The bathrobe is excellent. I bought it for the pool.
To compare sizes:
In shirts, I wear 3-4XL depending on the fit.
In pants, I wear size 64.
Here, I got the XXL (2XL) and it fits perfectly with a little room to spare. I weigh about 135 kilos with quite a large belly, so consider your size accordingly. The bathrobes are quite large.
The fabric is like that of a vendex, it is extremely lightweight and quite absorbent, you don’t rub it on you, you just place it on yourself and it absorbs, it takes up half the space of a similar one and dries very quickly. To the point that it comes out of the washing machine semi-dry. (on many spins)
It has two pockets and a drawstring for the waist.
Get it with your eyes closed, if you want it for home, get a cozy one, for the pool it is excellent and doesn’t take up much space in the bag.
For sizes like small medium, I believe you won’t even notice the weight and size
Το μπορνουζι είναι εξερετικο. το έχω πάρει για την πισίνα.
Για να συγκρίνετε τι μέγεθος :
Σε μπλούζες φοράω 3-4XL ανάλογα τη φόρμα
Σε παντελόνι το 64
Εδώ πήρα το XXL (2XL) και μου κάνει μια χαρά και έχει και λίγο περιθώριο. είμαι 135 κιλά περίπου με αρκετά μεγάλη κοιλιά άρα σκέφτηκε ανάλογα το νούμερο σας. τα μπουρνουζια είναι αρκετά μεγάλα.
το ύφασμα είναι αυτό σαν του βεντεξ, είναι εξερετικα ελαφρή και αρκετά απορροφητικό, δεν τριβεσε με αυτό όμως, απλά το ακουμπάς πάνω σου και απορροφά, πιάνει το μισό χώρο από ένα αντίστοιχο και στεγνώνει πάρα πολύ γρηγορα. σε σημείο που βγαίνει από το πλυντήριο ημι-στεγνο. ( σε πολλές στροφές )
έχει δύο τσέπες και ένα σαν κορδόνι για την μέση.
πάρτε το με κλειστά μάτια, αν το θέλετε για το σπίτι πάρτε ένα χουχουλιαρικο, για πισίνα είναι εξερετικο και δε πιάνει πολύ χώρο στη τσάντα.
για νούμερα του τύπου small medium πιστεύω δεν θα καταλάβετε καν το βάρος και το μέγεθος