Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The heads are genuine, from the company itself, so I bought them without hesitation. The fit on the toothbrush is perfect and the build quality is high, as one would expect from Oral-B.
I have nothing negative to point out. They do exactly what they promise and provide very good cleaning. Personally, I would prefer them a bit softer, but that is purely a matter of personal preference and not a disadvantage of the product.
Οι κεφαλές είναι γνήσιες, από την ίδια την εταιρεία, οπότε τις αγόρασα με κλειστά μάτια. Η εφαρμογή στην οδοντόβουρτσα είναι άψογη και η ποιότητα κατασκευής υψηλή, όπως περιμένει κανείς από την Oral-B.
Δεν έχω κάτι αρνητικό να επισημάνω. Κάνουν ακριβώς αυτό που υπόσχονται και προσφέρουν πολύ καλό καθαρισμό. Προσωπικά, θα τις προτιμούσα λίγο πιο μαλακές, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικής προτίμησης και όχι μειονέκτημα του προϊόντος.
In general, the Oral B io might be the best electric toothbrush on the market. My dentist, who has helped me with my teeth for many years, recommended it to me.
Γενικά η Oral B io ίσως είναι η καλύτερη ηλεκτρική οδοντόβουρτσα στην αγορά . Εμένα μου την σύστησε η οδοντίατρος μου που με εχει βοηθήσει αρκετά χρόνια με τα δόντια μου.
If there were instructions for Oral B spare parts, it would be good! I made the mistake and bought it, but due to changing the head, I abandoned it and threw it away!
Αν υπήρχαν οδηγίες για ανταλλακτικά της oral B καλά θα ήταν! . Έκανα το λάθος και την πήρα αλλά λόγο αλλαγής κεφαλής την. εγκατέλειψα και την πέταξα!
Bad packaging and all the same color, you can distinguish your own from the one that has a relation, but when you have sleep in your eyes, you can't tell which one is your Oral-B.!
That's the only negative, I would like the packaging to have half black and half white
Κακή συσκευασία και όλα το ίδιο χρώμα, ξεχωρίζεις την δικιά σου από το σχεσιακή που έχει αλλά όταν είσαι με την τσίμπλα στο μάτι δεν καταλαβαίνεις ποια είναι η δικιά σου oral-B.!
Αυτό είναι το μόνο αρνητικό, θα ήθελα στην συσκευασία να έχει μισές μαύρες και μισές λευκές
I don't know why some people complain about the price; the cleaning at the dentist costs 80 euros. If you don't go every year for your own reasons, then just get a simple toothbrush. In the future, you'll be paying for fillings up to implants and treatments. If you want to forget about the dentist, this is the only way. My heads last easily two months, so 20 euros a year is nothing compared to the expenses you'll save, as well as the time (to achieve the same result, you would have to spend at least 5 minutes just brushing). Calculate the time and the cost of floss and mouthwash, and then tell me how much an Oral-B iO really costs you. And yes, just two brushings are proven to be enough
δεν ξέρω γιατι κάποιοι γκρινίαζουν για την τιμή , 80 ευρω κάνει ο καθαρισμός στον οδοντίατρο, αν δεν κάνεις καθε χρόνο για τους δικούς σου λόγους τότε πάρε μια απλή οδοντόβουρτσα, στο μέλλον θα πληρώνεις σφραγίσματα μέχρι εμφυτεύματα και θεραπείες.
αν θες να ξεχάσεις τον οδοντίατρο είναι μονόδρομος. Οι κεφαλές μου βγάζουν εύκολα δυο μήνες αρα 20 ευρω τον χρόνο ειναι τίποτα μπροστα στα έξοδα που θα γλιτώσεις όπως και στον χρόνο (για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα θα πρέπει να χαλάσεις τουλαχιστον 5 λεπτα μόνο για βουρτσισμα. υπολογισε στον χρονο και το κοστος το νημα και του διάλυμα και πες μου μετα πόσο σου κοστίζει πραγματικά μια oral b io. Και ναι μονο δυο βουρτσίσματα αρκούν αποδεδειγμένα
Finally, I got rid of the tartar that always collected on my teeth because they are crowded. I am very satisfied, I have had it for almost a year, I got it after the first cleaning with the dentist and at the second cleaning she was also impressed with the condition of my teeth compared to before.
Επιτέλους γλίτωσα από την πέτρα που μάζευαν πάντα τα δόντια μου λόγω του ότι είναι στριμωγμένα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, την έχω σχεδόν ένα χρόνο, την πήρα μετά τον πρώτο καθαρισμό με την οδοντίατρο και στο δεύτερο καθαρισμό εντυπωσιάστηκε κι εκείνη με την εικόνα που είχαν τα δόντια μου σε σχέση με παλιότερα.
Simply all these electric toothbrushes, require attention to the pressure you apply. That's why they have been adjusted so that when you apply more force than necessary, the red light turns on to limit the force in order to restore the color to green, which is the appropriate one. The brushes work very well
Απλά όλες αυτές οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, θέλουν προσοχή στην πίεση που βάζεις. Γι αυτό και τις έχουν ρυθμίσει έτσι, ώστε όταν βάζεις περισσότερη δύναμη από ότι πρέπει ανάβει το κόκκινο φως για να περιορίσεις την δύναμη έτσι ώστε να επαναφέρεις το χρώμα στο πράσινο το οποίο είναι το κατάλληλο.
Τα βουρτσάκια της πολύ καλά
Yesterday I received the Oral-b io series 10, along with these additional heads, which for individual use are enough for a year. They are the classic ones of the io series. The only slightly negative thing is their price, which could be a little more satisfying, but as they say, you get what you pay for. They provide excellent teeth cleaning. So anyone who uses these toothbrushes for years is very lucky.
Χθες παρέλαβα την Oral-b io series 10, μαζί με αυτές τις κεφαλές επιπλέον, οι οποίες για ατομική χρήση φτάνουν για έναν χρόνο. Είναι οι κλασικές της σειράς io. Το μόνο ελάχιστα αρνητικό είναι η τιμή τους που θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ικανοποιητική, άλλα όπως λένε ό,τι δίνεις παίρνεις. Κάνουν εξαιρετικό καθαρισμό στα δόντια. Οπότε όποιος χρησιμοποιεί αυτές τις οδοντόβουρτσες για χρόνια είναι πολύ τυχερός.
Very good toothbrush but I consider it expensive for what it does... even though I always buy the best when I want to purchase something... if I needed to buy again, I would probably buy a cheaper one.
πολυ καλη οδοντοβουρτσα να και θεωρω οτι ειναι ακριβη για αυτο που κανει... αν και παντα αγοραζω τα καλύτερα , οταν θελω να παρω κατι.... αν ξανα χρειαζοταν να αγορασω , μαλλον θα αγοραζα καποια φθηνοτερη...
Translated from Greek ·
Gentle on the gums
Effectiveness
It fits between the teeth with moderate difficulty
Very good and last quite a long time.
It would be good, of course, to replace them at regular intervals as recommended by the manufacturer for optimal results.
Πολύ καλές και διαρκούν αρκετά.
Καλό θα ήταν βέβαια να γίνεται αντικατάσταση σε τακτά χρονικά διαστήματα όπως συστήνει ο κατασκευαστής για καλημέρα αποτελέσματα.
The 5th star did not enter purely because I consider its price somewhat high (steadily). Otherwise, it does everything I expected and the company claims.
Το 5ο αστέρι δε μπήκε καθαρά λόγω του ότι θεωρώ την τιμή του κάπως υψηλή (σταθερά). Κατά τα άλλα κάνει ότι περίμενα και ισχυρίζεται η εταιρεία.
Nice heads and comfortable to use as long as you are familiar with electric toothbrushes. They wear out normally, so they need to be replaced every three months. For someone with good oral health, the bristles are excellent, soft enough, but if you have issues, get the heads for sensitive gums.
Ωραίες κεφαλές και άνετες στη χρήση εφόσον βέβαια είστε εξοικειωμενοι με τις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες.
Φθείρονται φυσιολογικά οπότε στους τρεις μήνες θέλουν αλλαγή.
Για κάποιον με καλή στοματική υγεία οι ίνες είναι εξαιρετικές, απαλές τόσο όσο, αν όμως έχετε θέματα πάρτε τις κεφαλές για ευαίσθητα ούλα.
The heads are genuine, from the company itself, so I bought them without hesitation. The fit on the toothbrush is perfect and the build quality is high, as one would expect from Oral-B.
I have nothing negative to point out. They do exactly what they promise and provide very good cleaning. Personally, I would prefer them a bit softer, but that is purely a matter of personal preference and not a disadvantage of the product.
Οι κεφαλές είναι γνήσιες, από την ίδια την εταιρεία, οπότε τις αγόρασα με κλειστά μάτια. Η εφαρμογή στην οδοντόβουρτσα είναι άψογη και η ποιότητα κατασκευής υψηλή, όπως περιμένει κανείς από την Oral-B.
Δεν έχω κάτι αρνητικό να επισημάνω. Κάνουν ακριβώς αυτό που υπόσχονται και προσφέρουν πολύ καλό καθαρισμό. Προσωπικά, θα τις προτιμούσα λίγο πιο μαλακές, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικής προτίμησης και όχι μειονέκτημα του προϊόντος.
In general, the Oral B io might be the best electric toothbrush on the market. My dentist, who has helped me with my teeth for many years, recommended it to me.
Γενικά η Oral B io ίσως είναι η καλύτερη ηλεκτρική οδοντόβουρτσα στην αγορά . Εμένα μου την σύστησε η οδοντίατρος μου που με εχει βοηθήσει αρκετά χρόνια με τα δόντια μου.
If there were instructions for Oral B spare parts, it would be good! I made the mistake and bought it, but due to changing the head, I abandoned it and threw it away!
Αν υπήρχαν οδηγίες για ανταλλακτικά της oral B καλά θα ήταν! . Έκανα το λάθος και την πήρα αλλά λόγο αλλαγής κεφαλής την. εγκατέλειψα και την πέταξα!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The heads are genuine, from the company itself, so I bought them without hesitation. The fit on the toothbrush is perfect and the build quality is high, as one would expect from Oral-B.
I have nothing negative to point out. They do exactly what they promise and provide very good cleaning. Personally, I would prefer them a bit softer, but that is purely a matter of personal preference and not a disadvantage of the product.
Οι κεφαλές είναι γνήσιες, από την ίδια την εταιρεία, οπότε τις αγόρασα με κλειστά μάτια. Η εφαρμογή στην οδοντόβουρτσα είναι άψογη και η ποιότητα κατασκευής υψηλή, όπως περιμένει κανείς από την Oral-B.
Δεν έχω κάτι αρνητικό να επισημάνω. Κάνουν ακριβώς αυτό που υπόσχονται και προσφέρουν πολύ καλό καθαρισμό. Προσωπικά, θα τις προτιμούσα λίγο πιο μαλακές, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικής προτίμησης και όχι μειονέκτημα του προϊόντος.
In general, the Oral B io might be the best electric toothbrush on the market. My dentist, who has helped me with my teeth for many years, recommended it to me.
Γενικά η Oral B io ίσως είναι η καλύτερη ηλεκτρική οδοντόβουρτσα στην αγορά . Εμένα μου την σύστησε η οδοντίατρος μου που με εχει βοηθήσει αρκετά χρόνια με τα δόντια μου.
If there were instructions for Oral B spare parts, it would be good! I made the mistake and bought it, but due to changing the head, I abandoned it and threw it away!
Αν υπήρχαν οδηγίες για ανταλλακτικά της oral B καλά θα ήταν! . Έκανα το λάθος και την πήρα αλλά λόγο αλλαγής κεφαλής την. εγκατέλειψα και την πέταξα!
Bad packaging and all the same color, you can distinguish your own from the one that has a relation, but when you have sleep in your eyes, you can't tell which one is your Oral-B.!
That's the only negative, I would like the packaging to have half black and half white
Κακή συσκευασία και όλα το ίδιο χρώμα, ξεχωρίζεις την δικιά σου από το σχεσιακή που έχει αλλά όταν είσαι με την τσίμπλα στο μάτι δεν καταλαβαίνεις ποια είναι η δικιά σου oral-B.!
Αυτό είναι το μόνο αρνητικό, θα ήθελα στην συσκευασία να έχει μισές μαύρες και μισές λευκές
I don't know why some people complain about the price; the cleaning at the dentist costs 80 euros. If you don't go every year for your own reasons, then just get a simple toothbrush. In the future, you'll be paying for fillings up to implants and treatments. If you want to forget about the dentist, this is the only way. My heads last easily two months, so 20 euros a year is nothing compared to the expenses you'll save, as well as the time (to achieve the same result, you would have to spend at least 5 minutes just brushing). Calculate the time and the cost of floss and mouthwash, and then tell me how much an Oral-B iO really costs you. And yes, just two brushings are proven to be enough
δεν ξέρω γιατι κάποιοι γκρινίαζουν για την τιμή , 80 ευρω κάνει ο καθαρισμός στον οδοντίατρο, αν δεν κάνεις καθε χρόνο για τους δικούς σου λόγους τότε πάρε μια απλή οδοντόβουρτσα, στο μέλλον θα πληρώνεις σφραγίσματα μέχρι εμφυτεύματα και θεραπείες.
αν θες να ξεχάσεις τον οδοντίατρο είναι μονόδρομος. Οι κεφαλές μου βγάζουν εύκολα δυο μήνες αρα 20 ευρω τον χρόνο ειναι τίποτα μπροστα στα έξοδα που θα γλιτώσεις όπως και στον χρόνο (για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα θα πρέπει να χαλάσεις τουλαχιστον 5 λεπτα μόνο για βουρτσισμα. υπολογισε στον χρονο και το κοστος το νημα και του διάλυμα και πες μου μετα πόσο σου κοστίζει πραγματικά μια oral b io. Και ναι μονο δυο βουρτσίσματα αρκούν αποδεδειγμένα
Finally, I got rid of the tartar that always collected on my teeth because they are crowded. I am very satisfied, I have had it for almost a year, I got it after the first cleaning with the dentist and at the second cleaning she was also impressed with the condition of my teeth compared to before.
Επιτέλους γλίτωσα από την πέτρα που μάζευαν πάντα τα δόντια μου λόγω του ότι είναι στριμωγμένα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, την έχω σχεδόν ένα χρόνο, την πήρα μετά τον πρώτο καθαρισμό με την οδοντίατρο και στο δεύτερο καθαρισμό εντυπωσιάστηκε κι εκείνη με την εικόνα που είχαν τα δόντια μου σε σχέση με παλιότερα.
Simply all these electric toothbrushes, require attention to the pressure you apply. That's why they have been adjusted so that when you apply more force than necessary, the red light turns on to limit the force in order to restore the color to green, which is the appropriate one. The brushes work very well
Απλά όλες αυτές οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, θέλουν προσοχή στην πίεση που βάζεις. Γι αυτό και τις έχουν ρυθμίσει έτσι, ώστε όταν βάζεις περισσότερη δύναμη από ότι πρέπει ανάβει το κόκκινο φως για να περιορίσεις την δύναμη έτσι ώστε να επαναφέρεις το χρώμα στο πράσινο το οποίο είναι το κατάλληλο.
Τα βουρτσάκια της πολύ καλά
Yesterday I received the Oral-b io series 10, along with these additional heads, which for individual use are enough for a year. They are the classic ones of the io series. The only slightly negative thing is their price, which could be a little more satisfying, but as they say, you get what you pay for. They provide excellent teeth cleaning. So anyone who uses these toothbrushes for years is very lucky.
Χθες παρέλαβα την Oral-b io series 10, μαζί με αυτές τις κεφαλές επιπλέον, οι οποίες για ατομική χρήση φτάνουν για έναν χρόνο. Είναι οι κλασικές της σειράς io. Το μόνο ελάχιστα αρνητικό είναι η τιμή τους που θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ικανοποιητική, άλλα όπως λένε ό,τι δίνεις παίρνεις. Κάνουν εξαιρετικό καθαρισμό στα δόντια. Οπότε όποιος χρησιμοποιεί αυτές τις οδοντόβουρτσες για χρόνια είναι πολύ τυχερός.
Very good toothbrush but I consider it expensive for what it does... even though I always buy the best when I want to purchase something... if I needed to buy again, I would probably buy a cheaper one.
πολυ καλη οδοντοβουρτσα να και θεωρω οτι ειναι ακριβη για αυτο που κανει... αν και παντα αγοραζω τα καλύτερα , οταν θελω να παρω κατι.... αν ξανα χρειαζοταν να αγορασω , μαλλον θα αγοραζα καποια φθηνοτερη...
Translated from Greek ·
Gentle on the gums
Effectiveness
It fits between the teeth with moderate difficulty
Very good and last quite a long time.
It would be good, of course, to replace them at regular intervals as recommended by the manufacturer for optimal results.
Πολύ καλές και διαρκούν αρκετά.
Καλό θα ήταν βέβαια να γίνεται αντικατάσταση σε τακτά χρονικά διαστήματα όπως συστήνει ο κατασκευαστής για καλημέρα αποτελέσματα.
The 5th star did not enter purely because I consider its price somewhat high (steadily). Otherwise, it does everything I expected and the company claims.
Το 5ο αστέρι δε μπήκε καθαρά λόγω του ότι θεωρώ την τιμή του κάπως υψηλή (σταθερά). Κατά τα άλλα κάνει ότι περίμενα και ισχυρίζεται η εταιρεία.
Nice heads and comfortable to use as long as you are familiar with electric toothbrushes. They wear out normally, so they need to be replaced every three months. For someone with good oral health, the bristles are excellent, soft enough, but if you have issues, get the heads for sensitive gums.
Ωραίες κεφαλές και άνετες στη χρήση εφόσον βέβαια είστε εξοικειωμενοι με τις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες.
Φθείρονται φυσιολογικά οπότε στους τρεις μήνες θέλουν αλλαγή.
Για κάποιον με καλή στοματική υγεία οι ίνες είναι εξαιρετικές, απαλές τόσο όσο, αν όμως έχετε θέματα πάρτε τις κεφαλές για ευαίσθητα ούλα.
The heads are genuine, from the company itself, so I bought them without hesitation. The fit on the toothbrush is perfect and the build quality is high, as one would expect from Oral-B.
I have nothing negative to point out. They do exactly what they promise and provide very good cleaning. Personally, I would prefer them a bit softer, but that is purely a matter of personal preference and not a disadvantage of the product.
Οι κεφαλές είναι γνήσιες, από την ίδια την εταιρεία, οπότε τις αγόρασα με κλειστά μάτια. Η εφαρμογή στην οδοντόβουρτσα είναι άψογη και η ποιότητα κατασκευής υψηλή, όπως περιμένει κανείς από την Oral-B.
Δεν έχω κάτι αρνητικό να επισημάνω. Κάνουν ακριβώς αυτό που υπόσχονται και προσφέρουν πολύ καλό καθαρισμό. Προσωπικά, θα τις προτιμούσα λίγο πιο μαλακές, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικής προτίμησης και όχι μειονέκτημα του προϊόντος.
In general, the Oral B io might be the best electric toothbrush on the market. My dentist, who has helped me with my teeth for many years, recommended it to me.
Γενικά η Oral B io ίσως είναι η καλύτερη ηλεκτρική οδοντόβουρτσα στην αγορά . Εμένα μου την σύστησε η οδοντίατρος μου που με εχει βοηθήσει αρκετά χρόνια με τα δόντια μου.
If there were instructions for Oral B spare parts, it would be good! I made the mistake and bought it, but due to changing the head, I abandoned it and threw it away!
Αν υπήρχαν οδηγίες για ανταλλακτικά της oral B καλά θα ήταν! . Έκανα το λάθος και την πήρα αλλά λόγο αλλαγής κεφαλής την. εγκατέλειψα και την πέταξα!