Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been choosing this company's products for a long time and I am always excited. I pay attention to hydrating my lips all year round. I classify this product in the same category as liposan (which has disappointed me completely in recent times). It made my lips sting a lot, after just one day of use. I gave it another chance and I think it was due to the cold at that time. On the third day of application, my lips were in the worst condition they have ever been. I do not personally recommend it. The price is high for the result it left on me personally!
Επιλέγω την συγκέντρωση εταιρία σε πολλά προϊόντα εδώ και καιρό και πραγματικά πάντα μένω ενθουσιασμενη.
Δίνω βάση στην ενυδάτωση των χειλιών μου όλες τις εποχές.
Το συγκεκριμένο προϊόν το κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με το liposan (το οποίο με έχει απογοητεύσει πλήρως τις τελευταίες φορές).
Έκανε τα χείλη μου να τσούζουν πολύ,αποτέλεσμα μιας μέρας χρήσης. Δίνω ευκαιρία και νομίζω πως ήταν λόγο κρύου εκείνο το διάστημα. Την τρίτη μέρα εφαρμογής τα χείλη μου ήταν στην χειρότερη κατάσταση που υπήρξαν ποτέ.
Δεν το προτείνω προσωπικά. Η τιμή του υψηλή για το αποτέλεσμα που άφησε σε εμένα προσωπικά!
Very bad product. Worse than liposan. No hydration, very light and expensive for its quality. The only good thing is its smell. Of course, I wouldn't buy it again.
Πολύ κακό προϊόν. Χειρότερο κι από liposan. Καμία ενυδάτωση, πολύ ελαφρύ και πανάκριβο για την ποιότητα του. Το μόνο καλό είναι η μυρωδιά του. Φυσικά δε θα το αγόραζα ξανά.
I have been choosing this company's products for a long time and I am always excited. I pay attention to hydrating my lips all year round. I classify this product in the same category as liposan (which has disappointed me completely in recent times). It made my lips sting a lot, after just one day of use. I gave it another chance and I think it was due to the cold at that time. On the third day of application, my lips were in the worst condition they have ever been. I do not personally recommend it. The price is high for the result it left on me personally!
Επιλέγω την συγκέντρωση εταιρία σε πολλά προϊόντα εδώ και καιρό και πραγματικά πάντα μένω ενθουσιασμενη.
Δίνω βάση στην ενυδάτωση των χειλιών μου όλες τις εποχές.
Το συγκεκριμένο προϊόν το κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με το liposan (το οποίο με έχει απογοητεύσει πλήρως τις τελευταίες φορές).
Έκανε τα χείλη μου να τσούζουν πολύ,αποτέλεσμα μιας μέρας χρήσης. Δίνω ευκαιρία και νομίζω πως ήταν λόγο κρύου εκείνο το διάστημα. Την τρίτη μέρα εφαρμογής τα χείλη μου ήταν στην χειρότερη κατάσταση που υπήρξαν ποτέ.
Δεν το προτείνω προσωπικά. Η τιμή του υψηλή για το αποτέλεσμα που άφησε σε εμένα προσωπικά!
Very bad product. Worse than liposan. No hydration, very light and expensive for its quality. The only good thing is its smell. Of course, I wouldn't buy it again.
Πολύ κακό προϊόν. Χειρότερο κι από liposan. Καμία ενυδάτωση, πολύ ελαφρύ και πανάκριβο για την ποιότητα του. Το μόνο καλό είναι η μυρωδιά του. Φυσικά δε θα το αγόραζα ξανά.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been choosing this company's products for a long time and I am always excited. I pay attention to hydrating my lips all year round. I classify this product in the same category as liposan (which has disappointed me completely in recent times). It made my lips sting a lot, after just one day of use. I gave it another chance and I think it was due to the cold at that time. On the third day of application, my lips were in the worst condition they have ever been. I do not personally recommend it. The price is high for the result it left on me personally!
Επιλέγω την συγκέντρωση εταιρία σε πολλά προϊόντα εδώ και καιρό και πραγματικά πάντα μένω ενθουσιασμενη.
Δίνω βάση στην ενυδάτωση των χειλιών μου όλες τις εποχές.
Το συγκεκριμένο προϊόν το κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με το liposan (το οποίο με έχει απογοητεύσει πλήρως τις τελευταίες φορές).
Έκανε τα χείλη μου να τσούζουν πολύ,αποτέλεσμα μιας μέρας χρήσης. Δίνω ευκαιρία και νομίζω πως ήταν λόγο κρύου εκείνο το διάστημα. Την τρίτη μέρα εφαρμογής τα χείλη μου ήταν στην χειρότερη κατάσταση που υπήρξαν ποτέ.
Δεν το προτείνω προσωπικά. Η τιμή του υψηλή για το αποτέλεσμα που άφησε σε εμένα προσωπικά!
Very bad product. Worse than liposan. No hydration, very light and expensive for its quality. The only good thing is its smell. Of course, I wouldn't buy it again.
Πολύ κακό προϊόν. Χειρότερο κι από liposan. Καμία ενυδάτωση, πολύ ελαφρύ και πανάκριβο για την ποιότητα του. Το μόνο καλό είναι η μυρωδιά του. Φυσικά δε θα το αγόραζα ξανά.
I have been choosing this company's products for a long time and I am always excited. I pay attention to hydrating my lips all year round. I classify this product in the same category as liposan (which has disappointed me completely in recent times). It made my lips sting a lot, after just one day of use. I gave it another chance and I think it was due to the cold at that time. On the third day of application, my lips were in the worst condition they have ever been. I do not personally recommend it. The price is high for the result it left on me personally!
Επιλέγω την συγκέντρωση εταιρία σε πολλά προϊόντα εδώ και καιρό και πραγματικά πάντα μένω ενθουσιασμενη.
Δίνω βάση στην ενυδάτωση των χειλιών μου όλες τις εποχές.
Το συγκεκριμένο προϊόν το κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με το liposan (το οποίο με έχει απογοητεύσει πλήρως τις τελευταίες φορές).
Έκανε τα χείλη μου να τσούζουν πολύ,αποτέλεσμα μιας μέρας χρήσης. Δίνω ευκαιρία και νομίζω πως ήταν λόγο κρύου εκείνο το διάστημα. Την τρίτη μέρα εφαρμογής τα χείλη μου ήταν στην χειρότερη κατάσταση που υπήρξαν ποτέ.
Δεν το προτείνω προσωπικά. Η τιμή του υψηλή για το αποτέλεσμα που άφησε σε εμένα προσωπικά!
Very bad product. Worse than liposan. No hydration, very light and expensive for its quality. The only good thing is its smell. Of course, I wouldn't buy it again.
Πολύ κακό προϊόν. Χειρότερο κι από liposan. Καμία ενυδάτωση, πολύ ελαφρύ και πανάκριβο για την ποιότητα του. Το μόνο καλό είναι η μυρωδιά του. Φυσικά δε θα το αγόραζα ξανά.