Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The only positive is that they don't leave stains. Otherwise, while walking, you can feel what object you're stepping on. The sole wore out in 2 months. They easily get wet and are generally not for heavy use
το μόνο θετικό είναι ότι δεν αφήνουν λεκέδες. αλλιώς, στο περπάτημα Κατάλαβαινεις ότι αντικείμενο πατάς. Ο πάτος φαγώθηκε στους 2 μήνες. βάζουν νερα εύκολα και γενικά δεν είναι για σκληρή χρήση
They are very lightweight, have a good fit, I wear them daily and they don't tire me out, they molded to my foot from the first day, the sole is soft and flexible, as for durability I will come back since I have only been wearing them for a month. For the money I paid, they are top-notch.
Είναι πανάλαφρα, έχουν καλή εφαρμογή, τα φοράω καθημερινά και δεν με κουράζουν, έστρωσαν στο πόδι μου από την πρώτη μέρα, το πέλμα είναι μαλακό και εύκαμπτο, για αντοχή θα επανέλθω εξάλλου τα φοράω ένα μήνα μόνο. Για τα χρήματα που τα πήρα είναι κορυφή.
The only positive is that they don't leave stains. Otherwise, while walking, you can feel what object you're stepping on. The sole wore out in 2 months. They easily get wet and are generally not for heavy use
το μόνο θετικό είναι ότι δεν αφήνουν λεκέδες. αλλιώς, στο περπάτημα Κατάλαβαινεις ότι αντικείμενο πατάς. Ο πάτος φαγώθηκε στους 2 μήνες. βάζουν νερα εύκολα και γενικά δεν είναι για σκληρή χρήση
They are very lightweight, have a good fit, I wear them daily and they don't tire me out, they molded to my foot from the first day, the sole is soft and flexible, as for durability I will come back since I have only been wearing them for a month. For the money I paid, they are top-notch.
Είναι πανάλαφρα, έχουν καλή εφαρμογή, τα φοράω καθημερινά και δεν με κουράζουν, έστρωσαν στο πόδι μου από την πρώτη μέρα, το πέλμα είναι μαλακό και εύκαμπτο, για αντοχή θα επανέλθω εξάλλου τα φοράω ένα μήνα μόνο. Για τα χρήματα που τα πήρα είναι κορυφή.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The only positive is that they don't leave stains. Otherwise, while walking, you can feel what object you're stepping on. The sole wore out in 2 months. They easily get wet and are generally not for heavy use
το μόνο θετικό είναι ότι δεν αφήνουν λεκέδες. αλλιώς, στο περπάτημα Κατάλαβαινεις ότι αντικείμενο πατάς. Ο πάτος φαγώθηκε στους 2 μήνες. βάζουν νερα εύκολα και γενικά δεν είναι για σκληρή χρήση
They are very lightweight, have a good fit, I wear them daily and they don't tire me out, they molded to my foot from the first day, the sole is soft and flexible, as for durability I will come back since I have only been wearing them for a month. For the money I paid, they are top-notch.
Είναι πανάλαφρα, έχουν καλή εφαρμογή, τα φοράω καθημερινά και δεν με κουράζουν, έστρωσαν στο πόδι μου από την πρώτη μέρα, το πέλμα είναι μαλακό και εύκαμπτο, για αντοχή θα επανέλθω εξάλλου τα φοράω ένα μήνα μόνο. Για τα χρήματα που τα πήρα είναι κορυφή.
The only positive is that they don't leave stains. Otherwise, while walking, you can feel what object you're stepping on. The sole wore out in 2 months. They easily get wet and are generally not for heavy use
το μόνο θετικό είναι ότι δεν αφήνουν λεκέδες. αλλιώς, στο περπάτημα Κατάλαβαινεις ότι αντικείμενο πατάς. Ο πάτος φαγώθηκε στους 2 μήνες. βάζουν νερα εύκολα και γενικά δεν είναι για σκληρή χρήση
They are very lightweight, have a good fit, I wear them daily and they don't tire me out, they molded to my foot from the first day, the sole is soft and flexible, as for durability I will come back since I have only been wearing them for a month. For the money I paid, they are top-notch.
Είναι πανάλαφρα, έχουν καλή εφαρμογή, τα φοράω καθημερινά και δεν με κουράζουν, έστρωσαν στο πόδι μου από την πρώτη μέρα, το πέλμα είναι μαλακό και εύκαμπτο, για αντοχή θα επανέλθω εξάλλου τα φοράω ένα μήνα μόνο. Για τα χρήματα που τα πήρα είναι κορυφή.