Purchased for 20€, which although so cheap seems to be of good quality (time will tell). I got it temporarily to do my job, until I get a Phillips.
I was a little bothered that its head is magnetic and not with a button you press to open. However, it comes out easily and cleans well.
Its head is nothing special, it is completely simple, not like a Phillips for example, which has incredible systems and razors.
Of course, I hope it will do its job for as long as I have it.
As for shaving now, yesterday, when I used it for the first time, it tired me because it needed several repetitions in some areas. It slightly irritated me, but I think it was from the use and the many repetitions.
Of course, I give it a lightening, the fact that my beard is on the one hand very hard and wild, and on the other hand it was 10 days old. That's why it struggled. I will see in the next shave, which will be 2 days old.
The 1200mah battery is quite good and after the first shave I did, it dropped 4% with a lot of time on.
Overall, it looks good and quality, but time will tell.
If it works perfectly and lasts me the season, then it will be top for me.
However, if someone wants such a shaving machine and has the money, they should go straight to a branded one. You pay for it, of course, but you get a good tool!
Αγοράστηκε στα 20€, που αν και τόσο φθηνή φαίνεται ποιοτική (ο χρόνος θα δείξει). Την πήρα προσωρινά να κανώ την δουλειά μου, μέχρι να πάρω μία Phillips.
Με χάλασε λίγο που η κεφαλή της είναι μαγνητική και όχι με κουμπί πού πατάς και ανοίγει. Βγαίνει όμως εύκολα και καθαρίζεται.
Η κεφαλή της δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο είναι τελείως απλή, όχι όπως π.χ μίας Phillips που έχει απίστευτα συστήματα και ξυραφάκια.
Ελπίζω βέβαια να κάνει την δουλειά της για όσο καιρό θα την έχω.
Στα του ξυρίσματος τώρα, εχτές που ήταν η 1η φορά πού την χρησιμοποίησα με κούρασε διότι χρειάζονταν αρκετές επαναλήψεις σε σημεία. Με ψιλό ερέθισε ελάχιστα, αλλά θεωρώ οτι ήταν από την πολύ χρήση και τις πολλές επαναλήψεις.
Βέβαια της δίνω ένα ελαφρυντικό, το ότι τα γένια μου εμένα αφενός είναι πολυ σκληρά και άγρια, και αφετέρου ηταν 10 ημερών. Γιαυτό και ζορίστηκε. Θα δω στο επόμενο ξύρισμα που θα είναι 2 ημερών.
Η μπαταρία 1200mah είναι αρκετά καλή και μετά από το 1ο ξύρισμα που έκανα έπεσε 4% με αρκετή ώρα αναμμένη.
Γενικά φαίνεται καλή στο μάτι και δείχνει ποιοτική, αλλά αυτό θα το κρίνει ο χρόνος.
Αν δουλέψει άψογα και μου βγάλει τους 6 μήνες της σεζόν, τότε θα είναι κορυφή για έμενα.
Εαν πάντως κάποιος θέλει τέτοιου είδους μηχανή ξυρίσματος και διαθέτει χρήματα, πάει κατευθείαν σε επώνυμη. Την πληρωνεις βέβαια, αλλά παίρνεις εργαλείο καλό!