Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it about 2 weeks ago.
It is a low-profile membrane keyboard. Don't get confused thinking, for example, that it has "scissor" switches. The keycaps are of average quality. In terms of appearance, it is very nice, classy, and stylish. Although it is quite light, it sits very well on the desk and doesn't move, because it has nicely placed rubber feet on the back. This is for those who keep the keyboard flat, because if you raise the feet, which open to the side and don't have rubber feet, it won't have good support at all. The cable is quite long.
Its layout takes a bit of getting used to, especially the right Control, Insert, Page Up, and Page Down.
Typing is quite soft and doesn't tire the fingers. But the feel is very average. Of course, this is expected in membrane keyboards; I just have gotten used to mechanical ones in recent years.
I use it at work; it is particularly quiet and takes up minimal space on the desk. It is worth the money.
Το αγόρασα περίπου πριν 2 βδομάδες.
Πρόκειται για ένα πληκτρολόγιο μεμβράνης χαμηλού προφίλ. Μην μπερδευτείτε νομίζοντας ας πούμε ότι είναι διακόπτες "scissor". Τα keycaps είναι μέτριας ποιότητας. Από εμφάνιση είναι πάρα πολύ ωραίο, κυριλέ και στυλάτο. Παρόλο που είναι αρκετά ελαφρύ, πατάει πολύ καλά στο γραφείο και δεν φεύγει, γιατί έχει ωραία τοποθετημένα λαστιχάκια από πίσω. Αυτό για όσους το αφήνουν επίπεδο το πληκτρολόγιο, γιατί αν σηκώσετε τα ποδαράκια, τα οποία ανήγουν προς το πλάι και δεν έχουν λαστιχάκια, δεν θα έχει καθόλου καλή στήριξη. Το καλώδιο είναι αρκετά μακρύ.
Η διάταξή του θέλει λίγο συνήθεια, ειδικά το δεξί Control, το Insert, Page Up και Page Down.
Η πληκτρολόγηση είναι αρκετά μαλακή και δεν κουράζει τα δάκτυλα. Αλλά η αίσθηση είναι πολύ μέτρια. Βέβαια αυτό είναι αναμενόμενο σε πληκτρολόγια μεμβράνης, εγώ απλά έχω συνηθίσει σε μηχανικά τα τελευταία χρόνια.
Το χρησιμοποιώ στην δουλειά, είναι ιδιαίτερα ήσυχο και πιάνει ελάχιστο χώρο στο γραφείο. Αξίζει τα λευτά του.
I had the "little brother" of another brand and when some keys broke, I got this one. Its keys have a greater "depth" and gaps between them, and it takes some getting used to. The noise is less, but the feel is more "hollow." It has Greek characters (not on the keys) and switching to English is done just like with the settings of the old one. The Hotkeys F9-F10-F11-F12 do not do what it says on the box. It recognized it immediately, its feet are styled / \ and not I I like the old one.
Ειχα το ''αδερφακι" του αλλης μαρκας και οταν χαλασαν καποια πληκτρα πηρα αυτο,τα δικα του πληκτρα εχουν μεγαλυτερο ''βαθος'' και κενα μεταξυ τους και θελει συνηθεια,ο θορυβος ειναι λιγοτερος αλλα πιο ''κουφια'' η αισθηση.
Εχει Ελληνικα μεσα (οχι πανω στα πληκτρα) και η εναλλαγη με Αγγλικα γινεται οπως και με τις ρυθμισεις του παλιου,τα Hotkeys F9-F10-F11-F12 δεν κανουν αυτα που λεει στο κουτι.
Το αναγνωρισε αμεσως,τα ποδαρακια του ειναι στυλ / \ και οχι Ι Ι οπως του παλιου.
The shift key is a little bigger, I wanted it below the enter key. It has 2-3 differences compared to the large keyboard, purely a matter of getting used to. It has a nice feeling, soft and gentle touch
λιγο ποιο μεγαλο το σιφτ το ηθελα κατω απο το εντερ,εχει 2 3διαφορες σε σχεση με το μεγαλο πληκτρολογιο θεμα συνηθειας καθαρα.εχει ωραια αισθηση απαλο μαλακο πατημα
I bought it about 2 weeks ago.
It is a low-profile membrane keyboard. Don't get confused thinking, for example, that it has "scissor" switches. The keycaps are of average quality. In terms of appearance, it is very nice, classy, and stylish. Although it is quite light, it sits very well on the desk and doesn't move, because it has nicely placed rubber feet on the back. This is for those who keep the keyboard flat, because if you raise the feet, which open to the side and don't have rubber feet, it won't have good support at all. The cable is quite long.
Its layout takes a bit of getting used to, especially the right Control, Insert, Page Up, and Page Down.
Typing is quite soft and doesn't tire the fingers. But the feel is very average. Of course, this is expected in membrane keyboards; I just have gotten used to mechanical ones in recent years.
I use it at work; it is particularly quiet and takes up minimal space on the desk. It is worth the money.
Το αγόρασα περίπου πριν 2 βδομάδες.
Πρόκειται για ένα πληκτρολόγιο μεμβράνης χαμηλού προφίλ. Μην μπερδευτείτε νομίζοντας ας πούμε ότι είναι διακόπτες "scissor". Τα keycaps είναι μέτριας ποιότητας. Από εμφάνιση είναι πάρα πολύ ωραίο, κυριλέ και στυλάτο. Παρόλο που είναι αρκετά ελαφρύ, πατάει πολύ καλά στο γραφείο και δεν φεύγει, γιατί έχει ωραία τοποθετημένα λαστιχάκια από πίσω. Αυτό για όσους το αφήνουν επίπεδο το πληκτρολόγιο, γιατί αν σηκώσετε τα ποδαράκια, τα οποία ανήγουν προς το πλάι και δεν έχουν λαστιχάκια, δεν θα έχει καθόλου καλή στήριξη. Το καλώδιο είναι αρκετά μακρύ.
Η διάταξή του θέλει λίγο συνήθεια, ειδικά το δεξί Control, το Insert, Page Up και Page Down.
Η πληκτρολόγηση είναι αρκετά μαλακή και δεν κουράζει τα δάκτυλα. Αλλά η αίσθηση είναι πολύ μέτρια. Βέβαια αυτό είναι αναμενόμενο σε πληκτρολόγια μεμβράνης, εγώ απλά έχω συνηθίσει σε μηχανικά τα τελευταία χρόνια.
Το χρησιμοποιώ στην δουλειά, είναι ιδιαίτερα ήσυχο και πιάνει ελάχιστο χώρο στο γραφείο. Αξίζει τα λευτά του.
I had the "little brother" of another brand and when some keys broke, I got this one. Its keys have a greater "depth" and gaps between them, and it takes some getting used to. The noise is less, but the feel is more "hollow." It has Greek characters (not on the keys) and switching to English is done just like with the settings of the old one. The Hotkeys F9-F10-F11-F12 do not do what it says on the box. It recognized it immediately, its feet are styled / \ and not I I like the old one.
Ειχα το ''αδερφακι" του αλλης μαρκας και οταν χαλασαν καποια πληκτρα πηρα αυτο,τα δικα του πληκτρα εχουν μεγαλυτερο ''βαθος'' και κενα μεταξυ τους και θελει συνηθεια,ο θορυβος ειναι λιγοτερος αλλα πιο ''κουφια'' η αισθηση.
Εχει Ελληνικα μεσα (οχι πανω στα πληκτρα) και η εναλλαγη με Αγγλικα γινεται οπως και με τις ρυθμισεις του παλιου,τα Hotkeys F9-F10-F11-F12 δεν κανουν αυτα που λεει στο κουτι.
Το αναγνωρισε αμεσως,τα ποδαρακια του ειναι στυλ / \ και οχι Ι Ι οπως του παλιου.
The shift key is a little bigger, I wanted it below the enter key. It has 2-3 differences compared to the large keyboard, purely a matter of getting used to. It has a nice feeling, soft and gentle touch
λιγο ποιο μεγαλο το σιφτ το ηθελα κατω απο το εντερ,εχει 2 3διαφορες σε σχεση με το μεγαλο πληκτρολογιο θεμα συνηθειας καθαρα.εχει ωραια αισθηση απαλο μαλακο πατημα
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it about 2 weeks ago.
It is a low-profile membrane keyboard. Don't get confused thinking, for example, that it has "scissor" switches. The keycaps are of average quality. In terms of appearance, it is very nice, classy, and stylish. Although it is quite light, it sits very well on the desk and doesn't move, because it has nicely placed rubber feet on the back. This is for those who keep the keyboard flat, because if you raise the feet, which open to the side and don't have rubber feet, it won't have good support at all. The cable is quite long.
Its layout takes a bit of getting used to, especially the right Control, Insert, Page Up, and Page Down.
Typing is quite soft and doesn't tire the fingers. But the feel is very average. Of course, this is expected in membrane keyboards; I just have gotten used to mechanical ones in recent years.
I use it at work; it is particularly quiet and takes up minimal space on the desk. It is worth the money.
Το αγόρασα περίπου πριν 2 βδομάδες.
Πρόκειται για ένα πληκτρολόγιο μεμβράνης χαμηλού προφίλ. Μην μπερδευτείτε νομίζοντας ας πούμε ότι είναι διακόπτες "scissor". Τα keycaps είναι μέτριας ποιότητας. Από εμφάνιση είναι πάρα πολύ ωραίο, κυριλέ και στυλάτο. Παρόλο που είναι αρκετά ελαφρύ, πατάει πολύ καλά στο γραφείο και δεν φεύγει, γιατί έχει ωραία τοποθετημένα λαστιχάκια από πίσω. Αυτό για όσους το αφήνουν επίπεδο το πληκτρολόγιο, γιατί αν σηκώσετε τα ποδαράκια, τα οποία ανήγουν προς το πλάι και δεν έχουν λαστιχάκια, δεν θα έχει καθόλου καλή στήριξη. Το καλώδιο είναι αρκετά μακρύ.
Η διάταξή του θέλει λίγο συνήθεια, ειδικά το δεξί Control, το Insert, Page Up και Page Down.
Η πληκτρολόγηση είναι αρκετά μαλακή και δεν κουράζει τα δάκτυλα. Αλλά η αίσθηση είναι πολύ μέτρια. Βέβαια αυτό είναι αναμενόμενο σε πληκτρολόγια μεμβράνης, εγώ απλά έχω συνηθίσει σε μηχανικά τα τελευταία χρόνια.
Το χρησιμοποιώ στην δουλειά, είναι ιδιαίτερα ήσυχο και πιάνει ελάχιστο χώρο στο γραφείο. Αξίζει τα λευτά του.
I had the "little brother" of another brand and when some keys broke, I got this one. Its keys have a greater "depth" and gaps between them, and it takes some getting used to. The noise is less, but the feel is more "hollow." It has Greek characters (not on the keys) and switching to English is done just like with the settings of the old one. The Hotkeys F9-F10-F11-F12 do not do what it says on the box. It recognized it immediately, its feet are styled / \ and not I I like the old one.
Ειχα το ''αδερφακι" του αλλης μαρκας και οταν χαλασαν καποια πληκτρα πηρα αυτο,τα δικα του πληκτρα εχουν μεγαλυτερο ''βαθος'' και κενα μεταξυ τους και θελει συνηθεια,ο θορυβος ειναι λιγοτερος αλλα πιο ''κουφια'' η αισθηση.
Εχει Ελληνικα μεσα (οχι πανω στα πληκτρα) και η εναλλαγη με Αγγλικα γινεται οπως και με τις ρυθμισεις του παλιου,τα Hotkeys F9-F10-F11-F12 δεν κανουν αυτα που λεει στο κουτι.
Το αναγνωρισε αμεσως,τα ποδαρακια του ειναι στυλ / \ και οχι Ι Ι οπως του παλιου.
The shift key is a little bigger, I wanted it below the enter key. It has 2-3 differences compared to the large keyboard, purely a matter of getting used to. It has a nice feeling, soft and gentle touch
λιγο ποιο μεγαλο το σιφτ το ηθελα κατω απο το εντερ,εχει 2 3διαφορες σε σχεση με το μεγαλο πληκτρολογιο θεμα συνηθειας καθαρα.εχει ωραια αισθηση απαλο μαλακο πατημα
I bought it about 2 weeks ago.
It is a low-profile membrane keyboard. Don't get confused thinking, for example, that it has "scissor" switches. The keycaps are of average quality. In terms of appearance, it is very nice, classy, and stylish. Although it is quite light, it sits very well on the desk and doesn't move, because it has nicely placed rubber feet on the back. This is for those who keep the keyboard flat, because if you raise the feet, which open to the side and don't have rubber feet, it won't have good support at all. The cable is quite long.
Its layout takes a bit of getting used to, especially the right Control, Insert, Page Up, and Page Down.
Typing is quite soft and doesn't tire the fingers. But the feel is very average. Of course, this is expected in membrane keyboards; I just have gotten used to mechanical ones in recent years.
I use it at work; it is particularly quiet and takes up minimal space on the desk. It is worth the money.
Το αγόρασα περίπου πριν 2 βδομάδες.
Πρόκειται για ένα πληκτρολόγιο μεμβράνης χαμηλού προφίλ. Μην μπερδευτείτε νομίζοντας ας πούμε ότι είναι διακόπτες "scissor". Τα keycaps είναι μέτριας ποιότητας. Από εμφάνιση είναι πάρα πολύ ωραίο, κυριλέ και στυλάτο. Παρόλο που είναι αρκετά ελαφρύ, πατάει πολύ καλά στο γραφείο και δεν φεύγει, γιατί έχει ωραία τοποθετημένα λαστιχάκια από πίσω. Αυτό για όσους το αφήνουν επίπεδο το πληκτρολόγιο, γιατί αν σηκώσετε τα ποδαράκια, τα οποία ανήγουν προς το πλάι και δεν έχουν λαστιχάκια, δεν θα έχει καθόλου καλή στήριξη. Το καλώδιο είναι αρκετά μακρύ.
Η διάταξή του θέλει λίγο συνήθεια, ειδικά το δεξί Control, το Insert, Page Up και Page Down.
Η πληκτρολόγηση είναι αρκετά μαλακή και δεν κουράζει τα δάκτυλα. Αλλά η αίσθηση είναι πολύ μέτρια. Βέβαια αυτό είναι αναμενόμενο σε πληκτρολόγια μεμβράνης, εγώ απλά έχω συνηθίσει σε μηχανικά τα τελευταία χρόνια.
Το χρησιμοποιώ στην δουλειά, είναι ιδιαίτερα ήσυχο και πιάνει ελάχιστο χώρο στο γραφείο. Αξίζει τα λευτά του.
I had the "little brother" of another brand and when some keys broke, I got this one. Its keys have a greater "depth" and gaps between them, and it takes some getting used to. The noise is less, but the feel is more "hollow." It has Greek characters (not on the keys) and switching to English is done just like with the settings of the old one. The Hotkeys F9-F10-F11-F12 do not do what it says on the box. It recognized it immediately, its feet are styled / \ and not I I like the old one.
Ειχα το ''αδερφακι" του αλλης μαρκας και οταν χαλασαν καποια πληκτρα πηρα αυτο,τα δικα του πληκτρα εχουν μεγαλυτερο ''βαθος'' και κενα μεταξυ τους και θελει συνηθεια,ο θορυβος ειναι λιγοτερος αλλα πιο ''κουφια'' η αισθηση.
Εχει Ελληνικα μεσα (οχι πανω στα πληκτρα) και η εναλλαγη με Αγγλικα γινεται οπως και με τις ρυθμισεις του παλιου,τα Hotkeys F9-F10-F11-F12 δεν κανουν αυτα που λεει στο κουτι.
Το αναγνωρισε αμεσως,τα ποδαρακια του ειναι στυλ / \ και οχι Ι Ι οπως του παλιου.
The shift key is a little bigger, I wanted it below the enter key. It has 2-3 differences compared to the large keyboard, purely a matter of getting used to. It has a nice feeling, soft and gentle touch
λιγο ποιο μεγαλο το σιφτ το ηθελα κατω απο το εντερ,εχει 2 3διαφορες σε σχεση με το μεγαλο πληκτρολογιο θεμα συνηθειας καθαρα.εχει ωραια αισθηση απαλο μαλακο πατημα