It is very good, sufficient for use without many demands, personally I use it for YouTube and digital channels, it's fine. However, it also has Netflix and so on.
I didn't find any inaccuracies in the VESA for the wall, in fact it has the small VESA 75x75 which means it will fit and support smaller TVs.
Okay, they could have included the VESA screws (for the TV) for wall mounting, come on, I searched to find them and finally found them in the packaging of the separate stand I bought. The remote control batteries are of poor quality. However, the remote control is good.
It does NOT have Bluetooth, someone should take that into account if they want to connect wireless headphones, I would have liked to be honest but okay, it's fine...
For the price I got it (€89, €119 - €30 recycling coupon), it's great, of course the challenge with TVs in this category is how long they will last. Time will tell. My philosophy is that these TVs make their money after 2-3 years of good functioning, if it breaks at 3 years, I won't complain much.
Πολυ καλη ειναι, επαρκέστατη για χρηση χωρις πολλες απαιτησεις, προσωπικα τη χρησιμοποιω για youtube και τα ψηφιακά κανάλια, μια χαρά. Εχει ομως και τα υπολοιπα netflix κτλ
Δεν βρηκα εγω καποια αστοχία στη VESA για τον τοιχο, μαλιστα εχει το μικρο VESA 75χ75 που σημαινει οτι θα ταιριαξει και στηριγμα μικροτερης σε ιντσες τηλεόρασης.
Ενταξει θα μπορουσαν να βαλουν και τις βιδες του VESA (που πανε στην τηλεοραση) για την στηριξη στον τοιχο, ελεος, εψαξα να βρω και τελικα βρηκα στη συσκευασια της βασης που πηρα χωριστα. Μπαταριες για το τηλεκοντρολ εχουν δυο της πλακας. Το τηλεκοντρολ ομως καλο ειναι.
Bluetooth ΔΕΝ εχει, να το λαβει υποψη καποιος αν θελει να συνδεσει ασυρματα ακουστικα, θα το ηθελα να ειμαι ειλικρινης αλλα οκ ενταξει...
Με 89 που την πηρα (119 -30 ευρω κουπονι ανακυκλωσης) σουπερ ειναι, βεβαια το στοιχημα σε αυτης της κατηγοριας τηλεορασεις ειναι ποσο θα αντεξουν. Αυτο θα το δειξει ο χρονος. Η δικη μου φιλοσοφια ειναι οτι βγαζουν τα χρηματα τους οι συγκεκριμενες μετα απο 2-3 χρονια καλης λειτουργιας, αν χαλασει στα 3 δεν την πολυκλαις.