I am under 40 years old and have been using button phones (which have wifi and hotspot) for over 10 years, so I am an ideal judge for these devices and those who know these devices know what they offer. I had a Nokia 8110 (banana) for 5 years, slow but with good call quality and hotspot.
I replaced it with the pictured Energizer E284S..
...this particular phone is a SCAM.
Why?
1st, it gives you a 3-year warranty (advertised by retailers and Skroutz) which is only valid for residents of Thailand (so don't bring it to Greece for a quick buck)
2nd, it may have internet but there is no option to disable data, resulting in the device "CHARGING DATA"
3rd, for those interested in these devices, this one DOES NOT HAVE KAIOS, for those who don't know what this means, the Internet is only useful for hotspot since you can't have Google services
4th, when I connected to the internet via hotspot, it connected for a few seconds and then disconnected again, so there's a problem with the most basic feature I bought it for.
5th, the battery swelled from the very first day (maybe you can see it in the second photo)
6th, it doesn't make good contact with the charger (it only wants its own and other microUSBs are not compatible), full charging can take more than 6 hours.
7th and most important, UNACCEPTABLE CALL QUALITY, I can't understand what people are saying to me.. It sounds like a broken fairground loudspeaker whether from the earpiece, speakerphone, or the fake headphones (90's technology) included in the package. At this point, I should add that the earpiece for calls is also used by the device as a speaker.
On the positive side: it is very beautiful, slightly faster than others in its category, has good folder organization for music and files, and a radio that stores 100 stations and plays even without an antenna (i.e. headphones)
I'm sorry that this will be my shortest experience with a phone (about 1 month) and I'm sorry I wasted €40 on this scam (thankfully I didn't buy it when it was priced at €60-80)
also I'm sorry that for a well-founded opinion, the 15 days from Skroutz are not enough to return it..
Είμαι κάτω των 40 ετών και χρησιμοποιώ κινητά με κουμπιά (που έχουν wifi και hot spot) πάνω από 10 χρόνια, επομένως είμαι ιδανικός κριτής γι αυτές τις συσκευές και όσοι γνωρίζουν αυτές τις συσκευές ξέρουν τι παρέχουν. Είχα για 5 χρόνια Nokia 8110(banana) αργό μεν αλλά με καλή κλήση και hotspot.
Το άλλαξα με το εικονιζόμενο energizer E284S..
...το συγκεκριμένο κινητό είναι μια ΑΠΆΤΗ .
Γιατί;
1ον σου δίνει 3 χρόνια εγγύηση (που το διαφημίζουν οι έμποροι και το Σκρουτζ) η οποία ισχύει μόνο για κατοίκους Ταϊλάνδης (άρα μην το φέρνετε στην Ελλάδα για την αρπαχτή σας)
2ον μπορεί να έχει ίντερνετ αλλά δεν έχει επιλογή για να απενεργοποιήσεις τα δεδομένα με αποτέλεσμα να "ΧΡΕΏΝΕΙ ΔΕΔΟΜΈΝΑ" η συσκευή
3ον για όσους ενδιαφέρονται γι αυτές τις συσκευές, η συγκεκριμένη ΔΕΝ ΈΧΕΙ KAIOS , γι όσους δεν ξέρουν τι σημαίνει αυτό, το Ιντερνέτ έχει νόημα μόνο για hotspot μιας και δεν μπορείς να έχεις υπηρεσίες Google
4ον όταν συνέδεσα το internet από το hotspot συνδεόταν για λίγα δευτερόλεπτα και μετα πάλι εκτός, επομένως πρόβλημα και στο πιο βασικό χαρακτηριστικό για το οποίο το αγόρασα.
5ον Η μπαταρία φούσκωσε απ την πρώτη κιόλας μέρα (στην δεύτερη φωτογραφία ίσως φαίνεται)
6ον δεν κάνει καλή επαφή με τον φορτιστή (όπου μόνο τον δικό του θέλει και άλλοι microusb δεν είναι συμβατοί) η πλήρης φόρτιση μπορεί να χρειαστεί και πάνω απο 6 ώρες.
7ον και πιο σημαντικό ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΕΣ ΚΛΉΣΕΙΣ δεν καταλαβαίνω τι μου λένε.. Ακούγεται σαν χαλασμένη ντουντούκα πανηγυριού είτε απο ακουστικό είτε απο ανοιχτή ακρόαση είτε απο τα ψεύτικα ακουστικά (τεχνολογίας 90's) που περιλαμβάνει στην συσκευασία. Σε αυτό το σημείο να συμπληρώσω πως το ακουστικό για τις κλήσεις χρησιμοποιείται από την συσκευή και σαν ηχείο.
Στα θετικά : ότι είναι πολύ όμορφο, είναι ελάχιστα πιο γρήγορο απο αλλά της κατηγορίας του , έχει καλη οργάνωση σε φακέλους για μουσική και αρχεία και ραδιόφωνο που αποθηκεύονται 100 σταθμοί και παίζει και χωρίς κεραία(ακουστικά δλδ)
Λυπάμαι που αυτή θα είναι η πιο σύντομη συμπόρευση μου με κινητό (περίπου 1 μηνας) και λυπάμαι που πέταξα 40€ σε αυτήν την απάτη (ευτυχώς που δεν το χα πάρει όταν είχε βγει με τιμή 60-80€)
επίσης λυπάμαι που για μία εμπεριστατωμένη άποψη δεν αρκούν οι 15 μέρες του Σκρουτζ για να το γυρίσω..