It has some good things like a quick shortcut for the radio and the flashlight on a button.
The bad:
1) It has no good sound when you talk on the phone, and if you use headphones, it's even worse.
2) To see who called you, you have to press 7 clicks.
3) It has only one ringtone and you can't add new ones. I tried to add ringtones in .mid format that old phones accept, sized 1KB, and it says the file is too large...
I got it because it was cheap; logically, a more reliable brand wouldn't have such issues. I consider the problem of not being able to hear the other person on the phone major, which is why I give it 2 stars.
Εχει καποια καλα οπως γρηγορη συντομευση για το ραδιο και τον φακο σε κουμπι.
Τα κακα:
1) Δεν εχει καθολου καλο ηχο οταν μιλας στο τηλεφωνο και αμα βαλεις ακουστικα ειναι ακομα χειροτερα.
2) Για να δεις ποιος σε πηρε πρεπει να πατησεις 7 κλικς.
3) Εχει μονο ενα ringtone και δεν μπορεις να βαλεις και καινουρια. Δοκιμασα να βαλω ringtones σε μορφη .mid που παιρνουν τα παλια κινητα, μεγεθους 1KB και λεει υπερβολικα μεγαλο αρχειο...
Το πηρα γιατι ηταν φτηνο, λογικα μια πιο αξιοπιστη μαρκα θα δεν θα εχει τετοια ζητηματα. Θεωρω το προβλημα να μην μπορεις να ακουσεις τον αλλο στο τηλεφωνο μειζων για αυτο και τα 2 αστερια.