Purchase 2018. I wish the notification at the end wasn’t so loud or that I could adjust how many times this beeeeeep-beeeeeep-beeeeeep-beeeeeep goes off four times at the end and deafens me.
Other than that, it is of quality construction and the lighting is strong enough to see the food rotating. Useful when it starts to “pop” if you’ve left it for too long, so you have time to stop it in time and not have everything splattered.
I bought it for €65 on Black Friday. I don’t think it’s worth the original price of €100.
EDIT: 2023.
The microwave is sold in England as Prestige GS25. The main board is from MIDEA. So, it’s probably an OEM oven that KENWOOD just put its brand on.
A few months ago it broke down. It started doing the following: It works normally for about 1 or 1.5 minutes, then makes a sound like when you press a button, after a few seconds the screen shows P-00 (probably indicating zero Watts) and after a few more seconds it stops working and the turntable stops spinning. The display flickers and freezes at the remaining minutes-seconds and the buttons do not respond when pressed. When I unplug it and plug it back in after 20 minutes, it comes back. It’s like some component overheats and the whole oven locks up. I think it’s a board problem and there’s no replacement part.
I’ve asked a question and maybe someone else who had a similar problem can answer me in the questions section.
EDIT2: Summer 2023 the oven finally went to recycling. I took the board to specialized technicians who repair boards. They determined that the main chip that controls the oven was broken. The other components on the board were fine, as was the high voltage circuit. In conclusion, I’ll say that a chip that doesn’t even cost €0.50 broke and I had to throw away the whole oven.
Αγορά 2018. Θα ήθελα να μην έκανε τόσο πολύ θόρυβο η ειδοποίηση στο τέλος ή να μπορούσα να ρυθμίσω πόσες φορές θα «χτυπάει» αυτό το μπιιιιιιιιιιιπ-μπιιιιιιιιιιιπ-μπιιιιιιιιιιιπ-μπιιιιιιιιιιιπ που κάνει τέσσερις φορές στο τέλος και με ξεκουφαίνει.
Κατά τα άλλα είναι ποιοτικής κατασκευής και ο φωτισμός είναι δυνατός για να βλέπεις το φαγητό που περιστρέφεται. Χρήσιμο όταν αρχίζει να «σκάει» αν το έχεις αφήσει πολύ ώρα, οπότε προλαβαίνεις να το σταματήσεις εγκαίρως και να μην πιτσιλιστούν τα πάντα.
Το αγόρασα 65€ την Black Friday. Δεν πιστεύω πως αξίζει τα 100€ της αρχικής τιμής.
EDIT: 2023.
Ο φούρνος μικροκυμάτων κυκλοφορεί στην Αγγλία σαν Prestige GS25. Η κεντρική πλακέτα είναι της MIDEA. Δηλαδή, μάλλον πρόκειται για φασόν φούρνο που απλώς η KENWOOD έβαλε τη φίρμα της.
Πριν μερικούς μήνες χάλασε. Άρχισε να κάνει το εξής: Δουλεύει κανονικά για 1 ή 1,5 λεπτά περίπου, μετά κάνει έναν ήχο όπως όταν πατάς κουμπί, μετά από λίγα δευτερόλεπτα η οθόνη δείχνει P-00 (μάλλον ένδειξη μηδενικών Watt) και μετά από λίγα δευτερόλεπτα σταματάει η λειτουργία του και η περιστροφή του δίσκου. Η οθόνη τρεμοπαίζει και κολλάει στα λεπτά-δευτερόλεπτα που απομένουν και τα κουμπιά δεν ανταποκρίνονται στο πάτημα. Όταν το βγάλω από την πρίζα μετά από 20 λεπτά επανέρχεται. Σαν κάποιο εξάρτημα να υπερθερμαίνεται και μπλοκάρει όλος ο φούρνος. Θεωρώ πως είναι πρόβλημα πλακέτας και δεν υπάρχει ανταλλακτικό.
Έχω κάνει ερώτηση και ίσως κάποιος άλλος που αντιμετώπισε παρόμοιο πρόβλημα να μπορεί να μου απαντήσει στο τμήμα ερωτήσεων.
EDIT2: Καλοκαίρι 2023 ο φούρνος πήγε τελικά στην ανακύκλωση. Πήγα την πλακέτα σε εξειδικευμένους τεχνικούς που επισκευάζουν πλακέτες. Αποφάνθηκαν πως χάλασε το κεντρικό τσιπάκι που ελέγχει τον φούρνο. Τα υπόλοιπα εξαρτήματα της πλακέτας δεν είχαν τίποτα, ούτε και το κύκλωμα υψηλής τάσης. Καταλήγοντας θα πω ότι χάλασε ένα τσιπάκι που δεν κοστίζει ούτε 0,50€ και πέταξα όλο τον φούρνο.