I am a big fan of mech games, which we haven't seen for many years, and on the other hand, Frost Software has released some very good games. Unfortunately, I expected it to be much better.
The positives are the movement of the mech, the bosses and the difficulty of some, the customization that gives you plenty of options, and the beautiful weapon effects.
On the other hand, we have a boring story that you simply overlook. Also, the presentation becomes tiresome as you mainly learn it through a voice in which the voice acting is not the best. Also, it interrupts during missions.
For a game in 2023, the graphics (with some exceptions) were below average. There were no details that should have been there, especially on objects and the environment. For example, there were enemies that looked like simple metal boxes, the objects around you and the environment itself gave a sense of cheapness with many one-dimensional objects and surfaces made of metal, dirt, or snow that were very flat. However, the mech itself and several of the bosses were quite good, as well as the effects. I didn't like the tank at all in terms of movement and appearance, as it didn't give me the feeling of a robot, although this is purely a personal preference.
The missions themselves had variations in difficulty, interest, and completion time. Overall, I wasn't thrilled.
The difficulty of the game is real in several bosses, personally I consider this a very positive aspect, it would be negative if the difficulty was due to bad mechanics. In general, you can experiment with customization and try different strategies.
Overall, if you are looking for a single-player mech game with a good combat system to play, I would recommend it. On one hand, there is nothing else like it, on the other hand, while it definitely has several flaws, the battles with the bosses and maybe some other enemies will satisfy many to enjoy a few hours. I would give it a 7 out of 10
Μεγάλος οπαδός των mech game που εδώ και πολλά χρόνια είχαμε να δούμε και από την αλλη η frost software που έχει δώσει πολύ καλά παιχνίδια. Δυστυχώς το περίμενα πολύ καλύτερο.
Τα θετικά στοιχεία η κίνηση του mech, τα bosses και η δυσκολία που έχουν κάποια, το customization που σου δίνει αρκετές επιλογές και τα εφέ των όπλων που είναι όμορφα
Aπο την άλλη έχουμε μια ιστορία αδιάφορη την οποία απλά προσπερνας. Επισης ο τρόπος παρουσίασης της κατανταει κουραστικός καθώς την μαθαίνεις κυρίως μέσα από μια φωνή στην οποία το voice acting δεν είναι και το καλύτερο. Επίσης πετάγεται κάθε τόσο και μεσα στις αποστολες.
Για παιχνίδι του 2023 τα γραφικά (εκτός κάποιων εξαιρέσεων) ήταν κάτω του μετρίου. Δεν υπήρχαν οι λεπτομέρειες που θα έπρεπε κυριως στα αντικείμενα και το περιβάλλον. Έτσι πχ υπήρχαν εχθροί που εμοιαζαν με απλά μεταλλικά κουτιά, τα αντικείμενα στον χώρο γύρω σου και το ίδιο το περιβάλλον σου έδινε μια αίσθηση φθηνιας με πολλα μονοδιαστατα αντικειμενα και επιφάνειες από μεταλλο, χώμα η χιόνι που ήταν πολυ flat. Το ίδιο το mech ομως και αρκετά από τα bosses ήταν αρκετά καλά όπως μου άρεσαν και τα εφέ. Το tank δεν μου άρεσε καθόλου σε κίνηση όπως και σε εμφανιση καθώς δεν μου έδινε την αίσθηση του ρομπότ, αν και αυτό είναι καθαρά προσωπική προτιμηση.
Οι ίδιες οι αποστολές τώρα είχαν σκαμπανεβάσματα σε δυσκολία, σε ενδιαφέρον αλλά και στον χρόνο εκτέλεσης τους. Σε γενικές γραμμές παντως δεν τρελάθηκα.
Η δυσκολία του παιχνιδιού είναι υπαρκτή σε αρκετά bosses, προσωπικά το θεωρώ πολύ θετικό αυτο, αρνητικό θα ήταν αν η δυσκολία του οφειλόταν σε κακούς μηχανισμούς. Γενικά μπορείς να πειραματιστείς στο customization και να δοκιμάσεις διαφορετικές στρατηγικές.
Σε γενικές γραμμές αν ψάχνεις ένα single player mech game με καλό σύστημα μαχης για να παίξεις θα στο συνιστούσα, από την μια δεν υπάρχει κάτι άλλο, από την άλλη ενώ σίγουρα έχει αρκετά ελαττώματα, οι μάχες με τα bosses και κάποιους ίσως άλλους εχθρους θα ικανοποιήσουν αρκετούς ώστε να περάσουν ευχάριστα κάποιες ώρες.
Θα του έβαζα ένα 7 στα 10