They are very comfortable, lightweight shoes, I can wear them all day without being bothered! Just by appearance alone, I personally would classify them in the broader category of sports shoes.
They are definitely not waterproof because they are not made of oiled leather, which is the only material I consider waterproof for extreme weather conditions, they are definitely not suitable for winter! A waterproof spray from the market would definitely help a little more.
As for the quality of construction, especially regarding the holes that the laces pass through, it has alternating holes and loops made of lace, which are not very durable. On my left shoe, one of the holes on one side got cut and I had to bypass it and use the opposite one, which made the shoe's lacing looser than I desire, hence the minus one star!
And since we are talking about lacing tightness and the comfort of these specific shoes, I consider it important to mention that even though I have a swelling on the metatarsal of my right foot from an old injury, this particular shoe does not bother me at all, unlike many others from different brands. Of course, this happens with all Caterpillar shoes because I happen to be a fan of this brand, I have many pairs and none of them have bothered me in this specific area! No matter how big or clunky a Caterpillar shoe may seem, it is always comfortable and lightweight!
Last but not least, what size should you choose...
Well,
I wear 45 1/3 in Adidas
I wear 44 2/3 in Converse
I wear 44 in Caterpillar
Draw your own conclusions! I would suggest, of course, to find a store that sells Caterpillar, any model, and try them on, not necessarily to buy them. All models have the same fit, so if you find your size in one, it will apply to all!
I hope I helped, happy and careful shopping because it's about your feet!
Είναι πάρα πολύ αναπαυτικά, ελαφριά παπούτσια, μπορώ να τα φοράω όλη την ημέρα χωρίς να με ενοχλήσουν! Μόνο και μόνο από την εμφάνιση, εγώ προσωπικά θα τα κατάτασσα στην ευρύτερη κατηγορία των σπορ παπουτσιών.
Αδιάβροχα σίγουρα δεν τα λες γιατί δεν είναι και το δέρμα λαδιού, που είναι το μόνο, θεωρώ, αδιάβροχο για ακραίες καιρικές συνθήκες, σίγουρα δεν κάνουν για καταχείμωνο!. Ένα αδιαβροχοποιητικό σπρέι της αγοράς σίγουρα θα βοηθούσε λίγο παραπάνω.
Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, ειδικά στο θέμα των τρυπών που περνάνε τα κορδόνια, έχει εναλλάξ τρύπες και θηλάκια από κορδόνι, τα οποία δεύτερα, δεν είναι πολύ ανθεκτικά. Στο αριστερό παπούτσι μου κόπηκε το ένα από την μία πλευρά και αναγκάστηκα να παρακάμψω και το απέναντι, πράγμα που έκανε το δέσιμο του παπουτσιού πιο χαλαρό από αυτό που εγώ επιθυμώ, εξ' ου και το μείον ένα αστέρι!
Και μιας και μιλάμε για το θέμα δεσίματος των κορδονιών, πόσο σφιχτά ή όχι το επιθυμεί ο καθένας και μιλήσαμε και για την αναπαυτικότητα των συγκεκριμένων παπουτσιών, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω, το ότι ενώ έχω ένα πρήξιμο στο μετατάρσιο του δεξιού ποδιού, από σπάσιμο παλαιοτέρων ετών, το συγκεκριμένο παπούτσι δεν με ενοχλεί καθόλου, σε αντίθεση με πολλά άλλα από άλλες μάρκες. Αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλα τα παπούτσια της caterpillar γιατί τυχαίνει να είμαι φανατικός οπαδός της συγκεκριμένης μάρκας, έχω πολλά ζευγάρια και κανένα δεν με έχει ενοχλήσει στο συγκεκριμένο σημείο! Όσο μεγάλο ή κουμούτσα και να φαίνεται ένα caterpillar, πάντα είναι αναπαυτικό και ελαφρύ!
Last but not least, τί νούμερο να επιλέξετε...
Λοιπόν,
στα Adidas αγοράζω 45 1/3
στα Converse 44 2/3
στα Caterpillar 44
Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας! Θα πρότεινα βέβαια, να βρείτε ένα μαγαζί που πουλάει caterpillar, οποιοδήποτε μοντέλο, και να τα δοκιμάσετε, όχι οπωσδήποτε να τα αγοράσετε. Όλα τα μοντέλα της έχουν την ίδια φόρμα, άμα βρείτε σε ένα το νούμερο σας, θα ισχύει σε όλα!
Ελπίζω να βοήθησα, καλές και προσεκτικές αγορές γιατί πρόκειται για τα πόδια σας!
Certainly they are not waterproof as stated in the description. They got wet in light drizzle. They are not very comfortable to walk in. In terms of quality, they are so-so... it seems like the front part is coming off from the beginning. They are not worth their money
Σιγουρα δεν είναι αδιάβροχα οπως αναγράφεται στην περιγραφή. Πηραν νερο σε ελαφρυ ψιλοβροχο.Δεν είναι πολυ ανετα στο περπατημα.Απο θεμα ποιότητας ετσι κ ετσι.. φενεται να ξεκολλάει απτην αρχη το μπροστα μερος.Δεν αξιζουν τα χρηματα τους
Beautiful boots, something that is subjective but hits the foot close to the toes because they are very narrow (unfortunately, I have wide feet). Of course, they gradually loosen up, but you still feel some pressure if you have wide feet like me. They look high-quality and will likely withstand time (depending on usage and how you use them). When I tried them in mild rain, they had no problem, but I didn't try them in heavy rain or extreme conditions. You don't consider it particularly warm, but compared to a regular shoe, it is definitely warmer.
Όμορφα μποτάκια, κάτι φυσικά που είναι υποκειμενικό αλλά χτυπάνε το πόδι κοντά στα δάκτυλα λόγω ότι είναι πολύ στενά (εγώ δυστυχώς έχω φαρδύ πόδι). Βεβαίως σιγά-σιγά ανοίγουν αλλά συνεχίζεις να νοιώθεις κάποια πίεση αν φυσικά έχεις φαρδύ πόδι σαν κι εμένα. Φαίνονται ποιοτικά και λογικά θα αντέξουν στον χρόνο (εξαρτάται φυσικά την χρήση και τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιείς), Όσο τα δοκίμασα στη βροχή η οποία ήταν ήπια δεν είχαν φυσικά πρόβλημα αλλά δεν τα δοκίμασα σε έντονες βροχές και ακραίες καταστάσεις. Δεν το θεωρείς ιδιαίτερα ζεστό αλλά σε σχέση με ένα απλό παπούτσι είναι σίγουρα πιο ζεστό.
They are very comfortable, lightweight shoes, I can wear them all day without being bothered! Just by appearance alone, I personally would classify them in the broader category of sports shoes.
They are definitely not waterproof because they are not made of oiled leather, which is the only material I consider waterproof for extreme weather conditions, they are definitely not suitable for winter! A waterproof spray from the market would definitely help a little more.
As for the quality of construction, especially regarding the holes that the laces pass through, it has alternating holes and loops made of lace, which are not very durable. On my left shoe, one of the holes on one side got cut and I had to bypass it and use the opposite one, which made the shoe's lacing looser than I desire, hence the minus one star!
And since we are talking about lacing tightness and the comfort of these specific shoes, I consider it important to mention that even though I have a swelling on the metatarsal of my right foot from an old injury, this particular shoe does not bother me at all, unlike many others from different brands. Of course, this happens with all Caterpillar shoes because I happen to be a fan of this brand, I have many pairs and none of them have bothered me in this specific area! No matter how big or clunky a Caterpillar shoe may seem, it is always comfortable and lightweight!
Last but not least, what size should you choose...
Well,
I wear 45 1/3 in Adidas
I wear 44 2/3 in Converse
I wear 44 in Caterpillar
Draw your own conclusions! I would suggest, of course, to find a store that sells Caterpillar, any model, and try them on, not necessarily to buy them. All models have the same fit, so if you find your size in one, it will apply to all!
I hope I helped, happy and careful shopping because it's about your feet!
Είναι πάρα πολύ αναπαυτικά, ελαφριά παπούτσια, μπορώ να τα φοράω όλη την ημέρα χωρίς να με ενοχλήσουν! Μόνο και μόνο από την εμφάνιση, εγώ προσωπικά θα τα κατάτασσα στην ευρύτερη κατηγορία των σπορ παπουτσιών.
Αδιάβροχα σίγουρα δεν τα λες γιατί δεν είναι και το δέρμα λαδιού, που είναι το μόνο, θεωρώ, αδιάβροχο για ακραίες καιρικές συνθήκες, σίγουρα δεν κάνουν για καταχείμωνο!. Ένα αδιαβροχοποιητικό σπρέι της αγοράς σίγουρα θα βοηθούσε λίγο παραπάνω.
Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, ειδικά στο θέμα των τρυπών που περνάνε τα κορδόνια, έχει εναλλάξ τρύπες και θηλάκια από κορδόνι, τα οποία δεύτερα, δεν είναι πολύ ανθεκτικά. Στο αριστερό παπούτσι μου κόπηκε το ένα από την μία πλευρά και αναγκάστηκα να παρακάμψω και το απέναντι, πράγμα που έκανε το δέσιμο του παπουτσιού πιο χαλαρό από αυτό που εγώ επιθυμώ, εξ' ου και το μείον ένα αστέρι!
Και μιας και μιλάμε για το θέμα δεσίματος των κορδονιών, πόσο σφιχτά ή όχι το επιθυμεί ο καθένας και μιλήσαμε και για την αναπαυτικότητα των συγκεκριμένων παπουτσιών, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω, το ότι ενώ έχω ένα πρήξιμο στο μετατάρσιο του δεξιού ποδιού, από σπάσιμο παλαιοτέρων ετών, το συγκεκριμένο παπούτσι δεν με ενοχλεί καθόλου, σε αντίθεση με πολλά άλλα από άλλες μάρκες. Αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλα τα παπούτσια της caterpillar γιατί τυχαίνει να είμαι φανατικός οπαδός της συγκεκριμένης μάρκας, έχω πολλά ζευγάρια και κανένα δεν με έχει ενοχλήσει στο συγκεκριμένο σημείο! Όσο μεγάλο ή κουμούτσα και να φαίνεται ένα caterpillar, πάντα είναι αναπαυτικό και ελαφρύ!
Last but not least, τί νούμερο να επιλέξετε...
Λοιπόν,
στα Adidas αγοράζω 45 1/3
στα Converse 44 2/3
στα Caterpillar 44
Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας! Θα πρότεινα βέβαια, να βρείτε ένα μαγαζί που πουλάει caterpillar, οποιοδήποτε μοντέλο, και να τα δοκιμάσετε, όχι οπωσδήποτε να τα αγοράσετε. Όλα τα μοντέλα της έχουν την ίδια φόρμα, άμα βρείτε σε ένα το νούμερο σας, θα ισχύει σε όλα!
Ελπίζω να βοήθησα, καλές και προσεκτικές αγορές γιατί πρόκειται για τα πόδια σας!
Certainly they are not waterproof as stated in the description. They got wet in light drizzle. They are not very comfortable to walk in. In terms of quality, they are so-so... it seems like the front part is coming off from the beginning. They are not worth their money
Σιγουρα δεν είναι αδιάβροχα οπως αναγράφεται στην περιγραφή. Πηραν νερο σε ελαφρυ ψιλοβροχο.Δεν είναι πολυ ανετα στο περπατημα.Απο θεμα ποιότητας ετσι κ ετσι.. φενεται να ξεκολλάει απτην αρχη το μπροστα μερος.Δεν αξιζουν τα χρηματα τους
Beautiful boots, something that is subjective but hits the foot close to the toes because they are very narrow (unfortunately, I have wide feet). Of course, they gradually loosen up, but you still feel some pressure if you have wide feet like me. They look high-quality and will likely withstand time (depending on usage and how you use them). When I tried them in mild rain, they had no problem, but I didn't try them in heavy rain or extreme conditions. You don't consider it particularly warm, but compared to a regular shoe, it is definitely warmer.
Όμορφα μποτάκια, κάτι φυσικά που είναι υποκειμενικό αλλά χτυπάνε το πόδι κοντά στα δάκτυλα λόγω ότι είναι πολύ στενά (εγώ δυστυχώς έχω φαρδύ πόδι). Βεβαίως σιγά-σιγά ανοίγουν αλλά συνεχίζεις να νοιώθεις κάποια πίεση αν φυσικά έχεις φαρδύ πόδι σαν κι εμένα. Φαίνονται ποιοτικά και λογικά θα αντέξουν στον χρόνο (εξαρτάται φυσικά την χρήση και τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιείς), Όσο τα δοκίμασα στη βροχή η οποία ήταν ήπια δεν είχαν φυσικά πρόβλημα αλλά δεν τα δοκίμασα σε έντονες βροχές και ακραίες καταστάσεις. Δεν το θεωρείς ιδιαίτερα ζεστό αλλά σε σχέση με ένα απλό παπούτσι είναι σίγουρα πιο ζεστό.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
They are very comfortable, lightweight shoes, I can wear them all day without being bothered! Just by appearance alone, I personally would classify them in the broader category of sports shoes.
They are definitely not waterproof because they are not made of oiled leather, which is the only material I consider waterproof for extreme weather conditions, they are definitely not suitable for winter! A waterproof spray from the market would definitely help a little more.
As for the quality of construction, especially regarding the holes that the laces pass through, it has alternating holes and loops made of lace, which are not very durable. On my left shoe, one of the holes on one side got cut and I had to bypass it and use the opposite one, which made the shoe's lacing looser than I desire, hence the minus one star!
And since we are talking about lacing tightness and the comfort of these specific shoes, I consider it important to mention that even though I have a swelling on the metatarsal of my right foot from an old injury, this particular shoe does not bother me at all, unlike many others from different brands. Of course, this happens with all Caterpillar shoes because I happen to be a fan of this brand, I have many pairs and none of them have bothered me in this specific area! No matter how big or clunky a Caterpillar shoe may seem, it is always comfortable and lightweight!
Last but not least, what size should you choose...
Well,
I wear 45 1/3 in Adidas
I wear 44 2/3 in Converse
I wear 44 in Caterpillar
Draw your own conclusions! I would suggest, of course, to find a store that sells Caterpillar, any model, and try them on, not necessarily to buy them. All models have the same fit, so if you find your size in one, it will apply to all!
I hope I helped, happy and careful shopping because it's about your feet!
Είναι πάρα πολύ αναπαυτικά, ελαφριά παπούτσια, μπορώ να τα φοράω όλη την ημέρα χωρίς να με ενοχλήσουν! Μόνο και μόνο από την εμφάνιση, εγώ προσωπικά θα τα κατάτασσα στην ευρύτερη κατηγορία των σπορ παπουτσιών.
Αδιάβροχα σίγουρα δεν τα λες γιατί δεν είναι και το δέρμα λαδιού, που είναι το μόνο, θεωρώ, αδιάβροχο για ακραίες καιρικές συνθήκες, σίγουρα δεν κάνουν για καταχείμωνο!. Ένα αδιαβροχοποιητικό σπρέι της αγοράς σίγουρα θα βοηθούσε λίγο παραπάνω.
Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, ειδικά στο θέμα των τρυπών που περνάνε τα κορδόνια, έχει εναλλάξ τρύπες και θηλάκια από κορδόνι, τα οποία δεύτερα, δεν είναι πολύ ανθεκτικά. Στο αριστερό παπούτσι μου κόπηκε το ένα από την μία πλευρά και αναγκάστηκα να παρακάμψω και το απέναντι, πράγμα που έκανε το δέσιμο του παπουτσιού πιο χαλαρό από αυτό που εγώ επιθυμώ, εξ' ου και το μείον ένα αστέρι!
Και μιας και μιλάμε για το θέμα δεσίματος των κορδονιών, πόσο σφιχτά ή όχι το επιθυμεί ο καθένας και μιλήσαμε και για την αναπαυτικότητα των συγκεκριμένων παπουτσιών, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω, το ότι ενώ έχω ένα πρήξιμο στο μετατάρσιο του δεξιού ποδιού, από σπάσιμο παλαιοτέρων ετών, το συγκεκριμένο παπούτσι δεν με ενοχλεί καθόλου, σε αντίθεση με πολλά άλλα από άλλες μάρκες. Αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλα τα παπούτσια της caterpillar γιατί τυχαίνει να είμαι φανατικός οπαδός της συγκεκριμένης μάρκας, έχω πολλά ζευγάρια και κανένα δεν με έχει ενοχλήσει στο συγκεκριμένο σημείο! Όσο μεγάλο ή κουμούτσα και να φαίνεται ένα caterpillar, πάντα είναι αναπαυτικό και ελαφρύ!
Last but not least, τί νούμερο να επιλέξετε...
Λοιπόν,
στα Adidas αγοράζω 45 1/3
στα Converse 44 2/3
στα Caterpillar 44
Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας! Θα πρότεινα βέβαια, να βρείτε ένα μαγαζί που πουλάει caterpillar, οποιοδήποτε μοντέλο, και να τα δοκιμάσετε, όχι οπωσδήποτε να τα αγοράσετε. Όλα τα μοντέλα της έχουν την ίδια φόρμα, άμα βρείτε σε ένα το νούμερο σας, θα ισχύει σε όλα!
Ελπίζω να βοήθησα, καλές και προσεκτικές αγορές γιατί πρόκειται για τα πόδια σας!
Certainly they are not waterproof as stated in the description. They got wet in light drizzle. They are not very comfortable to walk in. In terms of quality, they are so-so... it seems like the front part is coming off from the beginning. They are not worth their money
Σιγουρα δεν είναι αδιάβροχα οπως αναγράφεται στην περιγραφή. Πηραν νερο σε ελαφρυ ψιλοβροχο.Δεν είναι πολυ ανετα στο περπατημα.Απο θεμα ποιότητας ετσι κ ετσι.. φενεται να ξεκολλάει απτην αρχη το μπροστα μερος.Δεν αξιζουν τα χρηματα τους
Beautiful boots, something that is subjective but hits the foot close to the toes because they are very narrow (unfortunately, I have wide feet). Of course, they gradually loosen up, but you still feel some pressure if you have wide feet like me. They look high-quality and will likely withstand time (depending on usage and how you use them). When I tried them in mild rain, they had no problem, but I didn't try them in heavy rain or extreme conditions. You don't consider it particularly warm, but compared to a regular shoe, it is definitely warmer.
Όμορφα μποτάκια, κάτι φυσικά που είναι υποκειμενικό αλλά χτυπάνε το πόδι κοντά στα δάκτυλα λόγω ότι είναι πολύ στενά (εγώ δυστυχώς έχω φαρδύ πόδι). Βεβαίως σιγά-σιγά ανοίγουν αλλά συνεχίζεις να νοιώθεις κάποια πίεση αν φυσικά έχεις φαρδύ πόδι σαν κι εμένα. Φαίνονται ποιοτικά και λογικά θα αντέξουν στον χρόνο (εξαρτάται φυσικά την χρήση και τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιείς), Όσο τα δοκίμασα στη βροχή η οποία ήταν ήπια δεν είχαν φυσικά πρόβλημα αλλά δεν τα δοκίμασα σε έντονες βροχές και ακραίες καταστάσεις. Δεν το θεωρείς ιδιαίτερα ζεστό αλλά σε σχέση με ένα απλό παπούτσι είναι σίγουρα πιο ζεστό.
They are very comfortable, lightweight shoes, I can wear them all day without being bothered! Just by appearance alone, I personally would classify them in the broader category of sports shoes.
They are definitely not waterproof because they are not made of oiled leather, which is the only material I consider waterproof for extreme weather conditions, they are definitely not suitable for winter! A waterproof spray from the market would definitely help a little more.
As for the quality of construction, especially regarding the holes that the laces pass through, it has alternating holes and loops made of lace, which are not very durable. On my left shoe, one of the holes on one side got cut and I had to bypass it and use the opposite one, which made the shoe's lacing looser than I desire, hence the minus one star!
And since we are talking about lacing tightness and the comfort of these specific shoes, I consider it important to mention that even though I have a swelling on the metatarsal of my right foot from an old injury, this particular shoe does not bother me at all, unlike many others from different brands. Of course, this happens with all Caterpillar shoes because I happen to be a fan of this brand, I have many pairs and none of them have bothered me in this specific area! No matter how big or clunky a Caterpillar shoe may seem, it is always comfortable and lightweight!
Last but not least, what size should you choose...
Well,
I wear 45 1/3 in Adidas
I wear 44 2/3 in Converse
I wear 44 in Caterpillar
Draw your own conclusions! I would suggest, of course, to find a store that sells Caterpillar, any model, and try them on, not necessarily to buy them. All models have the same fit, so if you find your size in one, it will apply to all!
I hope I helped, happy and careful shopping because it's about your feet!
Είναι πάρα πολύ αναπαυτικά, ελαφριά παπούτσια, μπορώ να τα φοράω όλη την ημέρα χωρίς να με ενοχλήσουν! Μόνο και μόνο από την εμφάνιση, εγώ προσωπικά θα τα κατάτασσα στην ευρύτερη κατηγορία των σπορ παπουτσιών.
Αδιάβροχα σίγουρα δεν τα λες γιατί δεν είναι και το δέρμα λαδιού, που είναι το μόνο, θεωρώ, αδιάβροχο για ακραίες καιρικές συνθήκες, σίγουρα δεν κάνουν για καταχείμωνο!. Ένα αδιαβροχοποιητικό σπρέι της αγοράς σίγουρα θα βοηθούσε λίγο παραπάνω.
Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, ειδικά στο θέμα των τρυπών που περνάνε τα κορδόνια, έχει εναλλάξ τρύπες και θηλάκια από κορδόνι, τα οποία δεύτερα, δεν είναι πολύ ανθεκτικά. Στο αριστερό παπούτσι μου κόπηκε το ένα από την μία πλευρά και αναγκάστηκα να παρακάμψω και το απέναντι, πράγμα που έκανε το δέσιμο του παπουτσιού πιο χαλαρό από αυτό που εγώ επιθυμώ, εξ' ου και το μείον ένα αστέρι!
Και μιας και μιλάμε για το θέμα δεσίματος των κορδονιών, πόσο σφιχτά ή όχι το επιθυμεί ο καθένας και μιλήσαμε και για την αναπαυτικότητα των συγκεκριμένων παπουτσιών, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω, το ότι ενώ έχω ένα πρήξιμο στο μετατάρσιο του δεξιού ποδιού, από σπάσιμο παλαιοτέρων ετών, το συγκεκριμένο παπούτσι δεν με ενοχλεί καθόλου, σε αντίθεση με πολλά άλλα από άλλες μάρκες. Αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλα τα παπούτσια της caterpillar γιατί τυχαίνει να είμαι φανατικός οπαδός της συγκεκριμένης μάρκας, έχω πολλά ζευγάρια και κανένα δεν με έχει ενοχλήσει στο συγκεκριμένο σημείο! Όσο μεγάλο ή κουμούτσα και να φαίνεται ένα caterpillar, πάντα είναι αναπαυτικό και ελαφρύ!
Last but not least, τί νούμερο να επιλέξετε...
Λοιπόν,
στα Adidas αγοράζω 45 1/3
στα Converse 44 2/3
στα Caterpillar 44
Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας! Θα πρότεινα βέβαια, να βρείτε ένα μαγαζί που πουλάει caterpillar, οποιοδήποτε μοντέλο, και να τα δοκιμάσετε, όχι οπωσδήποτε να τα αγοράσετε. Όλα τα μοντέλα της έχουν την ίδια φόρμα, άμα βρείτε σε ένα το νούμερο σας, θα ισχύει σε όλα!
Ελπίζω να βοήθησα, καλές και προσεκτικές αγορές γιατί πρόκειται για τα πόδια σας!
Certainly they are not waterproof as stated in the description. They got wet in light drizzle. They are not very comfortable to walk in. In terms of quality, they are so-so... it seems like the front part is coming off from the beginning. They are not worth their money
Σιγουρα δεν είναι αδιάβροχα οπως αναγράφεται στην περιγραφή. Πηραν νερο σε ελαφρυ ψιλοβροχο.Δεν είναι πολυ ανετα στο περπατημα.Απο θεμα ποιότητας ετσι κ ετσι.. φενεται να ξεκολλάει απτην αρχη το μπροστα μερος.Δεν αξιζουν τα χρηματα τους
Beautiful boots, something that is subjective but hits the foot close to the toes because they are very narrow (unfortunately, I have wide feet). Of course, they gradually loosen up, but you still feel some pressure if you have wide feet like me. They look high-quality and will likely withstand time (depending on usage and how you use them). When I tried them in mild rain, they had no problem, but I didn't try them in heavy rain or extreme conditions. You don't consider it particularly warm, but compared to a regular shoe, it is definitely warmer.
Όμορφα μποτάκια, κάτι φυσικά που είναι υποκειμενικό αλλά χτυπάνε το πόδι κοντά στα δάκτυλα λόγω ότι είναι πολύ στενά (εγώ δυστυχώς έχω φαρδύ πόδι). Βεβαίως σιγά-σιγά ανοίγουν αλλά συνεχίζεις να νοιώθεις κάποια πίεση αν φυσικά έχεις φαρδύ πόδι σαν κι εμένα. Φαίνονται ποιοτικά και λογικά θα αντέξουν στον χρόνο (εξαρτάται φυσικά την χρήση και τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιείς), Όσο τα δοκίμασα στη βροχή η οποία ήταν ήπια δεν είχαν φυσικά πρόβλημα αλλά δεν τα δοκίμασα σε έντονες βροχές και ακραίες καταστάσεις. Δεν το θεωρείς ιδιαίτερα ζεστό αλλά σε σχέση με ένα απλό παπούτσι είναι σίγουρα πιο ζεστό.