I have had these headphones for over a year, I have literally worn them out, and I have come to the following observations:
Excellent value for money, I bought them for 30 euros and now they are at 20 euros and they have very good ANC, the best for this price.
Very durable, they have fallen countless times and when they fall the case opens and they come out.
Their battery, I would say, even though it lasts a week without charging, I have noticed that when they are fully charged they sound louder compared to a few hours later.
The only complaint I have while playing basketball is that you can't move far from the phone, meaning they don't have a long connection range but okay, we can't have everything.
Personally, after a year, I am thinking of upgrading to the ht08 since they have the feature of connecting to two devices at the same time but I want to know if they will solve my range problem with these... They are worth their money as much as possible, especially now that their price has dropped even more, I highly recommend them
Τα ακουστικα τα εχω πανω απο εναν χρονο, τα εχω λιωσει στην κυριολεξια, και εχω καταληξει στις παρακατω παρατηρησεις:
Εξαιρετικα value for money, τα αγορασα 30 ευρω και πλεον ειναι στο 20αρικο και εχουν πολυ καλο anc, το καλυτερο για την τιμη αυτη
Πολυ ανθεκτικα, μου εχουν πεσει απειρες φορες αν και οταν πεφτουν ανοιγει η θηκη και φευγουν απο μεσα
Η μπαταρια τους θα ελεγα οτι παρολο που κραταει μια βδομαδα χωρις φορτιση εχω παρατηρησει οτι οταν ειναι φορτισμενα φουλ ακουγονται πιο δυνατα σε σχεση με λιγες ωρες αργοτερα
Το μονο παραπονο που εχω καθως παιζω μπασκετ ειναι οτι δεν μπορεις να απομακρυνθεις αρκετα απο το κινητο, δεν εχουν δηλαδη μεγαλη εμβελεια στη συνδεση τους αλλα ενταξει μην τα θελουμε ολα δικα μας
Προσωπικα, σκεφτομαι μετα απο εναν χρονο να κανω το upgrade στα ht08 καθως εχουν το χαρακτηριστικο οτι συνδεονται με δυο συσκευες ταυτοχρονα αλλα θελω να μαθω αν θα μου λυσουν το προβλημα με την εμβελεια που εχω με αυτα… Αξιζουν τα λεφτα τους οσο δεν παει, ειδικα τωρα που η τιμη τους ειναι πεσμενη ακομα πιο πολυ, τα συνιστω ανεπιφυλακτα