Diablo 4, the game that could reignite Blizzard's hopes of being a good company. Unfortunately, it remains mediocre in many aspects, and let's not fool ourselves, it's not like Diablo 2, but unfortunately sometimes worse than Diablo 3!
Pros:
- The story handles the lore a bit clumsily (those who are familiar with the game's lore will understand), but it has more depth and coherence than Diablo 3, and the end result leaves you quite satisfied.
- The music is amazing, with tracks like Kyovashad and By Three They Come giving you chills. The sound design is also on the same level, with each spell and weapon having distinct sounds when used.
- The visual design is also a positive aspect, selling the desired feeling in certain areas.
- The variety of weapons adds depth and allows for experimentation with different characters.
- The voice overs of the characters are very well done.
Now let's move on to the negatives, which, in my opinion, ruin all the fun.
Cons:
- The game is exclusively online, and without a stable connection, the experience is lacking.
- The multiplayer, although there to help (you can do raids with other players), falls into the trap of requiring PS Plus. What do I mean? Without PS Plus, the game loses one of its main features, as it doesn't allow you to play with others.
- The endgame is mediocre. While it seemed like they were trying to do something more compared to Diablo 3 by building on the paragon system, they managed to do something unbelievably bad. The max level is 100, and to reach it, one must either (i) play close to 150 hours (with just one class) or (ii) endlessly grind specific areas of the map that give a lot of XP. This is prohibitive and discouraging for someone who doesn't have the time or inclination to do either of the above.
- The price is disappointing, as the game offers less than what one would expect (referring to the fact that the "real gameplay" starts after the end of the campaign, which is plagued by the aforementioned issues).
PS: The game is not bad, just not what everyone expected, so 3.5/5 or 4/5 if certain things don't bother you. Maybe if the price drops to $40-50, it would be worth it, but the Diablo name alone serves as advertising, so it will take some time for that to happen.
Diablo 4, το game που θα μπορούσε να αναζωπυρώσει τις ελπίδες της Blizzard ότι είναι ακόμα καλή εταιρεία. Δυστυχώς παραμένει μέτριο σε πολλούς τομείς και ας μην κοροοδευόμαστε, δεν είναι σαν το 2 αλλα δυστυχώς κάποιες φορές χειρότερο και από το 3!
Pros:
-η ιστορία χειρίζεται λίγο άτσαλα το lore ( αυτοί που ασχολούνται με την ιστορία του γκειμ θα καταλάβουν ), ωστόσο έχει μεγαλύτερο βάθος και συνοχή από το 3, και το τελικό αποτέλεσμα σε αφήνει αρκετά ικανοποιημένο.
- η μουσική επένδυση είναι καταπληκτική, με κομμάτια όπως Kyovashad και By three rhey come, να σου προκαλούν ρίγος. Στα ίδια επίπεδα κινείται και το ακουστικό design, οπού όλα τα spells και όπλα έχουν ξεχωριστούς ήχους όταν χρησιμοποιούνται.
- στα θετικά και ο εικαστικός τομέας, που σε μερικά σημεία πουλάει απίστευτα το πως πρέπει να νιώσει κάποιος
-η ποικιλία στα όπλα προσδίδει βάθος το οποίο δίνει απλόχερα την ευκαίρια πειραματισμού με τους διάφορους χαρακτήρες
-στα θετικά και τα voice over των χαρακτήρων, που είναι πάρα πολύ καλά.
πάμε στα αρνητικά, τα οποία κατ'εμέ χαλάνε όλη την διασκέδαση
Cons:
-το παιχνίδι είναι αποκλειστικά online και χωρίς καλή σταθέρη σύνδεση, η εμπειρία είναι ελλιπής.
- το multiplayer αν και είναι εκεί για να βοηθήσει (θα κάνετε raids μαζί με άλλους παίχτες) πέφτει στην παγίδα του psplus. τι εννοώ; ότι χωρίς psplus, το παιχνίδι χάνει κατευθείαν ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του, αφού δεν σας επιτρέπει να παίξετε με άλλους.
-μετριότατο endgame. Ειλικρινά ενω φαίνεται πως σε σχέση με το 3 πήγαν να κάνουν το κάτι παραπάνω πατώντας πάνω στο paragon system, κατάφεραν να κάνουν κάτι αδιανόητα κακό. το max level είναι το 100 και να για φτάσει κάποιος πρέπει (i) είτε να παίξει κοντά στις 150 ώρες ( μόνο με ένα class ) είτε (ii) να "φαρμάρει" ακατάπαυστα συγκεκριμένα σημεία του χάρτη, τα οποία δίνουν πολλά xp. Απαγορευτικό και απογητευτικό για κάποιον που δεν έχει τον χρόνο ή την διάθεση να κάνει κάτι από τα παραπάνω.
-η τιμή είναι απογοητευτική, αφού το παιχνίδι προσφέρει λιγότερα από όσα περιμένει κάποιος ( αναφέρομαι στο γεγονός ότι το "πραγματικό gameplay" ξεκινάει μετά το τέλος του campaign, το οποίο μαστίζεται από όσα ανέφερα)
ps, το παιχνίδι δεν είναι κακό, απλά όχι αυτό που περίμεναν όλοι οπότε 3.5/5 ή 4/5 αν δεν σας ενοχλούν κάποια πράγματα. Ίσως αν η τιμή φτάσει στα 40-50 να αξίζει, αλλά μόνο και μόνο το όνομα diablo στην προκειμένη λειτουργεί ως διαφήμιση, οπότε κάτι τέτοιο θα αργήσει να γίνει.