Well, it is very beautiful, the quality of the material is quite good, it is not like cardboard that breaks easily, it is harder, but it has a huge negative. Almost all the pieces fit together. Due to color, in many pieces the wrong piece can be placed and it may never be noticed until you discover that nothing else fits next to it. The same problem unfortunately exists with the outline; to be able to place it correctly, I first had to take out my eyes to connect the elvish writing around it and then, with a little luck, get the outline to fit correctly. This is very bad, and instead of having a nice time and relaxing, you just get frustrated. If it weren't for this, I would have given it 5*.
Λοιπόν, είναι πολύ όμορφο, η ποιότητα του όσο αφορά το υλικό είναι αρκετά καλό, δεν είναι σα χαρτόνι που χαλάει εύκολα είναι πιο σκληρό, αλλά έχει ένα τεράστιο αρνητικό.
Σχεδόν όλα τα κομμάτια ταιριάζουν μεταξύ τους. Λόγο χρώματος σε πολλά κομμάτια μπορεί να μπει το λάθος κομμάτι και να μη φανεί ποτέ μέχρι να ανακαλύψεις πως δε μπαίνει τίποτα άλλο δίπλα του. Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει δυστυχώς και στο περίγραμμα, για να μπορέσω να το βάλω σωστά έπρεπε πρώτα να βγάλω τα μάτια μου να ενώσω τα elvish που γράφει γύρω γύρω και μετά με λίγη τύχη να μπει σωστά το περίγραμμα. Πολύ κακό αυτό και αντί να περνάς ωραία και να χαλαρώνεις απλά εκνευρίζεσαι. Αν δεν ήταν αυτό θα έβαζα 5*.