The presentation of the product is misleading. In the description, it states: "It is powered by batteries and without cables, so it can easily replace your old thermostat." This is not true. Without a connection to 220V, the transmitter does not work, and without a 5V power supply, the receiver only connects to the transmitter via RF - it does not connect to the network.
I consider it a problem that the connections are not located at the back but at the bottom (see photo), so according to the manufacturer's logic, the cables should be exposed outside. Fortunately, the transmitter is relatively spacious, so I came up with a solution: I cut the cover, soldered 3 cables (one for common + L bridged, one for N, and one for the NO contact), and it worked fine.
Through the Internet, you can only do basic things (temperature adjustment and weekly programming). You cannot change the thermostat's settings, nor does it have statistics. Also, although Google Home recognizes it, I couldn't install it.
The room temperature measurement, tested with 3 different digital thermometers, is quite accurate. Pay attention to the temperature sensor: it is exposed outside the device and can easily be damaged.
Finally, the documentation is almost non-existent. Only a six-page document, which is doubtful if you can install it without experience with similar devices.
Η παρουσίαση του προϊόντος είναι παραπλανητική.
Στη περιγραφή αναφέρει: "Η τροφοδοσία γίνεται με μπαταρίες και χωρίς καλώδια, άρα μπορεί να αντικαταστήσει εύκολα τον παλιό σας θερμοστάτη."
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Χωρίς σύνδεση στα 220V ο πομπός δεν δουλεύει, και χωρίς 5V τροφοδοσία ο δέκτης συνδέεται με τον πομπό μόνο με RF - δεν συνδέεται στο δίκτυο.
.
Θεωρώ πρόβλημα το ότι οι συνδέσεις δεν βρίσκονται από πίσω αλλά από κάτω (βλ. φωτό), οπότε σύμφωνα με την λογική του κατασκευαστή τα καλώδια θα πρέπει να είναι εκτεθειμένα απέξω.
Ευτυχώς ο πομπός είναι σχετικά ευρύχωρος, οπότε έκανα πατέντα: έκοψα το καπάκι, κόλλησα 3 καλώδια (ένα για common+L γεφυρωμένα, ένα για Ν και ένα για την ΝΟ επαφή) και δούλεψε μια χαρά.
.
Μέσω Internet μπορείς να κάνεις μόνο στοιχειώδη πράγματα (ρύθμιση θερμοκρασίας και εβδομαδιαίο προγραμματισμό). Δεν μπορείς να αλλάξεις τα settings του θερμοστάτη, ούτε έχει στατιστικά. Επίσης, αν και το Google Home τον βλέπει, δεν μπόρεσα να τον εγκαταστήσω.
.
Η μέτρηση της θερμοκρασίας του χώρου, ελεγμένη με 3 διαφορετικά ψηφιακά θερμόμετρα, είναι αρκετά ακριβής.
Προσοχή στον αισθητήρα θερμοκρασίας: είναι εκτεθειμένος έξω από την συσκευή και μπορεί πολύ εύκολα να πάθει ζημιά.
.
Τέλος, η τεκμηρίωση, σχεδόν ανύπαρκτη. Ένα εξασέλιδο όλο κι' όλο, που αν δεν έχεις εμπειρία με ανάλογες συσκευές είναι αμφίβολο αν μπορείς να τον εγκαταστήσεις.