Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is soft, convenient, and comfortable to hold.
It heats up a lot (which is obviously a good thing).
3/5 because after a few months it now takes a very long time to heat up, possibly part of the mechanism that heats the liquid inside has been damaged.
It comes in 2 pieces:
1) The front, decorated with fluff and the little animal, which is just a pillow.
2) The back, which is essentially the sack with the liquid, lined with fabric. On the sack is the port for the plug, and inside the sack there is also a heating mechanism (obviously some resistors).
The 2 pieces are joined with a zipper and have a gap between them that functions as a pocket for your hands.
Due to the low price, I would buy it again hoping it lasts longer the second time. If I do and remember, I will update the review.
Είναι μαλακό, βολικό και άνετο να το κρατάς.
Ζεστένεται πολύ (καλό είναι αυτό προφανώς).
3/5 γιατί μετά από λίγους μήνες πλέον κάνει πάρα πολλή ώρα να ζεσταθεί, πιθανών να έχει υποστεί ζημιά μέρος του μηχανισμού που ζεστένει το υγρό μέσα του.
Είναι σε 2 κομμάτια:
1) Το μπροστά το διακοσμημένο με το χνούδι και το ζωάκι που είναι απλά μαξιλάρι.
2) Το πίσω που είναι ουσιαστικά ο σάκος με το υγρό, επενδυμένος με ύφασμα. Πάνω στον σάκο είναι η θύρα για την πρίζα, και μέσα στον σάκο επίσης υπάρχει μηχανισμός θέρμανσης (προφανώς κάποιες αντιστάσεις).
Τα 2 κομμάτια είναι ενωμένα με φερμουάρ και έχουν κενό ανάμεσα τους που λειτουργεί σαν τσέπη για τα χέρια.
Λόγω χαμηλής τιμής, θα το ξανα-αγόραζα με την ελπίδα να κρατήσει περισσότερο την 2η φορά. Αν το κάνω και το θυμηθώ, θα ενημερώσω την αξιολόγηση.
It is soft, convenient, and comfortable to hold.
It heats up a lot (which is obviously a good thing).
3/5 because after a few months it now takes a very long time to heat up, possibly part of the mechanism that heats the liquid inside has been damaged.
It comes in 2 pieces:
1) The front, decorated with fluff and the little animal, which is just a pillow.
2) The back, which is essentially the sack with the liquid, lined with fabric. On the sack is the port for the plug, and inside the sack there is also a heating mechanism (obviously some resistors).
The 2 pieces are joined with a zipper and have a gap between them that functions as a pocket for your hands.
Due to the low price, I would buy it again hoping it lasts longer the second time. If I do and remember, I will update the review.
Είναι μαλακό, βολικό και άνετο να το κρατάς.
Ζεστένεται πολύ (καλό είναι αυτό προφανώς).
3/5 γιατί μετά από λίγους μήνες πλέον κάνει πάρα πολλή ώρα να ζεσταθεί, πιθανών να έχει υποστεί ζημιά μέρος του μηχανισμού που ζεστένει το υγρό μέσα του.
Είναι σε 2 κομμάτια:
1) Το μπροστά το διακοσμημένο με το χνούδι και το ζωάκι που είναι απλά μαξιλάρι.
2) Το πίσω που είναι ουσιαστικά ο σάκος με το υγρό, επενδυμένος με ύφασμα. Πάνω στον σάκο είναι η θύρα για την πρίζα, και μέσα στον σάκο επίσης υπάρχει μηχανισμός θέρμανσης (προφανώς κάποιες αντιστάσεις).
Τα 2 κομμάτια είναι ενωμένα με φερμουάρ και έχουν κενό ανάμεσα τους που λειτουργεί σαν τσέπη για τα χέρια.
Λόγω χαμηλής τιμής, θα το ξανα-αγόραζα με την ελπίδα να κρατήσει περισσότερο την 2η φορά. Αν το κάνω και το θυμηθώ, θα ενημερώσω την αξιολόγηση.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is soft, convenient, and comfortable to hold.
It heats up a lot (which is obviously a good thing).
3/5 because after a few months it now takes a very long time to heat up, possibly part of the mechanism that heats the liquid inside has been damaged.
It comes in 2 pieces:
1) The front, decorated with fluff and the little animal, which is just a pillow.
2) The back, which is essentially the sack with the liquid, lined with fabric. On the sack is the port for the plug, and inside the sack there is also a heating mechanism (obviously some resistors).
The 2 pieces are joined with a zipper and have a gap between them that functions as a pocket for your hands.
Due to the low price, I would buy it again hoping it lasts longer the second time. If I do and remember, I will update the review.
Είναι μαλακό, βολικό και άνετο να το κρατάς.
Ζεστένεται πολύ (καλό είναι αυτό προφανώς).
3/5 γιατί μετά από λίγους μήνες πλέον κάνει πάρα πολλή ώρα να ζεσταθεί, πιθανών να έχει υποστεί ζημιά μέρος του μηχανισμού που ζεστένει το υγρό μέσα του.
Είναι σε 2 κομμάτια:
1) Το μπροστά το διακοσμημένο με το χνούδι και το ζωάκι που είναι απλά μαξιλάρι.
2) Το πίσω που είναι ουσιαστικά ο σάκος με το υγρό, επενδυμένος με ύφασμα. Πάνω στον σάκο είναι η θύρα για την πρίζα, και μέσα στον σάκο επίσης υπάρχει μηχανισμός θέρμανσης (προφανώς κάποιες αντιστάσεις).
Τα 2 κομμάτια είναι ενωμένα με φερμουάρ και έχουν κενό ανάμεσα τους που λειτουργεί σαν τσέπη για τα χέρια.
Λόγω χαμηλής τιμής, θα το ξανα-αγόραζα με την ελπίδα να κρατήσει περισσότερο την 2η φορά. Αν το κάνω και το θυμηθώ, θα ενημερώσω την αξιολόγηση.
It is soft, convenient, and comfortable to hold.
It heats up a lot (which is obviously a good thing).
3/5 because after a few months it now takes a very long time to heat up, possibly part of the mechanism that heats the liquid inside has been damaged.
It comes in 2 pieces:
1) The front, decorated with fluff and the little animal, which is just a pillow.
2) The back, which is essentially the sack with the liquid, lined with fabric. On the sack is the port for the plug, and inside the sack there is also a heating mechanism (obviously some resistors).
The 2 pieces are joined with a zipper and have a gap between them that functions as a pocket for your hands.
Due to the low price, I would buy it again hoping it lasts longer the second time. If I do and remember, I will update the review.
Είναι μαλακό, βολικό και άνετο να το κρατάς.
Ζεστένεται πολύ (καλό είναι αυτό προφανώς).
3/5 γιατί μετά από λίγους μήνες πλέον κάνει πάρα πολλή ώρα να ζεσταθεί, πιθανών να έχει υποστεί ζημιά μέρος του μηχανισμού που ζεστένει το υγρό μέσα του.
Είναι σε 2 κομμάτια:
1) Το μπροστά το διακοσμημένο με το χνούδι και το ζωάκι που είναι απλά μαξιλάρι.
2) Το πίσω που είναι ουσιαστικά ο σάκος με το υγρό, επενδυμένος με ύφασμα. Πάνω στον σάκο είναι η θύρα για την πρίζα, και μέσα στον σάκο επίσης υπάρχει μηχανισμός θέρμανσης (προφανώς κάποιες αντιστάσεις).
Τα 2 κομμάτια είναι ενωμένα με φερμουάρ και έχουν κενό ανάμεσα τους που λειτουργεί σαν τσέπη για τα χέρια.
Λόγω χαμηλής τιμής, θα το ξανα-αγόραζα με την ελπίδα να κρατήσει περισσότερο την 2η φορά. Αν το κάνω και το θυμηθώ, θα ενημερώσω την αξιολόγηση.