I received it as a gift and the truth is that I did not expect it to be so spacious despite its small size at first glance! I have two negatives so far (this is the reason for the 4/5 stars): the strap that does not have adjustment (I have made a patent so that it becomes smaller without having to go through the process of shortening it) and the pendant logo with the small chains on the front part, where every time I want to fasten it, it magnetizes on the clasp! However, it is elegant and beautiful at the same time, ideal for all day long :)
Μου την πήραν δώρο και η αλήθεια είναι πως δε περίμενα να είναι τόσο ευρύχωρη παρόλο το ποσό μικρή φαίνεται εκ πρώτης όψεως! 2 αρνητικά έχω μέχρι στιγμής( αυτός είναι και ο λόγος των 4/5 αστεριών)το λουράκι που δεν έχει αυξομείωση( έχω κάνει πατέντα ώστε να γίνει μικρότερο χωρίς να μπω στη διαδικασία να πάω να το κοντυνω) και το κρεμαστό λογότυπο με τις μικρές αλυσιδιτσες στο μπροστινό μέρος της, όπου κάθε φορά που θέλω να την κουμπώσω , μαγνητίζει επάνω στο κούμπωμα! Είναι όμως κομψή και όμορφη ταυτόχρονα, ιδανική για όλη τη διάρκεια της ημέρας:)
I received it as a gift and the truth is that I did not expect it to be so spacious despite its small size at first glance! I have two negatives so far (this is the reason for the 4/5 stars): the strap that does not have adjustment (I have made a patent so that it becomes smaller without having to go through the process of shortening it) and the pendant logo with the small chains on the front part, where every time I want to fasten it, it magnetizes on the clasp! However, it is elegant and beautiful at the same time, ideal for all day long :)
Μου την πήραν δώρο και η αλήθεια είναι πως δε περίμενα να είναι τόσο ευρύχωρη παρόλο το ποσό μικρή φαίνεται εκ πρώτης όψεως! 2 αρνητικά έχω μέχρι στιγμής( αυτός είναι και ο λόγος των 4/5 αστεριών)το λουράκι που δεν έχει αυξομείωση( έχω κάνει πατέντα ώστε να γίνει μικρότερο χωρίς να μπω στη διαδικασία να πάω να το κοντυνω) και το κρεμαστό λογότυπο με τις μικρές αλυσιδιτσες στο μπροστινό μέρος της, όπου κάθε φορά που θέλω να την κουμπώσω , μαγνητίζει επάνω στο κούμπωμα! Είναι όμως κομψή και όμορφη ταυτόχρονα, ιδανική για όλη τη διάρκεια της ημέρας:)
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I received it as a gift and the truth is that I did not expect it to be so spacious despite its small size at first glance! I have two negatives so far (this is the reason for the 4/5 stars): the strap that does not have adjustment (I have made a patent so that it becomes smaller without having to go through the process of shortening it) and the pendant logo with the small chains on the front part, where every time I want to fasten it, it magnetizes on the clasp! However, it is elegant and beautiful at the same time, ideal for all day long :)
Μου την πήραν δώρο και η αλήθεια είναι πως δε περίμενα να είναι τόσο ευρύχωρη παρόλο το ποσό μικρή φαίνεται εκ πρώτης όψεως! 2 αρνητικά έχω μέχρι στιγμής( αυτός είναι και ο λόγος των 4/5 αστεριών)το λουράκι που δεν έχει αυξομείωση( έχω κάνει πατέντα ώστε να γίνει μικρότερο χωρίς να μπω στη διαδικασία να πάω να το κοντυνω) και το κρεμαστό λογότυπο με τις μικρές αλυσιδιτσες στο μπροστινό μέρος της, όπου κάθε φορά που θέλω να την κουμπώσω , μαγνητίζει επάνω στο κούμπωμα! Είναι όμως κομψή και όμορφη ταυτόχρονα, ιδανική για όλη τη διάρκεια της ημέρας:)
I received it as a gift and the truth is that I did not expect it to be so spacious despite its small size at first glance! I have two negatives so far (this is the reason for the 4/5 stars): the strap that does not have adjustment (I have made a patent so that it becomes smaller without having to go through the process of shortening it) and the pendant logo with the small chains on the front part, where every time I want to fasten it, it magnetizes on the clasp! However, it is elegant and beautiful at the same time, ideal for all day long :)
Μου την πήραν δώρο και η αλήθεια είναι πως δε περίμενα να είναι τόσο ευρύχωρη παρόλο το ποσό μικρή φαίνεται εκ πρώτης όψεως! 2 αρνητικά έχω μέχρι στιγμής( αυτός είναι και ο λόγος των 4/5 αστεριών)το λουράκι που δεν έχει αυξομείωση( έχω κάνει πατέντα ώστε να γίνει μικρότερο χωρίς να μπω στη διαδικασία να πάω να το κοντυνω) και το κρεμαστό λογότυπο με τις μικρές αλυσιδιτσες στο μπροστινό μέρος της, όπου κάθε φορά που θέλω να την κουμπώσω , μαγνητίζει επάνω στο κούμπωμα! Είναι όμως κομψή και όμορφη ταυτόχρονα, ιδανική για όλη τη διάρκεια της ημέρας:)