Second airfryer, after the Xiaomi 3.5L, due to moving. Purchased for €49.90, useful dimensions of the basket are 19.5x20x9 centimeters, this gives a useful capacity of 3.510L for the basket and not 4.5L, I mention this because I consider it very important.
In the package I received, there is the device, the user manual, a rather funny recipe booklet which may be useful to someone, and a bag with 30 non-stick baking sheets inside the basket. These specific sheets are round with a diameter of 20 centimeters, so they wrinkle a bit because the basket is not completely round. The basket and the grill can be washed in the dishwasher (it is mentioned on page 10 of the instructions). As a first use, I let it run for 15 minutes at 200 degrees Celsius with 2 slices of lemon. Then, I washed it in the dishwasher and everything was fine. It does not have Wi-Fi, everything is done through the touch screen on the top side. Also, it does not suit me that the lowest temperature setting is 80 degrees Celsius, as I used the 40 degrees setting to defrost something, to reheat something, to make yogurt, or to dry fruits, peppers for paprika, etc. Also, I am bothered by the fact that it does not have an audible notification (based on time or program) to stir the food, I consider it a very important disadvantage. It does not have mobile notifications because it does not have Wi-Fi, therefore no application, I just mention it and I do not judge it as it is mentioned in its features and I knew it beforehand.
Let's get to the point: It is fine for 2 people, I expected it to be bigger and sufficient for cooking for 3+ people, but I was deceived by the 4.5L, it is NOT. Having already experience with airfryers, I do not use any of the programs it has, I always choose time and temperature based on experience, but you can use its programs as a guide for temperature and times until you figure out what you like. It is fine in all aspects, good quality materials, Greek representation, it does what it promises, just consider if you want it for 3+ people.
Personally, I do not use reusable silicone "trays" for meat or seafood because although they do not dirty the airfryer, the food is cooked in its own fat or liquids and it loses the purpose of healthy cooking. I prefer to get it dirty and clean it. Also, it is pointless to use paper or silicone for seafood because the basket will smell anyway and it will need to be washed.
A very good Greek website for recipes, information, etc. is www.AirFrying.gr.
PS: I always say it: Read the user manual. Pay attention to the placement of the grill, which is necessary, there is an arrow on the basket and on the back side of the grill that indicates the correct position.
PS2: Do not ask if it can fit a whole chicken or 28 steaks, that's why I mention the dimensions of the basket.
PS3: I cannot understand what the first and last symbol of the automatic programs indicate. And I will probably remain with the question.
PS4: For a newcomer to airfryers who wants to cook for 2 people, the Xiaomi is much better, as it has Wi-Fi and over 99 regular recipes in the app.
Δεύτερο airfryer, μετά το Xiaomi 3.5L, λόγω μετακόμισης. Αγορά στα 49.90€, ωφέλιμες διαστάσεις κάδου 19,5x20x9 εκατοστά, αυτό δίνει ωφέλιμη χωρητικότητα κάδου 3,510L και όχι 4.5L, το αναφέρω γιατί το θεωρώ σημαντικότατο.
Στη συσκευασία που παρέλαβα υπάρχει η συσκευή, οι οδηγίες χρήσης, ένα μάλλον αστείο φυλλάδιο με συνταγές που μπορεί όμως σε κάποι@ς να φανεί χρήσιμο και ένα σακουλάκι με 30 αντικολλητικά φύλλα ψησίματος μέσα στον κάδο. Οι συγκεκριμένες κόλλες είναι στρογγυλές διαμέτρου 20 εκατοστών οπότε τσαλακώνονται λίγο γιατί ο κάδος δεν είναι εντελώς στρογγυλός. Ο κάδος και η σχάρα πλένονται και στο πλυντήριο πιάτων (το αναφέρει στην σελίδα 10 των οδηγιών), σαν πρώτη χρήση το έβαλα να λειτουργήσει μόνο του για 15 λεπτά στους 200 βαθμούς, προσθέτοντας 2 φέτες λεμόνι. Μετά, πλύσιμο στο πλυντήριο πιάτων και όλα καλά. Δεν έχει wi-fi, όλα γίνονται απ' το touch screen στην πάνω πλευρά. Επίσης, δεν με βολεύει το ότι η χαμηλότερη ρύθμιση θερμοκρασίας είναι οι 80 βαθμοί καθώς χρησιμοποιούσα τους 40 για να αποψύξω κάτι, για να ξαναζεστάνω κάτι, για να φτιάξω γιαούρτι ή να αποξηράνω φρούτα, πιπεριές για μπούκοβο κλπ. Επίσης, μ' ενοχλεί το ότι δεν έχει ηχητική ειδοποίηση (γενικά βάσει χρόνου ή βάσει προγράμματος) για να ανακατέψεις το φαγητό, το θεωρώ πολύ σημαντικό μειονέκτημα. Ειδοποιήσεις στο κινητό φυσικά δεν έχει γιατί δεν έχει wi-fi άρα και εφαρμογή, απλά το αναφέρω και δεν το κρίνω ως προς αυτό καθώς αναφέρεται στα χαρακτηριστικά του και το ήξερα εκ των προτέρων.
Πάμε και στην ουσία: Είναι μια χαρά για 2 άτομα, το περίμενα μεγαλύτερο και αρκετό για μαγείρεμα για 3+ άτομα, ξεγελάστηκα απ' το 4.5L, αλλά ΔΕΝ είναι. Έχοντας ήδη εμπειρία από airfryer δεν χρησιμοποιώ κανένα απ' τα προγράμματα που έχει, επιλέγω πάντα χρόνο και θερμοκρασία βάσει εμπειρίας, μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε να προγράμματά του ως μπούσουλα για την θερμοκρασία και τους χρόνους μέχρι να μάθετε τι σας αρέσει. Είναι μια χαρά από όλες τις απόψεις, μια χαρά υλικά κατασκευής, ελληνική αντιπροσωπία, κάνει αυτό που υπόσχεται, απλά σκεφτείτε το αν το θέλετε για 3+ άτομα.
Εγώ προσωπικά δεν χρησιμοποιώ επαναχρησιμοποιούμενα "ταψάκια" σιλικόνης για κρεατικά ή θαλασσινά γιατί ναι μεν δεν λερώνουν το φουρνάκι αλλά το φαγητό μαγειρεύεται στο όποιο λίπος του ή τα υγρά του και χάνει το νόημα του υγιεινού μαγειρέματος. Προτιμώ να λερωθεί και να το καθαρίσω. Επίσης, στα θαλασσινά είναι ανώφελο να χρησιμοποιήσεις είτε χαρτί ή σιλικόνη γιατί ο κάδος ούτως ή άλλως θα μυρίσει και θα πρέπει να πλυθεί.
Ένα πολύ καλό ελληνικό site για συνταγές, πληροφορίες κλπ. είναι το www.AirFrying.gr.
ΥΓ: Το λέω πάντα: Διαβάστε τις οδηγίες χρήσης. Προσοχή στην τοποθέτηση της σχάρας που είναι απαραίτητη, υπάρχει ένα βελάκι στον κάδο και στην πίσω πλευρά της σχάρας που υποδεικνύει την σωστή θέση.
ΥΓ2: Μην ρωτάτε αν χωράει ένα ολόκληρο κοτόπουλο ή 28 μπριζόλες, γι' αυτό αναφέρω τις διαστάσεις του κάδου.
ΥΓ3: Δεν μπορώ να καταλάβω τί δείχνουν το πρώτο και το τελευταίο σύμβολο των αυτόματων προγραμμάτων. Και μάλλον θα μείνω με την απορία.
ΥΓ4: Για νεοεισερχόμενο στα airfryers που θέλει να μαγειρέψει για 2 άτομα, μακράν καλύτερο το Xiaomi που έχει wi-fi και 99+ κανονικές συνταγές στην εφαρμογή.