 99% of the time.
For the information of all the inexperienced, the ratchets that are commonly used daily are either 1/4" or 1/2"...
What happened to me: on a stuck hex screw 8mm, the regular socket (hexagonal and not with multiple positions which is more vulnerable) spun and "shaved" the head. The extractor from the 8mm set just spun wildly without being able to "grab" the damaged remainder and unscrew it...(it had way too much play)
The 7mm wouldn't even fit!
In simple terms, THEY DO NOT do their job!
Maybe they were intended for the American market (after all, inside the box they are numbered in inches and in millimeters...
Thank you for your patience.
Το καρέ των εξωλκέων είναι 3/8"!!!
Δηλαδή κατα 99% θα χρειαστείτε ΚΑΙ μια καστάνια 3/8".
Προς ενημέρωση όλων των άτεχνων, οι καστάνιες που χρησιμοποιούνται ευρέως καθημερινά είναι είτε 1/4" η΄ 1/2"...
Τί μου συνέβη: σε κολλημένη εξάγωνη βίδα 8mm, το κανονικό καρυδάκι ( εξάγωνο και όχι με πολλαπλές θέσεις που είναι πιό ευαλωτο) περιστράφηκε και "κούρεψε"το κεφάλι. Ο εξωλκέας του σετ των 8mm, απλά γύρισε τρελά χωρίς να καταφέρει να "αρπάξει" το κατεστραμμένο υπόλοιπο και να το ξεβιδώσει...(είχε πάρα πολλά μπόσικα)
Των 7mm δέν έμπαινε κάν!
Με απλά λόγια ΔΕΝ κάνουν την δουλειά τους!
Ισως προορίζονταν για την αμερικάνικη αγορά ( άλλωστε μέσα στο κουτί είναι αριθμημένα σε ίντσες καί σε χιλιοστά...
Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
Well guys, the screw you see in the photo was on the front brake caliper of a motocross bike that I have. It was in bad condition, with a rounded head, and the nut (size 10) couldn't grip it. It's an aluminum screw, and if you try to loosen it, it easily strips. I tried various methods with WD-40, with heat and WD-40, but nothing worked and the head just got worse. I was almost tempted to try a left-handed drill bit, but I decided to give this kit a chance. To tell you the truth, I didn't have high expectations. I thought it would just make the damage to the screw head worse. But surprise! It exceeded my expectations! I fitted the appropriate nut (size 10) onto the screw and gently tapped it a few times with a small hammer, and it fit perfectly. I used a wrench (3/4) and it loosened with the right amount of force. I highly recommend it! It's a yes from me! It has already paid for itself. Just make sure you have a replacement screw ready because if you use an extractor, it will damage the head quite a bit.
Λοιπόν παιδιά, η βίδα που βλέπετε στις φωτο ήταν πάνω σε μπροστινή δαγκάνα φρενων σε ένα μοτοκρος μηχανακι που εχω, ήταν σε άσχημη κατάσταση το κεφάλι στρογγυλεμενο και δεν την έπιανε το καρύδι (10αρα) είναι βιδα αλουμινίου και άμα πάρει το κεφάλι λιώνει για πλάκα, προσπάθησα με διάφορους τρόπους με wd, με σκύλα, με ζέσταμα και σκύλα, δεν έλυνε με τιποτα και γινόταν το κεφάλι όλο και χειρότερο, ήμουν οριακά να δοκιμάσω κολαουζο με ανάποδα πάσα αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία σε αυτό το κιτακι. Να σας πω την αλήθεια δεν είχα μεγάλες προσδοκίες πίστευα ότι απλά θα κάνει χειρότερη τη ζημιά στο κεφάλι της βιδας. Κι όμως! έκανε την έκπληξη! προσαρμοσα στη βιδα το καρυδακι που ταίριαζε (10αρι) και με ένα μικρό σφυρακι το χτύπησα δύο τρεις φορές σιγανά και κούμπωσε τέλεια. Πήρα μια καστανια (3/4) την έβαλα στην υποδοχή και με σωστή δύναμη έλυσε!
Το προτείνω ανεπιφύλακτα! από μένα είναι ναι! τα λεφτά του τα έβγαλε ήδη.
Απλά να έχετε έτοιμη και τη βιδα αντικατάστασης γιατί άμα χρησιμοποιήσετε τον εξωλκεα θα φαγωθεί αρκετά το κεφάλι.
It flawlessly did its job on the burner screws of the grill that were screwed on for 5 years, had corroded and endured very high temperatures, having almost become one body.
Έκανε άψογα την δουλειά του σε βίδες καυστήρων ψησταριάς που επί 5 έτη ήταν βιδωμενες, είχαν διαβρωθεί και δέχονταν πολύ μεγάλες θερμοκρασίες, έχοντας γίνει σχεδόν ένα σώμα.
It did the job very easily with a little attention on a completely ruined and soft biscuit - I wonder about the comments of many about similar kits that they don't work..
Έκανε τη δουλεια πανευκολα με λίγη προσοχη σε 10αρι εντελως φαγωμενο παξιμαδι και μαλακο - απορω με τα σχολια πολλων για αντιστοιχα κιτακια οτι δε δουλευουν..
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Let it be, guys, it did the job well. Look at how the preheating had become, and it handled it easily
άστο Μάγκες έκανε δουλειά το άτιμο.κοιταξτε πως είχε γίνει η προθέρμανση και την έβγαλε άνετα
The square of the extractors is 3/8"!!!
That means you will need a 3/8" ratchet 99% of the time.
For the information of all the inexperienced, the ratchets that are commonly used daily are either 1/4" or 1/2"...
What happened to me: on a stuck hex screw 8mm, the regular socket (hexagonal and not with multiple positions which is more vulnerable) spun and "shaved" the head. The extractor from the 8mm set just spun wildly without being able to "grab" the damaged remainder and unscrew it...(it had way too much play)
The 7mm wouldn't even fit!
In simple terms, THEY DO NOT do their job!
Maybe they were intended for the American market (after all, inside the box they are numbered in inches and in millimeters...
Thank you for your patience.
Το καρέ των εξωλκέων είναι 3/8"!!!
Δηλαδή κατα 99% θα χρειαστείτε ΚΑΙ μια καστάνια 3/8".
Προς ενημέρωση όλων των άτεχνων, οι καστάνιες που χρησιμοποιούνται ευρέως καθημερινά είναι είτε 1/4" η΄ 1/2"...
Τί μου συνέβη: σε κολλημένη εξάγωνη βίδα 8mm, το κανονικό καρυδάκι ( εξάγωνο και όχι με πολλαπλές θέσεις που είναι πιό ευαλωτο) περιστράφηκε και "κούρεψε"το κεφάλι. Ο εξωλκέας του σετ των 8mm, απλά γύρισε τρελά χωρίς να καταφέρει να "αρπάξει" το κατεστραμμένο υπόλοιπο και να το ξεβιδώσει...(είχε πάρα πολλά μπόσικα)
Των 7mm δέν έμπαινε κάν!
Με απλά λόγια ΔΕΝ κάνουν την δουλειά τους!
Ισως προορίζονταν για την αμερικάνικη αγορά ( άλλωστε μέσα στο κουτί είναι αριθμημένα σε ίντσες καί σε χιλιοστά...
Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
Well guys, the screw you see in the photo was on the front brake caliper of a motocross bike that I have. It was in bad condition, with a rounded head, and the nut (size 10) couldn't grip it. It's an aluminum screw, and if you try to loosen it, it easily strips. I tried various methods with WD-40, with heat and WD-40, but nothing worked and the head just got worse. I was almost tempted to try a left-handed drill bit, but I decided to give this kit a chance. To tell you the truth, I didn't have high expectations. I thought it would just make the damage to the screw head worse. But surprise! It exceeded my expectations! I fitted the appropriate nut (size 10) onto the screw and gently tapped it a few times with a small hammer, and it fit perfectly. I used a wrench (3/4) and it loosened with the right amount of force. I highly recommend it! It's a yes from me! It has already paid for itself. Just make sure you have a replacement screw ready because if you use an extractor, it will damage the head quite a bit.
Λοιπόν παιδιά, η βίδα που βλέπετε στις φωτο ήταν πάνω σε μπροστινή δαγκάνα φρενων σε ένα μοτοκρος μηχανακι που εχω, ήταν σε άσχημη κατάσταση το κεφάλι στρογγυλεμενο και δεν την έπιανε το καρύδι (10αρα) είναι βιδα αλουμινίου και άμα πάρει το κεφάλι λιώνει για πλάκα, προσπάθησα με διάφορους τρόπους με wd, με σκύλα, με ζέσταμα και σκύλα, δεν έλυνε με τιποτα και γινόταν το κεφάλι όλο και χειρότερο, ήμουν οριακά να δοκιμάσω κολαουζο με ανάποδα πάσα αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία σε αυτό το κιτακι. Να σας πω την αλήθεια δεν είχα μεγάλες προσδοκίες πίστευα ότι απλά θα κάνει χειρότερη τη ζημιά στο κεφάλι της βιδας. Κι όμως! έκανε την έκπληξη! προσαρμοσα στη βιδα το καρυδακι που ταίριαζε (10αρι) και με ένα μικρό σφυρακι το χτύπησα δύο τρεις φορές σιγανά και κούμπωσε τέλεια. Πήρα μια καστανια (3/4) την έβαλα στην υποδοχή και με σωστή δύναμη έλυσε!
Το προτείνω ανεπιφύλακτα! από μένα είναι ναι! τα λεφτά του τα έβγαλε ήδη.
Απλά να έχετε έτοιμη και τη βιδα αντικατάστασης γιατί άμα χρησιμοποιήσετε τον εξωλκεα θα φαγωθεί αρκετά το κεφάλι.
It flawlessly did its job on the burner screws of the grill that were screwed on for 5 years, had corroded and endured very high temperatures, having almost become one body.
Έκανε άψογα την δουλειά του σε βίδες καυστήρων ψησταριάς που επί 5 έτη ήταν βιδωμενες, είχαν διαβρωθεί και δέχονταν πολύ μεγάλες θερμοκρασίες, έχοντας γίνει σχεδόν ένα σώμα.
It did the job very easily with a little attention on a completely ruined and soft biscuit - I wonder about the comments of many about similar kits that they don't work..
Έκανε τη δουλεια πανευκολα με λίγη προσοχη σε 10αρι εντελως φαγωμενο παξιμαδι και μαλακο - απορω με τα σχολια πολλων για αντιστοιχα κιτακια οτι δε δουλευουν..
Verified purchase
Let it be, guys, it did the job well. Look at how the preheating had become, and it handled it easily
άστο Μάγκες έκανε δουλειά το άτιμο.κοιταξτε πως είχε γίνει η προθέρμανση και την έβγαλε άνετα
The square of the extractors is 3/8"!!!
That means you will need a 3/8" ratchet 99% of the time.
For the information of all the inexperienced, the ratchets that are commonly used daily are either 1/4" or 1/2"...
What happened to me: on a stuck hex screw 8mm, the regular socket (hexagonal and not with multiple positions which is more vulnerable) spun and "shaved" the head. The extractor from the 8mm set just spun wildly without being able to "grab" the damaged remainder and unscrew it...(it had way too much play)
The 7mm wouldn't even fit!
In simple terms, THEY DO NOT do their job!
Maybe they were intended for the American market (after all, inside the box they are numbered in inches and in millimeters...
Thank you for your patience.
Το καρέ των εξωλκέων είναι 3/8"!!!
Δηλαδή κατα 99% θα χρειαστείτε ΚΑΙ μια καστάνια 3/8".
Προς ενημέρωση όλων των άτεχνων, οι καστάνιες που χρησιμοποιούνται ευρέως καθημερινά είναι είτε 1/4" η΄ 1/2"...
Τί μου συνέβη: σε κολλημένη εξάγωνη βίδα 8mm, το κανονικό καρυδάκι ( εξάγωνο και όχι με πολλαπλές θέσεις που είναι πιό ευαλωτο) περιστράφηκε και "κούρεψε"το κεφάλι. Ο εξωλκέας του σετ των 8mm, απλά γύρισε τρελά χωρίς να καταφέρει να "αρπάξει" το κατεστραμμένο υπόλοιπο και να το ξεβιδώσει...(είχε πάρα πολλά μπόσικα)
Των 7mm δέν έμπαινε κάν!
Με απλά λόγια ΔΕΝ κάνουν την δουλειά τους!
Ισως προορίζονταν για την αμερικάνικη αγορά ( άλλωστε μέσα στο κουτί είναι αριθμημένα σε ίντσες καί σε χιλιοστά...
Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
Well guys, the screw you see in the photo was on the front brake caliper of a motocross bike that I have. It was in bad condition, with a rounded head, and the nut (size 10) couldn't grip it. It's an aluminum screw, and if you try to loosen it, it easily strips. I tried various methods with WD-40, with heat and WD-40, but nothing worked and the head just got worse. I was almost tempted to try a left-handed drill bit, but I decided to give this kit a chance. To tell you the truth, I didn't have high expectations. I thought it would just make the damage to the screw head worse. But surprise! It exceeded my expectations! I fitted the appropriate nut (size 10) onto the screw and gently tapped it a few times with a small hammer, and it fit perfectly. I used a wrench (3/4) and it loosened with the right amount of force. I highly recommend it! It's a yes from me! It has already paid for itself. Just make sure you have a replacement screw ready because if you use an extractor, it will damage the head quite a bit.
Λοιπόν παιδιά, η βίδα που βλέπετε στις φωτο ήταν πάνω σε μπροστινή δαγκάνα φρενων σε ένα μοτοκρος μηχανακι που εχω, ήταν σε άσχημη κατάσταση το κεφάλι στρογγυλεμενο και δεν την έπιανε το καρύδι (10αρα) είναι βιδα αλουμινίου και άμα πάρει το κεφάλι λιώνει για πλάκα, προσπάθησα με διάφορους τρόπους με wd, με σκύλα, με ζέσταμα και σκύλα, δεν έλυνε με τιποτα και γινόταν το κεφάλι όλο και χειρότερο, ήμουν οριακά να δοκιμάσω κολαουζο με ανάποδα πάσα αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία σε αυτό το κιτακι. Να σας πω την αλήθεια δεν είχα μεγάλες προσδοκίες πίστευα ότι απλά θα κάνει χειρότερη τη ζημιά στο κεφάλι της βιδας. Κι όμως! έκανε την έκπληξη! προσαρμοσα στη βιδα το καρυδακι που ταίριαζε (10αρι) και με ένα μικρό σφυρακι το χτύπησα δύο τρεις φορές σιγανά και κούμπωσε τέλεια. Πήρα μια καστανια (3/4) την έβαλα στην υποδοχή και με σωστή δύναμη έλυσε!
Το προτείνω ανεπιφύλακτα! από μένα είναι ναι! τα λεφτά του τα έβγαλε ήδη.
Απλά να έχετε έτοιμη και τη βιδα αντικατάστασης γιατί άμα χρησιμοποιήσετε τον εξωλκεα θα φαγωθεί αρκετά το κεφάλι.
It flawlessly did its job on the burner screws of the grill that were screwed on for 5 years, had corroded and endured very high temperatures, having almost become one body.
Έκανε άψογα την δουλειά του σε βίδες καυστήρων ψησταριάς που επί 5 έτη ήταν βιδωμενες, είχαν διαβρωθεί και δέχονταν πολύ μεγάλες θερμοκρασίες, έχοντας γίνει σχεδόν ένα σώμα.
It did the job very easily with a little attention on a completely ruined and soft biscuit - I wonder about the comments of many about similar kits that they don't work..
Έκανε τη δουλεια πανευκολα με λίγη προσοχη σε 10αρι εντελως φαγωμενο παξιμαδι και μαλακο - απορω με τα σχολια πολλων για αντιστοιχα κιτακια οτι δε δουλευουν..