Especially regarding hair loss, it always requires consultation and examination by a Dermatologist. It is a different case for men and women.
By writing this review, I help you understand where this product serves.
Objectively, it is a very good product that primarily serves the maintenance of existing hair and one should not expect an empty head to be filled, etc.
Personally, I use minoxidil lotion, which I alternate with trichogen lotion.
The product is very pleasant to use and it does not make my hair oily (as for the issue of oiliness, it is logical for each scalp to respond differently).
It has a very nice scent and it absorbs easily. It is worth getting a good shampoo to prepare the scalp as best as possible. The version offers a shampoo that I have not tried.
After use, I feel my hair gaining volume, while over time it seems to benefit from the use of the lotion.
IN CONCLUSION, I give you the following advice: No product performs miracles, but each one has its role and quality. This lotion is very good, but it is one of the many steps in hair care. Diet matters a lot, not having stress, vitamins for hair, good shampoo (not something 5 liters from the supermarket that costs 3 euros), minoxidil that a dermatologist should advise you on, and of course, not expecting miracles where there are specialists to advise you on this matter
Ειδικα οσον αφορα την τριχοπτωση παντα χρειαζεται συμβουλη και εξεταση Δερματολογου. Ειναι διαφορετικη υποθεση για ανδρες και γυναικες.
Γραφοντας αυτη την αξιολογηση βοηθαω στο να καταλαβετε που χρησιμευει αυτο το προιον.
Ειναι αντικειμενικα ενα πολυ καλο προιον το οποιο ομως κατα βαση εξυπηρετει την συντηρηση του ηδη υπαρχοντος τριχωτου και δεν θα πρεπει καποιος να περιμενει ενα αδειο κεφαλι να γεμισει κτλ.
Εγω προσωπικα λαμβανω λοσιον μινοξιδιλης την οποια χρησιμοποιω εναλλαξ με την trichogen lotion.
Το προιον ειναι πολυ ευχαριστο στην χρηση και εμενα δεν μου λαδωνει τα μαλλια (οσον αφορα το θεμα λαδωματος ειναι λογικο το καθε τριχωτο να ανταποκρινεται διαφορετικα)
Εχει πολυ ωραιο αρωμα και απορροφαται ευκολα.Αξιζει να παρετε ενα καλο σαμπουαν για να προετοιμαζει το τριχωτο οσο καλυτερα γινεται.Η version προσφερει ενα σαμπουαν που δεν το εχω δοκιμασει.
Μετα απο την χρηση νιωθω το μαλλι μου να αποκτα ογκο ενω σε βαθος χρονου φαινεται να ωφελειται απο την χρηση της λοσιον
ΤΕΛΟΣ σας δινω την εξης συμβουλη: Θαυματα δεν κανει κανενα προιον αλλα καθε ενα εχει τον ρολο του και την ποιοτητα του. Η λοσιον αυτη ειναι πολυ καλη αλλα αποτελει ενα απο τα πολλα βηματα στην φροντιδα των μαλλιων μας. Μετραει πολυ η διατροφη,το να μην εχετε αγχος , οι βιταμινες για τα μαλλια, το καλο σαμπουαν (οχι κατι 5λιτρα απο τα supermarket που κανουν 3ευρω) η μινοξιδιλη που πρεπει να σας συμβουλευσει δερματολογος και φυσικα να μην περιμενετε θαυματα οπου και παλι υπαρχουν ειδικοι να σας συμβουλευσουν σχετικα