Well, in terms of cost, of course, it is value for money. I like it as a construction, simple and beautiful. I use it for shaving/trimming, of course it is not for professional use, generally leaves very good impressions, time will show its durability.
What surprised me is that the moving teeth are plastic, I don't know about their durability. Also, it is not waterproof, it shakes a little more compared to the one I had, and you should know that it is a bit big. Lastly, I would like the length scale to start from a lower number than 3.
In conclusion, if you want a product for amateur use for mustaches and beard trimming, it will do your job just fine and more.
Λοιπόν από την άποψη του κόστους φυσικά και είναι vfm, μου αρέσει σαν κατασκευή, απλή και όμορφη, εγώ τη χρησιμοποιώ για ξύρισμα/τριμαρισμα, εννοείται ότι δεν είναι για επαγγελματική χρήση, γενικά αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις, για την αντοχή θα δείξει ο χρόνος.
Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι τα δόντια τα κινούμενα είναι πλαστικά, δεν ξέρω από άποψη αντοχής, επίσης δεν είναι αδιάβροχη, πάλλεται λίγο περισσότερο σε σχέση με αυτή που είχα και να ξέρετε ότι είναι λίγο μεγαλουτσικη και τέλος θα ήθελα να ξεκίναγε απο ποιο χαμηλά η σκάλα του μήκους και όχι από το 3.
Εν κατακλείδι, αν θες ένα προϊόν για ερασιτεχνική χρήση για μούσια-γενιά, ξύρισμα τριμαρισμα θα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου και με το παραπάνω.